Peloton skodi cyklistice, tvrdi MF Dnes?

102 nepřečtených
  • ddreamon

    Prosím než zadáte dotaz zkuste použít vyhledávání ;), děkuji.

    0 0
    • cabbage  

      tak ten text se ti fakt poved:-)))))))

      0 0
    • RomanH  

      :o)

      Nedelas v reklamce ?

      0 0
    • ddreamon  

      Cetli jste sobotni Mladou frontu? Zavod Miru ma byt zrusen a podilel se na tom i cyklisticky casopis Peleton svoji kampani! To je teda paradox! Stari komousi si vyrizuji ucty a odnese to zavod, na kterem vyrostly generace cyklistu. Ja vim, ze to byl zprofanovanej komousksej podnik, ale mel sanci bejt velkym a jedinym poradnym zavodem u nas. A neni to jediny, Peleton uz pohrbil etapak Lidice a privedl do krachu Bohemii, Ale tohle je vrchol! Navic jsem se tam dozvedel, ze Sosenka byl v oraganizacni komisi Zavodu Miru, ktera posilala pod pohruzkou komunisticky perzekuce cyklisty do radiaci zamorenyho Cernobylu. Hodne husty. Je to pakaz. Pak jim verte co pisou a co rikaj.

      0 0
      • McBlacky  

        si to tak neber silniční cyklistika je stejně dead :)

        0 0
        • wroum  

          :-)

          0 0
        • quassar  

          Zajimavy je, ze co se tyce prestize je na tom ve svete silnicni cyklistika a vubec silnicari (spicka) porad hodne pred bajkerama. Ja bych si ty soudy o smrti silnicni cyklistiky bejt vama nechal od cesty, prinejmensim na silnicce jezdej lidi nejenom kvuli tomu, ze to je zrovna „v mode“ jako spousta lidi na bajku…

          0 0
          • gersa  

            Moje rec :))

            0 0
          • BB  

            precti si rozhovor s Moserem v tom vasem Pelotonu, ten si taky mysli, ze silnicni cyklistika je na dne a toho bych nepodeziral, ze to dela kvuli tomu, ze jsou bajky zrovna „v mode“. Jezismarja, to muze napsat opravdu jenom vul, ze jezdime na bajku, ze jsou v mode.

            0 0
            • quassar  

              ufff Nez me zacnes urazet, precti si prosim nejdriv poradne co jsem napsal: „prinejmensim na silnicce jezdej lidi nejenom kvuli tomu, ze to je zrovna "v mode“ jako spousta lidi na bajku…" a rekni mi kde tam prosim te pisu, ze jezdite kvuli tomu, ze to je v mode? To ze na bajku jezdi spousta lidi kvuli tomu, ze je to moda, o tom se tezko muzes se mnou prit, je jasny, za takovy nechodej na b-fko. Je taky jasny ze se rozdil v „prestizi“ mezi silnicni cyklistikou a bajkama (ve vrcholovy podobe) zmensuje, ale to priblizovani je neco podobnyho jako treba mezi lyzovanim a snowboardenim. Proste bajky jsou oproti silnickam relativne nova disciplina, takze to nez si vybudujou svoji pozici bude chvili trvat. No a to jak bude trvat dlouho nez budou mit bajky svoji Tour de France se stejnou popularitou tezko nekdo odhadne..... Nechci prudit do bajkeru, sam mam oboje, jenom me serou neustaly vykriky „silnice je mrtva“, „je to nuda“ atd..... Pro me ma silnicni cyklistika minimalne stejny kouzlo jako bajky.....

              0 0
              • djano  

                quassar : Mozno si pamatas ze sa organizovala Tour de France MTB, len prave pre slaby zaujem medii a sponzorov zanikla. Mimochodom ceski bikeri si tam viedli velmi dobre.

                0 0
                • quassar  

                  Ja nemyslel konkretne Tour de France, jenom proste zavod s takovou prestizi a popularitou jako ma velka Tour.

                  0 0
              • jecnak  

                Jo pod tohle bych se podepsal

                0 0
              • BoB  

                Omlouvám se ale taky troška do mlýna. S tou módou bych to paradoxně viděl spíš naopak. Jak je zde uvedeno, módní teď je si pořizovat silničky a znám hodně větších či menších snobů, kteří si za šílené peníze pořídili super karbonového pevňáka na naše terénní cesty aby po pár kilometrech zapadli do první hospody. Tím se rozhodně nechci dotknout těch, kteří jezdí na silničce ze stejného důvodu jako já na MTB (honění bab:-)) Všeobecná obliba MTB u široké populace pramení právě z té univerzálnosti a odolnosti a přitom neskutečně nízké ceny. Zkuste si srovnat co dostanete za 100 000 na silničce a co na mtb – silnička – rám, bižuterie, nebrzdící brzdy, kola. Mtb – celoodpružený rám s tlumičem „odolným“ proti houpání, hodně luxusní vidlice, výrazně odolnější kompone při srovnatelné hmotnosti, hydraulické kotoučovky atd. Silniční kola jsou zlatý důl pro výrobce a proto jsou tak intenzivně mediálně podporována. Bez ohledu na to, že TDF se natáčí výrazně snáz než jakkýkoli závod mtb.

