• rodriguez

    potřebuji cokoliv k tomuto tématu, které jsem dostal jako seminární práci (tak 6–8stran). Téma: Pracovní náplň marketingového manažera u firmy zabývající se výrobou jízdních kol…

    poraĎte cokoliv..co by se dalo obkecat

    0 0
    • Meesha  

      Zkus napsat treba ke Sterbovi! Treba ti prozradi, jaxe prodavaj kola… :))

      0 0
    •  

      Myslim, že jestli se ten manažer zabejvá prodejem jízdních kol nebo prodejem tvrdejch rohlíků, je to uplně jedno. Marketingovej manažer je prostě jedna funkce a na oboru zas až tak moc nezáleží.

      0 0
    • rasto  

      zkus zkontaktovat p. Pavlika, majitele www.sfinxbic.cz

      0 0
    • fotis  

      http://www.referaty.sk/index.php?…

      o bike obchode tam nic nie je..ale sak skus to trocha prerobit a pis podla seba.profesory sa v tomaj aj tak nevyznaju…

      0 0
    • rodriguez  

      dik..zkusim použit vaše návrhy..no a až to dodělám tak vám sem plesknu někdy link,..kdyby to náhdou někdo potřeboval..někdy

      0 0
      • MartinXC  

        No a hlavně nezapoměň rozepsat, jak pár křikounů-potenciálních klientů obtěžuje úspěšné byznysmany svými názory :-) (viz diksuse o Katalogu) Jinak nezapoměň o čem je marketing:

        • segmentace klientů
        • zákaznické hodnoty versus ceny
        • komunikační kanály (nezapomeň na internet)
        • portfolio produktů a služeb versus zák.hodnoty
        • konkurence a její nabídka

        a to celé prokřížit ve Scorecardu a točit dokola a dokola a dokola a až z toho něco vyleze, šup s tím do obchodního oddělení :-) Princip á la příklad ze stravování:

        • marketing je ta vůně, která láká
        • obchod pak to, co donesou na stůl a jak to provedou

        :-)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.