bobřík mlčení u Progresscycle.

31 nepřečtených
  • Volf

    Od pondělí posílám e-maily už skoro na všechny uvedený adresy na jejich stránkách a pořád nic.Potřeboval jsem se zeptat na tvrdší pružinu do Manitou. Máte s nima nějakou podobnou zkušenost. Asi napíšu rovnou Indiánům.

    0 0
    • Bub  

      Pred mesicem sem poslal dotaz Bartonickovy na pruzinu do Marzocchi a porad nic. Na stejny dotaz reagovali v Razzu asi do hodiny a za dva dny sem ji mel. Nevim co si o oficialnim dovozci myslet, ale je fakt, ze tu na nej lidi nadavaji, opravnene. Asi tak

      0 0
    • fousac  

      jim zavolej.. +420244402657

      0 0
    • Daf  

      Kdybys tam misto stezovani zavolal, tak hned vis na cem jses.

      0 0
      • Seveřan  

        Po telefonické dohodě pokud je zboží skladem, tak do druhého dne. Moje zkušenost.

        0 0
      • Volf  

        Hele rozhodně nemám za A) čas někam telefonovat a složitě vysvětlovat co chci a nebo se nechávat přepojovat po všech čertech a za B) v době internetu mi telefonování připadá stejnej anachronismus jako psaní dopisu a taky zbytečný vyhazování peněz. Pokud nejsou schopni používat e- poštu tak nevidím důvod proč uvádejí e-mailové adresy.

        0 0
        • fousac  

          me zase prijde jednodusi namackat par cisel na mobil, nez se klofat s nejakym emilem… kort v praci pres web rozhrani… :/ a kdyz volam, vim hned na cem sem a nemusim se pak buhvi jak dlouho rozcilovat, ze mi nikdo neodepsal, protoze se kuli nejaky „systemovy chybe“ e-mil nekde ztratil..

          btw: to cislo vejs je primo na prodejnu.. a Filip je v pohode, kdyz se taky chovas slusne.. ;))

          0 0
        • Daf  

          Zalezi kolik mailu se jim tam sejde je to velka fyrma a spolehat na to ze ti okamzite odpovi se proste neda. Zavolat tam je urcite rychlejsi naz napsat e-mail.

          0 0
          • honz@  

            Máš určitě pravdu, že zavolat je rychlejší, ale nesouhlasím s omlouváním, že je to velká firma, mají hodně mailů apod. Buď si to mají zařídit tak, aby odepisovali v přijatelné lhůtě, nebo na tu lhůtu upozornit nebo mail vůbec neuvádět. Výše popisovaná situace mi nepřijde zrovna zákaznicky orientovaná v dnešní konkurenční době.

            0 0
            • Daf  

              Oni ale odpovi, akorat se nesmis divit ze to bude trvat treba 4 dny.

              0 0
              • spi?a  

                seriozní firma odpovídá na e-maily do 24 hodin, takže pokud mu neodpoví ani za 4 dny tak by se divit měl

                0 0
        • Beeda  

          to tak tu za C) rozviris diskuzi a stravis s tim 2 dny… proste i inet ma mouchy a email neni spolehlivy a online jako telefon. B

          0 0
        • kandik psi zub  

          a co si stezujes ze nemas cas nekam zdlouhave volat a pak klofes prispevky a votravujes s takovou prudou tady na foru ?

          0 0
          • Volf  

            Myslím si, že zrovna tebe se rozhodně nebudu ptát na co se tady můžu ptát.

            0 0
            • kandik psi zub  

              idealni by bylo nemarnit tady svuj cas zvednout telefon a zavolat a rict jim ze se maj castejc divat do schranky… to by celou vec narozdil od toho pyčovani tady nejakym zpusobem resilo

              nechci se jich nijak zastavat, ale zrovna oni pokud vim bud makaj na prodejne – servis a prodej, vecny zpovedi od cumilu ( jako jsem napr. i ja) nebo litaj po svete po vystavach nebo jezdej na materialu co prodavaj

              takze pouzivat mozek, mozek

              0 0
              • Volf  

                Moje vidění světa bezmozka mne utvrzuje v názoru, že pokud někdo není schopen týden odpovědět na e-mail není moc seriozní. Tvé používání mozku tedy znamená, že takový Dan Tureček nedělá vůbec nic, protože na e-maily odpovídá a vždycky s ním byla super komunikace a to ani nemohl vědět jestli mu udělám kšeft. Takže si myslím, že mozek používám víc jak ty.