                0 0
                • Ceslo  

                  Bobe sorry, ale co je to za kecy!!!!!!!!

                  Kdyz to vezmu od zadu tak TdF se jede cca mesic, stylem start v jednom meste a cil ve druhym, to znamena, ze vse se filmuje z motorek a helikopter. XC se jezdi jeen den na okruhu max cca 10 km, tzn nekolik pevnych stanovist s kamerama a je vystarany.

                  Silnicka za cca 100 tisic je pekne drahy sperk, stejne jako MTB, vtom s tebou souhlasim. To ze MTB bude mit kvalitni pruzeni, brzdy … v tom mas taky pravdu. Nemuzu ale souhlasit, ze silnicka je pouze bizuterie s nebrzdicima brzdama. Je mi jasny, ze jsi na poradny silnicce nikdy nesedel a proto mas tak blby kecy.

                  Jo a snobove jsou vsude jak mezi silnicary tak mezi bikery, ale o tom tato debata neni.

                  0 0
                  • lubos  

                    no oproti hydram na mtb moc tedy brzdit nebudou :)

                    0 0
                    • quassar  

                      Predstav si ze u silnicek ty brzdy brzdily tolik, ze u nejvyssich modelu presly na starej system aby to tolik nebrzdilo… :)

                      0 0
                      • enjoy  

                        respektive aby to tem zavodnikum nebylo nebezpecny,misto toho aby se naucili brzdit:-)

                        0 0
                      • lubos  

                        Ve stylu „kto brzdi, nevyhrava“ :)

                        0 0
                    • Pebe  

                      Když dáš na MTB stejný pláště jako na silnici, tak ti ty hydry budou taky k ničemu :-)

                      0 0
                  • BoB  

                    Omlouvám se za odmlku ale na tohle musim reagovat. Můžeš mi tedy vysvětlit proč karbonová silnička Giant stojí stejně jako karbonový NRS 1? Když to není jen o image? Materiál rámu stejný a když budu uvažovat, že komponenty typu řídítka, představce a pohon jsou nastejno, tak u mtb máš vidlici, tlumič a brzdy zadarmo. Nebo naopak. Takže bych si vyprosil ty blbý kecy. Na silničce jsem seděl a jestlis dobře četl, i já jsem zmínil, že snobové jsou všude, jenom jsem doplnil osobní pocit, že mezi silničkáři jich je teď trochu víc. A můj příspěvek vznikl proto, že se vedla diskuze že mtb je víc módní. A nemáš-li vlastní zkušenosti se snímáním sportovních pořadů tak to prosím nehodno?. Bez ohledu na to si vzpomeň, kde byla sledovanost TDF „před armstrongem“

                    0 0
                    • Ceslo  

                      Zdravim Bobe, Chtel jsem te jenom trosku vyprovokovot a jak se zda, tak se mi to i podarilo. Neber to prosim osobne, ber to pouze jako vymenu nazoru, Na tomto foru je docela malo silnicaru a tak se jich snazim zastavat:-). Jsem rad, ze si mohu s nekym vymenit argumenty a jeste jednou se omlouvam za vsechny urazky.

                      Neda mi to, ale kdyz mi tak krasne nahravas.

                      Takze odzadu: Myslis kde byla sledovanost TdF pred Amstrongem, Urlichem Pantanim, Indurainem, Merckxem a dalsima? Uznavam ze pred tim byla asi opravdu skoro nulova :-)

                      Jestli je mezi silnicary vyce snobu, nedokazu posoudit, ale pravdou je, ze kdyz se nekdo rozhodne pro silnici, tak si vedsinou koupi drazsi kolo, nez by si koupil do terenu (vychazim ze sve zkusenosti a zkusenosti svych pratel).

