• Yeti

    Myslite si, ze je to fer, kdyz si dovozce zalozi obchod nekde v centru a nove modely prodava hluboko pod cenu rok co rok? Jeho tydenni prodej tak cinii cca 70 biku. Nechci konkretizovat, ale je to kram v Praze.

    0 0
    • Pá-dlista1  

      Takze tydne prodelava na sedmdesati kolech? Tak to do ctrnacti dnu krachne :)

      0 0
      • Yeti  

        no praveze kolem nej to pomaly krachne…uz jsou tady 3 roky a delaj nenormalni obrat

        0 0
        • Pá-dlista1  

          Tak to asi neni pod cenou, kdyz to vydrzeli tri roky.

          0 0
          • Yeti  

            no modely 2005 prodavali pod cenu uz v listopadu..treba RM THunder normalne stoji 14 litru a oni ho prodavej za 12 litru…no pritom kvantu to hadam jde

            0 0
            • blue  

              no ja uz myslel, ze pod cenou znamena treba 7 ze 14 ;-) 2 tisice z marze pro nej asi je natolik snesitelny a obchodne uspesny, ze si to muze dovolit

              0 0
              • Yeti  

                co vim tak prave na tom kole muze mit cca 5set..

                0 0
                • Pá-dlista1  

                  A stale se mu to vyplati. To je obchod.

                  0 0
                • fousek  

                  No ja bych si tipnul ze aspon 3000, protoze treba jeden prodejce u nas prodava kola vetsinou za 7000–10000 a rek bych ze proda tak do 10 mesicne takze kdyby na nich mel jen 500–300 tak by to asi nebylo nic moc dzob, jo jednou za cas proda za 30 a vic ale to je tak jednou za 3 mesice, takze by mel na mesic asi tak 5000+2000 coz bejt jim tak bych se na to vyprd, takze ty marze budou asi kapku jinde

                  0 0
                • Glum  

                  Pokud z běžných 14 zlevní na 12, pak ještě pořád má slušný zisk. Nebál bych se o něj, jistě si spočítá, jestli se mu to bude rentovat. Brácha prodával lyže, marže koncovýho prodejce se tam normálně pohybovaly tak od 25 do 40 %. Vadit to bude jiným prodejcům, možná garantovaný prodejní ceny bude chtít výrobce. Ale proč by měl plakat zákazník? Když kupuju zeleninu nebo střešní latě, chci co nejlepší kvalitu za co nejmenší cenu a nezajímá mě, zda na mně prodejce dost vydělá (to je jeho starost).

                  0 0
                  • pelt  

                    No – u toho kola muzes taky chtit servis nekde pobliz, stejne, jako se kazdy nechce tahnout pro jednu mrkev pres cele mesto do superhyperhnusu… Problem dnesni doby je v tom, ze lide vidi jen cenu, ne uz dalsi naklady (tj. ze cestou do hypermarketu ztrati mnohem vic casu, neco stoji provoz auta…).

                    Proste s drazsi veci si kupujes kousek trosku prijemnejsi infrastruktury, treba to, ze muzes zajit s opravou 200 metru misto 5 kilaku a nebude to trvat mesic…

                    0 0
            • Volf  

              Na kolech budou mít kolem 30 %, takže ty dva litry, takže mu na kole zbyde cca 2 200,– Kč. Pokud tam má šikovný prodavače, kteří mu prodaj další příslušenství a doplňky, pokud má větší prodeje, může mít větší rabat atd. Pokud za tři roky nekrachnul, tak to asi dělá dobře, protože nikdo z nás nebude podnikat aby na tom tratil.

              0 0
      • Gung-Ho  

        No pokud je to dovozce, tak neprodělává. Ale krachne stejně, nebude to do 14ti dnů, ale až za tu dobu co se mu touhle cestou podaří zlikvidovat jeho odběratele. Myslim, že by se to naopak mělo konkretizovat

        0 0
        • Yeti  

          Akcebike

          0 0
          • Eila  

            heh to bych si nedelala starosti, jeste se mi nestalo ze by mli co chci i kdyz tvrdili ze jo, nebo jsem na to cekala minimalne mesic

            0 0
        • Yeti  

          jo odhal si to presne…odberatele pujdou dolu vodou

          0 0
    •  

      JO aspon za to nevysolis tolik penez

      0 0
    • blue  

      konkurence?

