Bikeři, mám tři nosiče na kolo po cca 300Kč a už mám opotřebované plastové bazmeky (mezikus mezi rámem kola a nosičem u stahovacích šroubů) nemůžu je nikde sehnat samostatně, poradíte mi kde je koupit?
Bikeři, mám tři nosiče na kolo po cca 300Kč a už mám opotřebované plastové bazmeky (mezikus mezi rámem kola a nosičem u stahovacích šroubů) nemůžu je nikde sehnat samostatně, poradíte mi kde je koupit?
Kamarád měl s tímto nosičem „nekompatibilní“ rám, takže tyhle „bazmeky“ vyndal a vkládá tam naskládaný kus hadru. Jezdí s tím i 140 a zatím mu to nikdy nespadlo… Ale chápu že to není plnohodnotná rada kterou jsi chtěl slyšet.
omotaj to lepiacou paskou a je po probleme
Narval jsem na to starou duši a zatím se mi to chová způsobně. Nutno podotknout, že vzhledem k ceně nosiče je skoro lepší ho koupit nový, než schánět náhradní díly v ceně dvou třetin držáku.
Nejlevnější nosiče z Tesca se pohybují od 160 Kč (mám ho) … asi bych suše koupil jiný kus a po náhradním dílu se nepídil …
Omotal sem ram dusi a jeste sem ho stahnul se stahovacim mechanismem paskou do klipsu. jel sem s tim 160 (matka 210) a v poho . . . .
a dalsi silenec skrblik, krery setri na nesparvnem miste.Uz se to tu parkrat resilo a vzdy me dokaze nadzvednout, ze jsou lide, kteri setri tak nevhodne, do kola vrazi klidne 50 k , ale je mu lito koupit poradny drzak kola, ktery mu kolo fakt udrzi a koupi si drzaky za 150 kc, ktere jsou na dve veci, ale ne na vozeni kola a jeste spekuluje jak ho opravit.To je tedy neuveritlene.Moje rada, vyhod to a kup si poradne drzaky!
To je sice pravda, ale kdyz se na to podivas z jineho pohledu nez rozhazovacneho milionare… normalni drzak stoji 3000,–. Ty penize vemu kde? Usetrim na brzdach? Budu vozit jen predni? Horsi sedlo, abych se nemohl posadit? Horsi vidlici nebo tlumic, abych si oddelal zada nebo zapesti? To asi neprispeje k memu zdravi. To radsi pojedu podle predpisu (a tech 130km/h v poho vydrzi)jeste usetrim za benzin a nebudu tak riskovat v silnicnim provozu.
to mas jednoduchy.usetris na nosici a ze zbylych penez uz zacinas setrit na novy kolo:-)
Kde jsi přišel k názoru, že jsou na dvě věci ? Nějakou tu tisícovku jsem s tím najel; na dálnici nejdu přes řekněme 140 (u nás se stejně víc nesmí), nikdy nebyl ani náznak uvolnění kola po cestě, čas od času to zkontroluju a vůle se taky nezvětšují … netvrdím, že Thule není lepší, samozřejmě že je, ale je to asi jako když vybíráš řidítka: můžeš si koupit hliníkovou trubku za 150 Kč nebo třeba Ritchey Pro za desetinásobek, ale při normálním ježdění i ta levná přežijí roky a pak je stejně vyhodíš jenom kvůli image …
No a teď se teď přihlásím k Pá-dlistovi, protože „tesco“ nosiče mám asi 4 rok, vbozil jsem pravidelně 4 kola, najezdil mraky kilometrů a neměl jediný problém… jo, levné se málo kdy rovná dobré, ale dráhé ještě automoticky neznamená lepší než levné.
