Řádově odlišná cena servisních prací.

36 nepřečtených
  • Lister

    Stala se mi takový nemilý škaredý věc. Potřeboval jsem vyčisti ořech a tak jsem s tím vyrazil v Olmiku po servisech. V několika obchodech mi řekli, že by to stálo tak kolem 300–500 Kč( Těch 500 bylo nejvíc a to u Kořínka) a že vyjde lépe koupit nový ořech nebo přímo náboj, protože ten byl jen o mále dražší. Už jsem to fakt chtěl udělat, ale nakonec jsem to zkusil ještě v jednom a tam mi to do dvou dnů udělali za půl kila. Celkem síla. Jaké máte zkušenosti vy?

    0 0
    • j-c  

      Nedavno jsem se prestehoval do Prostejova, tak spis zjistuju, kde je tam nejlevneji.. predtim Zlin byl hoooooodne drahejjjj

      0 0
      • stréc od piva  

        v Holomóco je nédražšé v Onródo,a u Gořínga.

        v Prostějóvě nédražší serviso u Vačkářo,pak v Mystico, dobré je serviso tam jak je vačkář,naproti dočkal.

        0 0
    • Meesha  

      Je to tak… V Praze sou ceny vesmes stejny. Radsi si ale priplatim za kvalitu a dam to pod ruce lidem, o kterejch sem si naprosto jistej, ze s tim kolem udelaj jen to co budu chtit a tu praci udelaj fakt dobre.

      Na venkove (mensich mestech) sou ceny trochu jiny a praci delaj taky kvalitne – kdyz to odflaknou snadno se to roznese…

      0 0
    • jihra  

      Půl kila je za vyčištění ořechu trošku málo. Já to dělám tak za 100–150.

      0 0
    • LukasX  

      To ja jsem byl take v prijemnem soku, po prestehovani z prahy na vsetinsko. Nasel jsem prijemneho servismana v Polance. Drive me stalo kompletni serizeni na jare (promazani, sestelovani, vymena poskozenych lanek, vycentrovani atd…) kolem 700, ted to mam za 100 a do druheho dne ;o) Je pravda, ze ma o neco drazsi material .. ale porad se to pekne vyplati a ma o verneho zakaznika vic ;o)

      0 0
    • Tommy  

      Dost dobre nechapu bikera, ktery musi kvuli takovymto drobnym opravam navstevovat servisy a resit jestli je to drazsi nebo levnejsi – zrejme jsem vyjimka, ale na svoje kolo nenecham nikoho sahnout, krome povinne garancni prohlidky, kterou jsem osobne absolvoval ( s timto kolem poprve a naposled) a to jen kvuli potvrzení 5-ti lete zaruky na ram.

      0 0
      • Daf  

        No rozborka orechu bych teda nepovazoval za drobnou opravu. Ne kazdy vi jak se to dela a ma na to potrebne naradi.

        0 0
      • LukasX  

        Reknu ti hned nekolik duvodu> a] ne vsichni jsou natolik sikovni, aby si to mohli udelat sami b] ne vsichni maji doma zarizenou dilnu a porizeni odpovidajiciho naradi taky neni zadarmo c] ne vsichni maji dostatek casu na stelovani, serizeni .. radeji jezdim kdyz je pekne, kdyz neni .. dam kolo do servisu a mam vsechno jak ma byt

        ja osobne jsem kombinace a],b] i c], takze mam docela dost duvodu, proc nechavam kolo servisovat .. nemyslis?

        0 0
        • Tommy  

          Pochopim A), pochopim i B) i kdyz uz s vyhradou – sada klicu a zakladnich stahovaku neni na financni umreni, ale naprosto nepochopim C) – mel bys mit radost z toho, ze si umis kolo oservisovat sam – rozhodne to neni o poucce „Ferda mravenec, prace vseho druhu“ a neni to nijak casove narocne.Nepopiram, ze jsem vyjimka s kompletne zarizenou dilnou vcetne frez a vystruzniku, ale zaklad by mel zvladat kazdy. Je to neco jako „vseobecny rozhled“

          0 0
          • LukasX  

            Jo jasne, ja mam zakladni prehled .. umim si seridit prehazovacku, vymenoval jsem si lanka na brzdach, samozrejme i dusi si vymenim, pedaly si sam pridelam, dokonce i retez jsem si dokazal snytovat ;o) … ale vsechno mi to neskutecne dlouho trva, neumerne tomu jaky z toho mam dobry pocit, ze to zvladnu udelat sam ;o) Kdyz jsem videl, jak to dokaze udelat sikovny technik, tak jsem se rozhodnul davat pri komplexnim serizovani a problemech kolo do servisu. Setri to cas i nervy ;o)

            0 0
            • kralovek  

              plne te chapu jsem na tom podobne … Bydlim v Nice ve fr. ve studiu cca 22 m2 … a tam si dilnu fakt neudelam.

