Chtěl bych znát váš názor na nový LXkový dualy.
Chtěl bych znát váš názor na nový LXkový dualy.
jestli opravdu LXový, tak to radši normální. Provedení je jak „Loidas“ (adidas) od Vietnamců. Hrozný!! Taky jsem o nich přemýšlel, ale za skoro 4 litry jsem nespadl z jahody. Je to ale jen můj názor.
Můj názor? Ze bych si je NIKDY nekoupil! :)
Dualy bych chtel, ale LX ne. Kdyz pominu, ze se mi nelibi designove, tak nejvetsi pakarna je spojena odrazovaci packa s tou normalni radici/brzdovou pakou…
A bude hůř,příští sezonu je tady DEORE dual.
A to uz vis jiste ? Nakonec, i kdyby, vzdyt uz letos zacali vyrabet opet RapidFire.
To jsem taky slyšel, když se podíváme na LX, nevím ,nevím…
Za par let narazime s nakupnim vozikem v supermarketu na plechovo-plastovy sis dual
no nevim jako co cekas vod dualu!! nejenom LX ale i XT i XTR maj spojenou vodrazovaci packu s brzdovou!!!
To asi ne. Kdyz u LX odrazujes tou malou packou pod riditkama, tak se ti soucasne zvedna i normalni brzdova paka – to se u XT a XTR nedeje.
takze ja mam XT dualy a ta packa pod riditkama kdyz sni vodrazujes tak se ti hejba i brzdova packa!!!!! tak proto sem ji oddelal a radim jenom brzdou!!!! a u XTR je to uplne stejny!! takze si provne over co nam tady cpes do hlavy a pak sem stim lez!!!!!!!!!!!!!
Meesha ma pravdu.U LX je to udelany jinak,tam je mechanicky napojena na brzdovou paku s niz pri razeni hybe.Proc mas tak podrazdene reakce?Bez tech vykricniku by to neslo?Pak ze huleni cloveka zklidni,no jak koho:)
takze asi nemas XT dualy, ale LX, protoze u XT je odrazovaci packa nezavisla stejne jako u XTR
ty vole mam XT dualy a kdyz sem tam tu packu jeste mnel tak kdyz sem sni vodrazoval tak se mi hejbala brzdova paka nahoru! A sem si tim docela jistej a jestej sem si i tim ze mam XT dualy
Uz nevim jak Te vyvest z omylu.Vsechny akorat napadas,ale bud jsi to spatne pochopil nebo nevis oc jde.Tady mas fotky jak vypada LX http://www.cyklovb.cz/STM580.jpg je tam videt ze packa je prisroubovana na telo razeni.A tady XT http://www.velotrade.cz/…e/STM765.jpg kde je videt ze packa je nezavisle na celem tele dualu.
jo uz vim jak to myslite vsem se omlouvam u XT se hejbe sama paka a u LX se to hejbe i s razenim!! pardon omlouvam se
tak někteří tu odřazovací páčku nepoužívají, dokonce ji někteří demontují, takže když ji někdo nepotřebuje, proč se jí nezbavit.
Podle mně – dualy pouze na silnici
taky si myslim, na bikovech bych se asi brzo zabila:-)
nehrozí pro mě… nerad bych aby mě lovili mezi diváky až bych dobrždoval kudlu z kopce a řadil do vracečky do kopce, hezky obě pily a 5 a víc koleček. To si na dualech neumím představit, ono to jde blbě i na rapidfiru :)
Hmm, mám XT duál a nemohu si stěžovat, pokud čteš terén před sebou, tak není problém :-) Naopak dnes bych neměnil – jediný co bych ještě zvažoval je otočný řazení od SRAMu.
Nechci tě poučovat, ale sám jsi napsal XT je v pohodě – to ale není LX – podívej se na provedení a zkus si, máš-li možnost chod. Je to hrozný rozdíl. Klasický řažení LX se v pohodě s XT mohlo rovnat a kolikrát bys to ani se zavázanýma očima nepoznal. Dualy jsou fakt úplně něco jinýho. LX je provedený jak hračka od Vienamců
A ty jsi měl možnost ty LX jezdit, nebo si je jenom viděl. Rozdí je prostě všude XTR – XT – LX a to i cenový, každý asi nemá na nejlepší sadu a né vždy je cena adekvátní výkonu a použití.
Nemyslim, ze by tvoje smotky v cili mely neco spolecnyho s dualama :-)
ajaj :(
Teď jsem si pořídil kolo s DC LX na kotoučích, moc s tím ještě nemám zkušenosti, ale první dojmy jsou v poho a líbí se mi i designem. Holt je to věc názoru. Ale přiznám se, že zprvu jsem váhal.
Vítej v klubu dualistů :-)
Taky chci pořídit kolo se stejnou výbavou ( SCOTT Scale 40 ). Co máš za kolo a jak jseš spokojenej ? seveřan může odpovědět taky. Dík
Maxbike MB35-DB LX-Dual (http://www.maxbike.cz). Zatím ještě nové, ale myslím, že budu spokojený, když už nic jiného, poskočil jsem min. o třídu výše.
