Zdravím, uvažuji o koupi rámu Trek 8500, co si oněm myslite, stojí zato do něj ty peníze investovat V jednom nejmenovaném obchodě ho maji za 10500,– díky
Zdravím, uvažuji o koupi rámu Trek 8500, co si oněm myslite, stojí zato do něj ty peníze investovat V jednom nejmenovaném obchodě ho maji za 10500,– díky
Ten rám se mi také velmi líbí. Už jsem si ho objednal, myslím že je za super cenu když to porovnám s tím za kolik se prodával loni. Líbí se mi jeho dlouhá geometrie, měřím 192cm. Pouze nevím jestli se dodává také vč. hlavového složení, asi spíš ne (bude to překvapení).
je fakt super,jen nevim jestli cekat,jeste,protoze pokud bude treba dalsi rok novy model jestli ta cena bude stejna nebo podstatne vyzsi
Ta cena je libová. S touhle cenou bude poměr kvalita/cena vycházet velmi dobře. Kámoš měl Trek 8000 a rám mu prasnul. Samozřejmě, že ten rám měl něco za sebou, takže bych to považoval spíše za běžnou únavu materiálu, než za důkaz nekvality. Pokud se ti ten rám líbí i dizajnově, tak za tuhle cenu bych do toho šel.
Mě osobně se nové modeli Treku nelíbí, něco jim chybí,možná to je tim divným představcem. Ale tento rám, za tuto cenu mi přijde dobrý.
Za 10500 bych do takového žebráka v žádném případě nešel:-))Velice průměrný,nevkusný,předražený rám.Můj názor,kterej nebude nikoho mrzet.
syn ma 8000, coz je stejny ram, pouze to jinak vybavuji a memuze si to vynachvalit. Ma skoro dva metry a je to prvni ram, ktery mu velikosti sedl. Univerzalni geometrie, dobre toci, dobre stoupa, ve sjezdu klidny. Material je slitina, kterou Trek prevzal od Kleina. Pricemz Garry byl jednim z prvnich, kdo s hlinikem zacali. Takze trvanlivost a vydrz zarucena. Za tu cenu bych do toho urcite sel.
Rek bych ze je to dobra cena. Ja bych do nej sel.
Koukni na i-velo bazar,prodava tam nove 8500 za 9900,–.Znam ho,je to normalni prodejce,ram je novej vc zaruky ap.
Jazdim na 19,5 a nemozem mu nic vytknut. Pacila sa mi farba. Odhliadnuc o toho, ze je to hlinik je to kvalitny ram. Akurat ma trochu sklamala hmotnost (asi 1700g).
Ja ho koupil loni na podzim za nekrestansky penize. Ram byl bez hlav. slozeni. Trochu mne zklamala odolnost barvy. Chlubi se specialnim lakem proti odreni a aniz bych na kole spadnul uz ho mam dost odreny nekde az na hlinik. Jinak je to prvni ram, ktery mi fakt padnul (mam 187 cm)
to jako vážně? tak v tom případě dát 10tkč za hlínu s váhou 1.7kg je divný.
Na velikost 19.5" a delsi geometrii toho ramu je ta hmotnost super.
sám víš, že prodloužit horní a dolní rámovku stojí minimum váhového navýšení. Kromě toho třeba kellys, superior udělá rám lehčí a levnější ikdyž ne s takovou image. Srovnatelné cenově a kvalitou a lepší váhově by se taky našli, namátkou fuji. nebo rb 1300 taky není mimo…
Kamos ma silnicku RB 1300 a vazi mu 1.8kg Pokud je ta vaha treku realna a ne katalogova tak je to na tu velikost dost dobra.
divný, mtb br1300 mívaj okolo 1,65. Je to určo bez vidle? vím že nejsi žádnej amatér ani prudič, ale fakt se mi to zdá moc. k tomu Treku, nepopírám že rám je to kvalitní, jen mi přijde těžkej za tu cenu, ikdyž uznávám že váha není všechno.
Kdybys to bral podle ceny tak kdyz kouknes na CRX tak ta vaha taky dost bida.
crx je pro chrcení a vážný xc mimo, to je bez debat
Ja nevim proc ho tady zminujete… vzdyt na takovehle veci je urcene rb CR 1300 tak to porovnavejte snim…
Kazdej se na to divame trochu jinak. Hmotnost proste neni meritkem kvality. V tehle cenove kategorii a velikosti maji ramy skutecnou hmotnost bezne mezi 1.5 – 1.8kg. No a jestli ti kolo ve vysledku bude vazit 10.2kg, nebo 10.5kg je uplne zanedbatelne. Treba zrovna Fuji myslim dela, ale urcite delalo male a taky hodne kratke ramy. Takze pak se zda hmotnost OK, ale skoda ze treba pro me je to kolo s takovou geometrii nepouzitelne.
Zalezi na uhlu pohledu. Ja bych treba ani lehci ram ve velikosti okolo 19'' nechtel.
jak divny, ja mival titanovou moratku ve velikosti 18 a ta vazila rovnych 1500 g. A titan byl bez laku. Nekde jsem cetl, ze lak je asi 200 gramu, takze ten Trek je ve skutecnosti stejne lehky, jak ta o cislo mensi Moratka.
Ja jsem ten ram loni koupil v 19,5" a po oddelani cepu pro V brzdy vzadu vazil 1,56 kg, tak nevim kde jste vzali 1,7 kg. Asi to je typem dig. vahy s drzakam v brzd jsem to nevazil