• Soptík

    Mám možnost koupit tento Full.Je komplet na XT kromě klik,ty jsou Race face, brzdy V.Vidle je RS pilot xc. tlumič Scott. Cena je kolem 16000kč Neměla by to být čórka,ale eště zjistím. Od pohledu vypadá nepopraskaně a dost zachovale.Rok výroby neznám ale co jsem zatím zjistil tak 2000–2002 Může mi prosím někdo poradit zda má cenu o tom uvažovat a případně vlastní zkušenosti s jízdou na něm pokud někdo zná?Děkuji mnohokrát za odpověď.

    0 0
    • rich  

      radsej by som dal 16.000 ako „akontaciu“ a vzal nieco na splatky. za 32.000 uz zozenies nieco lepsie ako vyssie uvedeny scott. osobne by som do toho nesiel

      0 0
      • Soptík  

        On je také problém že vážím 90kg a ten Scott vypadá dost bytelně.Také za 32000 jsem neviděl moc kol na mojí váhu a s těmito komponenty:o)No a až za rok si budu moci vzít další půjčku:o(

        0 0
    • Tomcat  

      Tohle nejde jednoznačně posoudit. Bude záležet na konkrétním stavu opotřebení komponent. Jinak FX1 žádná slava ani když to bylo nový

      0 0
    • nakata  

      Tak to uz radsej toto:) Sice stoji cca 36000KC, ale na splatky by to bolo v poho.. http://obchod.bikeshop.sk/…trous30.html

      0 0
      • Fidoo  

        nechci zbytečně rejpat, ale nikdo z vás tří mu nijak zvláš? neporadil.Rozhodně se o tom scottu moc nedozvěděl. A na informace jak se kupuje kolo jednou tak drahý se neptal.

        0 0
        • rich  

          dostal odpoved – 3× nie. a preco?

          • roky vyroby 2000 (snad 2002)
          • jednocap
          • ma tusenie v akom skutocnom stave je?

          z inej strany – za tie prachy radsej na dovcu a kupovat takyto bike.

          0 0
          • Fidoo  

            třeba mu jednočep vyhovuje. Kdo ví. Třeba chce celopéro a nemá těch 35 litrů a nechce se zadlužit kvůli takovýmu kolu. Docela pochopitelný. Pokud nechce koupit pofidérního Spydera tak musí brát něco z druhý ruky. Nic ve zlym, ale mě byste těma odpověďma moc nepomohli. Každopádně už mlčim … a? si to přebere sám.

            0 0
            • rich  

              jasne mas pravdu – ale on sa pytal na nas nazor a nie aby sme potvrdili ten jeho :-) je tu este niekto komu vyhovuje jednocap rok vyroby 2000? (fousaci dufam, ze tvoj marin je mladsi :-)) takze kupi radsej pofiderne scott a po par km mu niekde praskne (co teda scott zadne stavby mali v tych rokoch velmi v laske). opakujem co pocut nechcel – ak tuzi po fulle radsej dosetrit.

              0 0
            • Soptík  

              O spyderu už jsem také uvažoval,ale potřeboval bych ho vidět a v Chomutově po telef. mi řekli že teď žádný rám nemají.Já nerad kupuju kolo podle obr.5×5cm a rozměrů.Byl jsem dost překvapený když jsem zhlédl zadní stavbu Kellys toxik,na obr. to také vypadalo pevněji.

              0 0
    • vratan  

      takze vidim ze tu je kopec specialistov na scotty. ale k veci. problemy so zadnou stavbou boli na ramoch FX rocnik 2002 a 2003. Octane ma inu stavbu ako FX – masivnejsiu. Octane bol viac freeride model ako rada FX. Ku jednocapu: napriek tomu ze vlastnim v sucastnosti horst link, odsudzovanie jednocapu je tu tak trochu sport. FX-ko malo slusne vyrieseny jednocap – jeho funkcia je vsak silne zavisla na kvalite tlmicu – s takym fox RP3 to je slusne zvezenie – bez starosti o vrzgajuce capy na horstlinku a odchadzajuce loziska. Takze Octane je podla mna slusny bike na enduro vozenie pripadne lahky freeride – do kopca mozno pomalsie, ale z kopca o to vacsia zabava. Na celodenne vylety by som sa pozrel radsej po niecom inom. Samozrejme kazda rada draha – kupovanie takychto starych bikov zo sebou prinasa rozne rizika, ktore mozes zvazit jedine sam…

      0 0
      • Soptík  

        To uložení zadní stavby vypadá opravdu masivně a zad.stavba také.Teď jen někde jserm čet že AL rám časem vyměkne a praskne (bych myslel že se spíš ohne) Na svém Treku už řádím ±4roky a zatím drží a to ho moc nešetřím.Jj.mám dilema,achjo:o( Jinak všem díky za odpověď.

        0 0
      • rich  

        ad praskanie ramu – suhlasim s nazorom. vyjaril som vseobecnu obavu ad jednocap – odsudzovanie jednocapu je nazor na zaklade porovnani s inym systemom. a sam to potvrdzujes ked tvrdis, ze potrbuje kvalitny tlmic. to bude trosku nad ramec 16t. jazdil som horstlink bez specialneho tlmica (len nastvenie utlmu) a bez vyhrad. ad vrzgajuce/odchad­zajuce loziska – 3 roky horstlink, 2 rozne biky a nic z toho neevidujem. skor tieto reci mi pridu ako „urban legends“

        zaverom – neodsudil som tento model vseobecne (az na system :-)), ale koknretne tuto kupu. stare, tlmic v neurcitom stave, detto lozisko atd. sam som poskuloval po gero-FX svojho casu, preto verim, ze je to prijemne a pohodlne zvezenie bez vacsich ambicii.