Ahoj J.! Co to mas za nick? :))) To je dobry :)))
Ahoj, to mi v létě přidělil jeden kamarád. Prý víc leju než jezdím. A taky mě zdraví: Nazdar biker ? Ač bika zatím nemám, tak toto jsem si vysloužil při letu ztemnělým večerem lesem na kole po dědovi cca z r. 1926, rychlost cca 40 km.h, po 6 pivech. Byl to takovej kamikadze závod opilců. Střízlivej bych tak rychle nejel. To kolo taky nikdy podobnou rychlost nezažilo. No prostě hydrant biker…
tebe je v Mechově škoda :) kádr jako ty by se nám u Pigiho hodil, naučili bychom tě jezdit i rychlejc a i po víc pivech :)
a to jsem jel po rovině. my tady teda stejně žádný kopce nemáme. na vás budu muset víc trénovat – na kole. dřív jsem taky najel 7,5 kkm, dnes sotva půl a to na silnici :o( Zato pivo, to by mi šlo.
no mě to taky jde, občas jezdím od Pigiho po 12 a víc kusech 20km do Prahy :)
…jako blesk, klikate a vetsinou do stromu… :)
Ja se zeptam. Jsou ty dualy kompatibilni i s brzdama Hayes?
To musis trochu specifikovat jaky brzdy/dualy.
LX nebo XT s HFX-9
V Shimanech je olej, v Hayes brzdovka = nejde. Jedine mechaniky – na to jsem narazel v odpovedi.
Aha. Diky moc.
ne nejsou na dualy muzes mit jenom brzdy shimano!! Tyka se to jenom kotoucu!! V-ecka tam muzes dat vsechna
aha, hmm, ale......jo to je tak když někdo křičí a prdlajs o tom ví… tekže teoreticky: můžeš na to dát jakýkoliv třmen co je na minerální olej, důležité je aby původní páka od třmene měla přibližně stejnej vytlačovanej objěm kapaliny…už se to tu jednou řešilo. Nebo když budeš super schopnej tak dokážeš brzdu co je original na dot vybavit novou sadou těsnění které budou určené na mineral. Už si nepamatuju jaká brzda na dot zvládala bezproblémů aj minerál.....s tou výměnou těsnění to můžeš udělat i obráceně …v páce. Takže teoreticky můžeš na dual připojit cokoliv na dot na co jseš schopnej sehnat sadu těsnění pro mineral.(na zahraničních vebech jsem někde viděl sadu těsnění do hope pro mineral)
HOPE brzdy jdou na Sh. dualy.
Pokud v nich mas spravou sadu tesneni, tak souhlasim. :)
doporucuji,libi se mne.Desing je velmi dobry a fukcnost uplne v pohode.Kdo je zvykly na dualy ze silnice nema zadny problem.Vyhodou je velmi pohotove brzdene a razeni a td.
Mě osobně nevyhovujou a ani se mi nelíbí žádný MTB dualy. To už bych radši začal točit.
mě se líbí řazení co mám na staré esce od tety Máni.takovy ty páčky dole na rámu…hezky to cvaká..a někdy se to zasekne
Nebo spíš: „někdy, když se to nezasekne, to i přehodí“ :)
Čo na DUALY hovoria profesionály: http://www.cykl.cz/index.php?… Mám poci? že skor preváda skeptický postoj.
Sem ty názory profíků čekal horší, ale naopak mi to přišlo spíš pozitivní než skeptický. Udělali mi radost, obzvláš? s přihlédnutím k tomu, že chci pořídit kolo s dualy LX :-) Slavíčka si vážím, ale nemůže psát, že je to super, když je sponzoruje SRAM… Teď budu řadit jako profíci. Hlavně abych taky jezdil jako oni :-) Zdar kru?áku, h.
Už ste někdo zkracoval hadičku u těch LXů, včera sem se do toho vrhnul, myslel sem že to pude uplně normálně sundat, ale ona je tam taková koncovka, na konci směrem ke třmenu, která je na tu hadičku srabácky nalisovaná, takže si to člověk snad doma ani neudělá sám )c: Nevíte někdo co s tim? To budu muset vodnýst někam do Sh centra…
Pokud chces zkracovat,tak musis mit novy olivy,to je takovej bronzovej prstynek navlecenej na hadicce,ktery se rozplacne prevlecnou matkou a pak to tesni.To sis mel nastudovat predem:(
No jo tak stejně bych je musel někde sehnat a na netu sem hledal jen chvilku, jak na to, SHIMANO web tam má uplný hovno!!! a netušil sem že s tim bude takovej voser. Tak díkes za radu, už sem se lek že to bude nějakej problém.
Ty brzdy se daji koupit jednak naplneny,ale taky nenaplneny.V nenaplnene verzi jsou olivy a ostatni veci nutne pro zkraceni pribaleny.Zkraceni je popsano v navodu pribalenem k brzde nebo v manualu pro kotoucove brzdy,ktery vydalo Sh.,k tomu se vsak tiz dostanes.Pokud mas olivu tak to neni problem zkratit.