• Psychokiller

    Máte někdo zkušenosti s nakupováním na www.AKCEBIKE.cz

    0 0
    • grafik  

      off topic: na kcebike ne, ale pres net jsem nakoupil nekolik desitek cd, dvd, tricek, knih a vzdy bylo zbozi dodano; takze obecne: s nakupovanim na netu mam dobre zkusenosti. A akcebike.cz urcite ‚nepodrazi‘ jelikoz pak staci jedina negativni zminka na bikeforu a maj po ksefte – tecka

      0 0
    • Jenda  

      obecn jsou zkusenosti takove ze pokud to nedohodnes telefonicky tak je vse nejiste, pokud ale maji vec na sklade a osobne si ji prevezmes tak mohu vrele doporucit (kupoval jsem tam zatim kolo, naslapy a plaste)

      0 0
    • Beeda  

      Ja tedy FUCK OFF a uz nikdy, duvody jsem uz psal..

      0 0
    • zac  

      offtopic2: asi pred 14 dny jsem se bavil s jednim znamym v servisu a ten mi rikal ze akcebike nedavno dostal asi pul milionu pokutu za to ze nabizej to zbozi na internetu za min nez na prodejne tudiz je to poskozovani ostatnich… na internetu maj na tom zbozi zisk asi 3 procenta a to k zivotu pry fakt nestaci ale normalnimu cloveku to muze byt jedno protoze je rad ze nakoupil levne…

      0 0
      • grafik  

        no nejlepsi by bylo nakupovat za skladove ceny primo z velko-centro-skladu kde nakupujou obchodnici a tim padem by vypadli ze hry a my (cyklyste-bikeri-hobici) bychom utraceli jeste vic …

        0 0
        • Vision  

          to by to dopadlo do skladu by byla fronta lidí „já jeden šaltr“ já jeden smyk " to by ani nešlo :) a to samé reklamace…

          0 0
      • Kohout  

        By mě teda zajímalo, od KOHO tu pokutu dostali??? Od úřadu na ochranu hospodářské soutěže asi ne…

        0 0
        • zac  

          rikal ze internetova policie…

          0 0
          • Beeda  

            Hmm dneska neni 1.4 ale 4.1. B.

            0 0
          • RomanH  

            ???

            To snad ne :o)

            0 0
            • zac  

              jenom to tlumocim tak jak sem slysel! Treba nerozumi moc internetu a blbe to nazval, fakt nevim.

              0 0
              • RomanH  

                Veril bych tomu, ze dostal pokutu, ale urcite ne z techto duvodu.

                0 0
                • zac  

                  me se to na druhou stranu zda docela logicky protoze tim fakt poskozujou ostatni… Tema cenama na netu si udelaji reklamu a sice tam maji minimalni zisk ale dohani to na prodejne…

                  0 0
                  • Kohout  

                    Mě to teda logický nepřipadá. Myslíš jako klamavou reklamu??? Za tu cenu, co má na netu to snad taky koupíš, ne? Pravdou ale je, že akcebike má někdy dost problém s dodržením slíbené dodací doby.

                    0 0
                    • zac  

                      Jo pro zakaznika to je v pohode ale pro ostatni kramy uz to fer neni… Rikal sem ze to skodi tem kramum ale normalnimu zakaznikovi se to hodi.

                      0 0
                      • Richie  

                        To je absolutni blbost prece nedostanou pokutu za to, ze si berou mensi provizi ??!!

                        0 0
                        • zac  

                          Jenze ta by jim sama o sobe nestacila na zivobyti a chod prodejny…

                          0 0
                          • Richie  

                            No a pokud to funguje. Pokud ale vim dle tady toho prispevku se bavi o poskozovani nekoho kvuli ceny. Provize je ejich vec a muzou si dat klidne minusovou. Na tom nikdo nic nezmeni

                            0 0
                            • pavel.sezima  

                              Fakt je to pravda. V televizi jsem zaznamenal dokonce aféru, kdy malé fotolaby žalovaly velké obchodní řetězce zda nedoplácí z jiných výdělků na vyvolávání foto, cena byla asi 0,80,–. ale neprokázali jim to

                              0 0
                            • zac  

                              a proto to poskozuje ostatni! vsichni totiz nakupujou u nich a na ostatni kaslou protoze to maji drazsi aby se uzivili, protoze nemaj kamennou prodejnou ktera by je zivila…

                              0 0
                              • Jenda  

                                co to placas? zrovna akcebike ma uplne normalni kamenou prodejnu na Flore, kde muzes prijit a rovnou koupis za ceny jaky inzerujou na netu. Mimochodem ta jejich prodejna vypada lip nez spousta beznejch kamenaku.

