• keksik

    dnes som sa bol konecne prvy krat previezt na mojom obnovenom bajku. v predu mam novu rs duke sl uturn. velmi sa mi lubilo ako fungovala (oproti povodnej judy tt je ako z rozpravky) akurat na trochu znervoznoval klepotavy zvuk (nieco ako kov o kov) ktory z nej obcas vychadzal pri zapruzeni (tlmeni) na malych nerovnostiach. vnimal som to len pri jadze do kopca. patri to k vymozenostiam tej vidle alebo ju mam len zle nastavenu? da sa s tym nieco robit?

    0 0
    • enjoy  

      me to dela skareb taky,ale nejsou slyset zadny zvuky,je to jenom pocitovy,jakoby chodil do kopce malinko naprazdno.

      0 0
    • caker  

      možná toje pružina jak se ftom vakle tak se možná semtam opře o bok toho včem je vsazená a cinkne o něj.ale jen sito myslím takže nechcu dělat chytrýho.měto dělala rst gila

      0 0
      •  

        no myslim že proti tomu cinkání je v půlce pružiny cca 5 cm vysokej prstenec z plastu

        0 0
      • keksik  

        to iste mi tvrdil technik v servise. teda ze ta dlha struna klepe obcas o bok nohy. no mne to nepripada ako kovove klepanie ale je take viac dute skuor ako kov o plast. mozno klepe ten plastovy kruzok ktory ma zabranovat klepaniu :-))

        0 0
    • Mamutt  

      Ptal jsem se na totéž v servisu – prý je to problém všech RockShoxů, je to tlumením. Když se vidle po zapružení vrací nahoru, ?ukne si. Na to si zvykneš, není to žádná závada. (Ale zrovna Duke SL má snad dofuk tlumení, tak snad..?)

      0 0
      • MartinXC  

        Potvrzuju, dělá to většina vzduchových vidlí od RS u mě SID). Klepe v pravé noze systém tlumení, když se ve výrobě sejdou blbě tolerance, tak tam nejaká desetinka přebývá a když jde vidle dolů, tlumicí mechanismus má maličko zpoždění a lehce si klepne nahoře. Dá se to prý nějak vyladit (množství a hustota oleje + nastavení tlumení + zašroubování horní čepice v pravé noze). Ale ničemu to nevadí, jen to psychicky zvládnout, že nová vidle klepe :-(

        0 0
        • keksik  

          re: „jen to psychicky zvládnout“ to nebude problem, aspon budem mat na co nadavat, ked sa budem na nejakom maratone trepat do kopca ;-)

          0 0
    • cabbage  

      tenhle pruser sem mel na starym kole po vymene vidle, taky sem si myslel ze je vule v futrech ,jenze ty byly v poradku – v servisu spatne urizli trubku , hlava se povolovala a klepani bylo slyset na nerovnostech a pri brzdeni.

      0 0
    • lubos  

      No, ja sice nemam nic takovyho, ale kdyz mne klepalo v uvrati, tak bud chybel olej na tlumeni ( tlumic – posledni kousek nema co tlumit, tak se vrati prilis rychle ⇒ klep), nebo nebyla spravne nafoukana negativni komora (tlumic,vidla – nenafoukana, nebo moc maly tlak – pozitivni komora moc rychle vrati nohu zpatky ⇒ klep)

      0 0
      • Pavlos  

        mi taky klepe

        jo mam dotaz primo na tebe nevis kde sehnat ty hladiny oleje do vidle ja to hledal na Vebu marzocchi a nic nenasel

        0 0
        • lubos  

          To se tady uz hodnekrat tusim probiralo. Prijde na to, ktrea vidle to je presne.

          0 0
          • Pavlos  

            Vidle je to Marzocchi EXR Air 2003 Vim ze se to tu probiralo jenomze vsichni maji Mx comp nebo neco vys:(

            0 0
            • lubos  

              Hmm, ale EXR 2003 byl elastomer.

              0 0
              • Andrew  

                EXR Air 2003 je na 100% vzduchovka. Mám ji taky

                0 0
                • Yann  

                  Elastomer byl v modelu EXR COMP

                  0 0
                • lubos  

                  A to si ale neodporuje. Vzduch/elastomer. Na webu marzochci je dokument – EXR 2003 – popis elastomeru. Ovsem … bordel je vsude.