        0 0
        • vratan  

          ked ze pisem ze jednocap potrebuje kvalitny tlmic tvrdim len jednu vec. na mojom g-zere bol dost nekvalitny tlmic. vzapati tvrdis si jazdil horst link s normalnym tlmicom a bolo to v pohode. ja mozem tvrdit, ze s tym mojim tlmicom by bol aj tvoj horst link horsi bike ako g-zero s kvalitnym tlmicom. fakt nechapem take horlive vyzdvihovanie horst linku (rich nie si ty horstov P.R. manager? :-). pri vypnutom propedale hupe rovnako ako jednocap. ma viacej lozisk, ktore su narocnejsie na udrzbu a vrzgaju. a to nie je urban legend ale fakt na kamaratovom biku. a uz sa vobec nechcem pustat do debaty o tuhosti jednotlivych systemov (to sa riesilo inde). a nejake dalsie proklamovane nevyhody jednocapu ako zatvaranie pruzenia pri brzdeni alebo trhanie retaze som nikedy na g-zere nezazil. ine by bolo postavit vedla seba dva biky s rovnakym zdvihom a tlmicom a zhodnotit. ale minimalne sa zhodneme na tom, ze ten jazdeny octan radsej nekupovat…

          0 0
          • rich  

            to som Ta zle pochopil (nedefinoval si co je nekvalitny tlmic … bral som to ako „neinteligentny“)- mal som za to, ze na spesli mi pri najobycajnejsom FLOATe charakteristika zadneho pruzenia nesposobovala morsku chorobu. pohohupovanie cca 2–3mm na tlmici. ak to je rovnako ako na 1cape, beriem, ale do akej miery sa prejavuje tuhnutie pri brzdeni a ine neduhy neviem posudit. nie som horlivy zastanca hortslinku, iba zastanca :-) nemam dost casu na jazdenie s starostlivost o bike tomu tiez odpoveda – dva roky som nesiahol na loziska a boli bez problemov Tebou spominanych. kamaratov bike nie je pre mna dostatocna statisticka vzorka…uz vidim nejaky link z mtbr.com :-D

            0 0
    • kesu  

      ja teda nevim kde berete rok vyroby 2002 nebo 2000,scott Octane se delal mezi lety tusim 97 az 99 v roce 2000 ho nahradilo G-zero,pak se zacal ale soucasne vyrabet high octane kterej mel bejt na FR.zalezi kterej mas na mysli ale myslim si ze jde asi o neco podobneho co je na tydle strance dolehttp://www­.cykloart.cz/ro­man/bike2.htm jen neco proti vecne kritice jednocepu,ono je otazka kdo to posuzuje a z jakyho pohledu pokud se na takovejhle bike budes divat z pohledu dnesniho celopera za aspon 70tis tak je to opravdu jinde ale treba speedster je neprosto obycejnej jednocep a vsichni ho chvalej.tak si to preber jak chces.Ja bych do toho za tydle penize asi sel scotty maj docela dobry geometrie.Jedinej problem bych videl v tom ze to ma roztec tlumice 150mm coz je naprostej atip kterej se skoro neda sehnat a jeste bych se podival opravdu poradne jestli to neni nekde praskly a nebo napraskly protoze Gzera mely tendenci praskat vsude mozne ale zase strasne zalezi na majiteli.pokud to chces na normalni vyjizdky ani z devadestai kilama bych se toho nebal

      0 0
      • Soptík  

        Ten rok jsem v podstatě odhadl dle netu,zatím nebyl moc čas zjistit více.Kolo jsem prohlížel cestou na vyjížďku,kousek se svezl a pak uháněl dál.Je to s největší pravděpodobností ten typ z tvého odkazu.Tlumič změřit mě také napadlo,ale až doma a také nebylo čím.Myslíž že dát tam 165mm by nešlo?děr je tam dost:o)Praskliny jsem si nevšiml,ani žádného velkého otlučení.Tak snad????

        0 0
        • kesu  

          15mm navic je uz hodne ale myslim ze canecreek delal 155mm,urcite neco sehnat pujde ale spis byhc tam nechal original tlumic mel snad zavirani akorat se nesmi posr…ja bych do toho asi sel jeste bych se ale podival po bazarech ale 16 neni moc skoda ze to nema kotouce ale zase na druhou stranu je to o starost min.

          0 0
          • Soptík  

            Zavírání to bohužel nemá,doufám že tlumiče mají stejnou šířku ok na čepy.Ono tech 165mm by se tam rozměrově mohlo vejít,je tam 5 děr 2 na rámu a 3 na vidli.Jen nevím jak to změní zdvihy.No,mám o čem dumat.Dík..

            0 0
            • kesu  

              cim vejs na zadni stavbe a niz na ramu tim vyssi zdvih,nekde sem se docetl ze to nma zdvih od 90 do cca 110mm.Sirka na puzdra je podle me jeden z nejvetsich problemu celoper,temer vzdy kdyz kupujes tlumic si musis nechat udelat novy tyhle futra.pokud mas soustruh tak se to da udelat z pevnostniho duralu pokud ne tak ti to udeklaj v jakymkoli lepsim servisu za cca 5kil.Co se tyka toho delsiho tlumice chce to zkusit oprotoze kdyz tam das moc dlouhej tak to kolo moc postavis,zvednes mu stred a postavis vidli ale zase si to vic sedne chce to fakt zkusit.Preju hodne stesti

              0 0
              • Soptík  

                Soustružník není problém.Tu šířku jsem myslel aby mi oko vlezlo do úchytu na rámu.Ale zatím je to stejně hudba budoucnosti:o)Dí­ky,jdu spát.

                0 0
    •  

      Jen počkej, Zající!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.