      0 0
    • vlk  

      možná ta cena je furt vyšší než pořizovací nemyslíš.On vydělá sice méně na 1Ks ale vrátí se mu to v množství.Takto uvažuje chytrý obchodník zcela běžně na západě.U nás se to začíná pomalu zavádět také, a kdo není schopen konkurovat, a? krachne.Znám obchodníky co mají marže i 100% a prodají pár věcí za měsíc.Kdyby slevili prodají toho více a navíc odstraní konkurenci.Když pak přijde pravý obchodník, tak se svojí mentalitou-způsobem obchodování nemohou uspět.

      0 0
      • Yeti  

        tak mi ukaz jiny kram za stejny ceny rock machine baiku

        0 0
        •  

          No, možná to není fér k ostatním prodejcům, ale pokud se to týká konečnýho zákazníka a je s cenou spokojen víc než u ostatních prodejců proč ne.Sám vyhledávám nejnižší ceny a proto nenakupuju v kameňákách ale přes net(když vím přesně co chci). Ahoj

          0 0
        • Pá-dlista1  

          A proc by to pak kupovali lidi v akcebike, kdyz by to meli stejne levne i jinde? :)

          0 0
        • fousek  

          No ja kdyz si to kolo pujdu koupit k tomu prodejci co sem psal nekde na hore tak sice na cenovce bude tech 14000, ale s nejvetsi pravdepodobnosti mi ho proda taky za 12000

          0 0
        • Vision  

          Neznám sice přesný ceny na krámě ale když mrkneš třeba do krámu Kerda v Liberci tak taky nenalezeš doporučený ceny ale cca. – 15% prostě to jak si prodejci rabovali kapsy do nedávná to už je dávno pryč, pokud krachnou čeští „výrobci“ tak „není problém“ začít tahat kola ze zahraničí, a že jich tam mají ! Takový chránění si trhu na to můžou zapomenou neprodají oni prodá to jiný koukni se na vývoj c PC technikou … jasný kolo není komp. Kolo má „duší“ ale … fér nefér máme tržní ekonomiku

          0 0
      • Gung-Ho  

        Dělám sice v jinym oboru, ale vim o čem je řeč. Tady neni problém v tom, že jeden obchodník prodává za jinou cenu, to je samozřejmě vpořádku. Ale pokud je to dovozce, je to něco jinýho. Jeho pořizovací cena je samozřejmě nižší, než ta za kterou to prodává do krámů. Je pak jasný, že když si otevře vlastní krám, může jít s cenou níž, ale podráží tím ty, kteří jsou pro něj hlavním zdrojem příjmů(obchodníky, kteří od něj berou ve velkym). Jediný čeho tim dosáhne je, že buď obchody krachnou a nebo se obrátí k jiným dovozcům. Z čehož asi pak mít radost nebude, takže by sám měl ceny dodržovat, neni to totiž obchodník, ale dovozce!!

        0 0
        • Yeti  

          dovozce by mel taky respektovat etiku cenovy politiky…z pohledu zakanika, ano super, ale z pohledu ferovosti vuci svym odberatelum je to maximalne nefer…

          0 0
    • RomanH  

      Pokud si myslis, ze kdyz nekdo ze 14tkc slevni na 12tkc a prodava to pod cenou, tak to si snad delas srandu, ne ?