                  0 0
                  • Pavlos  

                    Je to vzduch – olej

                    Nebo zeby ten elastomer byl tekuty???

                    0 0
                    • lubos  

                      Pak je to asi model 2004. Ja nevim … ale to jsem vycetl na strankach Marzocchi. Myslim, ze tahle vidla ma stejne vysky oleje jako MX Comp v noze bez ETA patrony.

                      0 0
            • Vilém  

              To klepani v EXR dela tlumic.Ten se sklada z takove „podlozky“ ktera lita mezi kovem.Tim jak pri mensich narazech tece olej pomaleji,dochazi ke kovovemu klepani,protoze ta "podlozka"lita nahoru dolu.Proste je to dany konstrukci aa nic s tim nenadelas.

              0 0
      • keksik  

        myslel som, ze je nastavena dobre teda ked zdvihnem bike na zadne a pustim z vysky cca. 0.5m tak padne ako suter.

        0 0
    • Tommy  

      možná je to od věci, ale jinak je to příspěvek jak noha!! Už dlouho jsem si takhle nepočetl. Jednou jsem se tady na fóru ozval ohledně Suntourů a jim podobných vidlí a to jsem si sakra naběhl – doslova z reakcí vyplynulo jak si vůbec dovoluji chválit šrot. Vidím, že i dost drahé vidle mají své mouchy, prostě mistry světa, kteří přispívají do fóra fakt asi neuspokojí nic, kromě kritiky. Příznačný byl příspěvek s těmi televizemi za 200 litrů dobrá, přeci nekoupím šrot jen za 150. Na dobře seřízeném kole nemá přeci co cvakat a rachtat, kromě tření řetězu o převody. Můžete se do mně pustit.

      0 0
      • enjoy  

        ty ses clovece masochista:-)

        0 0
      • McBlacky  

        no nemá no… hlavně to je taky o tom jak si to kdo umí seřídit…ale u té vidle tam to není o pár šroubcích. Je to spíš drzost, že M vyrádí za takový prachy šunt. Pořád je tady někdo chválí a pak najednou si někdo začne stěžovat a ejhle ten problém má skoro každá M táhle série (jak je možný, že když je doporučovali, že se o tom nezmínili?) já teda zatím měl jen RST a Suntoury, ale žádná neklepala, neskřípala ani neměla extra vakl… tak nevím. PS. za víkend jsem dal pár Km okolo Prahy, potkal mraky bikerů, ale nikoho s marcoškou :-)

        0 0
        • enjoy  

          to je presne ono,taky jsem to rikal,vsichni o nich basni ale nikdo je nema.co jsem tak vypozoroval tak M maji vetsinou lidi co radi skacou,jinak XCckari moc ne.jenom bych asi nerekl ze je to sunt za takovy prachy,myslim ze M jsou dost levny.

          0 0
          • lubos  

            No to u nas, kdyz je nejaky pretek, tak snad kazdy druhy bajk (mirne prehanim) ma napis bomber na noze (coz me docela prekvapilo).

            0 0
      • lubos  

        Na mouchy nema vliv mnozstvi penez :( … dokonce rekl bych, ze cim drahsi tim mouchovatejsi :) Jinak … vem si treba hardtail a full. Porad je to jenom ram, full je drazsi … a jake s nimi byvaj problemy :) Jinak ten televizor … jo kolega jednou koupil tv, za dost penez (tehdy) a houby mu to bylo platny. Mel koupit domaci TV, za 1/4 ceny … mel by to samy .. zjistil, ze ta tv si neumi dost dobre poradit s horsim signalem :-)) Ovsem, ale v pripade Suntour .. to ja nevim, ale osobne se domnivam, ze je lepe kdyz vidla cvaka ale jinak funguje jak ma, nez vidla co necvaka ale ani nepruzi (viz. prispevky Padlistu a Sireny o tom, jak se jim Suntour zadiral).

        0 0
        • enjoy  

          me ted krute zadira skareb a to ho mam rok,zadny extra prasny prostredi,proste praha.jsem si myslel ze vymena oleje po roce je doporucena,ne nutna:-)

          0 0
        • enjoy  

          to s tim tvym kolegou,to mas jako kdyz si koupis notebook za 80 tisic a je prakticky na nic protoze mnohem mnohem vetsi vykon ma jinej za 50,jenom nema integrovanou grafiku.k cemu je ti pak ze ten drazsi ma rychlejsi disk nebo jiny kraviny.proc pisu takovej off ani nevim:-)

          0 0
          • McBlacky  

            the best offtopic of the week!!! PS. existuje notes bez integrovaný grafiky?? já myslím, že je u notesů je to na desce všechno :-)

            0 0
            • enjoy  

              dik!snazil jsem se.existuje jich hodne.kde uvidis ATI radeon 7500,9×00 tak ty maj grafiku neintegrovanou.pak taky nejaky nvidie,ale ty me nezajimaj,je v nich bordel.