                      Jo a ktem komponentum „zadarmo“. Priznam se, ze v tak vysokych patrech kol se nepohybuji a tudiz nejsem „odbornik“. Nicmene selskym rozumem: kolik vazi takovy spickovy MTB? Nejlehci standartni silnicky vazi cca 7 kg (vahovy limit UICA pro zavody 6.8). O tom se bikum muze zatim jenom zdat. Alespon ja jsem jeste nevidel „seriovy“ MTB s karbonovyma klikama, prehazkou, brzdovyma pakama… To jsou totiz ty "sperky, ktery jsou tak drahy a delaji kolo tak lehky.

                      Tesim se na tvuj proti-argument

                      0 0
                    • datel  

                      Ze se Vam do toho pletu, ale nesouvisi cena kola jen tak cirou nahodou taky s tim, kolik se jich proda? Udajne se v cr prodej silnicek dela jen asi 10 procent. A pochybuju, ze ve svete vyjma treba Italie to bude jiny.

                      0 0
                    • quassar  

                      Nevim, kde beres ceny kol, ktere porovnavas, ale podle webu progresscycle (coz je dovozce Giantu ne?) je ten tvuj bajk o vice nez 30 tisic drazsi..... Jak uz rekl kolega prede mnou, sledovanost pred Armstrongem za dob dalsi velkych borcu byla pomerne slusna, to ze ty znas jenom Armstronga neznamena, ze tomu tak je u vsech..... Jinak mozna mas pravdu, opravdu je par snobu, kteri si poridi drahou silnicku jako masirku, jenze ja jsem predtim mluvil o tech masach vikendovych hospodskych „cyklistu“. V uvozovkach to pro mam schvalne protoze tito lide pro me nejsou cyklisti stejne jako pro me neni fotbalista kazdy, kdo si jde jednou tydne vecer na hodku zakopat do balonu nekde v telocvicne… Samozrejme je v poradku, ze existuji tito vikendovi jezdci, urcite je to lepsi nez kdyby jenom sedeli v ty hospode, ale opravdu jsi me nepresvedcil, ze neni modni jezdit na bajkach.

                      0 0
                      • BoB  

                        Sorry překouk sem se. Nicméně vem si XTC Composite 2 a máš zadarmo aspoň vidlici :-)) Nevím, kde berete údaje o sledovanosti TdF. Je ověřený fakt (údaje o sledovanosti Eurosport) že sledovanost TdF šla vždy nahoru pouze s výraznou osobností – tedy když sněkdo někoho snažil sesadit z trůnu – jako teď Armstronga. Takže sory ani Ulrich ani Pantani na tom nic nezmění. Běžný člověk – ne fanda cyklistiky – se na TdF dívá kvůli story, ne kvůli závodům, které jsou nebetyčná nuda. A ohledně módnosti MTB je to asi stejné jako kdybys řekl, že u nás je módní škodovka protože jich je nejvíc. Bajky se rozšířily právě proto, že se teprve pro ně opravdu udělaly funkční komponenty které něco vydrží a není je třeba pořád seřizovat, že se na nich jezdí pohodlněji a jsou celkově více „user friendly“. Těch pár cvoků jako jsme my nedělá módu. A jestli mě budeš chtít dostat na téma funkčních komponent tak ze silničky na bika jsem přešel v éře favoritů a první shitmano bylo něco neskutečnýho. Nevím jak tehdy vypadaly přehazovačky od campy, ale index shifting byl vynález shimana pro mtb.

                        0 0
                        • djano  

                          „Bajky se rozšířily právě proto, že se teprve pro ně opravdu udělaly funkční komponenty které něco vydrží a není je třeba pořád seřizovat…“ Povedal by som, ze najviac bikov sa predava prave s komponentami, ktore prilis dlho nevydrzia a je treba ich pravidelne nastavovat. Diskutabilne je aj trvdenie, ze „index shifting byl vynález shimana pro mtb“. Ja som mal na cestaku SIS packy na rame, ked este u nas v obchodoch MTB nepredavali. Cestak som uz davno predal a na cestu mam jeden z bikov (pevna vidla, slicky, cestne kluky). Myslim, ze je zbytocne rozpitvavat, co je momentalne v kurze. Vzdy sa nieco najde, ci uz to boli v minulosti cecka, babiky Barbie alebo momentalne cestaky, piercing a inlinove korcule. Bola aj modna vlna MTB. S tym nic nenarobime. Osobne ma take veci nelamu. Prvy bike som si kupil preto, aby som mohol jazdit aj v bahne (s 20 mm plastami to velmi dobre nechodi), chytilo ma to a teraz mam 3 biky, z toho jeden ma 11 rokov a je stale funkcny (vlastne iba ram a presmykac, ostatne je povymienane). Co je momentalne „in“ mi zily netrha.