      0 0
    • MartinXC  

      Dobrý obchodnický tah, „vyžere“ poptávku po nových kolech a současně optimalizuje nefunkční distribuční sí? v zemi (distributor si nechá nejsilnější region pro přímý prodej, slabší regiony obsluhují obchodní partneři). Dlouhodobě to ale ustát nejde, u většího objemu zboží (tisíce ks ročně) se funkce distribuce a prodej se od sebe zases oddělí. Netová cena na krámě není nic ojedinělého (ale to není zdaleka „hluboko pod cenou“). 70 kousku týdně je slušný, otázka, co je to za kola (cenová hladina).

      0 0
      • Yeti  

        tak treba – Rock Machine 05 Tsunami Marzocchi, puv. cena 26 990,– Kč, u nich 21 500,– Kč…kdyz si maly zivnostnik, jen stezi si muzes dovolit ceny za nakup, ne? nakup je nekde na urovni 20tis…

        0 0
        • Pá-dlista1  

          Kde beres ten udaj o nakupce?

          0 0
          • Yeti  

            jak jsem rikal, mam par znamych

            0 0
            • Pá-dlista1  

              Se mi nezda. Ale jsem opusteny, tak nevim. No resit to nebudu. Proste neprodavaj pod nakup, maji zisk, je to fer. Oni jsou dovozce RockMachine?

              0 0
              • Yeti  

                dovozcem je cyklomax a jim to patri…

                0 0
                • vlk  

                  já teda nevím, ale na www stránkách má cyklomax, normální prodejní ceny rockmachinu-v kamenném obchodě to mají levnější než nabízejí na netu, to se mi nezdá.Kde ten obchod přesně je a jak se jmenuje.Zkusím zjistit, jestli jim opravdu patří.

                  0 0
                  • Yeti  

                    sidli na flore, ale co vim tak by mel patrit jednomu z majitelu cyklomaxu

                    0 0
                    • blue  

                      a jamis taky dovazej? ze maj na ne takovy slevy… uz bys toho mel nechat, myslim, ze to stacilo

                      0 0
                • xtrmntr  

                  problem je ten, ze Cyklomaxu asi holt nevadi, ze AB nedodrzuje doporuceny ceny, ktery se snazej vsichni ostatni dodrzovat, protoze AB ma u nich urcite velky odbery, kdyz prodava za takovyhle ceny. Me to ale jako normalnimu zakaznikovy vubec nevadi:o)

                  0 0
              • Krutor  

                Tak u těch nákupek je to ještě dál – taky mám nějaký zdroje a velkoobchodní ceny se pohybují kolem 30% (např. podle objemu odběru apod.) pod doporučenou maloobchodní cenou. A to teda ještě není nákupní cena toho dovozce, že jo! S tím je potřeba se smířit. Hadry (teď nemyslím vždycky cyklo) se taky prodávají na kšeftě s marží jako prase a ještě na tom vydělává dovozce popř. výrobce. Kdo kupuje kolo, buď mu je jedno, kolik zaplatí nebo se zkusí domluvit s prodejcem na nějaké slevě – u drahejch kol si myslím, že to nemusí bejt problém – marže velká a kolik takovejch kol prodá, že jo… I ten finální prodejce má svoje náklady. ALE že si dovozce otevře MO kšeft a prodává za ceny málo nad velkoobchodní, to si myslím, že je prasárna. Když jsem na netu zabrousil na Pells (což je dovozce Schwinna a Mongoose, tak ceník mají na shopu maloobchodí. Nižší cenu u e-shopů chápu, tady funguje něco za něco. Takže závěr: vy kdo se chystáte koupit kolo, dobrej výběr a hodně štěstí při smlouvání o ceně :-)

                0 0
        • Glum  

          Se slevou RM 05 Tsunami MR prodava vic prodejcu: treba cykloshop 22950, kupkolo 21900 – rozdil neni velky, a to jsem neprohledal vsechno. Spis tech 26990 je nadsazena cena.

