Jelikož dojíždím Maxxis Ignitor/DynoMite!2,1 chtěl bych zkusit něco univerzálnějšího, pohodlnýho v rozměru 2,25 – 2,30 v ještě přijatelný hmotnosti (nemusí být ani kevlar)na celodenní pohodlný vyjížky.Máte někdo tip.Díky.Ahoj
Jelikož dojíždím Maxxis Ignitor/DynoMite!2,1 chtěl bych zkusit něco univerzálnějšího, pohodlnýho v rozměru 2,25 – 2,30 v ještě přijatelný hmotnosti (nemusí být ani kevlar)na celodenní pohodlný vyjížky.Máte někdo tip.Díky.Ahoj
continental vertical
pridavam bod pro verticaly
Taky bod. Mám a zatím jen samá pozitiva a sociální jistoty. Na koloshopu je maj za docela snesitelný peníze.
Taktéž Conti Vertical.Má je kámoš a hýká blahem.Ale ber větší rozměr,Conti jsou užší,než udávaný rozměr.Mám Explorer 2,1 a jsou to spíš 1,9.Zdar
bod pro continental koukal jsem na verticaly-to budou moje následující pláště
nevím jak rozměry u verticalů ale u tractionů mám 2,125 a přesně to odpovídá.Zkoušel jste někdo ty verticaly měřit posuvkou nebo něčím podobným, jak odpovídají?
myslim, ze neodpovidaji, tak jako vetsina plastu… zkusim si vzpomenout a naskenovat prehled 60 plastu z MBA s udavanou i zmerenou sirkou… jen asi 5 plastu bylo sirsi, nez udava vyrobce, zbytek uzsi
Tak to medzi nimi musela byt Tioga Factory XC, mam 1.95 a je snad aj sirsia ako 2.1 Authory, Kendy a este co-ja-viem-co … dalo by sa to potom poslat na mail alebo hodit na net? Dik.
Jak je na tom Vertical na mokru a blate ? Hledam neco na podzimno/zimni jezdeni misto R.Ralphu.
ja ho jezdim celej rok, i v zime na snehu, a nemuzu si na nej vubec stezovat
Místo RR je docela těžký, líp zabírá než vede, mokrý asfalt, kořeny a velké kamení nic moc (tvrdá směs). Hlína, šotolina, tráva, sníh, břečka = OK
Ritchey , Continental
Klein Dead Grip…
continental vertical
Pokud to ma neco vydrzet, tak dozadu Continental Vertical…pokud ne, tak Kenda Nevagal…dopredu Kenda Blue Groove.
Zacal jsem za univerzalni plaste povazovat Hutchinson Bulldog Air Light :). Vozim 2.1 a chci vyzkouset 2.3 (ja vim ze to nejsou univerzaly ale jezni se mi na nich hodne dobre). Jinak jsem byl hodne spokojeny s Bontrager Jones XR (XC?) predni 2.22 / zadni 2.2
Tím, že nejsou univerzální mylsíš jako že jsou pomalé. Chci koupit nějaké pláště na podzim a na jaro a uvažoval jsem o Bulldog 2,1 ale spíš 2,3 , tak jsetli je budeš mít tak napiš zkušenosti.
vozim od zari vepredu pythona 2,1 a vzadu buldoga 2,3 jel sem snim golema a oderskou mlynici spokojenost.buldog je super do terenu, ale na asfaltu ma trosku vetsi valivej odpor, ve sjezdu drzi jak pribitej
zvláštní kombinace. jezdíš pozpátku?
Asi si toho buldoga ve 2,3 pořídím. Ten asfalt mě netrápí, přece na takových pláštích nebudu brázdit silnice :o). Jen budu muset konečně pořídit disky, protože narvat podobný pláštík dozadu přes véčka je fakt porod :o)
:) to je. Kotouce to jisti. Asi ani nebudu cekat az se mi ty 2.1 sjedou a nasadim 2.3. V terenu drzi opravdu jako pribite. Je pravda ze na asfaltu je to trochu pomalejsi ale v Beskydech se tenhle handikep maze :)
Souhlas, vozím Jonesy 2,25/2,2 a zatím max. spokojenost.
Kenda Karma
WTB Motoraptor 2,24 , za dobrý peníze je mají tady :obchod.bikeshop.sk/, bez problémů posílají i do ČR , já u nich kupoval řazení Sram .
WTB to je ono. MOTO Raptor se dělá 26×2,14 a 26×2,4 … ale já bych volil TIMBRWOLF 2,3 nebo WEIRWOLF 2,3
Zrovna s Karmou mám špatné zkušenosti a nejen já. Dost lidí nadává na defekty všeho druhu, já sám jezdím jak po..anej a v jednom týdnu 2× procvaknutý. Hned jsem se jich zbavil a pořídil Maxxis Ranchero a pohoda. Ale Ranchera a aj Karmy se nehodí do bahna.
