ma takovej blbej dotaz ala lama.jak se dava a prisroubovava do vidlejezek:)))))????diky
ma takovej blbej dotaz ala lama.jak se dava a prisroubovava do vidlejezek:)))))????diky
jednoduse ho dovnitr natluces
no sakra z tech rukavic a kladivka nemuzu:-)))
to je divny.i kdyz ho tam dam tak nevim cim to pak prisroubuju kdyz v mym hlavovym slozeni kdyz sem ho koupilnebyl a asi to na to neni ani udelany.co ted:(((((
Ježka NEŠROUBUJEŠ, ale namlátíš ho do krku vidlice.
a to je vsechno????ma tam snad zavit tak k co do nej mam nasroubovat??asi nejakej sroub bych tipoval:D
Ale to nešroubuješ ježka, ale víčko, kterým se vymezuje vůle v hlavovým složení. Čím víc je utáhlý šroub, tím víc víčko tlačí na představec (který má samozřejmě povolený všechny šrouby) a tím víc se utahují všechny části hlavového složení.
Nutnou podmínkou je, že sloupek vidle končí cca 5 mm pod horním krajem představce, ale nad úrovní horního šroubu. Pokud se ti nechce skracovat sloupek hned můžeš dát i několik podložek nad představec (pokud končí sloupek 3 mm nad představcem dáš na něj jednu 5 mm podložku)
ted uz sem uplne blbej.
obrázek s nápisem Gap here – tak musí končit krk http://www.parktool.com/…rksize.shtml
http://www.parktool.com/…lp/tns.shtml
1. foto – ježek je to v pravo našroubuješ do něj libovolnej šroub, šroub si přidržíš kombinačkama a do šroubu praštíš kladivem tolikrát, aby zajel do vidle tak, jak je na fotografii č.4
a tim to konci???pak do toho jezka uz nic nesroubuju???tak tenzavit je tam jenomk tomu aby se to tam namlatilo??
ja mam jenom tu spodni cast a tu"poklicku"jak je na tomobrazku nemam.
Ale tu pukličku – víčko potřebuješ. To je to podstatný, ježek je jen držák toho víčka.
Jen tak mimochodem, jaký máš hlavový složení?
http://www.parktool.com/…adless.shtml
když se podíváš na rozmontovanou hlavu (vedle první fotky), tak to co je popsáno jako Bearing retailer, Adjusting race, Centering sleeve je v podstatě jenom volně nandaný na krku vidle. Aby se to všechno správně utáhlo musí se přes víčko zatločit na představec, kterej zatlačí na podložky a ty utáhnou to hlavový složení dohromady.
k tomu me napada dotaz – je OK, kdyz muzu tim co je oznaceno jako Adjusting Race rukou pootocit (treba kapku sily), nebo by to chtelo pritahnout skrze tu cepicku?
Jestli jde pootočit nebo ne neni důležitý. Když kolo nakloníš mělo by se přední kolo otáčet do stran. Pak postav kolo na zem a sedni si na něj, levou rukou chytni přední brzdu, pravou chytni tak, abys držel rám, hlavu (horní část) a krk. Teď zarumluj kolem vpřed-vzad. Rukou bys neměl cítit žádnou vůli. Pokud ji ucítíš, tak povol představec (musí být možné ho posunout níž) a s citem přitáhni to víčko (čepičku).
Vcera jsem si pekne nadaval do kokotu,ale to bude asi tim,ze jsem si tak vcera pripadal
??? Nechápu souvislosti.
to neva,kdybys je vedel pouzijes na me hrubsiho slova:)
Presne! :)
jen upozornuji, ze neni jezek, jako jezek, jednak provedenim,ale i prumerem, na vidlici s AL krkem potrebujes jineho jezka, nez na s krkem ocelovym, byt je obe prumer 1 1/8".Jezek se naklepne do vidlice a do vnitrniho zavitu se pak nasrubuje sroub pro vymezeni vule rizeni.Pokud nemas spesl pripravek pro naklepnuti, da se pouzit napr. sroub s setihranou hlavou M5,ktery se nasrubuje do zavitu jezka a pres nej se jezek naklepne do vidle. .
Aha, takže když jsem vzal krovák a v otočené podobě jsem ho tam přes něj narval, tak to byla chyba?:)
ahoj 1 blbej dotaz jak moc hluboko ma bejt zasunutej jezek v karbonovy vidlici? mam FSA COMPRESSOR PRO. dik
Dej ho do vidlice tak jak je nafocenej i s víčkem nadoraz,utáhni,pak šroub vyšroubuj(ježek zůstane šprajclej v krku).Vidlu dej do rámu,dej vršek hlavového,podložky s představcem(vršek krku musí být v představci tak 3mm pod horní hranou)dej víčko a šroub.