Jezdíte někdo Hutchinson Bulldogy ? Vepředu ? Vzadu ? Od Hutchonsonů je to nový dezén Jaké jsou dojmy ?
Jezdíte někdo Hutchinson Bulldogy ? Vepředu ? Vzadu ? Od Hutchonsonů je to nový dezén Jaké jsou dojmy ?
vyzkousej je, taky se mi libej :-)
Mě se taky líbí! Udávají šířku 2,1", znamená to tedy že bude širší než 2" Python, Mosquito nebo Scorpion?
Tiez ma zaujali na prvy pohlad. Vo stvrtok by mi mal prist jeden kus, tak som moc moc zvedavy. S hmotnostou 830g v UST verzii som uz vyrovnany len dufam ze to Hutchinsonaci neprezenu s hrubkou. Dopredu k nemu skusim Scorpiona.
Se Škorpíkem je to dobrá kombinace. Napiš, jestli je větší než on a jak se odvaluje.
Zkus ho posadit i dopředu – podle mě je to spíš vodicí (enduro a lehčí FR) než záběrový dezén. Oproti Mosquitu by se měl hůř valit, ale líp vést, brzdit a držet v náklonu, určitě je do blata. Zajímala by mě schopnost tlumení (výška ve srovnání s Pythonem) Ale jsem zvědavý na praktickou zkušenost.
Ja taky :o)
Tak jsem se na Bulldogovi projel (40km – půjčené a zase vrácené):
= 2.1 odpovídá dřívějším Hutchinsonům 2.O (kevlar), odpovídá i pohodlí, chce spíš podhustit = blbě se čistí, chytá/střílí štěrk = blbě se valí (vepředu), dobře brzdí = dobře drží v kamení, šotolině i hlíně, bláto nic moc, asfalt bída = vzadu docela slušně zabírá (ale zalepuje se blátem) = ty boční špunty se docela povedly, dobře drží i na kluzkém = asi bude dobrý do upěchovaného sněhu = směs mi připadá tvrdší než dříve Můj favorit to už není, ve srovnání třeba s RR mluví v jeho prospěch jedině objem=pohodlí, snad líp brzdí. Jinak RR je gripem i valením a čištěním nad ním – i ve předu. Teda on ani RR není můj favorit …
Neviděl někdo z vás tyhle pláště konkrétně MRC High kevlar v šířce 2,1 nebo 2,3 na nějakém e-shopu?? Jsem prolezl ty, co znám a nidke je nemají na skladě.
Aha tak na jeden jsem zapomněl :o) bagbike.cz/?ctg=111
ale verzi 2,3 taky nemají
Viděl někdo z vás tu verzi 2,3 MRC High. Podle informací z Komersie je totiž nemají i když je inzerují v tisku a mají je i na svojich stránkách ?????
Zdar, do bláta myslim dost dobrý, valej slušně objem podobnej jak Pythony, jezdim s tim v blátě i maratony a v poho. Vepředu i vzadu, i když pokud jde o výkon je lepší na zadek dát něco užšího zubatýho
Takze kdyby to nekoho jeste zajimalo, tak jsem je vyzkousel poprve a rovnou v zavode. Mam je v bezdusovem provedeni MRC High. Zajimave je ze v siri 2.1 je o trochu uzsi jako UST Python 2.0 :) Coz ale nevadi naopak pro plast ktery jsem si poridil hlavne do mokra je to lepsi. Realna vaha je asi 750g takze jen o 20g vic jako python. Bulldog nahustenej na nizky tlak tj. pod 2.5baru moc dobre nejede na tvrdsim podkladu. pri 3barech jede tento vzorek dobre i na silnici. Na podmacene trati dobre drzi a je na nej spoleh. Behoun je stejne jako u pythonu slusne vyztuzenej zadna slupicka jako pouziva Michelin u XC plastu :) Prijde mi to jako dobra alternativa k pythonum, ktere mam na sucho. Hmotnost vzhledem k tomu ze jde o bezdusak se mi zda OK. Takovej dobrej kompromis mezi váhou a odolnosti.
tak s tou šířkou si mě nepotěšil, doufám že dušová verze bude silnější, jinak si asi budu rvát vlasy, že jsem někde nesehnal tu 2,3 :o(
Bezdusove byvaji vetsinou tlustsi nez dusove. Ale jsou to dobry gumy :)
No tak aspoň něco. Jsem zvědavý, jak na tom budou v porovnání s RR 2,25 a jestli budou užší tak ať si mě nepřejou, koupil jsem je do špatnýho počasí, tak musí snad vypadat ne :o))))))
To asi budou priprav se na to :)
auuuuuuuuu
No nic, musím to vydýchat :o)
Do spatnyho pocasi (=bahna) je lepsi uzsi plast – lepe se zarizne.