Nehledě na to, že kola jedoucí na výlet ze střechy někam k zemi má na svědomí daleko víc lidský faktor, který rád a pravidelně selhává bez ohledu, jestli je tam napsano Tesco nebo Thule…
No vidim, ze jste se do me zase pustili,nechcete si zalozit forum pratel vyrobku z marketu ala Tesko?Ale vazne, jsou to smejdy a zatim jsi mel kliku.Tak dlouho se chodi se zdbanem…ja proste nechapu proc zbytecne riskovat nejen rozbiti sveho kola ,ale i nejaky karambol. To me za to tech par korun nestoji.Kdysi jsem take takove drzaky mel a vim, ze to znamenalo po nejake dobe zastavit, dodahnout matici co stahuje drzak na ram kola, nebot se samovolne povolovala. Jistil jsem to jeste reminkem, ktery jsem opasal kolem ramu a toho drzaku. Ale stejne se kola na strese klepala jako by chtela vzletnout. No a po zkusenostech se smrtakem na ceste z duvodu ulitleho kola, jsem absolutnim nepritelem techto smejdu. Podle meho by se to melo zakazat. Jinak pro brnenske nosice Hakr je maximalni povolena rychlost 110 km/hod.
Ja s Tebou souhlasim. V levnem nosici kolo prepravuji jen jako nouzovku, a to ho jeste opasu gumicukama a reminkama. Vzhledem ke skode, co ulitle kolo muze zpusobit, tak bych radeji volil nejaky kvalitnejsi, minimalne ten Hakr. Stejne ale radeji vozim kola v aute. Problem mi nastal az nyni, kdy tam potrebuji dostat sedacku s ditetem, zenu, sebe, 2 kola a kocarek – to uz musim vse peclive usporad. Skoda, ze ma Laguna tak klopene zadni sklo, ze abych zavrel kufr, musi byt vidlice otoce ve smeru jizdy. Jinak je nastesti uvnitr porad dost mista.
A je to 130 kámo… 130! Tak bacha. :)))
podle manualu 110 a nebo blbe ctu?
B je spravne! :) Jak kterej. 90, 110 nebo 130. http://www.hakrbrno.cz/hk1-6.html
Já mám na autě držák na 4 kola ale většinou tam mám 1 nebo 2. Takže když jsem ke třem dokupoval další, vzal jsem klidně ten nejlevnější, stejně je v něm kolo 2× ročně. Ale dúsledně přivazuji přední i zadní kolo klipsnovým řemínkem k držáku a pokud mám na nosiči „plný stav“, tak protáhnu všechny kola horolezeckým lanem a přitáhnu je k hagusu na střeše.
hele já s tebou maximálně souhlasím, od té doby, co mi na čtyřproudovce ulítlo kolo (nosič sice nebyl přímo z Tesca ale něco na ten způsob…naštěstí jsem tam byl široko daleko sám, pěkně mi zatrnulo když jsem v zrcátku viděl jak kolo přeskočilo svodidla a ještě asi 10 metrů poskakovalo v protisměrném pruhu…) Jo a od té doby když potkám nějakého frajera co to mastí tak nad 80km/h s kolem na střeše tak si od něho držím opravdu ZNAČNÝ odstup…
moje slova, asi je nutne aby si to kazdy vyzkousel na vlastni kuzi pak mu nebude lito nejake stovky navic
Hele, já už jsem se k tomu nechtěl vyjadřovat, ale když napíšeš že ti ulítlo kolo a neobtěžuješ se napsat proč, tak to je příspěvek na dvě věci…
Něco se někde ulomilo nebo jsi jen něco špatně přišrouboval? V tom je totiž zásadní rozdíl, jenže z tvého přísvěku se to nikdo nedozvěděl…
já myslel že to bude jasné z toho že jsem napsal že to byl nosič podobného ražení jako z Tesca. Kdybych to ulítlo protože jsem to špatně přišrouboval, tak bych to nedával za vinu nosiči ale sobě. Tedy ano, cosi se tam ulomilo (bylo to před pár lety, tak už si nepamatuju přesně co), při rychlosti cca 100km/h.
A byly to original Tescodrzaky? Nebyly to nejake levne imitace? :)
Byly to imitace, bylo na nich napsáno TLESCO… tehdy u nás možná Tesco ještě nebylo tak jsem myslel že to jsou nosiče na Tleskačovo létající kolo, a ten jeho vehikl určitě vážil víc než můj bajk :)))
Letelo? Letelo! Tak fungovaly :)
kruh se uzavira, padlista znamy obhajce letu kol z drzaku tesko je Jan Tteskac! tak proto , musim o tom objevu informovat otce Zeleneho Raula
Já se jen doplním, že ty nosiče mám 4 rok, ale už jsou komplet vyměněné, takže ty původní tab byly asi 2,5 roku. Teď tam je tuším Hakr nebo něco podbného, za stejné peníze jako Tesco.