              0 0
            • lubos  

              Jasan ze jo. Je jich hodne moc. A nektere si pomalu nezadaji ani s temi hodne rychlymi gfx. Jenomze to pak i tak vypada. Tezke je to jak krava, a zere to jeste vic :) Ale jak pise enjoy .. divej se po tech radeonech.

              0 0
        • McBlacky  

          jasně, že je lepší když to funguje, ale uznej, že 8000kč a víc za vidli není málo, tak nějak bych čekal, že to cvakat nebude. O tom jak SR zadírá bych mohl vyprávět, teď mám druhou SR a z momentální nabídky už žádnou nechci (co axon uvidíme až po sezóně), ikdyž já jsem optimista a třeba do budoucna se zlepší :-)

          0 0
          • milan1  
            • Odstraneno na pozadavek usera –
            0 0
            • Pavlos  

              Hezke stranky – hlavne pekne obrazky v humoru:)

              To kolo nema chybu(s tema botama)

              0 0
            • McBlacky  

              nechci se moc zastávat RST, ale vozil jsem gammu aet a ta šla dolů až okolo 40 kg a nic na ní neklepalo, sag samozřejmě 0. Takže ne každá vidle

              0 0
              • milan1  
                • Odstraneno na pozadavek usera –
                0 0
                • lubos  

                  Noooo, tak to co popisujes ale je zjevny problem zapricineny nedostatkem tlumiciho media – oleje. Toz potom neni chyba vidle. Olej musi tlumit az na uplnej konec.

                  0 0
                  • milan1  
                    • Odstraneno na pozadavek usera –
                    0 0
                    • lubos  

                      Hmm, tak nevim co popisujes, ale mne to delalo. Vidla tlumila az ma malej kousicek ke konci kdy udelal hups a velice rychle sla na konec. Slo sice jenom asi o 2–4mm ale stejne. Trochu oleje navic to vyresilo. Stejny problem s tlumicem, tam ale cvak delal problem s negativni komorou.

                      0 0
                      • milan1  
                        • Odstraneno na pozadavek usera –
                        0 0
                        • lubos  

                          hmm, hmmm … no jo, stejne jak jsem se podival je rec o necem jinem :-)))), no holt co uz. Jinak ale urcite nejsou tve prispevky mimo … Ja neznam rockshox vidle, vubec tedy nevim proc a jestli jde napravit … mozna tenka gumenna podlozka ? Co myslis ?

                          0 0
                • Pá-dlista1  

                  ale fuj, elastomer a pomaly navrat, co to slysim:) To si teda elastomerove vidlice kopou jen tak z radosti, ze jsou konecne ve vychozi poloze :)

                  0 0
                  • náčelník  

                    Elastomer je pomalejší než pružina, nebo? tlumí vnitřním třením. Pomalý ale není, vždy? se vyráběly elastomerové vidlice s olejovým tlumením.

                    0 0
                  • milan1  
                    • Odstraneno na pozadavek usera –
                    0 0
                • McBlacky  

                  je to sice off topic, ale ta gamma aet kope a nepruží ze začátku protože má vzduchovou patronu a ta to dělá, když se vypustí tak to nedělá, já jen chtěl napsat, že vidle se vzduchem, ze začátku přetlumená nemusí klepat… ikdyž RST zas podle 99% bikeforistů není vidle :-)

                  0 0
                  • milan1  
                    • Odstraneno na pozadavek usera –
                    0 0
                    • McBlacky  

                      já už jí nemám, protože mi ji ukradli i s kolem minulý měsíc :-( Jasně že nemá neg. pružinu – to nemá žádná RST myslím – a proto právě ze začátku vůbec nechodila. tohle je ale off topic k tématu, tak se na to vykašlem ne?