              Je tady jen jedinej servis … a ty ceny jsou uplne desny … vymena vidle … 27€ promazani naboje … asi 15€ vycentrovani kola … asi 10€

              kvalita servisu je ovsem odpovidajici tem cenam … je totiz taky uplne desna. Napriklad kdyz mi menili tu vidli, tak mi ani nedotahli srouby na predstavci, na remote lockout se vysrali uplne … teda ne ze bych zrovna tohle nezvlad, ale za ty prachy by si aspon mohli nechat zalezet.

              Zlaty cechy

              0 0
          • Volf  

            Tommy máš pravdu a já to řeším ,, díky ,, bolševikovi úplně stejně a kolo bych do servisu nedal, protože si myslím, že udržovat si kolo vlastními silami patří k základním dovednostem. Na druhou stranu je fakt, že pokud nejsi manuálně a technicky zdatný, tak je asi lepší do toho servisu zajít a vyjde to levněji.

            0 0
          • TinkTink  

            Hmm…taky se pridam i kdyz vypadas, ze jsi pochopil.

            To C je jedna z nejdulezitejsich faktoru, proc dat kolo do servisu. Kazdy si hodne rozmysli, jestli ma telo potrapit poradnou vyjizdkou nebo jestli ma v garazi rozebirat konusy…

            Ja vim, ze pokud v budoucnu nebudu mit diky zamestnani cas, vim kam se obratit quli servisu – a nebude mi to vadit. Ted delam servis vidlic…zabere to dost casu…umim to a delam to rad…ale jestli si mam svobodne vybrat mezi vyjizdkou a delanim servisnich praci… :)…asi tusis jak to dopadne…

            A takovych lidi znam fakt dost…neni na tom nic spatnyho a vnimam to jako pozitivni trend – taky se nehrnu do ekonomiky :)

            0 0
            • McBlacky  

              jj přesně tak, ted co mám dvě zaměstnání docela uvažuju že vrazím někomu zimáka, protože po těch 3500tkm v blátě/sněhu je tam toho dost na servis, vlastně skoro všechno :) a volný den tomu obětovat nehodlám

              0 0
              • TinkTink  

                Tak to bych doporucil nakyho studenta…ti maj hodne casu :)))

                0 0
      • Glum  

        Přestože velkou většinu oprav zvládnu sám, na něco se mi vyplatí dát kolo do servisu. Důvody:

        1. na něco nemám spec. nářadí, 2) nemám na to většinou čas, 3) možná opravu udělám stejně kvalitně, ale zabere mi to víc času, 4) mají i náhradní díly, který bych těžko sháněl (př. teď mi vyměnili znavenou pružinu mé XT přehazky za zánovní z utržené přehazovačky). Čerstvě jsem přivezl zimáka ze servisu (resuscitace po zimě), odvedli perfektní práci za 480 Kč. Já bych to za ty prachy nedělal. Samozřejmě: není servis jako servis, do některých bych už kolo nedal ani náhodou.
        0 0
        • Tommy  

          S tim se da souhlasit, ale beznou udrzbu a serizeni by mel zvladat kazdy – na to nepotrebujes nic specialniho. Na to rozebirani a vymenu dilu se ten servis asi da pouzit.

          0 0
          • Lister  

            Řekl bych, že rozborka ořechu není běžná údržba. Většinu věcí si dělám sám a kolo nesu do servisu tak 1× za 2 roky. Pokud ti někdo něco ukáže tak to není problém pochopit a pak se to dá zvládnout, víš na co si dávat bacha apod, ale učit se na vlastním materiálu jen podle časáků a fotek je občas hodně drahý, protože pravděpodobně toho víc posereš než spravíš. By ses divil jaký může být třeba problém vyčistit si středy, i když vetšina lidí tady zvládne obě kola do půl hodiny.

            Mám další důvod proč na některé práce to nesu do servisu. A to je cena nářadí a taky cena volného času. To radši obětuju to kilo a nechám si to spravit než se s tím patlat.