                          0 0
                        • Ceslo  

                          Bobe, sory, ale je videt, ze tvoje znalosti silnicni cyklistiky zkoncily s tim jak jsi odlozil favorita :-). Jinak by jsi nemohl napsat takovou hloupast, jako ze MTB komponenty jsou spolehlivejsi a neni treba je tak casto serizovat. Jednim z duvodu proc mam tak rad silnici je to, ze narozdil od MTB nemusim po kazdym 100 km svihu kolo znovu serizovat a cistit. (Mam silnicni campa – centaur a MTB deore/LX).

                          Nejsem si ted zcela jisty, jestli je indexove razeni vynalez pro MTB, ale na mem prvnim silnicnim lepsim kole bylo indexove razeni na ramu (je to tak 14 let zpet, byly v te dobe vubec horaly?)

                          Nepopiram, ze masova obliba cyklistiky u nas prisla az s MTB, lidem se zalibylo, ze nemusi po lese chodit pesky, ze se mohou vozit. I ja jsem tenkrat presedlal ze silnice na MTB.

                          Uz jsem asi napsal vse co jsem chtel. Jo a pro informaci, jezdim jak silnici tak MTB (pomer 80%/20%). Letos se ale zameruji na silnicni zavody, a MTB si nechavam jako rekreaci s pritelkyni.

                          0 0
                          • BoB  

                            No už je to trochu dokolečka ale čti pořádně. Před těmi 14 lety jsem měl prvního scotta Boulder a opravdu to byl rozdíl proti jakékoli silničce, kterou jsem měl možnost vidět. A proč se teda za posledních 15 let cyklistika stala rozšířenější než fotbal (to je ofiko průzkum lidí co dělají ve volném čase), když silnice je tu o tolik dýl?

                            0 0
                    • Lance  

                      Nejsledovanejsi sportovni prenosy: Olympijske hry,Mistrovstvi sveta ve fotbale, Tour de France. vyraz „TdF pred Armstrongem“ je fakt blbost

                      0 0
                      • BoB  

                        Taj rychle z hlavy – kdo byl poslední vítěz TdF před Armstrongem? A nezjiš?uj to na netu. A zeptej se v okolí, jestli znají jiného vítěze Tour než Armstronga. Ale sorry, souhlasím s názorem že to je neplodná diskuze, lidi, kteří jezdí proto aby jezdili budou jezdit na tom, co jim vyhovuje a ti ostatní jsou mi šumapéro.

                        0 0
                        • Ceslo  

                          Bobe z hlavy: domnivam se ze Ulrich? tak na 70%.

                          Kdo vyhral MS v XC pred 6 roky (z hlavy:-)? A zeptej se ve svem okoli, kolik jich zna posledniho olympijskeho viteze:-).

                          Jo a tato debata nikam uz nevede a ja v ni koncim a protoze se dela hezky pocasi tak jdu na kolo.

                          0 0
                        • quassar  

                          Nevim presne kdo byl posledni vitez pred Armstrongem ale vim, ze krome nej jeste Tour petkrat vyhrali dalsi ctyri borci, vubec nemusim rikat ze v dlouhodobym zebricku cyklistickejch sampionu neni Armstrong ani v prvni desitce, protoze on opravdu snad krome jednoho titulu mistra sveta a sesti tour nic poradnyho nevyhral. A ver mi ze lidi nad 30 kteri aspon trosku k cyklistice pricichli neznaji jenom Armstronga.

                          0 0
            • BH  

              hele tak prrr,asi moc nesledujes co se ve velke cyklistice deje, ze?Muzes si o tom myslet co chces, muzes na to nadavat,ale silnicni cyklistika je stale vykladni skrini cyklistiky jako takove.Staci si porovnat sledovanost napr.Tour de France a pod., napr. se svetovym poharem XC MTB o DH ,4× apod ani nemluve.Jina situace ovsem je pokud se podivas kolik na pomer lidi, kteri jezdi na silnicce a MTB,na druhe strane silnicky ted zazivaji velkou renesanci -ve svete.. Takze v techto souvislostech, ktere Ti zjevne unikaji, nebot ze svych kotehulek nevidis dal nez za sva humna-,je to skoda pro ceskou cyklistiku ze ZM konci.Uz vsak nevidim do podstaty problemu, proc tomu tak je a jaky podil na tom ma Peloton, myslim si ale, ze je to hovadina, spis Dolezal – Toledak byl vyborny zavodak, ale jeho managersky potencial je asi nulovy, koneckoncu si ani nenehal registrovat ochranou znamku(jak jsem z clanku pochopil), a maslo na hlave ma urcite slavny Cesky svaz cyklistiky.

