Včera odstartovali, ještě večer jsem zkouknul na youtube minulé ročníky. Sledujete to také? Jestli to dobře chápu, trasa je daná a každý si to rozvrhne jak uzná za vhodné?
Včera odstartovali, ještě večer jsem zkouknul na youtube minulé ročníky. Sledujete to také? Jestli to dobře chápu, trasa je daná a každý si to rozvrhne jak uzná za vhodné?
Tuším že obrok se to jezdí v protisměru. A jo, záleží jak moc chceš spát :-)
jojo klasická demolice těla a materiálu. na Slovensku se nesmí do lesa za tmy kvůli medvědům jinak je to na Tobě jak moc potřebuješ spát a kolik toho tělo vydrží, nic pro mě :-)
Překvapilo mě, že žádný top stroje, top figury, ale asi TOP odhodlání to zažít, to se mi líbí…
Míle si za tie roky vybudovali dosť veľký hype, hlási sa preto na ne veľa hobíkov, čo si kúpi bike pred štartom a dovtedy jazdili len do potravín/krčmy a späť :) každopádne, zážitok je to veľký…
Loni jeden takovy dojel na 3. miste, ne?
nie, on pravidelne trénoval cestou do roboty a späť :)
Ten, co byl 3.?
Co si koupil “lepsi” kolo par dnu pred zavodem?
hej… došiel 4tý po Kopkovi, viď video proste povaha ako Jan Tyxa, krásny obraz toho, že 70–80% spraví hlava, treba byť proste „mámvp*čista“ :)
No vida, tak byl 4. :). Uz si fakt z lonska nic nepamatuji :-D.
Ale podle hader asi drel na jiny typ zavodu :).
Tak ten je nejvíc, a všechny teorie a výmluvy na moje ježdění jsou v pr…li :-) Když chceš tak chceš a hotovo. Jinak prostě jen nechceš :-)
Tak zrovna loni prvni borec v cili, co to dal za 8 dni a 5 hodin, jel na nejakem fullu a mel celkem vtipny problem s tim, ze ohobloval desky na predni brzde – v cykloshopu, kam se dostal, je nemeli, protoze to byly Magury. Nakonec to pro nej dobre dopadlo, deda mu pro ne zajel nekam do vedlejsiho mesta.
Děda, jo? Nemá to být „unsupported“ závod?
Tohle nebylo zrovna férové jednání. Měl si desky zajistit sám, tedy opustit trasu, zajet do vedlejšího města, v tomto případě lze využít veřejné dopravy, vrátit se na trasu a pokračovat. Ne vyčúraně využít obětavosti cizího člověka.
Hanba, on vyčůraně využil nabídnutou pomoc, no fůj:)))
To je otázka. Obecně by to mělo být tak, že závodníci můžou využít takové zdroje, které jsou k dispozici i ostatním závodníkům. Pokud by to ten borec tedy udělal pro každého, tak je to ok.
Co si pamatuju z televizní reportáže, tak „škrábal“ u vedení závodu, aby si to nemusel shánět sám a mohl tam poslat řádně zbalamuceného nešťastníka ze servisu. Přitom tomu, aby si tam zajel sám, nic nebránilo. Chytrej kluk to byl :-).
no ty ses pěkně rozkecal:) tady se na to můžeš podívat. čas cca 3:00
To je ta reportáž, co jsem viděl. Nechápu, že si tam nezajel sám. Možná proto, že tam byl kameraman a nebylo od věci zinscenovat nějakou zajímavou dramatickou příhodu :-).
Kdyby tam ten kameraman nebyl, možná, že by vše proběhlo trochu jinak a zaměstnanec servisu by nebyl až tak dobrosrdečný a jet pro desky do vedlejšího města by ho ani nenapadlo :-).
no, diskuze nemá smysl, vymýšlíš si nesmysly. Míle jsi evidentrně nejel a víš prd jak to na trati chodí:)
To,samozřejmě, nevím. Proto by mě třeba zajímalo, kde se tam vzal najednou ten štáb s kamerou. To si ho závodník zavolal předem sám, nebo věděli dopředu, že se v určitou dobu zastaví v určitém servisu a operativně se tam přemístlili?
