Rad bych slysel nazory vyspele bikove verejnosti. Muj dotaz je:jakou si vybrat sadu pro Duratec Sonix CX2? Z pohledu cena vykon. Uvazuju nekde mezi MTB 3 – MTB 6.
Zde prikladam odkaz na tabulku. http://www.duratec.cz/…tb111_cz.htm
Diky.
Rad bych slysel nazory vyspele bikove verejnosti. Muj dotaz je:jakou si vybrat sadu pro Duratec Sonix CX2? Z pohledu cena vykon. Uvazuju nekde mezi MTB 3 – MTB 6.
Zde prikladam odkaz na tabulku. http://www.duratec.cz/…tb111_cz.htm
Diky.
Tedy nevím jestli jsem vyspělá bajková veřejnost, ale myslím si že v poměru cena/výkon (podle mě) líp vychází Career než Sonix. U Sonixe jde jen o pár ušetřených gramů a dostaneš vnitřní vedení bowdenů (čehož nejsem moc příznivcem). Sadu bych volil s ohledem na vidlici (Scareb/MX Comp) a komponenty už hrajou jen druhý housle. Rám a vidle je základ.
no Sonix ma taky jine zadni vzpery ne? Nekdo je tu vychvaloval (tusim ze i na dotaz zda by nebylo mozne dat zadek na carrera byla od vyrobce negativni)
safra koukam ze „delam“ z durateka porsche :-) samozrejme ze na „careera“
Jo, přesně tak. Ptal jsem se na Careera se zadníma vidlema ze Sonixe, ale prý to nejde, Sonix má v zadní spodní vidli vedený bowden na šaltr.
Diky za cenny prispevek.
Muzes mi upresnit jak mam rozumet „Sadu bych volil s ohledem na vidlici“. Podle tveho nazoru.
dik.
tak dana sestava je delana pro vyznavace shimana :-) 1.nevim jestli osobne uprednostnujes shimano pred sramem 2.jestli ti vyhovuje RR nebo DC 3. brzdy disk vs vecka
O tech vidlich toho tu bylo napsano spousta a je pro me tezky si udelat nazor jestli Skareba s LO ci bez ci staci ta Marzoska.
no k tem vidlicim, koukam ze nabizeji jen 80 mm :-( (neni M 85?), ja mam teda osobne duka s uturnem prevazne na 85 :-) , jake je optimum jsem uz zapomnel (tusim ze do 10 cm),kazdopadne na novejsi ramy to muze byt jinak
jestli chces kotouce tak bych opravdu zvazil tvoji vahu, styl jizdy atd. Maruska by mohla vydrzet vic nez indian, no ale to uz je tema jinych odborniku a uzivatelu.S timhle nemuzu radit.
viz nizsi prsipevky, zasadne bych jeste zvazil jestli to musi bejt sonix – carreer ma ted navarky zespoda horni trubky – coz je idealni poloha podle me, vnitrni vedeni u sonixe jen pridava na vaze – co asi vazi ten druhej vevarenej stred ? nehlede na spolehlivost – kdyby vnitrni vedeni bylo tak echtovni, tak bude na vsech zavodnich kolech ....... teorie o tencich – tudiz lepe tlumicich zadnich vzperach u me taky dost hapruje.....
no a ty 4 tisice co usetris na ramu venuj na naprosto individualni sestaveni stroje – bude to dyl trvat, mozna se nekde seknes ale je to skvely dobrodruzstvi
hodne stesti pri stavbe
s tim dobrodruzstvim souhlasim… a myslim, ze to stoji za ty „starosti“ :-)
no , navic muzes ( a to uz jsem tu taky psal ) spoustu veci koupit mirne jetych za dobrou cenu a pritom potkat zajimavy lidi a kraje – to kolo ma pak pribeh a neni tupe smontovany nekde z krabice s napisem LX nebo XT ( pokud nejses romantik tak to preskoc) ja osobne bych koupil novej career – zkusil bych je ukecat aby byl bez tech stupidnich nalepek, k tomu jetyho foxe za 12000,–, a zbytek podle prilezitosti a financi, kola postavit nebo jety crossmaxy ( kolem 10kKc bez problemu) zbytek jak budou prachy a bude to vyvonenej stroj ( nevim teda kolik do toho chces vrazit)
jeste tady ctu:jetyho foxe:))) tak to je supr kauf,nejlip s tim automatickym zaviranim teralogic ci jak to honosne nazyvaj.poukazka na 5000 kc investice do opravy,jeste sem nevidel foxinu ktery by to fungovalo vic jak rok a pul:)) kola doporucuju klasiku,32 dratu,a DT onyx.nebo mavica817 a mas to i v UST.tuhy,vaha dobra,a hlavne to vydrzi:) cmaxy sou hezky,to jo ,ale mekky,a o nabach radsi pomlcim:(
mel jsem na mysli FRLT, ne FX – mam FRLT 80, 105kg bez problemu 1000km
este aby byli po 1000 km problemy…
no mel sem moznost jezdit oba ramy,starou C8,pak o dva roky novejsi C12 (sonix cx )rozdil v pohodli jako prase.career je trochu odlehcenej vagrant,sonix m a jinou geometrii-delsi horni trubku a hlavne o 100% lespi zadni stavbu.doporucuju v zadnym pripade nesetrit na ramu a na vidli,komponentry jdou stejne rychle do kelu:))
Postavit si vlastni kolo je pro me v kategorii nesplnitelnyho snu. Mam tak tak cas na kole jezdit, natoz ho stavet. Navic bych na to asi nemel moral.