              0 0
              • Seveřan  

                Silniční cyklistika asi mrtvá nebude, sam jsem si vloni pořídil silničku a spousta přátel v okoli taktéž. A to byly všichni zarytí bikéři, nebo alespoň většinou. A dnes to kalej po okreskách :O)

                0 0
                • BH  

                  je to tak, zaam spoustu bikeru, kteri si take nyni libuji"kdyz maji slunce ve spicich".Osobne mam rad obe tyto formy cyklistiky,ale pokud si chci zajet na kole neni nad silnicku.

                  0 0
                  • Braba  

                    mrtvej je ten, kdo nejezdi na nicem… jedno jesli bike nebo silnicka ;))

                    0 0
                  • Meesha  

                    …pokud se chci zajet (rozumnej prejet) na kole neni nad silnicku…

                    jj, to je pravda! :-)

                    0 0
              • BB  

                me unika vse tykajici se Tour de France i zavodu XC MTB. Nezajima me ani jedno ani druhe a je mi ukradene co je vykladni skrini cyklistiky a co ne. Vubec pochybuji, ze moje jezdeni okolo Hrebenu ma cokoli spolecneho s cyklistikou typu vykladnich skrini, kde rozhoduje to, jak moderni bobule kdo dostova, aby je protidopingovi inspektori nechytili. S tim nemam a nechci mit nic spolecneho, pouze tvrdim, ze naprosta vetsina lidi jezdi na horacich z jinych duvodu, nez ze je to „v mode“. Tecka, hawg, skoncil jsem a toho Mosera v Pelotonu si prectete, ten vam vysvetli, jak je to s tou vasi vykladni skrini.

                0 0
                • BH  

                  ty ses fakt uplne mimo. rec se vede o vrcholove cyklistice potazmo ZM.pokud te vrcholova cyklitika nezajima- na coz mas pravo, tak nechapu proc se k tomu vyjadrujes- vyjadruji se k tomu, cemu snad rozmim,ne?Az bude se tu bude diskutovat o kole pro siroke masy,tak se tesime na tve podnetne pripominky a zkusenosti z jezdeni okolo Hrebenu a td. S tema bobulema mas pravdu, ale je to vseobecny fenomen vrcholoveho sportu. Nakonec zobou i hobici,bohuzel

                  0 0
                  • BB  

                    tak si precti k cemu jsem se vyjadril, bylo to k tomu, ze lidi jezdej na horskych kolech, protoze je to moda. A to je velka blbost, tot vse.

                    0 0
                    • quassar  

                      Ty nam teda chces tvrdit, ze vsichni Ti co v sobotu vyvezou kola autama, objedou par hospod a pak celej tejden vypravej v praci jak jsou drsny bajkeri, jsou zazrany cyklisti????

                      0 0
                      • BB  

                        nekteri jsou zazrany, nekteri ne, ale jezdi okolo tech hospod, protoze je to bavi a ne ze je to v mode. A maji horske kolo, protoze to mohou vzit sem tam lesni cestou a nemusi cichat smradlava auta. Ujedou 20, 30 kilaku a pripadaji si hrozne fajn a vubec ne jak drsni bajkeri. Ale to se dost tezko popisuje.

                        0 0
                      • mastihuba  

                        Se hlásím za ty bezejmený. Mě těch 30–40km ke štěstí stačí.

                        0 0
              • Lister  

                Takze v techto souvislostech, ktere Ti zjevne unikaji, nebot ze svych kotehulek nevidis dal nez za sva humna

                S tvojím názorem souhlasím jen tvůj způsob presentace mi moc nesedí. Nevidím důvod, proč se do každého hned navážet, jako že je mentálně zaostalý nebo omezený. Chce to trochu víc tolerance a slušného chování, pokud máš jiný názor než ostatní nebo chceš někoho v něčem opravit, když napíše blboast tak to přece nemusí být hned tak osobním nebo urážejícím způsobem :-(

                Jinak k tématu: silnice podle mě mrtvá není. Velice rád sleduju na sa?áku přenosy z Tour a na silničce jsem dlouho jezdil. Momentálně žádnou nemám, ale to je jen otázka financí. Až něco zbude tak zase nějakou pořídím.

                0 0
                • BH  

                  jo souhlas nemyslel jsem to nijask zle je to diskuze , nechal jsem se unest.

                  0 0
                  • Lister  

                    Omluva přijata. Silnici zdar. I když momentálně jen pasivně. Už se zase těším na přenosy z TDF, letos to podle mě bude hodně zajímavý a myslím že král by mohl být sesazen, ale uvidíme, on se Lance na začátku každé sezóny tváří, že ani neumí na kole jezdit :-)

                    0 0
                    • BH  

                      taky se tesim, snad konwecne letos uvidim nejakou etapu i nazivo.Videl jsem ale dojezd TDF do Parize, parada.Ale prenosy ze Zavodu miru vubec nebyly spatne, mamm pocit , ze se tehdy na to divalo hodne lidi a zasvecene to komentoval Smolik.