WTB mutanoraptor
jakej je ten Ignitor, mas ho vepredu nebo vzadu, dik
Ignitor mám vepředu, DynoMite! vzadu (je podobnej Ignitorovi, jenom prostřední špunt má otočenej. Vzadu vydrží cca.1200km). Ignitor 2,1(vypadá a je asi užší) je docela dobrej, dobře se odvaluje, hlučnost ujde a celkem drží na všem. Výdrž cca. 2500km na předku. Jinak nejsou až tak moc pohodlný a proto chci přejít na něco tlusčího. Ahoj
Za Dynomite 2,1 vzadu jsem dal WTB WEIRWOLF 2,1. Je to trošku pomalejší, ale za ten pocit bezpečí, jistoty a pohodlí to stojí, a to mají mazlíčci rádi.
zkusil jsem predek zadek WTB weirwolf 2.1 a byl jsem z nich dost nadsenej, fakt luxusni pojezdenicko (jsou v hledacku na nahradu Ritchey Z-Max 2.1)
rubena charybdis…
bych ti doporucil Schwalbe Space 2,35".. je to vlastne Fat Albert v levny drateny verzi.. (sirka 58mm, tzn. real tak 2,25–2,3") ale s vahou 1090g asi neprojde tvym kriteriem… ;o)
jinak super guma, co drzi vsude, akorat tak nejak hore a na asfalte nejede..
P.S. na bezny XC kolo ho nedas, bo neproleze zadni stavbou..
pokud to neni na sjezd tak staci schwalbe albert 2,25 v dratu kolem 400,– akorat ma vetsi odpor na silnici ale v terenu drzi velmi dobre
ty jsou fajn, na zimu je zase obuju
Na tom Sch Space jsem nekolikrat i trenoval na Klinovci Dh a myslim, ze za ty 300Kc docela dobry. 1090g??? Diky slabejm bokum je to jeden z nejlehcich plastu, co se mi tu momentalne valej;-)
Tiež chcem kúpi? plášte 2,3. Takže tento threid je ako stvorený pre mňa. Ale chcel by som sa opýta? tých čo ich jazdili na hmotnos?. Čo sú podľa vás ľahké plášte v rozmere 26×2,3, priemerné a ?ažké? Vďaka
Co takhle Corratec FatMan 2,3 v drátu za 599Kč nebo 899 v kevlaru (viz. odkaz „prodejce Corratec v ČR?Kde?“)
Možná to je trochu mimo mísu, ale bude záležet taky na rámu co se ti dozadu vejde. Myslím si, že u starších rámů na XC byly užší zadní stavby než dneska a taky se ti tam nemusí ta 2,3 vejít. Třeba na mým Tractionu mám teď vzadu Krakena 1.95 a je to jen tak tak, protože si myslím, že je širokej jak standardní 2,1.
Tak jsem se honem běžel kouknout jestli je tam dost místa a je. Jinak rám full RAVO XC Marathon.Ahoj
Schwalbe Albert. Continental Vertical je jinak slaby plast. Ono vubec Continentaly jsou slabe plaste. A jakmile maji vic nez rok tak … ta guma tvrdne .. nic moc proste.
které continentaly jsi jezdil-které tvrdnou.Ono není continental jako continental.Já mám traction už přes rok a netvrdne.Bavíš se o těch více složkových-jak mají část gumy černou a část šedou nebo o těch celočerných?
tak teda konkrétně tý šedý je tam tam 1–2mm :) a pod tím je už zase ta černá. Traction se blbě čístí od bláta a sníh ho hnedka zalepí :/
jo z tohoto systému jsem nadšen, je tam ta tvrdá černá uvnitř vzorku, zpevňuje ho to tak a ten se pak tak lehce nezohýbá/nekroutí apod a pláš? tak má menší valivý odpor.Teď už se mi to taky ojezdilo na tu černou.Ale stále to bezvadně drží a změnu charakteristiky jednotlivých materiálů nepoci?uji.Na tento princip přešla mischelin loni u svých nejvyšších modelů také.A propagovali to jako svůj perfektní vynález, což není pravda,conti-to používají již několik let.
Zrovna ten traction se mi v blátě čistí bezvadně-si nemohu ztěžovat.Nejezdím čistě pláště speciálky do bláta , ale proti univerzálkám ritchey, kenda a mischelinům a schvalbe little albert co jsem zkoušel jsou skvělé.Ve sněhu jsem je nejezdil, an to mám kendy s hřeby.
A jako další + považuji tu protiprůrazovou ochranu pláště.ještě nikdy jsem s tímto pláštěm neprocvak.Defekty prostě žádné.Zatím jsem z nich nadšen, doufám, že to tak i zůstane, si mě trochu vystrašil.
