Potřebuju koupit novej ráfek, který by měl vydržet hodně netechnickou jízdu v terénu:).cena do 1500 Ptám se, protože z dosud přečtených příspěvků mám hodně rozporuplné informace. Díky
Potřebuju koupit novej ráfek, který by měl vydržet hodně netechnickou jízdu v terénu:).cena do 1500 Ptám se, protože z dosud přečtených příspěvků mám hodně rozporuplné informace. Díky
Mavic je osvedcena znacka. Ja bych sel do XM719 pokud mas rafkove brzdy.
jo mám. Právě, že jsem kdesi tady četl, že Mavic moc nevydrží. no a já jezdím jako prase:)
Mavic EX 729, ale asi budes muset pritlacit.
http://www.mtbr.com/reviews/rim/
tak se podivej sem – zkusenosti uzivatelu od kotlu lidi… to co tu napsal Hnoj je nazor jednoho uzivatele…ja se s nim naprosto neztotoznuju.
Hnoj mi pripadá ako kombinácia Jarina/SIDa – všade bol všetko videl všetko vie a zaregistrovaný je od včera…
Jestli jezdis jako prase, tak to chce hlavne poradny plaste. Rafek se sam od sebe nezkrivi :) At si rika kdo chce co chce Mavic podle me dela nejlepsi rafky. Nechci rikat, ze vsechno co neni Mavic je spatny, ale kdykoliv jsem zkusil neco jineho byly s tim problemy.
Nevim co to ma vydrzet, takze imho bud Sun Rims (Single&Double track) ci Mavic.
šutry, kořeny-Beskydy…jinak mám Sun Rims Ufo a po 2000km jsou úplně v pytli
Záleží na tom,kolik dírek má tvůj náboj?Já mám 517 mavic 36 děr a jezdím na nic jako prase už dva roky.Vážím asi 80 kilo.A vypadá to tak,že je ještě dlouho jezdit budu. spokojenost
…na nich… sorry
mam cosi na 24 direk, vazim pres 90kg a uz to prezilo 2 ramy.. ;o) dirkama to nebude..
Cim min direk, tim pevnejsi. Bez ventilku nesmrtelny :)
… čím víc dírek, tím víc addidas :)
Viděl jsem několikrát horáka,který měl místo výpletů takové ty poklice- loukotě myslim.Nevíte jestli pod těma poklicema má normální výplet?Asi jo,že jo. Jinak mě to příjde docela out.
Je to totálně out…
„loukote“ nie su puklice:-))) na „loukotich“ jazdia ziletkari doteraz a vyzera to ako cca 4 moooc hrube spice:-)))
kdyby myslel loukote, tak napise loukote. on myslel takovy ty „diskovy“ kola, co se jezdily driv na casovkach a v halach. proste uplne plny kola.
loukotě myslim
aha. ted uz jenom nevim, kdo je vic zmatenej. jestli ja nebo on :-)
Oba jste Goro ;)
haf
A ještě další dotaz? Je nějakej rozdil v drátech za 10Kč a 60Kč???
v zeslabovani – vaze
jasne ze je. 50 kc :-)
Remerx EAGLE, JUMBO, PANTHER … za ty prachy nezničitelná série.
Kdyz jich nakoupi za tech 1500,– tak to bude mit jak rikas na tyden: Pondeli-Eagle, Utery-Panther… akorat nevim s tou nesmrtelnosti majitele.
Já mám EAGLE a nemám jediný problém … ale stejně si myslím, že když nejde o jednovrstvý ráfek bez kalíšků, tak snad každý je dobrý, snad jedině si dát majzla na spoj, který může být *******, víc dělá samotný pláš?.
Kdyz mu nestaci Sunrims… … jo a kdyz beres ty rafky takhle. Kolik jsi jich uz vyzkousel? Krom te rady Remerxu :)
No moc ne, jezdil jsem na Mach (tuším MX1). nějakém levnějším Mavic (tuším 317 ??), teď mám EAGLE a nemám problém, ale je pravda že ráfky beru jako spotřebák.
jaké byly ty MX1
Šmejd → po důslednějším výběru v shopu kdy jsem našel nějaké, které neměly problém se spojem jsem je nechal zaplést a vrazil na kolo, ale můj názor je ten že ty spoje jsou na ho…, ve spoji se mě ten ráfek po větším kameni roztrhl. Pak jsem se s nima rozloučil (ukradené kolo), by? mě uznali reklamaci, což u ráfku potěší.