                      0 0
                      • Lister  

                        Jelikož jsem loni ještěm měl prázdiny a spoustu volného času tak jsem viděl většinu horských etap naživo a co jsem nestíhal to jsem si pouštel z videa před spaním. Nevím jaké to je v češtině, ale britové to děsně prožívají a komentují to z větším zaujetím než naši třeba hokej :-)

                        0 0
                        • BH  

                          bohuzel v cestine je to Bakalar a zase tu budou v lete urcite diskuse na tema co zase ten Bakalar placal za blbosti. Komentar v anglictibe je sice velmi zivy,ale v konecnem dusledku chytam kazde pate slovo, melou na muj vkus moc rychle a s akcentem, ktery je mne hodne cizi.

                          0 0
                          • Lister  

                            Jo jo ten frantík co to spolukomentuje je fakt drsnej, taky si občas říkám jakou řečí, že to mluví :-) Česky to nemám jen přes satelit, ale stačí to, člověk si za chvíli zvykne. Off topic: A třeba Moto GP to je teprve komentář, Záruba s jeho výkřiky při hokeji by mohl závidět :-)

                            0 0
                            •  
                              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                              0 0
            • ddreamon  

              Tak se ta debata, zatimco jsem nebyl na netu, pekne uhla nekam jinam. Me spis zaujalo, ze Peleton delaji stari komousi, kteri posilali lidi na smrt nekam do Cernobylu nebo do Kyjeva ve jmenu komouskyho Zavodu Miru a ted si pres stejnou akci vyrizujou ucty a delaji jako by se nic nestalo. At byl ZM jakej chce a silnicni cyklistika taky a zavody Bohemie a Lidice taky, neco tu bylo a oni to proste pohrbili. A ten rozhovor s Moserem? Je to uplne stejna komouska spina, protoze sam Sosenka tu znacku zastupuje v Cesky republice, tak si holt udelal promo. Opravdu na pobliti. Takovi hajzli by meli nekde pobliz Cernobylu bydlet natrvalo.

              0 0
          • orca  

            Nic ve zlém…ale nebude v ČR „silnice“ na poklesu díky dvěma faktorům ?? za 1 – „ohleduplní řidiči“ a za 2 – „krásné asfaltky“ ?? Proto možná v cizině je silnice relativně v pohodě… jsem z Plzně a když vyjíždím směr Sp. Pořčí…tak v lepší případě je to na crosové kolo…ale na druhou stranu jediné + je minimum aut…tak co dodat…

            0 0
            • wroum  

              jeee Spaleny Porici, mame chalupu ve Struharich a jezdim tam casto :-)

              0 0
            • Eila  

              hele nic proti ale smerenm na spalene porici a dal do brd jsou nedherne nove silnice bez aut… na chynin primo z porici, ze stahlav nahodu na kakejcov a tak… ja bych si nestezovala, taky tam jezdim na silnici

              0 0
        • bagr  

          Silnice je podstatne narocnejsi nez bajky.Proc asi vsichni bajkeri co neco jezdí trenujou na silnici a na bajka vlezou par dní pred zavodama?Na bajku nenatrenujes v podstate nic co se tyce frekvence,síly a vytrvalosti.

          0 0
          • Dlhý pes  

            Ale natrénuješ natrénuješ, jenom ne tak efektivně, takže pro profíky je silnička opravdu nezbytná.

            0 0
            • bagr  

              Ty si asi nikdy nejel na silnici ,co?na biku natrenujes akora prd.

              0 0
              • Mofo  

                můžeš mi to nějak objasnit, čím to je, že na silnici natrénuješ a na bajku vůbec? Dík za vysvětlení

                0 0
              • lubos  

                Taky by me zajimalo, co nejde na biku natrenovat. Ted nebudem brat v potaz, ze delsi streky po asfaltu jsou diky jine geometrii na biku neprijemne.

                0 0
                • enjoy  

                  no pokud beru bike na jezdeni v terenu tak to asi opravdu nebude tak ucinne a tak intenzivni.ikdyz ja se dokazu znicit intezivne dost:-).ale to s tim asi nema co delat:-)

                  0 0
                  • lubos  

                    Jj, v klasickem pojeti mtb jako jizda v terenu nahore/dolu, drnc-drnc skutecne toho natrenovat moc nejde.