                                0 0
                            • Pá-dlista1  

                              Provizi nemuzou mit minusovou. To by byla nekala soutez. Musi dokazat, ze ty ceny nedotuji z neceho jineho treba docasne, aby znicili konkurenci. Ale na tom, ze maji kamenak i e-shop neni nic neobvykleho a ma to hodne obchodu. Navic jestli maji v kamenaku stejne ceny jako na webu zda se mi to uplne right. Jina vec je, ze nabizeli (nebo jeste nabizeji?) zbozi, ktere ani nemuzou obstarat a inzeruji lhuty, ktere nejsou schopny dodrzet.

                              0 0
          • Kohout  

            To je teda pěkné pí****na. Tu bych teda chtěl vidět.

            Před pár lety jsem kupoval TV v jednom elektru, který zároveň provozovalo e-shop. A na webu měli nižší ceny, než na krámě. A no problem.

            0 0
            • Mirek1  

              No jasne, takle treba funguje Foto Skoda ve Vodickovy ulici. Maj e-shop i prodejnu a v e-shopu maj nizsi ceny. Kdyz u nich neco kupuju, tak si to dycky vyberu na e-shopu s vyzvednutim v prodejne a pak tam prijdu a dostanu to samy zbozi z toho samyho regalu o trochu levnejc, nez kdybych di to na netu neobjednal…

              0 0
              • palladin  

                to samý třeba mironet.cz …něco jsem tam kupoval a zapoměl jsem si to objednat přes net, na prodejně mi řekli že to bude o pár stovek dražší…nechápal jsem důvod..ale zašel si za 5 korun do net kávárny zboží objednat…vrátil jsem se a zboží si za výhodnější cenu koupil…prostě trotlovina..pod­nikatelé jak stehno…

                0 0
          • jecnak  

            Nedej se vysmat, to byla modni policie

            TO je ted novy zakon, nic se nesmi prodavat levnejc nez to maji ostatni. Mozna taky prodavali neokolkovane zaplaty a nacerno palene lepidlo. Holt tak dlouho se chodi se dzbanem…

            0 0
            • Jogador  

              Promiň, ale já teď nepochopil, jestli sis dělal srandu nebo ne…

              0 0
            • ravo  

              Ale můžeš prodávat dráž, abys ty ostatní dostal do průšvihu, že prodávaj levnějc:-)))

              Jinak je ten příspěv s tou pokutou vtipný, ale blbý je, že není 1. dubna…

              0 0
      • Vrci  

        pokud měly jiný ceny na netu a v obchodě tak to tak bejt mohlo. Říká se tomu dvojí ceny a diskriminace spotřebitele (vyšší ceny pro cizince), ale přijde mi to trochu přitažený za vlasy a o takovýmhle způsobu použití a výkladu zákona na ochranu spotřebitele slyšim prvně

        0 0
        • zac  

          Az tam zas pojedu tak se ho poradne vyptat a dam vedet vic, jenom sem to pretlumocil…

          0 0
        • MaPa  

          Kupovali jsme domů spotřebiče do kuchyně – všechny od stejné značky. V kamenné prodejně, když jsme zkusili zda na tak velkou objednávku nedostaneme slevu nám řekli, že nám dají maximálně 15% což je to samé jako kdybychom to objednali přes net. Dokonce to proběhlo tak, že ta maní u kasy si přepla na net a vyplnila za nás objednávku. Takže dvojí ceny, a funguje to tak do dnes. Zda je to ale proti zákunu ale nevím…

          0 0
      • miki  

        ještě jednou si přečti co jsi napsal a pak mi vysvětli pojem kapitalismus a cenová politika internetových obchodů.Možná nevíš co píšeš a nebo věříš tomu co ti řek v servisu za blábol.celý internetový obchod je postaven na tom kdo bude nejlevnější a ještě se mu to vyplatí aby měl zisk.

