Poradte prosim.Mam novou stance static 100mm a nak mi nechce drzet tlak vzduchu.Kamos mi radil tam striknout trochu oleje ze si tim sedne to tesneni ale moc to nepomohlo.Muze to byt nizkou teplotou ted v zime?
Poradte prosim.Mam novou stance static 100mm a nak mi nechce drzet tlak vzduchu.Kamos mi radil tam striknout trochu oleje ze si tim sedne to tesneni ale moc to nepomohlo.Muze to byt nizkou teplotou ted v zime?
Mě ted v zimě taky uniká skareb super, ale né nějak výrazně, za týden to prostě musim jednou nafouknout, ze 150 to klesne na 110 PSi, nebo co to je…
já bych to reklamoval, aby ti to pak neprásklo někde v létě na závodech.
Mám ji s kola přivezeného z německa, s Cube, tak reklamovat nemůžu, ale až budou prachy, tak pujde na komplet repasi do progresu…
no může to být více věcma. zkoušel jsi vyměnit ventilek a zkontroloval hladinu oleje nad patronou? ale odborník na indiány je tady Hanz, tak já už radši mlčím…
Nezkoušle jsem nic, od té doby, co mi utekl s váma tenkrát se Savou, tak utika, ale pomalu, a jen když natom jedu, jinak ne.
hele víš že servisní manuál od manitou doporučuje kontrolovat hladinu oleje každých 6 mesíců… já bych to tak nehrotil, ale občas bych se tam mrknul, přeci jen at pak nedáš v krámě litr za to že ti tam dolejou olej a vymění starej v geniusu :)
Já ten olej ani nemám, ale až budu mít po zkouškách, tak vidle pujde na mou opravu, předběžnou, a? maj pomě co opravovat.)
hm, ty mas v planu kupovat novou vidli?
Myslíš, že to tak po mém průzkumu vidle dopadne?
cabbage si ted po skarebu taky koupil novou vidli.treba prave proto:-).mohl by ti poradit cemu se vyhnout:-)
Hm, třeba jo, ale já po koupi rámu momentálně nemám ani na tramvejenku, a scháním 24 korun zítra na lístky, abych se dostal ke zkoušce:)
to riskni:-).das si dvojtej adrenalin:-)
Tento rysk mě může stát to, co právě že nemám, a jít za našima, aby mi dali prašule na pokutu, a to ještě 800, no, nic pro mě:)
kdyz zaplatis do 14 dnu, tak jen 400 :-)
na hromadu českejch závodů je scareb v pohodě. a hlavně verze comp co jsi měl ty i cab je fakt marná, zvlášt ta 03 bez vzduchu s gumovejma vnějšíma nohama…
No, sudety sní nepojedu:)
jo tak voni byly gumovy a jenom leskle nalakovany.. tak to uz pak skareba chapu:-)
Kdyý jsi ho měl, to jsi ho nechápal? A to jsi se ho zbavoval, pro jeho ošklivě revers arch?:)
ne:-).protoze jsem se s nim bal dropnout(jeziis pardon,to vlastne neni drop.mi to doslo az ted.jako vazne:-)) i blby dva schody.ale nadropoval toho i vic,to zase jo.jenom kdyby pritom tak neskrtal ten spalek o rafek:-)
jo jo, skareb je vylozene freeridova vidle :-)
Takhle zpetne, kdyz zjistis, ze ty nohy byly z gumy se to zda jako pomerne tuha vidle, ne? :o)))
vidis,je treba divat se na to i z druhe strany:-)
lol lol..děkuji za kompliment, ale za odborníka se nepovažuji, jen jsem jich už pár měl rozhozenejch. Abych řekl pravdu tak netuším jak je air asist řešenej, ještě jsem se do něj nekoukal…ale nejdřív bych zkusil vyměnit ventilek a namazat vazelínou a pořádně dotáhnout zátku v korunce…jestli to nepomůže tak to bude na 100% v noze a to bych už nechal na reklamaci.
ještě jsem ted hledal na answaru servisní manual ale ty trubky tam ještě nemaj modely 05 takže jediná šance zjistit ted jak je řešenej air asist dole v noze je rozborka :-(((
No s reklamaci to bude horsi protoze to je dovoz usa :-( Rozborka uz probehla a dole neni nic.Teda je to utesnene jenom na hore na korunce a pod pruzinou takze vzduch je jenom v prostoru kde je pruzina.Taky jsem se tady nekde docet ze by se mel zespoda lit olej pro lepsi chod ze to tam od vyroby neni.Co o tom soudite?
samozřejmě dospod nohou patří olej, je to mazací lázen evil genius a do každé nohy patří 16 cm3 oleje(a zrovna u stance ho tam myslím nedavaj z výroby).Takže jestlis ho tam ještě nedal tak to koukej udělat okamžitě protože ti to chodí na sucho. jestli je vduch jen tam kde je pružina tak zákonitě pod pružinou musí bejt nějakej pístek…tak ten by měl bejt namazanej......mně tak napadá jestli slavní manitouově nemaj pod tlakem komplet levou nohu(podle max tlaku 30psů bych tomu asi aj věřil), to by to zase mohlo utíkat kolem šroubu na dně nohy, nebo kolem gufer…:-(((.....ale fakt netuším jak je asist řešenej a na netu to ještě nemaj.
Me Skareb neutika ani ted v zime. Byt tebou tak vyzkousim vysrouboovat tu zatku s ventilkem a zkontrolovat jestli je nad pistkem trochu oleje. Pistek ma byt zalitej trochou oleje a podle navodu se to ma kontrolovat tusim kazde dva mozna tri mesice. Myslim ze to klidne s tou netesnosti muze souviset.
jenže to je u klasickýho vzduchu,dost pochybuju že to bude aj u air asist.
