ahoj, mam moznost „prohodit“ sve nove hydry Deore525 za XT755(nove)..priplatek zhruba 1000,– Myslite ze jsou o tech 1000,– kc lepsi?:) nebo to nema cenu? Jde mi hlavne o ucinnost. Za odpoved diky.
ahoj, mam moznost „prohodit“ sve nove hydry Deore525 za XT755(nove)..priplatek zhruba 1000,– Myslite ze jsou o tech 1000,– kc lepsi?:) nebo to nema cenu? Jde mi hlavne o ucinnost. Za odpoved diky.
ano, jsou lepsi…za litr to určitě stojí.
Prosím v čem jsou především lepší? Díky.
v dávkovatelnosti a ve váze.Také se méně zahřívají.
Priplacet? http://www.scottmtb.cz/…/XTbrzda.jpg
zajimava cena! a jak je to s adapterem?-ten trmen je standardne bez adapteru na 205 kotouc?
copa to za rocnik? vypada archivne :-)
to je ta stejna co je i SRAM 9.0 a XSIW 8 a 12, ne?
nevahaj…mal som 525, nic moc ;-)
porad to resim a nevim. ty XT brzdy jsou rv 2000 nebo 2001 coz uz je dost;). 525 rok 2004.
Co ti vadi na roku vyroby ;). Sam si napisal ze su nove. Pozri si recenzie na mtbr.com, tie ta presvedcia.
no tak jsem to prohodil.prestoze byli naplnene tak mi to nedalo a kouknul jsem se „pod vicko"vysledek?->nasel jsem tam cirou kapalinu na misto ruzove(uz mozna vim, proc ten brzdny ucinnek nebyl tak silny).prece jen uz tam naky ten patek asi byla. ted bych mel nekolik dotazu pro zkusene 1.jak spolehlive "vyhnat“ kapalinu ze systemu hlavne z trmenu???-(kdyz jsem to udelal tak, ze jsem otevrel odvzdusnovaci sroub, a kapalinu packou vymackal tak jsem mel pocit ze tam stejne nejaka zbyla protoze pri plneni brzdy z odvzd. sroubu „vylejzal“ stale trochu „belejsi“ olej-co to treba proplachnout technickym benzinem-nenaleptam neco v tom trmenu??nebo snad ten trmen napulit??
2.kde sehnat levne mineralni olej Shimano popr. jiny???
za odpovedi a rady vsem dekuji..
Novou kapalinu tam protlac strikackou skrz trmen.Olej muzes pouzit LHM do Citroenu.
„uz mozna vim, proc ten brzdny ucinnek nebyl tak silny“-takže se ti zdají že málo brzdí? mělo by to brzdit víc než 525.Jak je to u tebe v porovnání s tou 525.
..ja vim ze melo-ale o moc nebrzdilo. je pravda ze s orig.destickama525 predek bral o trosku mene nez 755 s orig.destickama(ty jsou zase ale lepsi a tak si nejsem jist jestli to je vetsim brzdnym ucinkem 755). S Koolstopama byli 525 lepsi nez 755 s orig.destickama. ted zkusim jeste vymenit ty 755 orig. desticky za Koolstop a uvidim. pak to bude asi rovnocenne porovnani. pokud pujde ucinnost o tolik nahoru jako u 525(nemyslim si ze to bude stejne vhledem k lepsim destickam:-/)pak by to bylo velice dobry. zadek asi moc porovnat nemuzu protoze chod paky u 755 je mekky a tak tam asi bude vzduch(ucinek je vyrazne mensi nez u 525-oboje orig.desticky). tak asi tak no ..myslim si ze bych mel ale nejdrive vymenit kapalinu a PORADNE odvzdusnit pak uvidim. snad se to zlepsi-hlavne vzadu protoze to uz rovnou muzu brzdit nohama:)
..myslim si ze nejspis bude pricinou opravdu ta kapalina-pokud tam bude ty 2–3 roky tak se asi neni cemu divit. a kdyz si vzpomenu co z toho predku vytekalo za „emulzi“ kdyz jsem odvzdusnoval:). prave proto bych rad „system“ vycistil(proplachnul). co myslite ten technicky benzin??-neni to hloupost?
Technicky benzin by som urcite nepouzil, ani nic podobne. Moze ti to rozozrat gumove tesnenia. Kup si litrovu flasku Castrol LHM, preplachni to tym a zaroven aj naplni. Je to hydraulicky olej.
Nemusis to preplachovat dostan vsetok stary olej von o pojde a potom tam nalej novy a odvzdusnuj az do vtedy pokym nebde vytekat len novy cisty olej.
taky jsem si rikal ze ten „technicak“ asi nebude uplne ok. udelam to jak rikate. koukal jsem na ty Lhm plus (dela je skoro kazda firma) a litrik stoji kolem 220,– kc coz je super kdyz vemu ze ten Shimano je 0.1L za nakej 300,–
Propláchnout to můžeš speciální proplachovkou od Totalu – vyžebrej si půlitr na Citroenu – červená Hydrauringauge – naplnit, týden jezdit a vyměnit za LHM.