        0 0
      • wlk  

        hlavně, když si to koupíš přes web, tak na to čekáš 14 dní a pak si musíš sám zavolat, co se děje a je ti sděleno, že ten komponent nemají a že ho ani nebudou mít, ale vesele ho maj pořád na netu…Existují jiný shopy jako koloshop, bikestore, bikezone, bikesport a všude je to bez problémů, kromě akcebike.To je aspoň má zkušenost.

        0 0
    • cabbage  

      lepsi nez bike store

      0 0
    • Seppy  

      Kupoval jsem tu chrániče a v pohodě, to jako musim rict, ale predtim sem si obědnal kliky, cekal sem 2 tydny ze se aspon ozvou kdyz nic neposilaj a nic, az asi treti tyden nebo za mesic sem jim nakonec zavolal, proc to neposlali a oni mi rekli ze to zrovna poslali a byl klid, tedy pro ne pac ja mezitim prachy rozfutroval a musel sem rychle sehnat dalsi…

      0 0
    • Richie  

      Ja tam kupoval plast a f klidu sjezdovy maxxis za 450? Je to proste good shop a zaden problem jsem s nema nemel…

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • rasto  

      s tou reklamou bez do p.dele!!!!

      0 0
      • speedy gonzales  

        no ono to asi bude tezko reklama, kdyz polovina prispevku je negativnich.. navic to je rozumnejsi a smysluplnejsi (kdyz pominu ze uz to tady xkrat bylo) dotaz nez hodne jinych na bf

        0 0
        • rasto  

          ja se podival na datum zalozeni dotazovatele a pak jsem si jeste jednou precetl jeho dotaz. bohuzel, dosel jsem k nazoru, ze akcebike se chce pripomenout :-/

          0 0
    • riki  

      urobil som 3 objednavky: 1. brzdy deore 525 – prisli na slovensko za necely tyzden, vsetko ok 2. naboje a riaditka, prisli za 14 dni lebo neboli skladom, vsetko ok 3. predstavec – miesto neho poslali riaditka, ktore mali podobne oznacenie ako predstavec , takze asi 66% uspesnost :)

      0 0
    • robero  

      no, ja si tam na jare vyhlidl RM Landslide model 2003, celkem dost slevnenej, mel Marzochu olej/pruzina, Avid5 brzdy, za dvacku se mi to zdal jako dobrej kauf, byl jsem se na nej podivat na Flore (mam to kousek od koleji), vse ok, ale meli jen 19", objednal jsem si tedy 21" s tim, ze si ji vyzvednu za tri dny… kdyz jsem tam potom prisel, Landslide 2003 tam sice stal, ale s vidli vzduch/olej a brzdama Sh. Alivio. Tvrdili mi, ze takhle bylo to kolo vybaveny odjakziva (nicmene tri dny predtim jsem tam videl uplne neco jinyho) i na netu byla orig. vybava ta, kterou jsem videl poprvy… Tak jsem se jim na to vyprd! Pripadalo mi to, ze smontovali dohromady co jim zbylo, hlavne aby to vypadalo podobne… Nicmene s jednotlivyma komponentama by problem asi byt nemel…

      0 0
      • Jogador  

        Hm, tak sis místo toho koupil modrou motorku co, a už ti bylo jedno, že je menší velikosti, si se zase bál si objednat větší:)…

        0 0
        • robero  

          neveril bys, jak tahle velikost cloveku s dvouma metrama sedne po peti pivech… :-) i kdyz, asi poridim delsi predstavec! Nebo okradu deti ze skolky a ne z jesli…

          0 0
    • ToBo  

      Vcera vecer som objednal nejake veci cez internet, tak uvidime, aki su rychli.. ;-)) Ale zarazila ma jedna vec… medziinym som objednaval aj pedale shimano spd-m324. v kosiku mali cenu 1190 sk (mam screenshot), pri ich popise bola cena 1502 Sk. mailom prisla cena samozrejme 1502 Sk.

