Tak jsem si udelal radost a poridil si novy soft-tail ram od Pell'su XF. A jedine co nemam doresene je TLUMIC. Rozhoduji se mezi Swinger 3WAY a Foxem s Propedal. Ma nekdo zkusenosti s nekterym z techto dvou a nejake doporuceni ??? Dekuji Petr P.
Tak jsem si udelal radost a poridil si novy soft-tail ram od Pell'su XF. A jedine co nemam doresene je TLUMIC. Rozhoduji se mezi Swinger 3WAY a Foxem s Propedal. Ma nekdo zkusenosti s nekterym z techto dvou a nejake doporuceni ??? Dekuji Petr P.
mam Swinger 3 way, 2005. Je fakt , že je to muj první tlumič. Když to dobře nastavíš , tak nevidím chybu. Asi není tak citlivý na uplně malých nerownoste, zvlášte když ho máš nafouklej tak, aby se při šlapání ze sedla kolo nehoupalo (ani nehlo), ale při dropech a tak se chová myslim super.
Si děláš srandu? Rám kterej nemá skoro žádnej zdvih chceš ještě brzdit IQ tlumičem? Proč sis nekoupil hard tail nebo medium tail?
Hardtail – ne kvuli zadum, Mediumtail – mam na nej spadeno, ale je teprve v overovaci serii a jezdi je nyni dva testovaci jezdci Pell'su. Nejdrive bude k mani na jare 2006 – potvrzeno managerem z Pell'su. Proc softtail ? Zamlouva se mi technicke reseni, zdvih odpovida mym potrebam a jdu hlavne do nej kvuli zadum. Otazka tlumice je, ze tak 70 % mych jizd probiha po zpevnenych cestach, proto chci chytry tlumic. A potom jsem patriot a rozhodl jsem se podporovat „cesky“ prumysl. Petr P.
„cesky“ prumysl – to je fox nebo manitou ???
ale existuje reseni – benest.. ;o)
A nebo třeba Dudák, ale ten tlumič váží asi jako basa piff :o)
Tim jsem samozrejme myslel komponenty, ktere je mozno z nasi vyroby ziskat. Petr P.
tlumic od foxu je asi tak stejne ceskej jak ten full od pellsu (made in tajvan)…
A zde je odpoved primo od Pell§'u na tvou otazku tykajici se vyroby.
„Tento typ rámu byl na základě naší dokumentace nahrubo vyroben v zahraničí a dokončován v České republice“
co je to dokoncovan? nalepili samolepky;-)?
ja se nic neptal, ja vim ze to delaj na tajvanu nepovazuju veci z tajvanu za spatny, ale tenle ram nepovazuju za dobrej…
No nevim odkud prameni tve presvedceni a tom zda je ram dobry ci spatny – mozna jsi ho uz zkousel. Ja to beru jako dobry kompromis mezi „tezce vyladitelnym FULLEM“ a mene pohodlnym (kvuli zadum) hard-tailem. Kdyby byl k dispozici medium-tail, tak beru ten. Ale treba se mylim a za nejaky tyden toho budu litovat. Ale nejdrive vyzkousim a pak budu hodnotit. Petr P.
Nekdy bych chtel videt ty testovaci jezdce v akci. Vzpominam, ze kdyz jsem byl mensi hrozne se mi libilo pozorovat lidi pri Matejsky na lochnesce.
tady s fora uz na tom dva lidi jezdily (brachove :-) a svete div se, vzali si spatky sva ht(zimaky) a z tedlech udelali zimaky…
uz cely dva dny mam fox s pro pedalem :-) aje v poho…
Jaky mas typ a na jakem ramu ho vozis ? Diky Petr P.
mam float r, chtel sem rp3, ale po tom co sem se dovedel ze nema lock, ale naopak otevreni pro pedalu, tak sem se na to vybod, mam ho na speedstru
A co pohupovani pri slapani v sedle ? Pobere to Propedal a je to jenom v mezsich nastaveneho SAGu ? Petr P.
speedster se sam o sobe houpe jako svina, ale rek bych ze to pro pedal dost usmernuje…
Poslal jsem ti mejla......
nak to nemuzu otevrit, abych ti odepsal moje cislo : 607 17 40 21
Prestoze Manitou nemam zrovna v lasce, tak po zkusenosti s obojim (SPV na Meride, ProPedal na Jekyllovi) bych hlasoval pro SPV.
jesli to nebude spis v sytstemu odpruzeni…
*sistemu :-)
ted si to teda vylepsil :-)
A exaktni duvod?
Vypnutej ProPedal houpal, zapnutej ProPedal nehoupal, ale zase byl min citlivej nez SPV. SPV se nemusi zapinat ani vypinat a da se naladit tak, ze nehoupe a presto si zachova jakous-takous citlivost (samozrejme, na FOXe s vypnutym ProPedalem to nema, co se tyce citlivosti). Jediny, co me na SPV prudi, je, ze se musi obcas mazat (aspon ten muj), jinak se zadrhava a ztraci citlivost (coz se u Foxe nedeje).
ProPedal se da taky nastavovat.
Tu pistnicu zvenci ? Cim to mazes ?
Normalne na pistnici nastrikam nejakej teflonovej olej necham to parkrat propruzit a pak to utru – efekt je okamzity. Nejakou dobu to vydrzi a kdyz mam pocit, ze to ztraci citlivost, tak proces opakuju. Vlastne ani nevim, jestli je potreba nejaka pravidelna udrzba.
dnes som si zadovazil Giant VT a je tam Swinger 3 way … chodi krasne len ma na nom neco sere ! ked tocim tym „stelovatkom“ tak mi spod neho chcaje olej … teda tak trosku speneno vytecie cca par kvapiek padne dole ! je to normalne alebo na reklamaciu ?
Tak todle urcite normalni neni…reklamace.
kdyz ti tam olej unika tak zcela jiste reklamaci , a mam taky dotaz- pri stlaceni tlumice(manitou s.3way) a opetovnem navraceni zpet slysim jak olej preteka z5 do druhe komory -je to celkem hlasite , je tohle normalni ?olej nikde netece a ani nekape, dik
neviem ake hlasite to mas ale ja som to tiez postrehol a nemyslim zhe to bude nejaka zavada…
Pokud to funguje, tak to neres…max se zeptej u dovozce…treba tam mas malo oleje…
If your shock ever loses oil, air pressure, or begins to make noise, stop riding the shock and have the shock inspected by an authorized Manitou dealer or contact Answer at 800–423–0273.
zkontrolovat ho asi necham ale to cislo sem nepochopil , to mam dat predcisli +44 a volat do anglie ?
Premyslej! Odkdy je Zeneva v Africe? :) Ale kdyz uz chces volat do zahranici, tak na 661–257–4411.
Tvuj nejblizsi dovozce je v Anglii nebo jenom nevis co to znamena „or“?