Ozývá se jeden šílenec skrblík:-))) Dokonce si představ, že jsem si držák na Favorita na 5 kol dokonce sám VYROBIL!!!! NIKDY jsem neměl s levnejma nosičema problém ( jeden pár slouží už 6 let) a tudíž moje rada: vyser se na drahý nosiče a klidně dál používej ty z Tesca. Udělaj ti úplně stejnou službu.
jeste se tim chlub, hrdino! to je jako by jsi chodil do levneho bor… a jeste nepouzival ochranu. Ne tady muj obdiv neziskas, setris na nepravem miste.
Jsem zcela přesvědčen, že toto je naopak šetření na pravém místě. Ale to je samozřejmě věc názoru. BTW: umí tvůj vrobce nosičů vyřešit problém umístění 5ti kol na střechu Felicie?
Nevim jak jeho vyrobce, ale ja to jednou vyresil tak, ze jsem primontoval dve kole z jedne strany. Mezi to postavil volne jedno kolo na strechu a „upevnil“ dalsima dvema kolama z druhe strany. Nejen, ze tam vydrzela vsechna kola, ale i izolepa, hadr a klic co jsem na strese zapomel :)
Seš hrozný zvíře!!!!! :-))))
Ano to si dobre pamatuju :-)
na meho Sharana dostanu 6 kol s drzaky Thule, uplne v pohode. Ale neni to m u j vyrobce,stejne kvalitni jsou treba ty Mont Blank a nebo spatne nejsou od Hakra , kdyz uz chces levne.Kdyz jsem drive jezdil na zavody, tak jine nez delane nosice – drzka nebyly, a ty delane byly hodne vychytane, vetsinou se kola upinala za predni vidlici po vyjmuti predniho kola, tento system ma i Thule, ktery pouzivam.Tento typ drzaku , velmi jednoduchych od nejake italskeho vyrobce se da koupit za cca 500 kc/1 ks a je x na desatou bezpecnejsi nez ty T V O J E milovane Teska. A jeste vzpominka na minule doby, pokud jsem nemeli delany drzak kol,kolo se otocilo a reminkama se pripevnilo za riditka a sedlo za pricniky. naprosto dokonale, maly aerodynamickly odpor (Cx)a drzelo to jak svi… Opet i to je 100 x lepsi nez system tesko. Howg
Hele, takhle povýšeně se chovají všichna majitelé Sharanů vůči majitelům škodovek a podobných archaických vozidel? A co když kolem tebe pojde biker na kole za desítku, taky budeš mít hřejivý pocit jak je tvůj bike 100× lepší?!
Já si myslím, že nikdo z nás ti nevyvrací tvůj Thule. Ale já nás tady hodně, kteří prostě nemají na to koupit 4 super biky, k tomu 4 super nosiče a ještě super au?ák. Taková je realita všedního života.
Vlastně jsem jen chtěl napsat, že to cos nám sdělil se dá napsat jinak, aniž bych měl dojem, že my, co máme tesco nosiče jsme povl.
Taky s Tebou sdilim podobny pocit.
no snad to nevyznelo nejak povysene, tak jsem to nemyslel, ja proste zastavam nazor, ze levne nosice z Teska made in no name jsou nebezpecne a ze by se nemely pouzivat.Kazdy rozumny clovek a tedy navstevnik BF by si mel radeji priplatit a znas to, „nejsem tak bohaty abych si kupoval levne veci…“. Navic existuje u levnejsi alternativa kolem 500 kc.To se netyka jen majitelu skodovek, uz jsem videl ty Teskace i na medaku. ja to beru pres bezpecnost a ne, ze drahe je to nejlepsi.A pro Padlistu , kdyz do Sharana naspes 7 lidi, tak ty kola musis nekam dat,ne?