      ten ich web – neviem, kto to pisal, ale v mozille sa neda nakupovat, tak som musel ist do IE… ;-((

      ale ceny maju dobre. este ak to poslu za tie ceny, tak bude fajn.. ;-))

      0 0
    • robin!1  

      Asi v půlce listopadu jsem si objednal tepak a ion?ak ( abych nemusel platit poštovné ). Dodací lhůtu měli 3 a 4 dny a v mailu stálo, že jakmile to pošlou tak mi to mailem oznámí. Po asi deseti dnech čekání jsem tam volal a strašně se mi omlouvali, že dodavatel … ( proč tedy měli na strankách do 3dnů, že? ) a že ho za dva dny pošlou. Po týdnu jsem tam volal znovu, protože nic nepřišlo, tak pak snad další den to poslali, teda alespoň tan tepak a ion?ak že není. Po měsíci jsem se tedy dočal. Takže fakt to chce mít na to nervy a dokopat je k tomu aby vám to vůbec poslali.

      0 0
    • MadMax  

      S tímhle krámem je to loterie, u mě asi 50% úspěšnost.Inzerují skladem věci, který ve skutečnosti skladem nemaj, člověk pak čeká a urguje..Koloshop, nebo bikestore je sice o trošku dražší, ale serióznější.

      0 0
      • sann  

        hlavne je hrozny, ze inzeruji vidlice Manitou se slevou 7 procent a kdyz by si je clovek chtel objednat, tak zjisti ze nektere vidle nejsou ani v CR. Tak co si o tom clovek muze myslet. Osobne znam, jak je clovek nastvanej, ze na neco je celej natesenej a pak marne ceka a ceka

        0 0
    • McBlacky  

      opět nezklamali, zboží co mělo být ve čt minulý týden ještě nemám… takže to vypadá na můj třetí neúspěšný pokus něco objednat u tohoto shopu :(

      0 0
      • ToBo  

        ani mna nesklamali… obednal som a samozrejme neprislo a ani nezatelefonovali… kaslem na nich… asi to maju len ako cennik pre nejaky kamenak a na web objednavky kaslu…

        0 0
        • tantobo  

          Mam stejnou zkusenost, objednal jsem si pneu a kdyz ani po ctrnacti dnech neprisly, tak tam volam a oni mi se zcela klidnym srdcem rekli, ze nejsou a budou tak nejdriv za 2 mesice … Taky na ne kaslu … Ted preferuji trinniti.cz a bikezone, fakt celkem dobry shopy.

          0 0
          • McBlacky  

            přesně tak, já používám taky jiný eshopy, ale to co jsem potřeboval stojí málo a v nabídce to maj jen dva shopy a v kamenným se nechytám :( nechtěl jsem platit dodávku z velotrade, tak mi zbyl jen akcebike :( naštěsí už to nepotřebuju protože se situace změnila a mám něco jinýho, takže si to můžou naložit… Spolehnout se na ně v sezoně tak bych asi nejezdil. A to jsem tam byl osobně.

            0 0
            • Pá-dlista1  

              …a podavac povida „moment hned to prinesu“, kdyz sem mel plnovous az ke kolenum ptam se druhyho jestli uz to kolega prinese. A ten povida, jakej kolega? , ze tam prej dela sam :)

              0 0
    • Mike 21  

      31.1.2005 Jsem objednal kliky,šaltr a řetěz.Dodnes nic a to už jsem posílal dva urgentní emily a dvakrát jsem osobně volal jestli-že pak si ze mě nedělají srandu – tak prý ne.Kdyby stejným metrem šla poslat i platba,tak by asi fungovali jinak.

