Nazdar, uz vela krat som cital, ako je Leftyna mozno este tuhsia v krute ako obycajne dvojnohe vydlice. Neviete niekto ako to je vo vnutri urobene ze sa to nekuti po vertikalnej osi?? Nejak mi to neide to hlavy.. Dik
Nazdar, uz vela krat som cital, ako je Leftyna mozno este tuhsia v krute ako obycajne dvojnohe vydlice. Neviete niekto ako to je vo vnutri urobene ze sa to nekuti po vertikalnej osi?? Nejak mi to neide to hlavy.. Dik
Tužší než některé ano ,ale né všechny. Je to dvojkorunka, noha má velký průměr, kluzák je hranol, proto se to neprotočí
Kluzak je hranol?? Tak to pocujem prvy krat..
a jak by si zajistli aby se to neprotacelo kolem nohy?
Ved to ze to neviem, prave preto som sa pytal.. Nie zeby som lefty nejak super poznal, ale nikdy som si nevsimol, zeby bola nejaka „hranata“..
To je snad pod tema zubatyma gumovyma blbcema..
silou vule:)
Máš-li možnost, podívej se do Vela 1/05 na rozebranou Fatty (v tématu nákladů na 2 různé biky). Lefty je z hlediska kluzáků (ložisek) obdobná.
A jak bys jinak zabránil protočení? Drážkou + vodící trn to snad ne . Jinak se to pohybuje na válečkových ložiskách.
hehe sry, ale todle reseni je dost na prd, velky stycny plochy nutnost poradnyho mazani nehlede na opotrebeni a nulova moznost vymeny, bud komplet vnejsek a nebo savle
? ktery reseni? To nemluvis o headshoku kde muzes i ladit vuli, ze ne? Krom toho je to jedina teleskopicka vidlice (system) v podstate bez vule a s minimalnim trenim (valivy odpor oproti normalnimu treni).
Drážkou + vodící trn… trosku sem to zamotal no :)
.....Drážkou + vodící trn to snad ne..... Přečti si to ještě jednou ;-). Jinak to bylo pro user id.: freeride ve smyslu že snad nečeká že tam bude taková blbost.
napisu to jeste jednou ze sem to spatne pochopil, promin :)
hranol a pohybuje se na 4 jehlickovych loziscich. ve velu 1/05 je to videt na ty rozebrany sragore. proste zadny kluzny pouzdra, ale valivy loziska. jedno to lozisko stoji cca 400 a jediny zpusob jak je znicit jinak nez opotrebenim je, ze se do nich dostane bordel pres znicenou prachovku (ta stoji cca 800,–).
Jo a taky be me zajimalo jaky to ma zdvih co to vydrzi, jak to drzi kolo…(?)
pevna osa,zdvihy:10,13,14; jezdi se na tom 4×(jak kdo), 1,5"hlava.
„pevná osa“ atyp jak nikdy. 4× na tom jezdí čuně Grasia Jinak 1,5 od kanonu není 100% 1,5 „OnePointFive“ jde to ale urovnat jinou „hlavou“ Zajímavej je elektrickej lock-on
Ty jo. To cumim na ty funkce. To by potrebovaly Suntoury. Lock-on. Oni vsude cpou lockout, ktery vubec nepotrebujou :)
:-))))
dobrý, konečně jsem se dneska pořádně od srdce zasmál :-)))))))
taky tak:)
mimochodem je desna skoda ze headshok se neda pouzit na vyssi zdvih nez 80mm myslim ze to je nejgenialnejsi reseni na XC vidli, uz jen ten lockout na predstavci, o tuhosti nemluve, a vaha kolem 1250g – kam se sere SID
Jo na XC asi dobre. Ma to stryk na cannonu. Ale nejsem si jisty jestli to ma tlumeni.
Třeba Duratec ti udělá na přání hlavovou trubku na tenhle systém. Tlumení má, ale jak jsem se doslechl tak nic moc i pohodlí. Je to pro chrty. Ale nevím jak leftyna, co jsem se na ní houpal tak měla tvrdej doraz jak elastomerový RST.
Nový Lefty mají tlumení od Manitou, TPC. Mají dole to klasický regulační kolečko jako Skareb, Mars atd… Kannoňáci věděli, že jejich systém fungoval blbě, tak koupili TPC.
Bych rek, ze na cisty XC to staci, ne?
Chtel jsem to rict pred Tebou, ale zase by mi rikali, ze na XC je treba 100mm, :o).
jinak pokud te zajima, co je vevnitr, neni nad to precist si manual… :-) http://www.cannondale.com/…eadshok.html