          0 0
          • Vision  

            jo a když už jsme u toho tak na tom cykloshopu.cz ti ho nechají za 21800,– při platbě předem na kupkolo.cz zase dostaneš nějaký bonusy …

            0 0
        • MartinXC  

          Jestli listová cena je 26.990, nákup bude někde pod 18.000. Jako zákazník s tím nemám problém, jen se ještě budu pídit po servisu a jeho cenách. Ale mám dobrou zkušenost, že i jako jednotlivec sundáš cenu dobře právě u „malého živnostníka“, mnohem lépe než u „středně velkých“ obchodů s biky. A pak u toho živnostníka (když je dobrý) taky servisuju a oba jsme happy.

          0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • R.1  

      Tenhle pristup miprijde moc fer? Hlavne vuci zakaznikum. Pokud to dela rok co rok… tak asi to neni damping,ale chytrej obchodnik.

      0 0
    • grafik  

      sakra, to si to po sobe nemuzes precist, nez to zbesile odkliknes !! … ty uristupe

      0 0
    • ales.v  

      Nějak jsem nepochopil tvou motivaci k napsání tohoto příspěvku. Z hlediska obchodního je to v pořádku, pokud ovšem jsi koncový zákazník a ne majitel sousedního obchodu. V tom případě ti nezbude nic jiného, než jít na stejné ceny, jako má soused. V případě, že ti to nebude stačit, tak to asi dělat nebudeš. Tento stav se nazývá konkurenční prostředí.

      0 0
      • Yeti  

        ten stav by byl konkurenci prostredi v pripade dvou kramu a ne – kram vs. dodavatel…

        0 0
    • Glum  

      Upřímně řečeno, cenovka ve výloze nebo na řidítkách bajku v kamenným krámu je jedna věc a cena, za kterou mi tu věc prodají, je věc druhá. Jednak zhusta kupuju za nižší ceny přes net, jinde mám kumulativní slevy (za celkovou útratu v nějakým čase) nebo množstevní slevy (řetězy nebo kazety nekupuju po jednom kuse), občas mi nabídnou sami speciální zvýhodněnou cenu. Nepočítal jsem to přesně, ale myslím, že platím tak 10–20 % méně než na těch cenovkách. I tak se to těm prodejcům vyplatí, rozhodně nenaříkají, když se objevím nebo ozvu.

      0 0
      • peky  

        co je to za komunistický kecy o nefér přístupu? Prostě a jednoduše tvorba ceny nákupní cena atd je věc každého obchodníka. Bud vydělá protože je schopnej a žije na hraně nebo krachne, ale pořád je to jen a jen jeho business. Tak nechápu co tady řešíte o nefér přístupu. Když těch kol koupí najednou místo 5 ks jako jinde 500 tak na ně dostane logicky lepší cenu proto si může dovolit prodat ho levněji. Je to jen o jednání a propočtu ceny. DOCELA MĚ PŘEKVAPUJETE…POS­LEDNÍ DOBOU DOST ČASTO…UŽ PŘÍSPĚVEK O TOM JESTLI NECHAT DOJET TOHO CO SPADNE Z KOLA JAKO PRVNÍHO NEBO MU NATRHNOUT NA LAJNĚ PRDEL (je frajer a nemá na to tak ho přece nebudu pouštět ne?)…a vůbec nechápu jak na to může někdo koukat jinak. ZŮSTÁVÁ MI ROZUM STÁT

        0 0
        • peky  

          KOUKÁM ŽE SEM TO BLBĚ ZAŘADIL…NEVA…PŘÍŠTĚ SE POLEPŠÍM

          0 0
        • pelt  

          No… jestli je to vyhradni dovozce, tak ma de facto tak trosku neco jako monopol, ne? Takze na jednu stranu muze prezivat, na druhou stranu je otazkou, jak je jeho cinnost vyhodna pro vyrobce…

          0 0
    • Mamut  

      Chapem to ako rafinovanu reklamu na AkceBike. No, ale ze je tak rafinovana, tak ti nebudem nadavat ako userovi „sann“ :-)

      0 0
      • blue  

        sem spis premejslel, jestli to neni nejakej zhrzenej kamarad nedalekyho cyklopragu :-)

        0 0
        • Pá-dlista1  

          Spatna reklama, nejlepsi reklama!