Explorer, Escape Vertikal je taky nic moc Twister .. stejna smes
vsechno celocerne. Kazdopadne, presel jsem na Schwalbe :)
pridam taky dotaz,myslite ze se vleze motovaderod wtb 2,4 do authorackyho ramu?je mi jasny ze pres vecka to budu muset upoustet abych to dosatl ven ale , chtel bych konecne vyzkousek nejakou sirsi pneusku :-)
myslim tim xc authorackej ram
mam doma visiona a napul vyfoukla 1,95" pneumatika mu slusi tak akorat,cili jsem tim chtel rict ze bych to nezkousel:-)
Musim poradit Racing Ralph…od Schwalbe sou to fakt liboyvý gumy… lítaj uplně parádně jak na mokru, tkak po afaltu. Jezdil jsem ještě kontíky explorery, ale ty sou spíš na větší bahno a mokro – jaro,zima. Ty schwalbe vážně nemaj chybu!
ajajaj, prosím, prosím nechte si to pro sebe, a? se to tu zase nezvrhne :o)
doufam, ze to myslis ironicky:), ty plaste nedrzej ani na suchym asfaltu…
To vypada taky na ironii.
ja bych to spis rekl tak,ze te nauci hodne toho ustat:-)
no jezdil sem na nich jarní závody a byl sem spokojenej. Myslim ty explorery – uplně vážně bez zlomku ironie. Pak sem si pořídil ty schwalby, protože sem potřeboval něco rychlejšího a dal sem na doporučení kamaráda… a maximální spokojenost, sou pohodlný, držej a mastěj… no a i na výsledkách se to projevilo. :)
radsi se misto toho vecnyho kybicovani a kritizovani nauc jezdit..
Akorat trochu nezapadaji do pozadavku tazatele. V realu maji 2,25 siri smesnych 2,09 palce.
ja myslim ze lidi uz jsou celkem zvykli na to ze vyrobci neumi pocitat.. kdyz chces 2,1 tak kupujes 2,25 atd.
Jasne prijdu do obchodu a reknu 50dg sunky a dostanu 30. To ma smysl.
takovy uzeniny v „Mejnlu“ nebo hypernove......
spis naopak.prijdes do obchodu,reknes 10dg sunky a dostanes 13.v lepsim pripade se dozvis „muzu to nechat?“ ps:a ty 2 platky sunky jsou tak na jednu housku:-))
Temer nikdo nema pneumatiky podle tohodle oznaceni. Dokonce uz ani Micheliny ne. To co je napsany na boku plaste je vic bliz realite, i kdyz .. ani to neni nekdy uplne pravda ale hodne se to blizi. Je to cislo necko jak 556–47 treba
Maxxis High roller 2.35, ale na afaltu nic moc
MAXXIS, IGNITOR 2.1 KEVLAR mam ve predu pohoda, vzadu Schwalbe Bigjim (nebyl spatny), ale jelikoz ho vzadu dojizdm tak chci koupit Rubena Charybdis Racing Pro, ktere me byli doporuceny kamosem co jezdi za Sporku, pry supr a nejen v terenu a pry odolne i proti defektum… uvidim
arrowracing…
Kenda Nevegal, pak dlouho nic, potom Specialized X Roll a WTB Weirvolf, ostatní je odpad. Aspoň tak nějak to psali v jednom časopise. :)
Koukám, že cont. vertikal jsou celkem chválené a chtěl bych je pořídit. Nikde jsem ale nenašel tvrdost směsi. Poradí někdo? Resp. v jakém prostředí se chovají nejjistěji?
Jo a ještě jak je to tedy s tou tlouš?kou? Chtěl bych 2,3 (vetší se myslím ani nedělají), tak aby to v reálu nebylo třebasky 2,1…
Tak to asi tak v reálu odpovídá.
Jo a nevíš jak je to s tou směsí?
To bohužel ne. Ani stránky výrobce nic v tomto směru neříkají.
Kolem 60. 70 (jako Pythony AirLight) nemají. Na mokrých šutrech taky moc nelepí.
Hmmm..to je docela škoda. No uvidíme, díky.
Vyzkoušel jsem letos dvě kombinace, první byla vepředu BlackJack a vzadu Michelin Comp?? ( označení přesně nevím, červený běhoun) tohle skvěle fungovalo, bohužel na tom Michelinu praskla patka (kevlarová !!!), no a protože jsem chtěl trošku zrychlit, tak jsem si pořídil RacingRalph. Udělal jsem tu chybu, že jsem BlackJacka přehodil dozadu a RR dal dopředu. To je kombinace, která se dá nazvat vražednou, v předu pláš?, který netočí a vzadu něco co nebrzdí, je opravdu zkouškou odvahy a výborným tréninkem rovnováhy. Po přehození zpět to docela funguje, RR vzadu překvapilo celkem solidním záběrem a slušnýma brzdnýma vlastnostma ( pro místní rejpaly, pouze za sucha)
Jen počkej, Zající!