Taky platíte zboží převodem ?

22 nepřečtených
  • BUBU

    Tak jsem si objednal zboží přes internet a jelikož jsem zjistil,že nejvýhodnější je zaplatit převodem šel jsem do toho.Jednalo se o jeden z nejznámějších bikeshopů v ČR tak proč to nezkusit.Dosud jsem s nimi měl jen ty nejlepší zkušenosti a i teď si myslím,že vina není úplně na jejich straně.No a co se stalo.Peníze z mého účtu odešly na požadovaný účet (výpis z účtu,dotaz v bance).Druhá strana tvrdí , že na jejich účet nic nepřišlo (hovořili s paní v bance).No nevíte někdo co mám teď dělat,nebo kde by mohl být problém ?Čísla kont souhlasí,nezadal jsem specifický a variabilní symbol.Jo a je to 14 dní.

    0 0
    • universal  

      je to jednoduche zacni obchodu otloukavat o hlavicku „vypis z banky“ naskenuj, zasli e-mailem, nebo rovnou faxem…v tvem pripade je , ale chyba v moznem nezadani spec.symbolu popr. var.symbolu a jelikoz obchodnik ma plateb hodne a mozna i na ruznych poductech blbe se to hleda, napsal jsi alespon neco do poznamky ? A jsou banky stejne ? Pokud ne maji banky 2 dny na prevod (praxe je nekdy 3 dny) …ovsem neboj se pokud jsi napsal spravne cislo uctu, prachy obchodnikovi vzdy dojdou…zdravi universal

      0 0
    • kokos  

      nezadal jsem specifický a variabilní symbol to je ten problem :)

      0 0
    • universal  

      ted jsem si vsiml, ze je to 14 dni,tak to ty penize obchod uz davno ma !

      0 0
    • Volf  

      Nevím, ale za 9 let mý práce v nejrůznějších fukcích v obchodní firmě vím, že 99 % výmluv, že peníze nedorazily na účet jsou pouze chybou nebo úmyslem na straně příjemce. Bankovní převod má ze zákona proběhnout do tří dnů. Jinak jsem dopředu platil u Koloshopu, Velotrade, Bikestore a nikdy nebyl problém.

      0 0
      • Luka  

        U nas je to naopak, 99% duvodu proc nedorazily penize na ucet jsou vymluvy odesilatelu… :D

        0 0
        • BUBU  

          To jako že jsem tam ty penize neposlal?Chtěl jsem poradit,ne pomlouvat.Proto jsem taky neuváděl bikeshop,kterýmu se tato věc stala.

          0 0
          • Luka  

            Ale neeeeee, jezisi, nechtela jsem naznacovat ze si to neposla, jen reaguju na ten prispevek o 99% vymluvach… kdyby to tady u nas vypadalo tak, jak to obchodnik s 9ti letymy skusenostmi pise, tak se mame jako prasata v zite a nevymahame z kzdeho druheho zakaznika prachy… taky od jiste doby prevodem nedavame. ALe pochop, ze v normalnim styku mezi obchodnikama si zbozi odeberes a teprve pak zaplatis prevodem, mene bezne jsou celkove platby predem, takzvane zalohove faktury, a pak nase oblibena platba v hotovosti.

            Bohuzel kdyz neco platis, MUSIS zadat vzdycky spravne cislo uctu i variabilniho symbolu. Mame tu denne nekolik plateb se spatnym variabilem a pokud treba ani nesedi castka, tak pak se nedopatras kdo to poslal, tak se to da k ledu a pocka, az zavolaji sami…

            0 0
            • Volf  

              Hele Luko pokud narážíš na mne, tak jsem to asi blbě napsal. Už se mi stalo x krát, že jsem poslal peníze a stále slyšel oni nedosly, podívej se jestli nebylo špatný číslo účtu a tak. Nikdy nebylo. Na druhou stranu máš pravdu v tom, že taky neustále vymáháme peníze od dlužníků kteří taky neustále tvrdí, že peníze už odešly atd. Bohužel tento systém vede k tomu, že na fakturu je dneska za odměnu.