          0 0
          • Mamut  

            To je sice pravda, ale mne to nepride ako zla reklama pre AB. Ukazuje, ze nedrzi basu s kamenakmi, ale radsej klesne s cenami, co je pre beznu cyklisticku verejnost celkom sympaticke.

            0 0
    • Lance  

      no ja jako kupujici bych to jen uvital takze jestli je to fer ci nikoli je mi suma fuk

      0 0
    • eisman  

      precetl jsem to cele a plne souhlasim s vetsinou. Kazdy ma svou strategii na trhu. Nekdo cenu napali a vydela na par kouscich a nekdo to honi obratem. Neni na tom nic spatneho. Takto to muze udelat kdokoli jiny!!!!

      0 0
    • vlk  

      ještě bych dodal pro srovnání v roce 2003 bylo tsunami v obchodech asi za 24 tis ve výprodejích pak za 20.A maloobchodní cena tohoto kola byla 13 tis.

      0 0
      • vlk  

        sorry chtěl jsem napsat velkoobchodní-od distributora

        0 0
        • gumid  

          Cena není jediný prodejní nástroj, ale je nejjednodušší s ní pracovat – funguje např. na ty, kteří, i tady, horují pro obchody po netu. Takoví ale nejsou onou většinou, je to skupina lidí, kteří přesně vědí, co chtějí. Zbytek, který potřebuje i SLUŽBU, dá přednost možná o něco vyšší ceně, pokud v ní bude osobní přístup a dobrý servis / nemyslím pouze mech. servis /. Lidé na fóru nejsou / promiňte / onou rozhodující většinou. To je „poučená veřejnost“ – pole neorané pro dobrého prodavače. Pokud takový člověk zkusí nákup po netu, zjistí, že potřebuje informace a subjektivně-objektivní hodnocení člověka znalého problematiky – půjde se někam zeptat – a zeptá se koho? Prodavače, většinou. A když se ptá, jde zlomit pro obchod přes konkrétní prodejnu. V kolech je zatím situace přehledná, je jen otázka času, kdy zisk z prodeje bude menší částí výdělku na prodeji jednoho biku.

          0 0
    • jecnak  

      Myslim, ze je to ciste jeho vec. Kdyz se ti to nelibi, tak u nej nenakupuj. Je-li to proti zakonu, tak spln svoji obcanskou povinnost… :-)

      0 0
    • Vision  

      no ještě by mě spíš zajmalo kde to montujou a pravádí servis na to musí být už solidní „armada“

      0 0
    • jihra  

      Myslíš asi, že kola prodávají pod běžnou maloobchodní cenou.

      0 0
    • jihra  

      Proč to považuješ za nefér přístup. Pro zákazníka je konkurenční boj mezi prodejci jedině výhodný – čím větší konkurence, tím nižší ceny. No a pokud jsi prodejce kol a neumíš ceny snížit, tak běž dělat něco jiného, protože tě konkurence stejně nakonec položí.

      0 0
      • bajaja  

        myslim ze nektery znacky dlouho AB prodavat nebude , velkoobchody mu podle me zatrhnout dodavky kol protoze si vic nenaserou uz tak nasrany ostatni obchodniky ktery jsou mimochodem povinny dle smluv dodrzovat maloobchodni ceny

        0 0
        • xtrmntr  

          No vsak oni uz mu to velkoobchody zatrhly… a i naci dodavatele kol. Zkuste se ho zeptat treba na nakyho Mongoose nebo Schwinna, do tel. vam bude tvrdit, ze dodavatel nic nema a ze je to s nima spatny a kdyz jsem pak volal dodavateli tehle kol, tak kola meli, divny… tak kde je chyba… nevim, ale hazet spinu na dodavatele neni z obchodniho hlediska urcite koser… howgh

          0 0
          • hanz  

            tak podle mě jsou zase krapet mimo ti dodavatelé......ono je to totiž takle: jeden začne prodávat levně a ostatní se naserou a pudou žalovat dovozci, ten je pěkně poslechne a přestane panu levnýmu dodávat a kola se budou dát koupit jen „draze“

            krapet zvrácenej tržní mechanizmus nemyslíš?

            takže hazet špínu na dodavatele kterej dodává jen tem co dodržujou MOC je košer a navíc bych to snad aj nějak ze zákona přikázal.

