• cat

    chystam se koupit dopredu 203mm kotouc, mam manitou black super(nejlevnejsi verze) a jezdim lehci FR-zatim.ale ted je otazka,jestli to prezije…co myslite? Diky.

    0 0
    •  

      no chvíli jo, ale nebude se mu to líbit, rek bych ze 180 vydrží, ale 203 bez pevny osy :X a navic v podstatě na xc vidli. Viděl sem kluka co měl bleka a 203 hayesa a vidli dal pryč, zabrzdil a pak pěkně škrtal kotouč, než se to tam zase urovnalo :)

      0 0
    • Andrzej  

      ja to tak mam, rozhodne to te vidlici nesvedci, ale po necelem roce ma zatim jenom malilinkatou vuli… akorat pri prvni jizde v horach na fullu sem se nejak nechal unest tlumicimi schopnostmi kola(z kopce sem to palil asi trikrat rychleji nez na pevnem ramu) a pak sem zjistil, ze mam prasklou osu v prednim naboji(shimano 525), dodneska presne nevim, proc praskla, ale myslim ze nizka tuhost vidlice na to taky mela vliv…

      0 0
    • wroum  

      ja sem kupoval jetyho blacka (comp 03?)od kamose a ten kamos na nem mel rok Hayesu s 205 kotoucem a ta vidle nema vakl dodnes, ale urcite ti to nemuzu doporucit. Ta vidle je docela pevna, tuha i odolna (dle meritek XC), ale s velkym kotoucem pujde do kopru. driv nebo pozdejc, ale urcite pujde.

      0 0
      • joy 22  

        Viem možno to bude znie? divne, ale používam hydrauliku „Hayes HFX 9“ priemer kotúča 180mm na vidlicy RST 381 EL a s voľou púzdier nie sú žiadne problémy. Myslím, že hlavný problém je servis vidlice, pokiaľ ju pravidelne otváraš, čistíš a mažeš s vaklom by nemal by? problém.RST 381 EL mám prerobenú a nohy sú momentálne stále máčané v oleji zvonka – podobný systém ako vidlice Marzochi. Táto vidla so mnou už najazdila cca 6 rokov, ročne nabehám okolo 4000km. Predtým som mal klasické véčka LX s paralelogra­mom.Black je oveľa tuhší ako RST – myslím:), takže problém s vaklom pri 203mm kotúči by nemal nasta?. Hovorím, veľmi záleží na servisných intervaloch a na tom, čím vidlicu mažeš. Pokiaľ púzdra chodia na sucho, alebo sa používa nesprávny olej (mazadlo) vidla rýchlejšie začne pridrháva? a obrusova? malé čiastočky z materiálu púzdier-tým vzniká vakel. Tak isto pokiaľ vidla pracuje vačšinou len vo svojej vrchnej časti zdvihu /čiže je tvrdšia/ sily vznikajúce posobením kotúča vidlicu viac /lomia/. Z tohto hľadiska sú na tom lepšie makšie vidly, ktoré sa posobením brzdného účinku viac „ponárajú“ a brzdná sila sa stráca viacej smerom do zdvihu a neláme toľko púzdra vidlice, ak chápeš, čo tým chceš poveda?.

        0 0
    •  

      Kočička! Haf!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.