                      0 0
            • lubos  

              Mne neklepe :)

              0 0
              • milan1  
                • Odstraneno na pozadavek usera –
                0 0
                • lubos  

                  To neni tim. Totiz oni nemaji ani proc klepat, a nikdy neklepou. Ale ja nemam tu co se projednava tady :)

                  0 0
                  • lubos  

                    A .. zapomnel jsem .. kamos koupil MX Comp 105 (bez ETA) a neco tam klepe.

                    0 0
                    • kovar  

                      to by me zajimalo. Nevis co? S klepanim jsem se jeste u M nesetkal…

                      0 0
                      • Bodo  

                        ja mam ted nove MX Comp 85 model 2004 a na malejch nerovnostech to trochu klepe. Ale je mozny, ze je tam malo oleje, jak se tu probiralo. Nemel sem ted cas ho prekontrolovat, ale az to udelam a pripadne doleju, tak dam vedet.

                        0 0
                        • kovar  

                          no jestli si to klepani nezamnenujes s jemnym pridrhavanim v kluznych pouzdrech nebo jinde (v plunzrech), coz zase dela kazda mnou zkousena M. Projevuje se to hlavne pri pomale jizde pri drobnych nerovnostech – treba po trave…

                          0 0
                          • Bodo  

                            pridrhavani to, rek bych asi neni. tezko to takhle popsat…ale kdyz jedu po hladkym respektive nehrbolatym povrchu (hladky mysleno nejen asfalt, ale i treba sotolinova cesta bez vetsich kamenu) tak v pohode a i vetsi jednorazovej hrb je OK. Ale jakmile vjedu treba na polnacku, kde je spousta malejch hrbolu rychle za sebou, tak zacne vidle jakoby tukat. Je to zvuk trosku jako by mela vakla, ale toho nema. lip to popsat asi nesvedu…:-(

                            0 0
                            • lubos  

                              To bude malo oleje. Jsem si tim temer jist. Navic, Marzocchi jako firma je znama tim, ze olej do vidlic z vyroby dava dle toho kolik mraku je na obloze ten den :)

                              0 0
                            • lubos  

                              Takze jsem to (asi to bude presne ono) slysel na vlastni usi .. to urcite nebude olejem, jako jsem se domnival (myslel jsem jinej zvuk). Je to takovy temer vrzavy zvuk , ze ? (alespon tedy z bocni strany).

                              0 0
                              • munro  

                                Já se musím přiznat, že už jsem z toho špatnej. Myslel jsem si, že je to olejem. Mrknul jsem dovnitř (MX Comp Air 03) a zjistil, že z výroby je tam oleje málo (teda podle údajů z Marzocchi tabulky) a navíc v každé noze jiná výška. Dolil jsem a klepání trochu přestalo, ale ne úplně. Možná už jsem na to přecitlivělej. Mám i subjektivní pocit, že při menším tlaku, méně klepe (že by záležitost negativní pružiny, zanoření?)

                                0 0
                              • Bodo  

                                ja sem to taky rozdelal a dolil olej dle manualu. na moji vahu by to melo bejt pri stlacenejch savlich 5 mm od dolniho konce zavitu. Bohuzel to neprestalo. Vrzavej zvuk to rek bych neni. Spis takovy tukani trosku podobny jakoby o tu nohu klepal bovden, ale ten to neni. Tak sem to znovu rozdelal a oleje tam bylo zase nejak ruzne (neutika) – mozna je potreba pri doliti nechat rozevrenou vidlici parkarat zapumpovat a odstat. Zkusil sem zvetsit utlum, protoze se mi zda, ze se vidle vraci moc rychle. Zatim sem se nedostal to testnout znova.

                                0 0
                                • munro  

                                  Navlas stejný zkušenosti. Dolití oleje 5mm pod a za dva dny rozdílný hladiny. Po druhým dolití se už drží na stálé hladině, dokonce jsem zase musel trochu odebrat. Co se týče útlumu, točím a točím, poznat to trochu je, ale čekal jsem víc. Asi musím zkusit kolik je otáček mezi mezními polohami. Nějak se mi nelíbí, že zanoření vidle po nasednutí je skoro nulový. Ještě míň foukat?