                    0 0
                • bagr  

                  Silnice ma tezky prevody,28 ko­la,nejdulezitej­sí je ,ze na biku se ti menífurt tempo a frekvence jizdycoz na silnici drzis jak dlouho potrebujes.To je dulezity pro natrenovaní ale jestli nejezdis na silnici a neveris tak se zeptej nekoho povolanejsiho a ten ti rekne to sami.

                  0 0
                  • lubos  

                    Jak se mi muze na biku menit tempo kdyz jedu po silnici. To mi vysvetli. Uvedom si, ze jizda na bajku != jizda v terenu. Tempo a frekvenci si na bajku udrzim stejne jako na silnicce. Pokud bych chtel jezdit polo nebo plne profesionalne tak silnicka je lepsi, ale jako hobik ji nepotrebuji. Jedina vec, kdebych ji skutecne bral jsou delsi jizdy po asfaltu, protoze posed na bajku je neprijemny az bolestivy.

                    0 0
                    • Man  

                      lubos sorry, ale to nepochopis, kym to na ziletke nevyskusas. Nejazdim ani polo, ani profesionalne, ale ked presadnem zo ziletky na bika, tak dam aj kopce, ktore som predtym, ked som jazdil len na biku nedal. A musim povedat, ze uplne v pohode a na tazsich prevodoch, ako predtym. A sirsimi plastami to asi nebude.

                      0 0
                      • lubos  

                        Ale to nie je tym cestakom. To je nohami :) Prestan jazdit silovo a zo sedla a uvidis, ze sa to da aj na biku.

                        0 0
                        • Matts.  

                          Man má 100 % pravdu. Na horáku nikdy nechytíš takú kondičku ako na ceste. Odskúšane niekoľkými rokmi na sebe.

                          0 0
                • homat  

                  pro cyklistiku potřebuješ v první řadě aerobní vytrvalost, kterou natrénuješ jenom dlouhodobým setrváním v optimální zóně tepové frekvence. To je možné na silnici nikoliv v terénu. Pokud používáš sporttester tak zjistíš, že na silnici pokud nejsi v kopcovitým terénu není problém udržet skoro stejnou frekvenci, naopak v terénu na MTB neudržíš nic. Frekvence se neustále mění mezi minimem a maximem, takže trénikový efekt je žádný. Na MTB můžeš cvičit tak akorát dovednost. No a pak je tu ještě varianta jezdit v rámci tréninku s MTB kolem po silnici, ale to se mi nechce ani komentovat, nicméně lze to.

                  0 0
                  • lubos  

                    „No a pak je tu ještě varianta jezdit v rámci tréninku s MTB kolem po silnici, ale to se mi nechce ani komentovat“

                    no hurá, alespon nekdo, kdo to pochopil.

                    A jeste doplnim. I v terenu, pokud mas neco najeto, mas solidni odpruzeni vepredu a vzadu a nestridaji se ti porad kratke strme kopecky ale mas dlouhe stoupani trenovat lze. Ale jak jsem psal, hobby trenink.

                    0 0
                  • orca  

                    A tak to dělám já…Mám jen mtb a tak z jara na silnici s bikem a v pohodě.. a držím frekvenci v pohodě.. Ale nevidím rozdíl moc velkej trénovat na silnic se silnickou ci MTB kdyz muj hlavni obor bude mtb…Dle meho pokud na mtb ujedu na silnici cca 25km/hod tak ze silnickou ujedu nejakej konkretni ekvivalent. Takze trenuji stejne a je to v nohach ..jen je to mene pohodlne jen na krasne silnici s bikem..Mozna se mylim ale zatim nevim v cem…

                    0 0
                    • homat  

                      Kolo a jízda na kole musí být v první řadě radost a zábava a na to má každý jiný měřítka. Pořídíl jsem si silničku kvůli biku. Přes týden nemám na bike čas, tak se projedu na silničce a o víkendech se vyblbnu na biku a nechybí mi tolik kondice. Nicméně až po koupi silničky a prvních kilometrech jsem zjistil, že silniční cyklistika je tady o trochu déle než MTB a je to znát na komponentech i na celkovém dojmu z jízdy. Nemůžu si pomoct, ale jízda na fungující silničce po nefrekventované silnici je jinej a docela silnej zážitek, tak nevím proč bych se o něj měl ochuzovat a trápit se s asfaltem na biku. Bike je radost, ale silnička to je jízda.

                      PS: nohy si neholím

                      0 0
              • Meesha  

                na biku taky natrenujes, ale musel by si toho najezdit nekolikrat tolik co na silnicce.