Taky jsem o Bulldogách uvažoval…na vlhko. Ale bezdušový v žádným případě. Já bych chtěl dušáky s kevlarovou patkou. U bezdušových nějak nevěřím sdělávání (si myslím, že to jde sakra těžko) a kompikovanýmu lepení. Prostě silniční motocykly nemají duše, ale drtivá většina krosek jo…a na tom něco bude.
Ježděno zatím cca 1500 ve verzi 2.1 Airlight. +trakce a brždění. Ve sjezdech velmi jistá guma. Čistí dobře. Na mokru a na měkém dobře zabírá. Dcela to jde i na sypkém podkladu. Pohodlný (ale to berte z rezervou, jezdím na oceli) Dobrá i na kamenech.
Vzorek drží dobře, tímhle tempem to vypadá nejmíň na 4 kkm. Jako uni na jaro, podzim, nebo do vlhčích lokalit bezva.
to je zajímavý, já si na odvalování nemúžu stěžovat, jako nejsou nejrychlejší, ale celkem to jde, za tu jistotu to stojí, foukám doporučených 30 psíků, ale určitě zkusím i míc, protože mi to přijde tvrdý, RR je rozhodně pohodlnější, ale ten mám 2,25 a tohle jen 2,1, protože jsem 2,3 nesehnal.
Jistota by byla, hlavně na jaře to oceňuji velmi. Ta lenost na suchu je můj dojem a na asfaltu vibrují někdy až nepříjemně. Jinak to pro mě není nijak velká vada na kráse :)) Imho je to celkem super guma, ale chrti by asi byli zklamaní.
tak doplním svoje dojmy: je na ně spoleh to v každým případě, hezky podrží, dobře se s nima stoupe, na morku celkem slušně drží, jak drží v zatáčkách vám moc neřeknu, protože já moc na klopení nejsem – z toho mám trochu strach. překvapilo mě jak dobře drží na sypkém podkladě – drobnější kameny, štěrková cesta… tam fakt excelují a je na ně spoleh, tyhle úseky te´d jezdím mnohem rychleji.
Co mě ale teda velmi nemile překvapilo tak to je výdrž – přední vypadá dobře – jako nový, ale na zadním už je hodně znát opotřebení a na asfaltu doslova mizí před očima a to nepřeháním, včera když jsem absolvoval povinný 15 km úsek po asfaltu tak bylo pouhým okem poznat jak se výstupky pláště vzadu obrousily – takhle výrazně se mi to ještě u žádného nepovedlo, jsem z toho pořád ještě trochu v šoku, protože jestli to takhle půjde dál tak ještě tak 500km a budu potřebovat nový. Jsem myslel že Ralfíci mizí rychle, ale tyhle teda bohužel ještě rychleji. Ralfy jsou po 1500 ještě jezditelné, tyhle ještě nemají ani 500 a už je ten zadní na tom hodně podobně – no fakt síla.
presne vydrz me taky desi, odjel sem na natomhle plasti par zavodu a na asfalte mizi, jinak sem mel buldoga vepredu pythona vzadu zakousne a drzi jak buldog:)))
Jezdím taky ocel a poprvé jsem je vyzkoušel na předním i zadním kole na Chřibské 50. V bahnitých sjezdech nejlepší guma co jsem jezdil. Výborně drží stopu. To už se musí dít věci, aby se utrhla. Čistí se poměrně dobře a odvalování na suchu ve srovnání např. s Pythony není o moc horší. Jinak jde o šíři 2,1, dušové, kevlarová patka, foukáno cca na 45 – 50 PSI.