            0 0
            • Tommy  

              No jo, tak me to proste zarazilo, asi to tak dela vetsina bikeru. Ja tyhle veci resim pomoci specialniho naradi uz od roku asi 1980 – a to si pis, ze za Komancu byl problem sehnat i blbej stahovak na tenkrat podpultovy sestikolo na silnicku, ale mel jsem a doposud mam sikovneho kamarada nastrojare, ktery to naradi a pripravky delal. Napr. centrovaci ram – kam se na nej hrabe Parktool za „skromnych“ asi 32litru atd.

              0 0
          • Glum  

            Ale jo, souhlasím. Samozřejmě, že věci typu výměna řetězu, brzdových špalíků či destiček, kazety, prasklého drátu, lanka, docentrování, pedálů, gripů, sedla, servis nábojů dělám většinou sám, tam by odvézt do servisu a vyzvednout trvalo déle než vlastní práce (a to mám svůj servis minutu jízdy). Najdu ale i jeden důvod, proč je dobrý to někdy dělat sám: může se stát, že aktuální potřeba opravy vznikne v pustině karpatských lesů nebo v Pyrenejích, pak co si člověk sám neopraví, to nemá…

            0 0
            • kralovek  

              kdyz jsme u ty pustiny v karpatech … tam bysis troufnul rozebrat ten orech? ;o)

              0 0
              • Glum  

                Orech bych v Karpatech nejspis nerozebiral (na delsich akcich mi nikdy neodesel a mimo to na takovy akce vetsinou vozim orech nahradni). Tzn. vymenil bych ho vecer na zakladne. Obecne nevim, zda ma cenu orech rozbirat – delal jsem to jen parkrat, ale nikdy po sborce nefungoval nejak zvlast dlouho. Mozna to dost dobre neumim.

                0 0
    • grafik  

      a ve kterym obchode to bylo ?

      0 0
      • Lister  

        Naproti Prioru směrem na náměstí Hrdinů.

        0 0
        • vlk  

          tak tam nevím jaký maj servis, ale prodavači jsou tam dost hrozní-nevzdělaní, protivní.Teda hlavně ten starej chlap.

          0 0
          • fousek  

            Nic nepotesi vic nez prijemna obsluha:-)

            0 0
          • Lister  

            Nepříjemní jsou, to je pravda, však jsem taky psal, že jsem tam šel až naposled :-) V každém případě ořech šlape jak novej a předtím dost překakoval a drhnul.

            0 0
    • vlk  

      no já si vše raději dělám sám, je ta pak takový lepší pocit, když vím co jsem kde jak utáh, kde co jak běhá.Např u Kořínka nebo u Kaňkovskéhoto vypadá, že tomu servisák rozumí, takže tam bych se nebál.

      Ale např v tom obchodě u autobusovýho nádraží, tam bych se již začal obávat a velice nedoporučuji obchod u překladiště-tramvajová zastávka mezi Šibeníkem a zdravkou-tam jsou fakt amatéři-u mého prvního kola co jsem tam koupil např strhli závit na rámu i přehazovačce-když jsem to reklamoval-Zalepili to lepidlem-2 reklamace- vyměnili rám(úplně ho totiž zkurvili-tenkrát ještě nebyly výměnné patky) a narvali zase tu přehazku se strženým závitem.Vím je to už mnoho let, ale ti lidé v tom obchodě jsou ti samí-stále stejní šlendrijáni.No prostě děs.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • tjuren  

      V Brně ti v Moulin Rouge vylesti Hard tail za dva litry :-) Nevyhoda je ze potom zmekne.

      0 0
    • guard  

      No mne staci ked si pred panelakom umyvam bike. Vsetci na teba cumia z okien a nechapu aky mas dovod si vobec umyvat bike, tolkymi rozlicnymi pripravkami a preco umyvas aj retaz. Dochodcom to nevysvetlis ani keby si chcel. A teraz si predstav ze by som pred panelak vytiahol stojan do neho upol bike a vytiahol hromadu naradia a zacal sa v tom vrtat ,prestane sa so mnou bavit cely panelak ,lebo si budu myslet ze som nebezpecny blazon. A to nastastie netusia sumu ktoru som do toho bicykla vrazil, to by som bol zodpovedny asi za hromadny infarkt. Takze radsej davam cely bike do servisu

      0 0
      • McBlacky  

        a co na to tvoje kolo, nevadí mu bydlet v paneláku? :)

        0 0
    • Vrci  

      Já bych to viděl asi tak, že se jim do toho nechtělo (kompletace nových kol, prohlídky před sezonou) a nejde říct otevřeně, že tohle dělat nebudou nebo nechtěj. Tak se to řeší prohybitivní cenou.

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce