hydraulicke brzdy kotucove giant MPH3.(su to brzdy na bajku co chcem kupit terrago)poradte niekto ak mate skusenosti s tymito brzdami alebo onich nieco viete.dik!!!!!!!!
hydraulicke brzdy kotucove giant MPH3.(su to brzdy na bajku co chcem kupit terrago)poradte niekto ak mate skusenosti s tymito brzdami alebo onich nieco viete.dik!!!!!!!!
jezdil sem je cca 2 roky, nebyl s nima zadnej problem, sou naprosto blbovzdorny, klidne muzes vyndat kotouc, desticky a zmackout packu az se stknou pistky ale brzdu tim nezavzdusnis a pisty se v klidu vratej do puvodni polohy, nemaj samonastavovani vzdalenosti desticek od kotouce- to nastavujes koleckem na pacce podle sebe i za jizdy- navic se diky tomu da dojet i s mirne deformovanym kotoucem. paka ma docela prijemny tvar. maj uzavreny system, takze pri delsim brzdeni se prehrivy kapalina a zkracuje se krok paky- v klidu se to da ignorovat nebo vyresit pootocenim oklecka na pace. diky vetsi plose desticek a kotouce se tyto nejak mene opotrebovavaji a brzda v mokru piska hlubsim tonem nez ostatni kotoucovky. brzdy jako juicy7 nebo magura marta brzdej o neco ostreji ale mph3 brzdi taky dostatecne- rozhodne lip nez Vcka. jezdil bych je asi do ted kdybych nevyrval o ram paku…
tak přesně tohle kolo měl kámoš než mu ho ukradli:) byl s nim spokojenej, on je takovej ten typ, co brzdí na poslední chvíli a na staryk kole se díky tomu párkrát rosekal:) ty brzdy jsou hodně dobrý, bezúdržbový… presne jak je to napsano nade mnou:)))
a zkousels hledat?
jo, dost napsal cabbage. mam 2 roky a muzu potvrdit – bezproblemova kotoucovka, dost ucina a citliva. skrtat neskrtaj(maj to uzasny nastaveni – pokud neni moc krivej kotouc). prehrivani a chod paky – no ja moc nebrzdim, tak se mi to asi este nestalo. to spis poznam, kdyz vyndam kolo na mraz :-) vymena brzdovky a odvzdusneni v pohode
jo, jeden problem: po vyvaleni v prachu se nechtela vracet paka. malem sem rozebral cely prasatko, nastesti mne pred tim napadlo vycistit osu paky.
DOPORUCUJU – a vubec nechapu ty vjecny diskuze a problemy u jinych kotoucovek
Zase treba mas pochopeni pro prehrivani a kousnuti kotoucovek ;)
no tak ani pro todle nemam pochopeni, neb jak pisu vyse – este se mi nestalo a neslysel(necet) sem o moc tedle pripadech, ze by zrovna MPHcka byly prehraty, nebo dokonce kousnuty. je to dost o zpusobu brzdeni
mimo jine
Dybych si poridil MPH, tak bych byl asi na poharu rychlejsi, ne? Bych se na to bal sahnout aby se to neprehralo a nekouslo :o)
jj :-) jak jedes rychlejc nez 60, nesmis vuuubec brzdit, pac se hned prehrejou a kousnou, popraskaj hadicky, rozpalena a vyvarena kapalina strikne do voci :-))) a tak vznikaj famy
Vim jak pracovaly Sachs nebo stara Formula a vim, ze problem s malou expanzkou ma i nejedna dnesni brzda s otevrenym systemem. Zase na druhou stranu na takovy jezdeni co by ti stacily cantilevery, ti uzavrenej system muze stacit taky :)
a jak vysvetlis nasledujici: smrdelo brzdovy oblozeni, na trmen se sotva dalo sahnout, ale krok se nijak nezmenil?:)
scifi?
kupodivu ne.taky sem se divil.
ale musíš přiznat že se brzdy zahřívají a to dost když dáváš sjezdy na hraně a dobrzďuješ do zatáček na poslední chvíli.Ještě jsem neviděl zádné co by se nehřály.No a uzavřený systém i kdyby se nekously, tak minimálně musí změnit chod.
Tak to je opravdu fama :o).Jel jsem na nich pres 65,dole byla ostra/prava/sterk a tak jsem flekoval a vse v pohode (zadni plast na to ma asi odlisny nazor).