                0 0
                • kandik psi zub  

                  HE! zrovna Dan Turecek mi posledni dobou neodpovedel na dva nebo tri urgovane mejly, ovsem to nezmeni muj nazor na jeho firmu ( jednicka s hvezdickou) a zvednu telefon a zavolam, ze......

                  0 0
                  • pos3k  

                    nebylo to nahodou kvuli tomuto? // Omlouváme se za prodlení s vyřizováním e-mailových dotazů a nefunkčnosti pevné linky. Konec minulého týdne a začátek tohoto byl věnován přestěhování naší firmy do jiných prostor (stejná budova). Postupně dokončujeme přesun, ale od dnešního dne už začínáme opět 100% fungovat. Pevná linka už funguje, ale s e-mailovými dotazy je to díky nemalé frontě dříve příchozích dotazů na delší dobu než bývá zvykem. Prosíme, veškeré zboží, které je v nabídce na www, objednávejte přes e-shop pomocí košíku atd. Veškeré on-line objednávky vyřizujeme prioritně před ostatními dotazy, e-maily či telefonáty. Pokud máte případné dotazy či upřesnění k online objednávce, kterou tvoříte, piště text přímo do poznámky na konci procesu objednávání nebo jako odpověd na automatickou kopii objednávky, která Vám dorazí na e-mail. Díky číslu objednávky, které tak bude obsaženo v předmětu Vaší zprávy, bude brán došlý e-mail opět prioritně před ostatními e-mailovými dotazy.//

                    zdar bajk

                    0 0
                    • kandik psi zub  

                      ne to bylo jeste pred touhle hlaskou, ale proste kdyz se neozyva mejlem tak mu zavolam a vzdycky jsme se dobre dohodli – dokazu si totiz predstavit jakej ma frc a v hlavne a pri technickejch problemech ani v kompu se neda udrzet vsechno .....

                      0 0
        • Radek Broz  

          Zajimavy, ze mas cas to tady resit;-) Proste ze zkusenosti vim, ze tak do 99% firem je nejlepsi hned zavolat a pak vse funguje, jak ma.

          0 0
          • Volf  

            Není to nic kvůli čemu bych skočil z mostu. Jde pouze o princip, protože i to jak se ta či ona firma staví k poště může něco vypovídat. No a jestli se nepletu, tak účelem tohoto fóra je mimo jiné i informovat ostatní o možných problémech.

            0 0
    • dave  

      Potřeboval jsem nějaký rady na Skareba. Zaslal jsem jim dotaz, p. Zdimera do druhého dne odpověděl. No problem.

      0 0
    • Krutor  

      Myslím, že to teď mohlo souviset s jejich stěhováním. Zjiš?oval jsem na vlastní pěst stav mé reklamace a ozval se hned odpoledne s tím, že „teď už zase fungujou“. Tak to zkoušej

      0 0
    • HonzaV  

      Jednu cervenou pruzinu do Manitu bych mel, koupil jsem ji kamosovi do Axela, ale nez ji vymenil, tak mu ukradli kolo.

      0 0
    • blue  

      jestli to nebude tim, ze se ted stehovali, tak meli asi malinko jiny starosti

      0 0
      • blue  

        Krutor byl rychlejsi, jak jen jsem to mohl prehlidnout :-)

        0 0
    • McBlacky  

      volf a co do jaká vidle potřebuješ?

      0 0
    • BH  

      bobrik mlceni ma duvod, stehuji sklady, pokud vim. takze to asi nestihaji

      0 0
    • Homer  

      No Progresscycle je i e-shop, takze tam bych e-mail predpokladal jako zakladni prostredek komunikace. Mne pokazde odpovedeli do 2 dnu, coz povazuji za slusne, kdybych spechal zajdu do kamenaku. Nakonec bych rad pochvalil bikestore, pres popisovane problemy s pripojenim mi vzdy odpovedeli max. do nekolika hodin.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.