A v kufru uz neni misto? A na cem pojede ten sedmej? :)
no pokud tam sedi 7 lidi tak je zavazadlovy prostor minimalni. Jinak jsou sedacky usporadane brano od volantu 2–3–2 = 7. Ale da se to ruzne prestavovat, nejcasteji to vozim 2–3
Tak uz se nechlub. Ja vim, ze te to urcite stalo spoustu penez, ale co je moc… :))) Stejne si ho nekoupim. Je to takovej kockopes. Maly auto to neni a prece do nej nic nedas.
my mame vo firme vacsinou sharany, takze s tym mam dost skusenosti (tak 20 tisic km rocne). Kupodivu je to kratsie ako passat, pritom je vnutri dost miesta. Ale predsa je to take dodavkovite napriek tomu, ze to dost stoji. Osobne som mal smolu na dost nespolahlive exemplare, prakticky kazdy ostal behom prvych 50 tisic km niekde stat na ceste a musel byt odtiahnuty.
Moje zkusenosti s poruchovosti take nejsou dobre, mel jsem na nem celkem dost zavad, nastesti v zaruce, ale i tak.To je bohuzel zkusenost vsech uzivatelu.Vnitrni prostor je fakt super, ale jinak souhlas je to takova dodavka,neni to urcite auto k chlubeni, Padlisto.
Asi docela maly auto, kdyz 6 kol musis davat na strechu.
.....A jeste vzpominka na minule doby...........loni v Norsku, Ducato,
8 kol na střeše opřených o sebe, přichyceno k lyžinám dvěma gumicuky
a úplně v pohodě. A včil mudruj!!!
Ono spíš než na ceně nosičů záleží na tom, abys to na ten který nosič
nandal POŘÁDNĚ!!!
Když tak jako důkaz fotka 32 zde: http://www.krysy.net/?…
dej prosím link kde je k vidění + objednání…
Verim tomu, ze Tvuj podomacku udelanej nosi bude mnohem kvalitnejsi nez ten z Tesca. Samostatnou kapitolou je homologace. Jinak za nejslabsi misto v nosici typu Tesco povazuji tu umelohmotnou matici s pofiderni matkou a sroubkem, ktery se uvolnuje. Pokud si to predelas a na prychyceni rafku k lyzinam pouzijes kvalitni reminky, nemel by byt problem.
To jsem vyřešil úplně jednoduše. Místo plastových matic jsem použil normální a dotahuju je klasickým klíčem. To drží a nepovoluje se.
Problem je tu ovsem zcela jiny a to tady nikdo neuvazil ( pac maji jina kola nez DHckari ). To je max. zatizeni nosicu, pokud se dobre podivate tak zjistite ze u vetsiny nosicu je to pravidelne pod 15kg a to maloktery DH kolo, vcetne pevnejch. Dalsi vec je zatizeni strechy a uchytu, sice je pekny ze je tam 75kg ale vyrobce mysli 75kg ve velikosti pytle cementu. Ono 4–5 kol pri vyssi rychlosti vyvine mnohem vetsi tah … takze ted babo rad. Dodavku ? Privarit ke strese ? :-) Samostatnou kategorii je pak taky druh upevneni zahradky/lyzin na ktera se pripevnuje nosic. Celkem sranda pokud se opravdu zamyslite.
Ja uz jsem se rozhod. Beru tu dodavku. Tu maj v Tescu kde presne? Mezi mrkvi a botama? :)
myslis toho Sharana? ted jsem to videl u nas v carrefour ve vanocnim vyprodeji, ceny jsem si nevsiml. Stala tam ale velka rada tak si pospes! Kdyz to nestihnes a budes mene jizlivy na BF, tak te nekdy svezu
Já bych pá-dlistu upevněného v držáku na kolo na střeše raději nevozil. On by se určitě naschvál v největší rychlosti vyškubl :)
za trest bych upnul do drzaku Tesko na strese a pak bych to rozjel na tech 130, co on doporucuje. Uvidime, jestli se tam udrzi. nemyslim si, ze by se chlet vyskubnout, to by poprel kvality tech drzaku.
Osobne? Ne dekuji. Tady jsme se prece bavili o cizich kolech :)))
aha zastance tesko drzaku pri osobni konfrontaci cuka, tak to vetsinou byva…
To nechci. Rikals, ze je to maly. Ze musis vozit kola na strese, zavazadlovy prostor zadny a kde budou ty lidi spat to ani nechci domyslet.
Když dodávku tak Toyotu Hiace.
To bys hledal marne hlupacku … je preci v domacich spotrebicich :-)
Mezi bilou technikou. Ze me to nenapadlo :)
Samozrejme jine barvy karoserie v jinych oddelenich.