                                  0 0
                                  • lubos  

                                    Dle specifikaci co jsem ted cetl na bikestore sa da regulovat jenom jedna noha (bez ETA verze). Skutecne je to tak ? S tim olejem, no ono chvilku trva nez se dostane to tlumici patrony. Kdyz jsem jednu rozebiral, tak i po vyteceni oleje v nohy kdyz jsem parkrat zatlacil, tak z ni tekl dalsi olej. Cili asi nalit, zavrit, parkrat zatlacit nech to projde patronou, otevrit, nechat ustalit, zmerit, dolit. Nejlepe je jednou zjistit presne mnozstvi oleje a dolivat to pak dle merky. Utlum – nekdo tu myslim psal, ze to ma az 6.5 otacky.

                                    0 0
                                    • munro  

                                      neodpovím ti, nemám ETA. Podložku na negativní pružinu? To znamená rozdělat vidlu. Možná že si zvyknu na klepání. Do servisu se mi s tím nechce a sám bych to asi nezvlád.

                                      0 0
                                      • Pá-dlista1  

                                        Mozna by pomohla samolepka na vnejsi nohy. Treba jako zvukova izolace. Moc to nepomuze, ale nemusis se hrabat ve vidlici :) S takovym pristupem je tahle debata asi zbytecna. To je jako chtit vymenit pichlou dusi bez sundani kola (i kdyz na lefty… :)

                                        0 0
                                        • munro  

                                          Pro mě to není stejný. Výměnu duše zvládnu, v případě rozebrání vidlice si už tak jistej nejsem. Já si jenom představuju plusy a minusy toho, když dám vidlu servisovat a toho, když to nechám být. Navíc si už vůbec nejsem jistý, zda-li to klepání představuje nějaký funkční problém. Štve mě to, to jo, ale funkce je ok. Otázkou je nastavení útlumu, ale tam jsem ještě nebádal tak, abych mohl říct, že něco nefunguje. Tak, když jsem to sobě přečet, tak vidím, že vlastně žádnej problém není :-)

                                          0 0
                                    • kovar  

                                      je to tak, ze bezEta verze se taky reguluje jen v jedne noze, staci mrknout na vykres na www.bartonicek.cz.

                                      0 0
                                • lubos  

                                  Ano, tak jsem to spatne popsal, jo, neco podobne jako bowden. Ale neni to zvuk, jako kdyz klepe kov na kov. Ale mozna je to tim, ze je tam olej. Tak asi skutecne je to tak jak rikali v tom servisu, ze by mozna pomohlo tam dat tenunkou gumenou podlozku. ravdepodobne tedy klepe negativni pruzina. Coz by odpovidalo, pri jizde drobnymi nerovnostmi pracuje. A jak jsem se dival,tak pracuje dobre.

                                  0 0
                                  • Bodo  

                                    ja ted nejsem schopnej vubec rict co by to mohlo bejt. Ale urcite tu vidli rozdelam az bude pekne a cas a pokusim se to vykoumat. Regulace je dle manualu jen v pravy noze a me osobne pouhejma prstama otacet imbusem neslo. Slo to az klestema, ale otacky sem nezpocital. Nehlede na to, ze se lisi ceska verze a anglickej original v popisu zvysovani utlumu v jedny je to proti smeru v druhy je to po smeru hodinovejch rucicek. Takze snad v nedeli se projedu a zase uvidim.

                                    0 0
                                    • kovar  

                                      rozeber, no a uvidime, zda prijdes na neco, co zde uz nebylo vyrceno. Ale tipuju, ze se budes namahat zbytecne, nebot ve vidli zadny problem nenajdes. Ale mala napoveda – typicke Marcoki klepani s velkou pravdepodobnosti neni zpusobeno tim, jak to zde prezentuje Milan.

                                      0 0
                                      • Bodo  

                                        takze vcera sem menil olej ve vidlici a castecne sem ji rozebral (tzn. nevyndaval sem stiraci krouzky, kluzny pouzdra a tesneni). Asi bude pravda, že klepou ty negativní pružiny. Za tu dobu sem si uz celkem zvyknul a proto sem se to ani nesnazil nejak odstranovat. Je otazka, jestli by pomohla ta gumova podlozka, nebo jestli neklepou trosku i o steny vnitrnich nohou.

                                        Olej byl trosku kalnej, ale jinak tam bordel nebyl skoro vubec. Stelovani utlumu v pravy noze ma od krajni do krajni polohy cca 8 otacek.