Má u sebe tracker a štáb ho může sledovat.
Štáb putuje ve vozech na trase a je jasné , že vedoucí závodník je zajímá nejvíc. Ty destičky se snažil prvně vyřešit v checkpointu a tam kamera i foťák odchytavá většinu závodníků. Až když se rozhodnul opustit trasu a jet do obchodu rozhodl se štáb jet s nim, přijde mi to logické natočit možný zvrat v pořadí závodu.
jo aha, takže sis to „škrábání u pořadatelů“ a „posílání řádně zbalamuceného nešťastníka“ prostě vymyslel a jenom pomlouváš.
Jen mě teď právě napadlo (reportáž jsem viděl před rokem a pak až teď), že tam mohl hrát roli ten štáb pořadatele a mohl sehrát synergickou roli v ovlivnění toho servisáka.
Když tento zavod začínal moc se o nem nevedelo a pomoc fakt byla víceméne náhodná poslední ročníky kdy se jezdí víceméne po stejné trase se už o závodu ví a tech pomocníku dobrovolníku je víc. Ale pořád je to v přírode a ne vyumelkované jak teď populární spartanracy geroye apod. kdy tam lidi ze sebe delají šašky v bahne ve vode atd.
Zájem o závod je takový, že už jim spadl server.
Není jediný, asi někde vypadlo nějaké servří hnízdo.
Neni ten zakaz spis kvuli jejich pomatenym ochrancum narodnich parku?
řekl bych že ne, mělo by jít o bezpečnost účastníků, ale nevím jistě někde jsem to četl na míle se určitě nechystám a ani o ničem takovém neuvažuju, rád jezdím nějaké ty přejezdy ale tak 150km a potom se rád osprchuju a přespím v posteli :-)
jo, kámoši jedou a myslím, že víc na palici než samotný kolo, je mít těch pár kousků oblečení a snažit se v tom přežít po celou dobu. Tím spíš, pokud to nejedou na špici a trvá jim to dýl. Hlavně teď, když vidím teplotu těch jejich čipů .-)
No to je další věc a k tomu tak 15 tisic servis toho kola po závodě :-)
tak s tím se asi počítá. Ono to celkově vyjde na dost peněz…
Taky jsem z toho byl prekvapenej, kdyz jsem pokecal s jednim ucastnikem a vypadlo z nej na kolik ho to vyslo.
Ono to bude dost individuální. Jasně startovný je vysoký, ale dál už žádný horentní sumy utrácet nemusíš, ani kolo odepsat není nutný. Je to o přístupu každýho účastníka.
No řekl bych že minimálně komplet pohon bude na odpis, pochybuju že s sebou někdo táhne náhradní řetěz a mění
Řetěz není problém vyměnit. Závodníci můžou využívat běžné cykoobchody a servisy po cestě.
Obchod jo. A servis je omezen, ne?
Neni. Omezena je cilena pomoc, ale kdyz zajedes nekam do servisu, tak je to ok. Dost casto vyuzivali borci servis na Trilogy :-).
Uz si to moc nepamatuji. Je to mozne.
Nemusíš ho táhnout s sebou. Pošleš si ho do půlky, kde si ho vyměníš. Hodně mílařů to tak dělá. Pokud nejsou vyloženě sračky a deště, tak nevím, co by se mělo na kole za 1600km podělat. Pokud máš kolo připravený, tak žádný velký a drahý servisy se snad konat nemusí. Jasně, nějakej spotřebák vyměníš a občas někomu praskne třeba rám, ale to by mu praskl i bez závodu:))
No já po mílích komplet kolo vyčistil, promazal, vyměnil destičky a docentroval zadní kolo. Cestou koupě nového pláště (utržená patka) a půlce výměna řetězu. Ještě kliky odešly kvůli výrobní vadě, vyřešeno reklamací.