      0 0
      • Mikinik  

        No já od nich koupil kolo – minulej rok – a vše v klidu. Musím říct, že jsem si pro něj do obchodu dojel. Ale jinak i servis v klidu. Jak tu někdo psal, nemyslim si, že na tom maj jen 3% marže. To je ujetý. Normální MO marže je tak 30%, takže jestli prodávaj ca. o 10% levnějc, tak na tom furt 20% maj…

        0 0
        • Matt  

          Na kolech maj zhruba marzi 30 procent a prislusenstvi se pohybuje kolem 40 takze si vydelaj dost i kdyz davaj levnejsi nez jinde

          0 0
      • Mike 21  

        Nechtěl jsem o tom mluvit, ale myslím si, že byste to měli vědět. Jak jsem už psal od 31.1.2005 jsem měl objednané u firmy akcebike součástky za asi 1300,–Kč.Po dalších a dalších telefonních urgencích se děly akorát sliby – už jsme to poslali, zítra to pošleme a tak.V úterý tento týden jsem jim volal, že jestli to do čtvrtka do 14-hodin nedojde(PPL), tak už to nemusí ani posílat.A co mi vyrazilo dech bylo to, že když jsem tam dnes po druhé hodině volal, kvůli zrušení objednávky, tak mi pán řekl:„My už jsme to asi stejně zrušili sami, ale děkujeme Vám za informaci!“ Tož tak:(

        0 0
    • strady  

      Nechtěl jsem se zmiňovat o problémech, který jsme měl s akcebike eshopem, ale když jsem četl vaše příspěvky tak se mě to nějak připomělo a nedá mi to zapomenout. Poslali mi něco jinýho než jsem si objednal, a od tý doby to začalo, telefony, emaily, reklamace fakt hrůzná, na emaily neodpovídají, čekání a čekání na odpověď, nesčetně tel. hovorů a nakonec že mi vrátí peníze do 21 dnů, což taky nedodrželi, ale údajně už poslali, tak uvidíme. Jen moje zkušenost…

      0 0
      • TinkTink  

        Co jsi nedostal a co jsi mel dostat? :)

        0 0
        • Twisp  

          Nejsou to dve stejne otazky? :) Ja se teda zeptam jinak, co jsi dostal a co jsi mel dostat ? ;)

          0 0
          • strady  

            Objednal jsem pedály a podsedl. brašnu X-Race bike Pells, na obě zboží jsem se předem inf. emailem, zda jsou skladem. V dobírce jsem měl správné pedály,ale podsedl.brašna byla „micro“ od Pellsu, která je fakt, malá. Chybu omlouvám, stane se, ale ta pozdější komunikace…, viz předchozí příspěvky… Pouze moje zkušenost.

            0 0
            • TinkTink  

              Hehe…to je blby …

              0 0
              • strady  

                Blbý je i to, že mě minulej pátek v telefonu řekli, že mi peníze poslali zpět převodem na můj účet a já ve výpisu dnes zjiš?uju, že ne…, tak já fakt nevím, co s tím? Jsou to blbý dvě stovky, ale jim to prostě nenechám. Díky za rady.

                0 0
    • Darkson  

      vždycky jsem dostal, co jsem chtěl, jen párkrát jsem čekal daleko déle než bylo inzerováno. kupuju už jen věci, co mají skladem. ale třeba kámoš měl objednaný Deore M525 kotouče, po týdnu mu volali, že je maj skladem. přišel tam a oni brzdu zcela v klidu před ním odmontovali z vystaveného kola. jen zíral. brzda samosebou šlape v pohodě, ale z mýho pohledu je to k zákazníkovi značně neetické

      0 0
    • Rolei  

      Nekomunikují, na email neodpovídají, toje velké mínus…

      0 0
    • dalimil  

      kupoval jsem tam pláště,skladem ihned,cena slušná,počkali na mě 10 min. po zavíračce,spo­kojenost…

      0 0
      • dhmiki  

        ja sem si tam přes net obědnal triko a aště my nepřišlo a to ta oběnnávka byla přesně 16.2!!!

        0 0
        • Matt  

          Mate pravdu ze pre email nejak nekomuniuji a kdyz tak odepisuji celkem za peknou dobu a nebo vam odpovi tak na pul takze nejak nic prijemneho. V prodejne jsme byl jednou a stacili mi ty narazky jako ze jinde to urcite levnejsi nemaj ale utrel sem ho takze pak nebyl moc milej.-)

          0 0
        • o.ndra3  

          Objednat – od slova jednat, ne obědvat :)