Taky jsem doted zil v predpokladu, ze cely kolo vyjde vzdycky lip, komponentach koupenych samostatne.
V ramu mam jasno. Jak procitam diskuze chapu, ze vidlice je 2 nejdulezitejsi soucast.
Prosim o dalsi nazory na vidle. Ma smysl lockout? Casto slysim, ze je to poruchova zbytecnost.
(Mam 95 kilo a nejradsi jezdim kroskantry a technicke prasarnicky – co les a hory daji. Za rok dam tak 1500 – 2000 km.)
Nevím, jestli na 95kg a na „technické prasárny“ bude Skareb to pravé ořechové …
Muj nazor na vidli: 95kg= zapomen na jakoukoliv vidli s nohama pod 30mm, na skareba treba, ted jsem v realu mel moznost poznat REBU a myslim, ze je to dobra volba, dobra volby je i MX Comp, da se koupit pod 6000,– Kc a 2000km rocne hrave zvladne. Pokud jde o ram, snad se nedotku nikoho, kdo ma Duratec, ale tahle znacka je proste predrazena. Pokud mas rad prasarnicky (technicke), tak za tyhle penize uz muzes pomale mit solidni full ram. Kuprikladu od Jamise. Nechci ti to nejak rozmlouvat, ale kdyz nekdo najede 2000km rocne, neni asi chrt, tak proc by si mel kupovat chrtsky kolo?
S tim chrcenim je to pravda. Urcite bude vhodnejsi volit Carrera nez Sonixe a ty penize vrazit jinam. Taky si myslim, ze „starosti“ se sháněním vlastních komponent za to stojí. Ad. vidle. Pri pouzivani Vcek bych neresil prilis jakou vidli, stejne jde vice o to, jak se o vidli staras. Spise bych hledal neco v Marzocchi.
Co rikas dava smysl.
Asi bych mel rict, ze uz fulla mam (Schwinn Delta88 LTD), na prasarnicky idealni, akorat je to hroznej tank – viz moje kolo.
Proto bych chtel jeste jedno kolo na kroskantry, ktery bude tuhy a rychly. (chrtsky :) )
K ty vidli MX Comp je v tech lacinejsich sestavach.
Kterou Rebu?
Bude to nakonec sestava M6 s nasledujici upravou. Cena 52000.-
Marzocchi MX comp ETA XT kliky hollow. II kola /// xt naby, dt draty, mavic rafek XT kazeta, XT retez
Za vsechny prispevky jsem vdecny!
no a grizzlyho bychom meli
http://community.webshots.com/…879551uhWOhn
a takhle to dopadlo…
hmm, krasna barva!
jo a je to MTB4 s Marzocchi MX Comp ETA
Zdravim No akurat som dosiel na koniec tvojej cesty,t.j.Chcem si dat dokopy bike a medzi najvacsich favoritov patri prave Duratec.Neviem,ktory ram si mam vybrat a rovnako ani aku zostavu.Chcem dobry ram a tiez slusnu vybavu,pretoze chcem na tom jazdit XC maratony a musim podotknut,ze sa budem snazit patrit k chrtom,pretoze rad sutazim:). Videl som tvoj bike a vyzera super,ale 52.000 je dost,i ked no nejak by som to dal dohromady.Poslal som do Duratecu mail,ale odpoved nedosla.Neviem ci to mozu poskladat z roznych zostav,pretoze nepacia sa mi cele zostavy,skor by som uprednostnoval vybrat.Taktiez neviem ake by to bolo poskladat z jednotliv komponentov.Inac medzi dalsich favoritov patria RB a Rock Machine. Mohli by ste mi poradit ako to dat nejak dohromady? Vopred dakujem za rady
ahoj, jestli je tvuj dotaz stale aktualni – poskladat si muzes sestavu jak potrebujes.
pokud neco nemaji, muzes jim to dodat sam a snizi ti cenu.
se mnou mejlem fungovali normalne – jakej mejl si pouzil?
co se tyce zkusenosti, tak to kolo je naprosto uzasny. jede tak snadno, ze musis jezdit na tepak, abyses neutavil.
rekl bych konecne Duratec, ketrej nevypada stejne jak vsechny ostatni Duratecy. Fakt pekny kolo
Poskládej si to sám.
pozde :-) koukno do foto-nase biky