Nějak nechápu, proč to má zároveň SPV a LockOut. Já myslel, že SPV je takový „automatický LockOut“…
To kdyby nahodou odpruzena vidlice i pres SPV nekdy propruzila, tak s LO uz se to nestane vubec. Proste parada, za tezky prachy si koupis tezkou, pevnou vidlici.
Padlisto, ja nechapu jak porad musis neco hanit. Kamarad na tom jezdil a rikal ze super. Jo a prej ten vzduchovej tlumic s SPV chodi tak dobre, ze fakt pristi rok bude na sjezdovem Intensu, hsem zvedav kdo bude dalsi?(Norco, Banshee? :-)))
Proc sis teda nekoupil misto 888ky Dorado s SPV? Ty chytroline :) Ja proti vzduchovymu tlumici na DH strojich nic nemam a na Intense mi nebude vubec vadit. Uz ted jsou nastaveny zavodni sjezdaky, tak ze by ho tam klidne mohly mit.
Nemam 50litru na Dorado.....
jo a s spv je az DORADO MRD X-works za 60litru, takova lidova cena
Hlavne, ze poustis moudra o vzduchovych tlumicich na Intensach :)))
Taky to nejak nechapu, proc SPV a LO zaroven. Co chtej zamykat? Padlista i pres vsechno rejpani ma pravdu. Pochopil bych treba vypinani systemu SPV, kdy proste vidle bude pruzit a kdyz to nechces, tak tam kopnes SPV. Ale stejne SPV je v pravy noze a tohle je v levy. Nicmene LO u Manitou je i ted na pravy noze. Spis moje verze je, ze je to zmena zdvihu ovladana z riditek!!!
Asi byste si meli precist spis tohle nez nejaky slovensky plky: http://www.singletrackworld.com/article.php?…
Haha, ja to rikal, ja to rikal. Zadnej LO, ale zmena zdvihu. Teda ja jsem chyytrej.Holt mam dobrou dedukci:-) Clovek se musi pochvalit, ze? :-))
No, a je to. Tak on to byl, maminko, přece jenom blázen …
?????