Mam dotaz pro majitele Pythonu. Je tam sipka jak nasadit plast (myslim smer otaceni plaste), ale setkal jsem se s nazorem ze na predni kolo je ho lepsi dat obracene – tedy proti sipce tak, aby vzorek byl tim „sipem“ dopredu. Jeke jsou vase nazory?
Mam dotaz pro majitele Pythonu. Je tam sipka jak nasadit plast (myslim smer otaceni plaste), ale setkal jsem se s nazorem ze na predni kolo je ho lepsi dat obracene – tedy proti sipce tak, aby vzorek byl tim „sipem“ dopredu. Jeke jsou vase nazory?
Zkousel jsem, líp to brzdí v přímém směru. Za jízdy mi to připadlo stejné. PYTHONa ale dopředu jen na suché tvrdé hladké tratě.
a urcite jsi se setkal i s nazorem, z dopredu ho neni radno davat. JInak vzadu by mel zabirat nabeznou hravou rovnobeznou s osou kola a kdyz uz udelat tu blahovost a das ho i dopredu, tak tam by mel brzdit tou rovnou hranou, cili by mel byt opacne tzn sipem dopredu z horniho pohledu, jestli to ma citelny vliv na jizdni vlastnosti, to teda nevim.
ja mam pythona vpredu a jazdim s nim aj v blate, ale to je uz o hubu…
mam to tak, ze brzdim tou priamou hranou ako pisal kovar…
Ja bych rek ze to vubec neni poznat :) Vozim ho vpredu i v zadu tak jak je sipka…
Myslím, že to nejpůde poznat, původně jsem měl tenhle pláš? šipkou dozadu (vpředu) a po defektu v terénu jsem ho nasadil šipkou dopředu a v pohodě (nemám pocit, že by byl nějaký rozdíl). Na suchu a kemenech je dost dobrý, ale do bláta si myslím je lepší scorpion.
Nech to tak, jak to má být! Jsou to super pláště a u Hutchinsonů nejlíp ví, jak ho navrhli… Někdo tu psal, že dopředu jenom na sucho a tvrdej povrch… to je podle mě blbost! Já je jezdim i v blátě a jedou jak „z praku“. Jsou neskutečně rychlý… :-) P.S. Je strašně důležitý nafoukat je na správnej tlak co uváděj, aby držely… zdálo se mi to nejdřív málo, ale nikdy jsem na nich nepíchl!
vozil jsem je vice nez dva roky a souhlasimpouze s tim, ze jsou rychle. Jinak predek nedrzi ani na suchem a tvrdem povrchu. Po nekolika smychach predniho kola na suche sotoline jsem sve pratelstvi s Pythony ukoncil a poznal se Schwalbe a Micheliny, jaky je to krasny pocit, kdyz predni kolo vede a drzi. Vy, chlapi co tak milujete Pythony, zkouseli jste taky neco jineho ?
A co vzadu, tam jsi s nim spokojenej? Jde mi hlavne o to, jestli je opravdu tak pohodny jak se vsude tvrdi.
Vzadu je Python OK, ale oproti spuntovym gumam pocitej, ze bude hur brzdit (ale to vzadu nevadi). Pohodlnejsi guma nez P. je uz jen Klein Deathgrip (2.35)
vzadu je Python to nejpohodlnesi, co jsem na HT poznal. Foukal jsem ho na 40 PSI a pripadal jsem si jak v perine. Zaber taky dobry, ale nesmelo byt blato v prudkem kopci, ale ktery plast by to vzal ?
Vzadu na tom sedím více méně 3 roky… Pohodlí ano, trakce ano (kormě bláta, kořenů a jehličí…), brzdění moc ne… Je třeba řádně hustit… Ani jednou jsem nepíchnul, ale 2× mně prasknul bok v šikmém překryvu kordu… Žádná trága, dá se to šít a zespodu podlepit klasickou záplatou.. Dopředu není důvod ho dávat, pohodlí zajistí vidle, trakce netřeba, brzdí blbě a za polovičku dostaneš srovnastelnou gumu (na předek :-)))
no a na predku jsou dobre nebo mas nazor jak ostatni – suchy, tvrdy, hladky povrch (coz uz neni ani asfalt, :-))
na predek bych je nedal, mel jsem dost casto smyk na predni v zatacce na suchem a tvrdem povrchu
Klidně ho na předek šoupni, na suchém povrchu vede dobře a pokud bude blatíčko na trase tak holt bribrzdíš a nepojedeš hranu. Rozhodně Tě podrží víc než speemax a tak. Pro můj styl jěždění je dobrý, škoda jen té ceny.
a budu se hadat:-) Python nevede dobre ani za sucha.
s ojetym pythonem jsem projel vcelku bez problemu skoro celou trat Sudet… bylo zrovna obdobi po desti, takze v lesich mokro a blato ;-)
A to co si neprojel si prenasel? :)
Všichni co říkaj, že ve předu nedrží, tak asi… (domyslete si sami):-) P.S. Pohodlnější pláš? na XC a maratony do šíře 2,1 a váhy 550g NEEXISTUJE!!!!!!!!!
Pro Kováře: Já se zase hádat nebudu, podle mě záleží na stylu jakým jezdíš. Pokud to řežeš jak to jde tak potřebuješ jinej plášt. Na moje ježedění po lese je moc fajn...........
Svitava je řeka řek!