Rozhodující může být, že mám 100kg a jezdím spíše agresivnější XC, prostě kolo nešetřím.
sem swe ptal pro to, že vypadají dost podobně jako moje mach 1 TEAM RACE-zatím s nima ale mám jen dobré zkušenosti.Ale kamošovi se po nárazu nějak dost mečekaně zohl.Tak uvidím.
Ale když jsou tak nezničitelný, tak proč je skoro nikdo nevozí?
To já nevím, asi proto, že na tom není značka, respektive není to snob-end, ale dvojitý kalíšek, frézované boky, váha tuším 480g, obdobně je na tom Panther, které mám na druhém kole. NEvidím rozdíl oproti MAVIC.
JJ. Takhle katalogove to zni hezky. Pak si to das na kolo a zjistis, ze povrchovka je mizerna, spoj tragickej a stejne ho musis prebrousit, brzdne plochy moc nebrzdi, material je blato.....tot moje zkusenosti s Remerxem. Uz par let zpet, ale nemam duvod na sobe znovu experimentovat.
Produkce REMERX se významně změnila, řekl ych že technologie je snad stejná jako u MAVIC, spoje bezproblémové. JE ale pravda že jsem měl kdysi na kole jejich Grand Rock a to byl totální šmejd, ten se ohl i při pořádném zabrždění od V-brake, přehnaně řečeno.
Dnes není problém a při těch cenách, vcelku rozumná volba. Nebál bych se ho použít i na náročnější aktivity jako sjezd atd.
Ještě, žes to řekl, protože tyhle se mi prodejce stále snaží vnutit:)..a taky nechci na kolo házet něco, co bude vypadat jak pěst na oko
Prodejce nutí vždy to, čeho má moc na skladě, nebo z čeho má největší marži, na tyto rady bych rozhodně nedal, ale jinak … není důvod se lepší produkce REMERX bát, dokonce mají i nějaký model JUMBO (je široký) a ten bude podle mě nezničitelný. Tuším že je tady i v recenzích.
Jo a jeste maji superjumbo. Btw. to co jsem psal vyse o Remerxu plati bez vyjimky o Jumbu..... neznicitelny :)))
Jumbo jezdi treba Andy na zadnim kole a rikal ze s nim nema zadnej problem, ze o nem ani nevi. a nemyslim si ze by zrovna Andy svoje zadni kolo nejak setril :-)
Vozil jsem. Vidim. Nechci. Jediny cim muze bojovat je cena a rozmer 24", ale dokud tu je DM24, tak bych nemel duvod do nej jit znovu. Btw. myslim, ze to na pevnaku otestuju lip nez s poradnym FSR zavesem :))
videl sem, nejezdim a jezdit nebudu. Ne ze bych jim neveril, ale az me odejdou moje soucasny, tak uz budu v duchodu :-)
DM 24 – mam ted na XC a zatim drzi, tak uvidime :-)
Jezdi si a testuj co chces, na fullu nebo na pevnaku, me je to burt, ale jestlize Andymu drzej a drzely i predchozimu majiteli, tak uplne blby nebudou, bez ohledu na kolo.
Zkus projít diskuze, pár zkušeností s EAGLE tady je … navíc při jejich ceně není jediný problém, co ušetříš na ráfku vrazíš do lepších drátů a nábojů, i když já jsem zástance poctivých konusů, při dobrém seřízení není problém a jejich případná údržba či oprava je zcela jasná, což nemusí platit u průmyslů. Myslím řady LX a výš u Shimana.
Komersie vyprodává ráfky za 80,– Kč. Ty by se v tom rytmu po-út-st-čt-pá daly měnit :) Pokud peníze nejsou problém, dal bych přednost Mavicu.
Pokud to má být na bika, co má jezdit i o kopce, já bych šel do Mavicu 819ky. Jen si nejsem jistý že se do 1500 vleze… Jeden z důvodů pro Mavic je jejich snadné obouvání.
Myslim si, ze 819 je na bezdusaky. Inak ja som kupil XM719 asi pred mesiacom, zatial malo km, ale obuva sa naozaj lahko.
Hmm, to mi nedošlo, i když co brání do nich nazoout klasiku ? Mě se u nich líbí jejich šířka a přitom váha je stále přijatelná.
S nazouváním se když tak poperu:))) ale říkám, jezdím jak prase, tak a? to má hlavně výdrž.
Kočička! Haf!