tak to jde to jsem to čekal horší, vzhledem k tomu že míle jsou asi půlka mého ročního nájezdu tak jsem o tom nikdy ani neuvažoval :-)
kolem mílí se toho spousta dost přifukuje;)
Přesně, vyčistit, namazat, vyměnit desky, řetěz. Spousta závad na trati dle mě pramení z lajdáctví;)
To asi jo, já dneska chytil do přehazky tak 2m rybářského vlasce, samozřejmě nejde vyndat tak že řetěz dolů a rozebrat hazku :-( jako kdyby byl takový problém aby si ten vlasec vzal do kapsy a hodil ho někde do koše, taky okolo sebe nerozhazuju obaly od tyčinek
tak tak, čteš spoustu příhod, do jakých problému se tam lidi dostávají, co všechno musí řešit a přitom si za většinu těžkostí můžou vlastně sami;)
Jenže když jsou ty sračky…
tak oni kupovali nějaký batohy, brašny na kolo, myslím že jeden i spacák a snad malej stan (nemají umisťovací ambice), něco servis před závodem, startovný něco na cestu a tak :-) takže se to naskládá
to si nejsem úplně jistej jestli počítat spacák a stan do nákladů na míle, to není jednůčelový náklad na něco, co použiješ jen v souvislosti s mílema. To pak můžeš započítat i kolo a fusekle:)
tak to pak záleží…, spacák pro jednoho si na výlety s rodinou asi brát nebude :-) ale jo, nemusí to tak mít každej, souhlas
Myslel jsem stan :D
nutne to tak byť nemusí, v r. 2015 som to šiel na trekingovom biku, kt. stál približne toľko čo štartovné :) došiel som do polovice, pričom celé vrátane štartovného ma to vyšlo na cca 600€… ale na Hrešnej som sa bavil z jedným čo nasypal do prípravy/biku/výbavy okolo 3K€, takže je to individuálne
A co teprve ta panímáma ktárá si to jede užít s prckem ve vozíku,asi jede i s panem manželem,ale i tak,to bych nedal ani náhodou.
Nevím jak to monstrum chce v tech horách tlačit. S tím fakt na tech trasách všude neprojede.
fakt tam taka je? No tak to som zvedavy na prvy brod. Panimama bude dva dni hladat most.
Je mrkni na fotky. Známá byla v zime v Laponsku na bežky a táhli za sebou vozík s cca ročním dítetem. Přežili. Paní co jde míle s dítetem ani nejak moc vysportovane nevypadá.
No ona jízda v terénu pro dítě v dětském vozíku musí bejt pro krční páteř toho dítěte velká paráda.
Ona jde jako chodec. A tomu diteti jsou skoro 4 roky, tak asi taky dost pujde pesky.
Tak to jo, myslel jsem že jede na kole
Za mě je tohle už dost mimo..co jí k tomu vede? Ukázat se, že jsem exot?
Kurna, to dite z toho musi byt, jak na LSD (tak moc ho to musi bavit)…
Tak snad to paní stihne než bude muset kluk do školy, osobně tohle nechápu, pokud je to recese a zítra to zabalí tak budiž, ale jinak chudák kluk, na tom ho těžko může něco bavit nějakou delší dobu trvá týden
Paní píše,že by ráda zvládla 500mil za 6týdnů. Ale prý se ukáže kam doputuje.
Hm, tak to taky nechápu. Příští rok může zkusit Everest, to je teď taky in.
Spíš než ta akce samotná přemýšlím, jestli za nimi bude táta dojíždět na víkendy.
Jinak to zas tak dramaticky nevidím. Vypadá to, že jsou zvyklí chodit (nebo tedy se vozit a trochu chodit v případě toho kluka), tempo si dají podle sebe. Klukovi to je v podstatě jedno, bude si užívat s mámou. V žádném případě na tom nebude hůř, než ten druhý extrém, kdy by si ho nikdo nevšímal celý den.
Zas takové tempo neplánují. Jestli počítám dobře těch 500 mil na šest týdnů, vychází to na necelých 20 km denně, nebo 23 km denně s jedním volným dnem v týdnu nebo při každodenní chůzi pak se skoro týdenní rezervou. To se v pohodě dá, zvlášť pokud se to během dne ještě rozkouskuje a proloží odpočinkem. Nepředpokládám, že to budou nějak hrotit, a pokud bude hrozit extrémní počasí, včas to někam zabalí.