:-D
když hydrou flekuješ.Tedy kolo je bloklé, myslíš, že se to v tu chvíli nějak zahřívá :o)). Nejvíc se to nezahřívá při flokování ale při přibržďování.No a ono nejde o jedno přibrždění, ale třeba o 20 min sjezd s častým přibržďováním.Pak dole jen koukáš.
Oki..to je mi docela jasny.Chtel jsem jen potvrdit to ze ta fama je jen famou a na MPH3 se da jezdit vic jak sedesat.Jinak pri delsich a ostrejsich sjezdech se mi vetsinou rosi strachy prdel takze se ochlazuji,ode mne se ochlazuje ram a od ramu pres nabu,rafek konecne i kotouc.Takze to proste musi fungovat :o)
Ja ty brzdy mam a minuly tyden jsem byl na Garde. Pri sjezdu po silnici jsem mel na Polaru 75km/h a jen jsem pribrzdoval, byly to pekny serpentynky. Asi po 20 minutach jsem trosku citil desticky, ale krok se zmenil jen minimalne, takze jsem se nebal bych to v nektery zatacce vzal rovne :-) Kdyz jsem ale zastavil, tak kotouc byl pekne rozpalenej :-) Jinak co se tyka skrtani, tak me skrtaj, ale je to vzdy jen v rozmezi urcitych rychlosti (ted zrovna mezi 31–32km/h), zalezi na plastich :-)
Jo tak tohle skrtani znam taky.Ale jiank spokojenost, jezdim XC tak stacej a je to fakt bezudrbovy :o), coz na my casty vejlety bahnem ocenuju nejvic. Vecka sem resil kazdou druhou vyjizdku.
Brzdeni se nebojim…neustale pribrzdovani je svinstvo… :)
nevim proc.melo by to byt normalni.jestli to nejaky brzdy nejsou schopny utahnout tak jsou to vyhozeny penize,ze.no ja vim ze takovych brzd je vetsina.
Mam Terrago pres dva mesice a jsem s nim velmi spokojenej.Brzdy jsou v pohode ale mokry opravdu rvou…kdyz jedu pres mesto,stydim se brzdit.Problem je spis s vidli,je tam RS Pilot C a je opravdu tvrda (a to mam 90kg).Najel jsem na nem neco okolo 1,5kkm.Problemy:vidle..s tim se neda nic moc delat(jiny pruziny se nedelaj) ale na nejakem foru jsem cetl ze pomuze vymena oleje za petku (netusim, jaxe tim zmekci pruzina…),po asi 500k povolena kazeta, kolem 1k povoleny stred.packa se mi taky prestala vracet ale bylo to po jednom fronflipu,po case to prestalo (uplne samo ne,podarilo se mi doma efektne napustit koberec brzdovou kapalinou DOT4).
Jezdím je již druhou sezonu na Giantovi XTC3, jsem max. spokojenej, tak jak píší viz hore dá se jen souhlasit.Co se týče toho pískání při brždění mám již vyřešeno.Vyměnil jsem (nemá to nic s pískáním společného)středy kol, mám teď Novatec na průmyslových ložiskách a pískání bylo pryč.Za mokra je to ale celkem normální jev.Nastavování vzdálenosti destiček od kotouče využívam dost často hlavně při delších sjezdech, tuhnutí nemá ale na funkčnost brzd žádný vliv, pouze se musí více stisknout páky.S detičkama není problém zkusil jsem nyní BBB a zdají se mi lepší než origoše.MPH3 doporučuji.
Jak sis sam vyzkousel, tak i naboje maji s piskanim (celkem logicky) neco spolecneho.
mam je na kole a jezdim na nich jiz druhy rok a jsem spokojen. Pravda ale je zi pri opravdu delsich sjezdech terenem (lysa hora) a pri pribrzdovani se dost zahrivaj a je potreba je regulovat na riditkach koleckem – Jinak je v nich DOT 4, ale pry lze pouzit i DOT 5 na vlastni nebezpeci, ktera ma vyssi bod varu – takze by se nemusela tak prehrivat…sam to ale vyzkousene nemam…
Cili jednim slovem perfektni brzdy. uz vidim jak se ritim nejakym kamenitym usekem, brzdim predni brzdou a pravou rukou si steluju krok paky, aby se mi brzdy nekously… Ale jo, jsou to vyborne brzdy :o)
hydraulicke brzdy kotucove giant MPH3.(su to brzdy na bajku co chcem kupit terrago)poradte niekto ak mate skusenosti s tymito brzdami alebo onich nieco viete.dik!!!!!!!!