          0 0
    • black.horse  

      Kupoval sem od nich sedlovku, brzdy, kliky + osu… akorát Ty kliky měli přímo na krámě, tak sem si je vzal rovnou, jinak nedodrželi žádnej termín a pokaždý sem tam kvůli každý věci několikrát volal… můj názor je, že když má člověk času nazbyt a trpělivost, tak klidně, ale když se chci na někoho spolehnout, že to bude včas a nebo rozumně rychle, tak oni sou poslední, za kým bych šel…

      0 0
    • rabukate  

      objednal jsem, ale neodpovedeli, tak jsem se tam vypravil a koupil to osobne. Na me vytky ze jsem objednaval mi rekl ze ma v objednavkach bordel a na vytku ze jim www hrozne blbe chodi pod mozzilou, mi rekl ze na to nema cas se se mnou o tom bavit, nabidl jsem mu ze mu pomuzu, ale choval se jako bych mu rekl ze ho chci OKRAST!!! ze pry dali strasne vewlkou castku penez za Informacni system (asi nejaka sracka na M$), coz me pobavilo… Rikam tomu borcovi – hele mrkni na www.krakat.net, jak se da jednoduse udelat IS a zadara, ale on ze nema cas. Tak jsem mu rek ze dofam ze si najde cas mi prodat alespon to kolo… no hruza… Na dotaz co s vidlici, nastaveni a tak mi rekl jen ze tady se s tim toci nalevo napravo, plus minut… rikam no parada… to je jako vse??? Jednalo se o Marcosku a ani manual jsem k ni nedostal!!!! Katastrofa, nastesti jsem ho nasel na inetu… Ceny dobre, pristup hruza, pripada mi ze jen prodavaji, ale to chce byt trochu pro ty kola zapaleny…

      0 0
      • gucan  

        tak s tim, ze to blbe chodi pod mozillou, naprosto souhlasim … jedna z mala stranek, na ktere musim pouzivat M$ IE

        0 0
      • Mamut  

        Beha im to na Apachovi a Php. Co samozrejme nevylucuje, ze pod tym je M$, ale ten podklad nie je podstatny. V Opere to zacalo pred par mesiacmi fungovat dobre, aj predtym to sice slo pouzivat, ale hrozne nepohodlne.

        0 0
    • Pils  

      Moje zkušenost – dcera si tam kupovala kolo, protože do toho nevidí, pokusili se ji podfouknout. Musel jsem na ně vlítnout, aby dali to na čem se dohodla. Pak ho tam dala seřídit, slíbili že to bude v pondělí abych to v úterý odvezl. Stihl jsem to až ve středu, kdy mi řekli že to nestihli a že to bude ve čtvrtek. Přijel jsem ve tedy čtvrtek, kdy mi prodavač s blbým úsměvem sdělil, že to zase nestihli a že se dohodneme na dalším termínu. Pochopil jsem, že si dělá srandu, kolo odvezl a raději ho seřídím sám. Takže už akcebike nikdy.

      0 0
    • johny.h  

      Já si koncem února objednal zboží za necelých 5tis. a po dobu 3 týdnů musel urgovat, prý že pořád čekají na zboží z Pellsu. Tak jsem nechal zboží rozdělit a až na Pells došlo vše 2. den. Ale se zbytkem mě tahali za nos tak dlouho, až jsem to objednal jinde. Ale něco se tam určitě vyplatí.

      0 0
      • Pá-dlista1  

        No pells je taky kapitola sama pro sebe. Uz pul roku koukam na jejich strankach na nejaky zbozi a asi pred mesicem jsem se teda rozhodl si ho objednat..... no a vcera jsem se dozvedel ze prej dorazi nejdriv za 14 dni. To jsem zvedavej jestli to nejsou jen takovy slibi. No je to stejne jedno, protoze mit zbozi teprve v pulce sezony… vedet to driv, tak s nima ani nepocitam. Uz takhle me to bude stat penize za neco provizorniho na cem budu muset jezdit nez mi to dorazi.

        0 0
    • caesar  

      před rokem sem si tam objednaval Uvex prilbu. Volal sem tam Xkrat, mail za mailem sem posilal (nikdo neodpovedel) No a nemam ji dodnes. Nevim, treba jednou prijdu domu a bude na poste :)

      0 0
    •  

      Máme rádi zvířata!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.