No ja bych prave rekl ze jo, medvedy tam totiz mas vsude, ne jen v tech zakazanych uzemich, ale Kopka musel hodne balancovat aby dosahl prujezdu Slovenskem u slovenskych uradu, a soucasti toho povoleni projet pres narodni parky byla ulitba, ze tam ucastnici zavodu nebudou projizdet pres noc.
Strucne receno, nejde o medvedy nebo bezpecnost zavodniku, jde o byrokraty.
Žádná úlitba to není. Závodníci nejsou žádní privilegovaní VIP, takže pro ně platí návštěvní řády NP úplně stejně jako pro všechny další návštěvníky národních parků. Neexistuje důvod, proč by je neměli dodržovat.
A o tom presne mluvim, ze?
V nějakým videu o mílích je breefing, kde je řečeno, že medvěd je noční lovec, tak to má opodstatnění.
No tvl :D
preco pomateni? a preco si myslis ze je rozumne jazdit na medvedich uzemiach v noci? By si sa posral od strachu a to by bol este tvoj najmensi problem.
bych nechtěl potkat medvěda ani v poledne :-)
To nic, to my Cesi takhle mame. V sandalich na Gerlach s pivkem v ruce a tak. A s medvedem se dycky nejak domluvime..... :)
+100
A až se rozkřikne že larvy těch hodných světlušek jsou masožravé to bude teprve hukot ;-)
Nemůžu usnout
Pokud chcete vědět, kde zrovna jsem, tak mě od neděle můžete sledovat na
https://www.onisystem.net/v2/#…
nebo stáhněte do androidfounu aplikaci ONI SYSTEM
Použijte přihlašovací údaje
355@onisystem.cz
DBlI4K
A link na Stravu mám v profilu, a občas fotky na
Milane, docela klobouček, jedes hrozny bomby.
souhlas, sleduju to každej den, jede jak robot :-)
Gratulace, neskutečný výkon!
Gratulace, neskutecne :)
Pecka. Ty časy jsou masakrózní a finále pod 7 dní je prostě obrovská třešeň na dortu.
Neskutecne, ses borec. Vychod jede. :-)
mazec, byl jsi i ve zprávách na Beatu :-) Jsem zvědav, zda ten čas vůbec někdo překoná!
Troufam si tvrdit, ze dlouho ne. Jednak to jel fakt rychle, ale hlavne letos bylo suprove pocasi.
Ta paní s vozíčkem a dítetem má za sebou témeř 500 km. Jsou dobří. Jestli fakt dodržují trať tak to úplne nechápu jak ten vozíček všude vleče.
chodci mají povinné body, mezi nimi si chodí kudy chtějí
Mohl by mi prosím někdo z účastníků poslat na email letošní trasu v GPX (ne z Cykloserveru). Chtěl bych si po této trase vyjet na několikadenní výlet. Děkuji předem.
Drze si dovolím self promo – GPX se dá sdílet přes https://mygpx.cz/, stačí nahrát GPX a poslat nebo zveřejnit odkaz.
Vyřešeno, děkuji za rychlou reakci.
Včera jsem zachytil na ČT sport dokument o letošním ročníku.
Bylo to hodne zameřené jen na nekolik lidí a panu šéfovi tam bylo venováno až moc. Začátek byl dobrý pak šla úroveň dolu.
podľa mňa práve jeden z tých lepších zostrihov, pred pár rokmi z toho spravili hodinovú reklamu na Bernard :) pri príležitosti jubilejného 10. ročníka bude aj 2000miles variant trate, ešte len to bude riadny masaker :)
Když jsem vcera tenhle příspěvek cetl, tak jsem si vzpomnel na zabery tech co dorazili do cile a rikal jsem si jak by asi tak reagovali, hned po dojezdu jim rict – a ted si to dej ještě zpatky.
Fakt to tam je TRASA 2020 mil (http://www.1000miles.cz/) – mazec
Tohle je ale stejný u všech závodů, když by Schurterovi řekli v cíli MS XCO, že se to hned jede ještě jednou, asi by taky nevypadal úplně dobře, stejně tak Hynkovi na MS XCM, Kipchogemu při maratonu…
Prostě se na tu dvojnásobnou délku zařídíš. (v případě Mílí hlavně hlavou :D )
Jo jo jenom me to tak napadlo. Vůbec jsem netusil ze Kopka pripravuje variantu dejte mi pane vrchni to peklo 2× – jinak smekam klobouk, jsem zvedav jak dlouho rekord trati vydrzi.
Mně se to líbilo. Kamaráda jsem tam zahlídl a nevím jak jinak to pojmout. Ten sjetý kotouč, co vypadal jako list papíru, mě pobavil. Nedokážu si představit to odjet.
Loňský byla tragédie, letos opět fajn. Nejvíc se mi zatím líbí dokument Mílaři, který mě i přiměl se přihlásit.
Za mě parádní, líbil se mi příběh toho jednorukého koloběžkáře, jak vyprávěl, že mu ten úraz otevřel oči atd. Taky ta mamka s kočárem byla šílená, ani nevím, jestli dorazila do cíle. Ale respekt všem, co se do takovýchto šíleností pouští :)
Paní s kočárkem došla za 40 dní na pohodu do půlky, to jsem docela čuměl.
Tak to respekt, od začátku jsem tomu nevěřil že dojde půlku, 12 mil průměr s prvkem, to je mazec
Jo je dobrá. Postavou na žádnou vysportovanou borku nevypadá, ale sportovní minulost má slušnou. To díte je taky dobré. Takto bez kolektivu vydržet tolik dnú na pochodu.
Prosim Vás, poučte mě, proč vozí J. Kopka vždycky tu čelovku přidělanou nezkrácenýma zip páskama? Vypadá to děsně a takhle z gauče v tom nevidím benefit. Tak prosím zkušenější o nápovědu.
Když si dává čelovku na helmu, nemá po ruce nic, čím by pásky zkrátil. Tak to prostě neřeší.
Člověče, to se mi nezdá. Mám pocit, že anténky má už na startu.
Neřeší, jezdí. Prostě utáhneš pásky a jedeš. Nevidím v tom problém.
Na vyjížďce na afterparty jsem se lekl, že pojedeme nějakou dlouhou, bo čelovku se zip páskama měl pořád :-).
Připadá si s tím vtipnej.
To je na plašení medvědů, pač když tohle každej medvěd uvidí, tak si lehne na záda a posere se smíchy :- )
Není gramař :)
Tak letošnim mílím v plne podobě i se Slovenskem by nemelo nic bránit ne? Pokud se teda nezhorší situace s Covidem. Tech 2020 mil odpískali na příští rok.
Včera jsem na to koukal na Čt. Neskutečná dřina a zároveň krása. BORCI ! Smekám kšiltku, klobouk nenosím ;-)
Určitě obdivuhodný výkon všech. Ale trošku to vypadá, jakoby účastníci ze svého startovného zaplatili tým kameramanů jen pro pár nejlepších cyklistů a na ty ostatní se tak nějak zapomnělo včetně chodců a koloběžkářů. Pozoruhodný byl i pojízdný mechanik v autě, kterého jeden ze závodníků zavolal. Kam se hrabe Kolo o život :-) .
JJ. Asi jo. Já to vnímal spíš jako dokument. Ale 2020 miles za 15dni a 19 hod? To jede RAF a spol +/- 200 denně v tomhle terénu? Brutus.
Závod na 2 020 mil měl několik favoritů, a tak na špici se jelo od počátku nadoraz. Nikdo nikoho nešetřil. První noc čelo 5 borců jelo nonstop, což bych na trase 3260 km a 75 000 m převýšení, tedy jedné z fyzicky nejnáročnějších tratí na světě, nečekal. Zastavili až po 33 hodinách jízdy na druhou noc v kontrolním bodě CP1 v Jizerkách na 450. km se jen pár hodin vyspat a brzo ráno zase do sedel. Defekty či zranění čelo promíchávaly. Do cíle 1 000 mil přijel jako první Milan Hanyk, a přestože byl ve své půlce, vytvořil ve směru západ-východ časem 7 dnů a 2 hodiny rekord na této distanci. A vedení pak udržel až do F 2020 mil. Jeho čas na 3 260 km – neuvěřitelných 15 dnů a 19 hodin se bude těžce překonávat. Denně téměř 210 km a skoro 5 km převýšení!
prostě RaF :)
Ten ale první noc poctivé dvě hodiny chrněl. Jenže skrzeva opravy druhý den jel rychleji než měl a druhá noc stala z pohledu množství spánku za prd :)
prej pristii rok ju es ej? Budu drzet pesti.