            0 0
            • honzarb  

              Ale to je blbost! Vis kam by se ty ceny dostaly, kdyby neexistovali doporuceny ceny? Myslim, ze to tak normalne funguje, existujou doporuceny ceny dodavatelem, ktery musi prodejce dodrzovat a kdyz je nedodrzuje (jako AB), tak se vetsinou stane, ze dodavatel zatrhne prodejci dodej (viz. kola Schwinn a Mongoose a pochybuju, ze se u AB daj sehnat i vidle Manitou, ty sem taky po nem chtel a prd), normalne to takhle funguje a je to spravny, jedinymu Cyklomaxu to asi nevadi, protoze jim asi AB dela slusny objemy. A kdyz, dejme tomu, deset prodejcu musi dodrzovat doporuceny ceny a dodrzuje je a naproti tomu jednactej na to kasle a kurvi tim trh, jo tak to chapu, ze se naserou a jdou zalovat dovozci, to bych sel taky…

              0 0
              • hanz  

                klasickej českej přístup, než abych se zamyslel co udělat se svou konkurenceschop­ností tak si pudu zažalovat že.....nikdo nebrání vám všem aby jste ty ceny taky snížili a pokud na to nemáte, tak holt krachnete....­..todle je prostě normální tržní mechanizmus......a neboj se že ty ceny by spadly někam buhví kam, oni by se zastavili na rozumný hodnotě.

                když jsem udělal svuj ceník všeho na hotelu, tak za mnou chodili ze všech kaváren a dalších restaurací že to takle nejde, pak dokonce aj vedení hotelu…všechny jsem poslal doprdele, že já zdražovat nebudu at oni zlevní.....no a do dnešního dne nikdo nekrachnul a všichni si krásně užíváme sousedství 6-ti restaurací a dvou kaváren. když nedokážeš nabídnout cenu musíš nabídnout něco jinýho.

                0 0
                • bajaja  

                  sorry ale kavarna nebo hotel je preci jen neco jinyho

                  0 0
                  • hanz  

                    je, ale já to napsal z důvodu že taky nejdřív zkoušeli žalovat a teprve pak něco dělat se svým podnikem…o todle šlo, o myšlenkový pochody a ty jsou stejný všude, at prodáváš kafe nebo kola.

                    0 0
                • Volf  

                  No já jsem kdesi nahoře psal, že je to asi šikovnej obchodník. Když jsem si to znovu přečetl, tak mám dojem, že se jedná o dovozce, kterej prodává pod cenama svejch odběratelů a podtrhává sebou stanovené ceny. No a to si myslím, že je opravdu sviňárna.

                  0 0
              • blue  

                neco takovyho uz tu jednou bylo a myslim, ze to stacilo…

                0 0
              • TinkTink  

                Pojem doporucena cena bych zrusil a prejmenoval ho na „orientacni cena“…tzn. maximalni cena, za kterou to muzete koupit…

                Navic … je to trosku protizakonny, chtit po nekom, at dodrzuje ceny, ktere mu ja nadiktuju.

                0 0
                • Banjo  

                  Jak protizakony? Kdyz ti dodavatel nebude prodavat, tak ho nikdo proste nedonuti.

                  0 0
                  • hanz  

                    no to nedonutí, ale je svinstvo aby dodával jen tem co dodržujou MOC…to je vlastně takový podporování a udržování při životě obchodních mrzáků......dyt o zákazníka jde až naposled ne.

