zdarec,chici se zeptat jak sundat ze staryho favorita kazetu.dik;)
zdarec,chici se zeptat jak sundat ze staryho favorita kazetu.dik;)
POcitam, ze je sroubovaci – tzn. potrebujes specialni klic. Az si ho poridis, tak zrejme zjistis jako ja, ze to stejne sundat nejde, protoze je to tak zarezly nebo zoxidovany, ze s tim nehnes nicim. Vysledek je pak takovy, ze si koupis klasicky naboj a kazetu a prepletes zadni kolo na nej.
tak pouziju Konkor:))))pouziva armada CR:)
Necham te pri tom, kdyz myslis.
A urcite je tam kazeta?
je tam neco na ten zpusob, prave mam na mym 4 pastorky a chci jich tam dat 6
Je to šroubovací vícekolečko. Pokud tam chceš dát místo čtyřkolečka jiný tak povol vepředu misku, sundáš dolů pastorky a celý to těleso čtyřkolečka upni do svěráku a povol. Pokud tam budeš dávat šestikolo tak musíš počítat s tím, že u čtyřkolečka nebyl výplet k jedný straně. Stejně ale nerozumím, proč se s tím chceš tak crcat.
doplnim to. Nie je to miska ale skor konus. Sucast styrkolecka, nie konus naboja. Vysype sa velke mnozstvo malickych guliciek.
Ten zverak musi byt obrovsky a dobre upevneny a koleso krut za pneumatiku.
Ak nemas taky zverak, vezmi co najvacsi hasak, pripadne ho predlz, a koleso postav do betonoveho rohu, kde sa pneumatika dobre kusne a hasakom to povol.
Myslim si, ze v servise Ti to nespravia, lebo klasicky scenar vyzera asi tak, ze na originalnom stahovaku sa bud odtrhnu tie dva vystupky alebo sa naopak znicia tie drazky na gangu. Potom Ti zostava len tu opisana metoda.
ver,ze v servise Ti to spravi a pokud ne, tak to neni servis. Co bys mel chtit po servisu kdyz ne tady toto???
moja skusenost je, ze ked prides do servisu so starym lacnym hrdzavym bikom, ktory ma nieco natolko atypicke ako je favoritacky gang, tak ta odmietnu.
Na tej zakazke je prilis vela riskantnych prvkov:
Vsetko z tychto alternativ sa mi uz osobne stalo kym som este mal favoritacky galuskac, ktory som vcelku pravidelne servisoval.
Asi ti budu muset vysvětlit některé základní věci. Ty přijdeš do servisu a budeš chtít pouze sundat to starý čtyřkolečko. My starší již ze skušenosti víme, že se to většinou bez poškození středu, drátů atd neobejde. Tím, že to ten servis vezme do opravy, tak je odpovědnej za škody které na svěřené věci způsobí. Čili, než abych ve svým sevisu platil třeba vychcánkovi / nemyslím tím tebe je to obecnej neadresnej termín / novej náboj a výplet, tak ho radši pošlu slušně pryč. Bude to levnější.
Taky jde, když je servisák dobrej morálně i odborně, že zákazníkoví ty rizika na rovinu řekne a do opravy se pustí po dohodě, že riziko nese zákazník. Při tomto postupu nemůže být o vychcanosti ani z jedné strany řeč. Jiná věc, je zda se tohler vyplatí. Já to dělal spíš pro tu srandu a pocit dobře vykonané práce. Stahoval jsem to ve svěráku. Aby do něj šel ten „konus“ upnout, musely se podložit nějakejma matičkama (už nevím, zda to baly M4, M5,M6,M7,M8?atd.) takové ty výřezy pro západky a opíralo se to o ty plošky. To byla jediná možnost, jak to rozumně upnout. I tak to zareznutý drželo, že výplet jen praštěl. S hasákem bych to nesved. Ale o nic nejde.
Dvojtečkovej klíč, nebo pokud to někdo vyměnil tak stahovák na něcokolečko. A kazeta to asi nebude…
????????? co to jee??? ja neznajom!
co dvojteckovej klic? takovy sestihranek vysoky asi 10 mm (1 cm) a ma na jedne strane dva takove „zoubky“ naproti sobe a ty zapadnou presne do takoveho kolecka,ktere ma ty dva „zoubky“ vybrane a nachazi se u te „kazety“ ale je to drbacka jak svina!!!!!
jo a dobre se ty zoubky strhavaly,takze po nekolikerem pouziti to bylo na houby
Ano, ještě jsme zapomněli dodat, že ten „klíč“ se nasadil na osu a dotáhl RU nebo motýlkama aby ti nevyskakoval. Nejlepší je zajít do servisu, oni ti to sundaj za 10,–Kč.
presne tak, ale doma bys to mel zadarmo!!!
V servise bych ti to za 10 Kč určitě neudělal, protože na 90% to stahovákem dolů nepůjde, protože to bude pěkně „zarostlé“. Dále v 90% případů budou na tom 4-kolečku poškozené ty zářezy, do kterých se nasazuje stahovák, protože většina samodomoservisáků stahuje ty staré vícekolečka majzlíkem a kladivem či jinými „vhodnými“ nástroji, které jsou zrovna po ruce. Takže většinou nezbývá, než vícekolečko rozebrat a ořech zarvat do svéráku atd........ viz výše. Někdy ale ani to nejde, protože zářezy pro stahovák jsou tak zdeformované a poškozené, že přes ně nejde vyšroubovat ta konusová miska, která drží vícekolečko pohromadě. Pak už nezbývá nic jiného, než vzít svářečku, vícekolečko zavařit, aby se neprotáčelo, celé vícekolečko zarvat do svěráku atd..... viz. výše (už jsem zo také parkrát dělal. Jo a nejlepší je, když mi do servisu přinese borec náboj vystříhaný z ráfku a a? mu z toho stáhnu vícekolečko.
Mě to udělali, ale asi jim to šlo dolů hladce, museli to ale rozebrat.
použij kladivo. a dyž to nepude, tak si vem větší.
pletes si pojmy, je tam sroubovaci vicekolecko, coz je sakra neco jineho nez kazeta! A ted ta rada.1. stazeni za pomoci pripravku- stahovaku.Stahovak nasadis do vicekelecka logickym zpusobem a je nezbytne ho poradne dorvat matici,motylkem ci RU.pak priparvek upnes do sveraku a zatocis kolem(je tam klasicky prayv zavit).2. pokud mas zeskehlane hrany ve vicekolecku a nebo nemas stahovak, tak je nutne vicekolecko na naboji rozebrat (demontuje se posledni pastorek a uvolni se matice-konus vicekolecka(ma dva otvory- levy zavit!))-lze pouzit napr.kladivo a dulcik. Po sejmuti vrchni casti vicekolecka (pozor na podlozky, kulicky a praporky) se vnitrni teleso . naboj vicekolecka upne do sveraku (tak aby se neznicily dorazy pro praporky) a opet se zatoci kolem.Tento zpusob demontaze muze byt i destrukcni, ale to Ti asi nebude vadit.Pro montaz 6-ti kolecka je nutne spravne vycentrovat kolo a dat podlozky na osu..
Na povolenie to chce brutalnu silu a ani tak to mozno nepovolis. Ked som mal polovicny vek ako teraz, tak som tymto sposobom zlomil mensi rodinny zverak.
Ja sem zlomil stredne velky
zatim jsem se nesetkal s tim, ze by se to vicekolecko nakonec nedemontovalo, sverak jsem nezlomil, nebot je nutno pouzit neco profi a ne sverak pro kutily.