              0 0
    • BB  

      Delam v bance, tak ti mohu poradit. Protoze se platba nevratila, tak je asi pravda, ze cisla kont jsi zadal spravne. Jeste si zkontroluj, zda jsi uvedl dobre kod banky prijemce. Tam by mohla byt prvni chyba, ze jsi dal spravne ucet a poslal jsi to do jine banky, kde shodou okolnosti maji shodne cislo uctu klienta. Pokud mel obchod predepsanou identifikaci platby ve V symbolu a ty jsi to neuvedl, tak v tom muze byt problem, protoze nesparovali platbu ke tve objednavce. Takze jim zavolej a pozadej je, at se podivaji do vypisu uctu a najdou tvoji platbu podle tveho cisla uctu a pripadne castky. Na jejich ucet musi byt platba pripsana v D+3, kde D je den, kdy jsi zpatbu zadal. At se pro jistotu podivaji i den pred a den po. Pokud stale budou tvrdit, ze platbu nedostali, tak jim musis verit a v tom pripade se obrat na financniho arbitra. Ten ma v popisu prace reseni techto problemu a jde o bezplatnou sluzbu. Kontakt je http://www.finarbitr.cz/ Pana Schlossbergra znam a vim, ze se temto pripadum rad a peclive venuje. O sve penize urcite neprijdes.

      0 0
      • BUBU  

        Dík za radu.Ješte jednou jim zavolám a pak zkusím toho arbitra.

        0 0
    • BUBU  

      Tak problém je zdá se vyřešen.Problém byl v tom , že název mého účtu se neshoduje s mým jménem a šel špatně dohledat.Pro příště pořádně se domluvit s prodávajícím na identifikaci účtu.

      0 0
      • Vrci  

        pro příště zadat VS :-)

        0 0
      • BUBU  

        Tak zas tak úplně to vyřešeno není.Místo Connex 904 poslali 900.Po telefonu slíbili že rozdíl v ceně pošlou zpět na konto.Zatím nic,bylo to ve čtvrtek. Možná taky neví variabilní symbol.Problém je, že v tomto shopu se nesprávný druh zboží začíná posílat podezřele často.

        0 0
    • Lister  

      vím že už je to vyřešeno, ale taky se přidám. Převodem platím tak kde to jinak nejde, jinak si to vždy nechávám poslat na dobírku. Důvodem je rychlost vyřízení objednávky. V tom nejlepším případě ráno objednám druhý den odpoledne už skouším nový komponent. Při převodu ještě přičíst 3 dny na převod. Rozdíl v ceně většinou ± 50 kaček a to mi za to stojí, protože ty věci většinou nutně potřebuju.

      0 0
      • Daf  

        Asi tak. Ja si jeste do shopu zavolam abych se ujistil ze dane zbozi maji a necekal tak na nej 14 dni.

        0 0
      • BUBU  

        No už jsem na to taky přišel.Na dobírku je to dražší ale bez nervů a dřív.

        0 0
        • JFB  

          no ja bych tolik nejasal – viz thread o ceske poste a neprustrelnych sklech:-)))

          0 0
          • Vrci  

            v ČB to tak taky fungovalo, tak jsem došel na poštu požodoval vrácení části poštovnýho a sepsal reklamaci. Od tý doby zvoní pokaždý.

            0 0
          • Mamutt  

            Správně. K č. poště už mám averzi. U nás mi navíc balíčky chodí na pobočku s tak pitomou otvírací dobou, že se tam nedostanu, ani kdybych se rozkrájel. No a protože být doma, když s tím přijedou, je téměř nemyslitelné, platím předem – bezplatný balík mi totiž může převzít sousedka.

            0 0
            • JFB  

              taky muzes telefonicky pozadat o opakovane doruceni, snad i v konkret. cas…

              0 0
    •  

      Svitava je řeka řek!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.