                0 0
                • lubos  

                  Ach jo :( Proc si porad kazdy mysli, ze s bajkem se muze jezdit jenom v terenu :(

                  0 0
                  • Meesha  

                    O tom, ze se s bikem muze jezdit jen v terenu sem nic nepsal. Samo, ze s nim muzes trenovat i na silnici, ale i tak mi to pripada, ze na nem nenatrenujes tolik co na silnicce.

                    0 0
                  • bagr  

                    Jestli to nechapes,tak bud si kup silnici a vyzkousej to nebo se zeptej nejakyho trenera.To sou proste fakta.

                    0 0
                    • cabbage  

                      to fakt nechapu- jestli jde jen o tep a frekvenci slapani za urcitou dobu, tak je jedno jestli si dam 100km na silnicce nebo 20km na sjezdaku- akorat budu moct machrovat ze mam spoustu najeto, nebo je to v nece jinym co me nenapadlo?:) flame,not peace!:-)

                      0 0
                      • lubos  

                        Jde jeste o techniku slapani, na biku to obvykle jde hur. Ale i slapani do kulata a kadenci lze trenovat na biku. Vsechno jde, jenom se netreba vymlouvat. Mne kuprikladu vyhovuje , ze na biku najezdim po asfaltu min, i presto, ze na silnicke bych mel prumer s rovnakym tepem vyssi. Jedina nevyhoda je, ze z toho hodne boli zadek :( Ale kvuli tomu si silnicku nehodlam koupit.

                        0 0
                        • cabbage  

                          technika slapani by naopak ne biku mela byt lepsi protoze mas tezsi obvod kola a tudis tak nezrychluje pri kazdem slapnuti- nuti k vetsi efektivite. vyhoda silniky bude spis v tom ze za treninkovych podminek se projedes, kdezto na biku by to byla strasna pruda…

                          0 0
                          • lubos  

                            No, ten obvod zas tak moc tezsi myslim ani neni. Dokonce bezna silnicka ho ma snad i tezsi. Nevim. Obvykle ale ma bike spatne nastavenou geometrii, a nekdy to kazi i odpruzeni. S tim treninkem to tak skutecne je. Uz dve hodiny vytrvalosti na biku je morda. Kdybych mel jezdit zakladni vytrvalost 3–4× tydne po 4hodiny, tak si okamzite koupim silnicku.

                            0 0
                      • lubos  

                        Jo a jeste na silnicke lze mohem-mnohem lepe slapat ze sedla.

                        0 0
                        • cabbage  

                          to ti musim oponovat,nejlip ze sedla se slape na necem co ma 70 vlastovky:)

                          0 0
                          • lubos  

                            :) Ale to slapes tak, ze pouzivas riditka jako paku. Ale takhle by to fungovat nemelo. Idealne to vypada tak, jak jezdi Armstrong do kopce. Chvili ze sedla, chvili v sedle beze zmeny kadence .. parada.

                            0 0
                            • hanz  

                              lubos, su s tebou, nechápu tak dlouhou diskuzi o taký pičovině…jasně že jde trenovat aj na biku…biky mam tři a zlepšuju se..takže…

                              0 0
                              • kovar  

                                diskuze je taková dlouhá a blbá, nebo? ony žiletky bývají nakové napruženější, přesto že nejsou odpružené

                                0 0
      • Glum  

        Pokud Sosenka jako člen komise posilal cyklisty do Kijeva na Zavod miru, pak je to docela řízek, protože mu v tý době bylo deset let. Silniční cyklistika ale není „dead“, naopak věštím, že jí i u nás čeká období renesance. A to nemluvím o itálii, Francii, Rakousku…

        0 0
        • Ceslo  

          Pletes si otce a syna. Syn nyni zavodi a bylo mu v te dobe osi opravdu cca 10, otec nyni pise do pelotonu dost nechutne urazlivy clanky a v te dobe opravdu mohl byt clenem komice. to ale nevim a proto to netvrdim

          0 0
          • Glum  

            Mea culpa! No jo, tak tatík!

            0 0
          • náčelník  

            Pro doplnění cituji z toho článku: „Prestiž Závodu míru poškodila i skoro nenávistná a těžko pochopitelná kampaň časopisu Peloton. Přitom jeho majitel Ladislav Sosenka, někdejší redaktor Rudého práva, byl v organizačním výboru ZM, který nahnal cyklisty v roce 1986 do Sovětského svazu – jen pár kilometrů od Černobylu, postiženého atomovým výbuchem. Navíc jeho firma fakticky "zavřela“ druhý domácí podnik – Bohemii."

            0 0
    • Radek Broz  

      Tohle bych nominoval na nejvtipnejsi prispevek mesice :D

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.