Chtěl bych. To byl okamžitej nápad, který se mi dostal do hlavy už asi první den Mílí. Druhý či třetí den jsem začal kluky přesvědčovat, že to naplánujeme a odjedeme společně. Pak jsme si to připomenuli v cíli.. A teď už to běží :)
Co presne mas v planu a kdy se to jede, abych pripadne drzel palce :-)?
Tour Divide, v půlce června.
Kdo vše pojede? Zaznamenal jsem Ozogán a Fabián a ještě někdo?
Zatím takhle. Kdyby se chtěl někdo přidat, dejte vědět. Chceme sdílet navzájem know how a už vytěžujeme kluky z loňska :)
Snad to Michal sepíše :) neuvažujete o gravel řídítkách? kolo ve stilu co má Mohy?
Tomáš F. nad tím uvažoval. Já ne, padám a páky bych asi odrovnal. Navíc bych na tom najel asi málo km abych si zvykl. Dám hrazdu na MTB a strávím v ní většinu doby, takže to vyjde aerodynamicky podobně.
Řazení mechanika? Předpokládám, že po zkušenosti z míli asi větší jistota bude mechanika. A co tak pozoruji tak problému na ultra závodech má s tím hodně lidí.
Budu se modlit za elektriku, bez řazení na hrazdě jet nechci :)
Co bylo konkrétně za problémy?
Já radši zůstanu u mechaniky. Můj problém byl poškozený (zapadlý) pin na přehazovačce, takže nevedl proud. Doma jsem pak zkusil zacvaknout baterii s kusem alobalu, a přehazovačka zase začala fungovat, takže už mám zmáknutou opravu v terénu. Nicméně s tou mechanikou je stejně nakonec o starost méně… Na TD navíc není cykloobchod za každým kopcem.
ty piny jsou za mě jednoznačně největší weakpoint celého toho řešení.
resp.: riziko ohnutí a poškození pinu tam prostě je a SRAM nenabízí žádný kompatibilní powerpack který by výměnu baterie redukoval. Ani na aliku nic není, všude jen tyhle malinké baterie které prostě musíš měnit a to ne vždy v ideálních podmínkách
Mně postupně chcípala, asi voda někde uvnitř. Pořád hlásila prázdné baterie.
Pak chcípla Lachlanovi Mortonovi na TourDivide (taky elektrika nejspíš, protože pár převodů nahnal ohnutím vodítka náhradním drátem do kol) a tamtéž třeba někdo další měl problémy s nefunkční nabíječkou.
hmm tak teď jen vědět proč. Jestli chyba v konstrukci nebo prostě smůla. resp.: Mechanické hazky mají taky své problémy. Na AXS jich bude asi víc, jenže mechaniku člověk spíš dá nějak dokupy.
Já osobně jsem měl strach hlavně z baterií(2022 jsem jel s mechanikou, takže teď jsem byl na mílích na AXS až teď) a baterka mě přišla jako jednoznačně nejslabší článek celého řazení, ale šlo to předělat, takže jsem baterie měnil poprvé a naposled někde za Krížnou (jel jsem jen 1000) a to jsem je ještě nemusel nic nikde vycvakávat, jen odšroubovat víčko.
Jinak pokud má někdo čelovku a světlo třeba na 18650 tak to jde udělat aby to vydrželo celých 2020mil
Padáš :D Na hrazdu si také nebudeš zvykat. Vzhledem k profilu by jsem to řešil.
Letošní dokument jsem zatím neviděl, ale v loňském mi chyběli právě ti pouzi účastníci. Většina je věnována závodníkům. Když ten střed a druhou půlku pole vidím jak tady u nás a 2× jsem je potkal v Jeseníkách, hodně tlačí místo jízdy o to víc na to čumím.
Tohle byl ročník 2020 myslim, jistej si nejsem.
To byl 2023 i když se tam často objevovala číslovka 2020.
OK
Číslovku jsem pochopil ;-).