                    0 0
                    • Banjo  

                      Nerikam, ze nemas pravdu. Na tohle tema jsem se bavil s jednim clovekem od Bartonicka a oni na to koukaj trochu jinak. Jde o to, ze jeden sikovnej eobchodnik muze zlikvidovat cely trh napr. s vidlicema v CR. Oni citi zodpovednost ke kamenym obchodum, ktery maji vyssi naklady a taky potrebuji vyssi marzi a tak je proste nepotopi. Neni to sice pripad AB vs. Cyklomax, ale takhle to tady funguje.

                      0 0
                      • hanz  

                        myslím že nikdy se nepodaří odrovnat trh tím že je jeden obchodník hodně zdatnej. Vždycky se najde spousta lidí kteří prostě přijdou do kamenáku co maj za rohem a ukážou a zaplatí. To je jak tady u nás…človek si tady obědnal kolo za 160 a hned na něj ještě přikoupil další věci za pade a světe div se, bylo to u toho největšího zloděje jakýho tu máme. A myslíš že dostal slevu?

                        0 0
                        • Banjo  

                          Dost lidem na penezich zas tak nezalezi, takze jestli mu byly poskytnuty skvele sluzby, je treba spokojeny.

                          0 0
                          • hanz  

                            to je právě to co říkám..pokud nejseš schopen nabídnout cenu musíš nabídnout něco jiného…služby, věrnostní programy,nadstan­dartní servis atp

                            proto říkám že je fer že jeden prodává za málo a jeden za hodně a nikdo by si neměl stěžovat na jinýho.

                            0 0
                  • TinkTink  

                    No…ciste teoreticky by jsi ho mohl prinutit, kdyby jsi mel dukazy, ze to, proc Ti nechce prodavat jsou MOC…no…sand se to da pochopit.

                    Proste je to svinarna, to neprodat nekomu, kdo nedodrzuje MOC.

                    0 0
                    • Vrci  

                      neříká tomu zákon omezování volné hospodářské soutěže

                      0 0
    • Siddha  

      „to sou pindy“

      je to fer. proste cenu srazi, tak asi neco omezi, podle ohlasu (pac ja su z Brna) tam stejne chodi jen odvazlivci kerym jde jen o tu cenu, a vubec je techdle levnych komeno-inetovych obchodu spousta. Od DLE MEHO NAZORU serioznich jako je Cykloshop az po mene jako je prave Akcebike… a pritom se ty ceny celkem rovnaji.

      takze pokud se tu nekdo snazil poplivat AB tak ho nakrasne zviditelnil, pokud prave naopak tak to bylo opravdu velice sofistikovane.

      0 0
    • Radek Broz  

      A co bys chtel, socane? Nejakou statem nucenou cenovou strnulost smerem dolu? Tohle je normalni liberalni trzni pristup a pokud to vydrzel 3 roky, tak to zrejme jde.

      0 0
      • Yeti  

        prd jsi pochopil…narazel jsem na nit Cyklomax → Akcebike…takze ne maloobchod vs. maloobchod, ale dodavatel vs. maloobchod…takze si priste precti toho vice, socane!

        0 0
    • vlk  

      by mě zajímalo, které všechny nicky patří někomu z těch ohrožených obchodníků apod z okolí. :o))

      O tom že je to dovozce se tu jen spekuluje.A když ostatní obchodníci nejsou schopni konkurovat, tak a? zkrachují.

      0 0
      • gumid  

        Co se stane, až všicni s prodejní cenou sednou na dno, tzn. pokryjí náklady a zisk bude na min.úrovni pro obnovu? Kdo bude profitovat víc? – jeden člověk, smin. cenou a min. náklady, jehož ale očividně limituje právě jen ta jedna prac.síla / servis,prodej/ nebo přiměřeně velký obchod, kde sice platím víc, ale dostanu víc / servis, obsluha, tech. erudice/a kde díky možnostem obslouží víc zákazníků?

        " Jít s cenou na krev " je sice kontraproduktivní, ale i tento způsob je možný a navíc – nastartuje / měl by /k větší obchodní aktivitě ty zbývající.

        Tohle ale v našem případě neplatí – je jednoduší žalovat a vyžadovat „zaracha“!

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.