                                        Premejslel sem o zvyseni zdvihu, ale musim rict, ze jediny co me napadlo je, ze by bylo potreba prodlouzit nejak ty tlumici patrony, respektive aspon ty závity na konci, ktery drzej ve vnejsich nohou, ale mozna je to blbost. A jenom hypotetickej dotaz: Kdyby se to takhle udelalo, tak potom musim vic foukat vidli, aby nohy vylezly na ten zdvih, nebo staci zvysit hladinu oleje a foukat stejne? Hlavne mi moc nenadavejte jstli sem napsal koniny.

                                        0 0
                                        • Pá-dlista1  

                                          Nejobvyklejsim a taky nejsnazsim zpusobem se meni zdvih pomerem delek pozitivni a negativni pruziny.

                                          K tve hypoteticke otazce: Olej zustane stejny (meri se prece pri zasunute vidlici = na zdvihu nezalezi), tlak muze byt nizsi (pri vetsim zdvihu mas citlivejsi zacatek (nizsi tlak) a pri tom dost zdvihu, abys nechodil nadoraz).

                                          0 0
                                          • Bodo  

                                            jasne, s tim pomerem delek by to mohlo asi jit. Pozitivni je tady vzduch, takze teoreticky by melo stacit zkratit negativni pruziny. Tam je akorat blby, ze v pravy noze je jenom takova mala kratounka pruzinka a v levy je dlouha. Zkusim probadat, jestli by stacilo mit kratsi tu v levy noze nebo je potreba nejak i upravovat tu kratkou. Dik.

                                            0 0
                                            • Pá-dlista1  

                                              Pokud je to tak jak si myslim a neni tam ta kratka jen pro sichr, tak budes muset zkratit i tu kratkou, tzn. asi to moc nepujde :( A dej si pozor, aby ti i pri vyuziti negativniho zdvihu nevyjely nohy z pouzder.

                                              0 0
                                              • Bodo  

                                                asi to bude jak rikas a jak sem se obaval. Bud delsi patrony, nebo je nejakou redukci nastavit, ale asi se na to vyto…:-( o existenci kitu na prestvabu viz jinde.

                                                0 0
                                    • lubos  

                                      Jinak, ja jsem si uvedomil, ze i moje maratonka vydava na drobnych nerovnostech takovy ten bowdeno-klepavej zvuk. Ale nijak mi nevadi. Vic mi vadi praskotani, ktere nevim jestli jde z hlavoveho, nebo z krku vidlice, a posledne tedka hnusne praskotani male pily pri zaberu.

                                      0 0
                          • lubos  

                            Jo .. moje maratonka neco takoveho ma, pridrhavani nebo jak to nazvat, nebo mozna i slabe vrzani. Ale jenom kdyz pomalounku clovek vidlu posouva v nohach. Ale neni to v pouzdrech ani tesneni. Je to bud tlumici patrona nebo gufero na negativni komore. Ale pokud myslis takove jemne skokove pridrhavani tak to asi bude bud pouzdra nebo tesneni, ale casem se to asi pomalounku strati, jak se zajezdi. Nevim .. nemam v tom moc jasno :(

                            0 0
                      • lubos  

                        Vcera jsem se ho na to ptal, jestli s tim byl v servisu. Pry ano, a rekli mu, ze to je normalni, a ze by nemel vidlu rozebirat. Pry to dela neco kov. Taky mu rekli, ze neni treba po zajeti menit olej, ze to bylo kdysi, kdy se neco vevnitrku odiralo (nevim, snad neco starsiho nez modely 2002, se kterymi mam zkusenosti). Coz je imho blbost, protoze minimalne v mem manualu bylo , ze olej z vyroby se ma vymenit pomerne brzo. No, ale to podstatne je, ze jsem vedle nej jel, a skutecne mu cosi vydava takovej jakokdyby vrzavej zvuk, na kostkach konretne. Proste takovej mirne hrbolatej teren. Ale rozhodne to neni klepani.

                        0 0
            • keksik  

              skusil som, vidla sa zacala ponarat okolo 20–22kg.

              0 0
    • vlk  

      Já mám duke XC u-turn a žádný takový zvuk mi to nevydává.Asi tam budeš mít málo oleje, zkus přidat.

      0 0
    • Orbis  

      No a nedělaj vám to Véčka? Mě to klepe na Pilotce a už jsem taky přišel proč: Vodítko brzdy tluče obrzdu stačí malinko houpnout a je to:)
      Neni to právě ono???

      0 0
      • lubos  

        Vidis, to je myslim to co jsem sveho casu chtel checknout a pak jsem na to zapomnel. Dik!

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.