2020 byla vzdálenost, ne ročník
Myslím, že 2020 bylo odvozeno od 2×1000 mil + rok 2020 :), ve kterým se to původně mělo konat, žel kvůli covidu to trvalo 3 roky.
Každej, kdo ujede i těch 1000 mil je za mě borec. Dokud jsem nezkusil, nedovedl jsem si moc představit :D. Takhle v bedně vypadají ty časy kolem 7 dnů/1000 mil jako pohádka a pohodová projížďka s kamarády, ale ono to ku**a bolí jak po těle, tak v hlavě :D
Letošní dokument (o závodě v r. 2023) byl jednoznačně promarněná příležitost. I ten loňský byl násobně lepší, než tahle hrůza. Technicky to provedeno dobře, detailní záběry na hmyz a kytičky super. Ale než dokument o závodě, to celý bylo spíš jen medailonek o několika málo jednotlivcích na kole. Dokument se absolutně nevěnoval celýmu tomu náročnému „divadlu“ okolo. Krom závěrečných titulků ani nezmínil ty desítky magorů, z každý kategorie.
Měli na dosah tak ohromnej zdroj a promarnili to sledováním jen pár borců. Pokud nebude nějaký 2. díl, tak to byla ztráta času.
Tam muselo být takovýho materiálu, takových příhod, útrap a zdolávání cesty, složitosti organizátorů apod., že by to muselo vydat na několik hodin dokumentu. A oni to zaplácali pár lidma. Pozor- nesnižuju jejich obdivuhodnej výkon, obdivuju každýho startujícího, ale jako dokument o závodě 1000 mil to nebyl ani náhodou.
Vidíš. Je tam archiv, tak zkouknu. O „závodě“ vím, o těchhleh dokumentech ne.
Jako dokument mi přišel nejlepší ročník 2018
Joo tam jela princecezna, kočička nebo jak se ji přezdívalo :D s tou jsem se loni fotil na CP v Trenčíně :D:D
Fakt je, že většinu těch starých filmů si s chutí občas pustím. Ten poslední už mě bohužel moc netáhne :( byť asi po filmařský stránce je to pro diváka pěkný. Naštěstí míle nejsou jen o filmu.
Je to příliš sentimentální…
Musí se vejít do stanoveného času. Ale věnovat se pouze pár lidem, je blbost. 2020 šli i chodci a nic…
Třeba bude na YT prodloužená verze.. Toho materiálu je mraky.
Loňský byl dle mého názoru absolutně nejhorší i amaterské začátky měli náboj, příběh…
Teď okolo Nového roku to v televizi šlo několikrát a když jsem na to náhodou narazil, v různých částech dokumentu, tak jsem to nikdy nevydržel dýl než pár minut. Nuda, rozvleklý, rozhovor s rodičema wtf?. Jak píšeš, možná jako medailonek pár nejlepších, které já neznám, ok. Jako dokument o závodě nula nic.
Presne tak. Letos tenhle porad nerekne nikomu nic. Kdo ten zavod zna detailneji, tak se nic nedozvedel. Nadruhou stranu nahodnej divak videl jen particku cyklistu, o ktery se boji rodice. Snad to Ceskou televizi nestalo moc :(
A kdy to vysílali a na jakém ČT kanále? Děkuji
25 12 a opakovali nekdy kolem silvestra
2.ledna v 19:55 to bylo na ČT4 sport. Akorát mi nabídka v settopboxu ukazovala tou dobou nějaké běžecké lyžování, ale když sem to přetočil na ten čas 19:55, tak byly míle…
Dneska zase ve 14:00, jinak https://www.ceskatelevize.cz/…71291189102/
Na iVysílání kdykoliv ZDE
A jsou tam i starší ročníky
Ono to bude zřejmě tak, jak to tady kdosi zúčastněný vysvětloval. Nabídneš film sportovní redakci ČT a oni ti ho zadarmo odvysílají, neboť s tím nemají žádnou práci ani výdaje a ty to máš jako reklamu na závod, takže win-win.
Souhlas, stačí se podívat na cca hodinové dokumenty z předchozích ročníků, kde jsou zachycené i pocity závodníků z hloubky startovního pole. A o tom Míle jsou. Letošní záznam je jen o hrstce těch elitních a prostě to není úplně ono…