Tak ted jsem se docet ze v prostoru kde je pruzina ten olej ma byt a sice 3 cm3 tak to snad bylo tim ja jsem tam naky olej mel ale asi malo zitra to rozhodim a naliju to tam tak uvidime.Jo a jak se tam ma dat zespod tech 18 cm3 oleje jaky tam mam nalit?
16 cm3 sorry prvne se blbe ptam a pak jeste prekroutim drahocenne informace :-)
hele dost polopatě je to vysvětleno tady v kolonce udržba mazacího systemu semi bath http://www.progresscycle.cz/…40/black.pdf je to manual z minuleho roku, bo v letošním to už nepopisujou(asi kuli tomu abys to odnesl do servisu)…maj tam ale napsáno 6cm3 což je chyba protože na domovských stránkách manitou uvádí 16cm3. Ta mazací lázen je stejná i pro letošní rok, takže to klido podle toho můžeš udělat.
jinak tady máš ještě letošní návod, je tam i ta poznámka o tom oleji pod pružinou…což teda vylučuje to že by byla pod tlakem celá levá noha jak jsem psal nahoře http://www.progresscycle.cz/…0/manual.pdf
Jo super tam jsem to vycet takze zitra se na to vrhnu.Moc diky za pomoc.
jo ještě oleje tlumič: tlumičový hustota 5 pístek: motorovej 20/50 syntetyckej lázen evil genius motorovej 5/40 syntetyckej
dodržel bych hlavně ten tlumící, ty druhý dva jsou celkem jedno jestli tam dáš trochu jinej a klido polosintetiku.
kdyz to nechas stat nejakej cas v teple v pokoji, tak to taky utika? timhle pokusem bych vyloucil/potvrdil, ze to je opravdu zimou
Myslim ze po tom co sem tam striknul trochu toho oleje tak to pres noc vydrzelo.Jenze to neni ta vidlice namahana jako ze to muze unikat az kdyz na tom zapruzis ne?
Dolů do noh patří olej určo, ale když je vidle nová celkem rychle zmizí než se zajede, do toho air assistu se taky leje myslim 6ml oleje… na progresscycle.cz by už měl bejt návod, případně ho můžu naskenovat
patří tam 16cm3…tak jestlis tam nalil 6 tak to dopln.
určo?? a vadí to moc, když je tam jen 6ml??
no podle mě to vadí dost, bo horní futro bude asi praktycky nemazaný…si představ že nekam dáš 1/3 oleje než tam patří.
prakticky.....pardon
Mi v progresscyclu rekli, ze tam mam dat do kazde nohy 6ml
Hej lidi. Mam Vinetou Stance Kingpin kde je taky air assist. Nejprve to unikali a celkem dost. Ted uz to mam nafoukane asi tri tydny (z toho dva jezdeni) a tlak drzi. Prestato to myslim unikat pote co jsem do Evilu nalil nisto vazeliny olej. Jo jinak do evilu patri ** asi 6cm3 (6mm) oleje**. Ne 16.
Holt borci v progresscycle kteri neumi ani prelozit katalog(nebo se o spravny preklad neumi postarat) zkurvili i tuhle informaci.Na strankach answer je fakt pro blacka 16 cm3 ja uz je tam mam a rozdil proti puvodni vazeline je dost velky, chodi to pekne.
Co na to bezproblemovy vazelinovy blue? :)
ja mam jeste staryho blacka bez evilu, takze se k tomu vyjadrit nemuzu :-)
rozdil proti puvodni vazeline je dost velky, chodi to pekne. Ja jen jestli se ta veta nejak nedotkla toho perfektniho mazani vazelinou :) Ja se sice tvarim zaujate proti vazeline, ale to je zpusobeny spis RST a SR nez Manitou. V dobach, kdy jeste Manitou mazali vazelinou i top modely se mi to nezdalo spatny. Ale vyvoj se povynul a nemam prime srovnani s nejakou rozumnou vazelinovkou.
Jenomze to je BLACK ne STANCE… Navic i u air assist to ma byt na spodu nohy trocha oleje aby to tesnilo. Je to v navodu.
hele klidně si tam nalej třeba 3cm3, mně je to uplně fuk…ale jestli umíš maličko hledat na netu a aspon číst číslovky u obrázků tak si stáhni nějakej servisní manual z manitou stránek a zjistíž že do všech vidlic co jsou mazaný evilem patří 16cm3…a netuším proč nemůžeš pochopit že mazací lázen evolgenius je jen jedna a ta je stejná pro všechny vidlice.....a ten olej co píšeš že má bejt na spod nohy nemá být na spod nohy ale nad vzduchovím pístem…to mezi náma manitou používá nezměněný taky už asi 4-tym rokem a platí to pro všechny vzduchovky od manitou.....tak tě tady prosím, příště radši dvakrát čti a jednou nadávej.
jo ještě nad ten píst shodou okolností patří taky 3cm3.....
hele určitě jsi viděl kolik moc oleje je 6cm3…tak si představ že to je na dně nohy a má to mazat aj horní futro, co máš skoro pod guferem…selským rozumem ti musí dockvaknout že se ten olej tam sotva dostane, aspon doufám teda že ti to docvakne.
Jo to se mi nezdalo. Tech sest vypadalo fakt malo. A s tema trema na pist mas taky pravdu.
radím zkontolovat utažení ventilku, když to nepomůže tak silikonovej olej nastříkat na těsnění a zapružit jestli ti to bude bublat tak bych jim to šel ojebat o hlavu