Ten pazmek (na vidlici) co snímá otáčky z magnetu a vysílá je do tachometru se mi při sjezdech pravidelně otáčí, posunuje a přestává fungovat. Je na to nějaká vychytávka?
Ten pazmek (na vidlici) co snímá otáčky z magnetu a vysílá je do tachometru se mi při sjezdech pravidelně otáčí, posunuje a přestává fungovat. Je na to nějaká vychytávka?
Jo – přilep to momen?ákem :-) Já tam mám originálně mechovou gumku a drží.
oboustranna lepici paska
Tak ta mi moc nepomohla :-((( Zrovna včera jsm jel dolů z Pradědu a koukám že mi to dole nějak odskočilo. Co není přišroubovaný gumička nezachrání
To znám, při nakládání na auto si s ním pravidelně hnu a pak se už ani nedivím :-). Spíš mi vadí, že po čase nečinnosti usne a probudit ho musím ručně – což zapomínám :-(
jo,jo – už jsem se smířil, že skutečnou ujetou vzdálenost za letošek mi neřekne – při každém pivku usne a většinou si vzpomenu až po x km… Usíná tedy extrémně rychle oproti jiným modelům.
Já mám Sigmu 1600 a ten se zapíná automaticky.
to se ještě vyrábějí modely co se samy neprobudí?
ono sigma1200 sa prebudza automaticky, ale sigma 1200rds nie, takze tam niekde bude pes zakopany, aj ja zabudam casto ho prebudit, kedze rds ho samo neprebudi.
Zkoušeli jsme dát do mého držáku s RDSkou kámošovu 1600 co se mu probouzí a nic. Stejně tak se v jeho kabelovém držáku moje spící 1200ka probudila. Je to hold daň za bezdrát :-(
no spíš bych řekl, že je to daň za používání SIGMY. tfujtajbl
Cože!?! To musí být nějaký „krok stranou“ ve vývoji Sigmy. Mám Targu RCS (pravda ne RDS) a ta se pouští automaticky.
Měl jsem tu starou RDSku s BC800 a ta se sama spouštěla, proto když jsem kupoval tu 1200ku tak mě to ani nenapadlo. No už jsem se s tím ale smířil :-(
No Sigma není sama, kámoš má ciclosport a taky se musí probudit!