Máte někdo nějakou zkušenost? Chtěl bych ji vyměnit za momentálně vlastněnou Nixon (pruzina olej) Dík
Máte někdo nějakou zkušenost? Chtěl bych ji vyměnit za momentálně vlastněnou Nixon (pruzina olej) Dík
žel nemám, ale rád bych věděl, proč se zbavuješ Nixona Elite?
postav vedle sebe shermana a nixona. kterou by sis odnes radsi? a nerikej ze zadnou. ja urcite shermana.
ja na svoje jezdeni urcite nixona ;-)
momentalne mam rozjednanyho shermana, kdyz to vyjde, pujde na RB. idealni XC/enduro vidle.
ale zbytecne tezka
tezsi je, ale mezi nixonem a shermanem firefly plus je cca 300 gramu rozdil. pro nekoho nepredsatvitelne, pro me naprosto zanedbatelne :-)
dobre, zalezi na tom, ktery modely srovnavas
dalsi moje plus pro nixona je v absenci spv
bohuzel, zkousel sem model s SPV. jinak jo, nixona s pevnou osou a bez SPV bych taky skousnul, ale shermana bych fakt radsi.
ten sherman je dražší a těžší a na moje pojetí ježdění by asi tahle vidle byla zbytečná. On ten pojem XC je dost širokej a Ty si pod ním určitě představuješ něco jinýho než já
neco na tom bude :-)
jelikož uvažuji o koupi Nixona, chci vědět, proč se ho Mike zbavuje, třeba má nějaký mouchy o kterých nevím. Jo a neříkal si, že bys na mý kolo dal vidli s vyšším zdvihem? :-)
rikal. myslim ze tech 130 (sherman) by bylo akorat. jinak na nixonu sem chvilku jezdil a ta vidle neni spatna, akorat bych ozelel SPV a pridal trochu na tuhosti (jenze pak by to byl v podstate sherman)
ale pružinovej Nixon SPV, doufám, nemá?! To mají mít až vzduchový modely
jj je to tak.
asi tak: je to velmí citlivá vidle, namám s ní žadny problém, akorát ze zdvih je podle mne max 140 mm. A ja bych chtěl fakt min. 150, abyh mněl trochu jinou geometrii kola. Ale teprve se rozhoduji a sbírám informace. Asi ta. Kdybych se rozhod ze, pujdu do Shermana, prodam Nixona… jetej asi 2 měsíce, bez závad, myslím ze je akorát zajeta,,,,
a jak si chtel z nixona dostat tech 150, kdyz si ho kupoval?
Nekupoval, byl na kole, jen když jsem viděl v kramne poté vedle sebe ty 2 vidle, tak je mezi něma rozdíl aspoñ 2 cm ve zdvihu (v šavlích), tak sem o koupi zacal přemyslet, pač casto v Beskydech jezdíme z kopce…
a na specifikace ses dival? firefly ma 150, nixon 145… myslis, ze to je tak vyraznej rozdil? kdes videl ty 2 cm zdvihu navic?
Nixon podle mne nemá 145 mm
přátelé, v čem je to SPV na to Shermanu tak blbé? V citlivosti na malé nerovnosti? Je fakt že ten Nixon pobere každý kamínek.
Můj názor je, že systémy jako SPV nebo Terralogic mají smysl na XC vidlicích, pro enduro už je to velmi diskutabilní a že se začínají dělat i na FR vidlicích je podle mne fakt kravina
Špatné? Ono není špatné ,ale je často dáváno jako lákadlo do vidlic a tlumičů kde je nežádoucí.
Sherman je vidlice, která má luxovat nerovnosti tak aby se jezdec soustředil jen na větší věci. Protože SPV je relativně jednoduchá záležitost nemůže rozpoznat co je malá kořenová pasáž a co silný nástup do pedálů. Bohužel masáž od takové pasáže je pro jezdce mnohem horší než nějaké nežádoucí pohupování. Netýká se to jen vidlic Sherman ale i tlumičů nebo i jiných podobných systémů.né jen od Answeru. Do vidlic to pro FR/DH a pro jejich uživatele to nebude to pravé.
díky, zas nevím či do toho jít či nejít, asi to budu muset někde vyzkoušet, zda ten rozdíl je velký. Ale je fakt že bych nerad přišel o ten pocit z jemného chodu Nixona.