Ahojte, rad by som na svoj bike nahodil pneu Hutchinson Python AirLight (vpre+vzad), ale nemam s nimi ziadne skusenosti. Mozete mi, prosim, poradit aj v porovnani s Racing Ralph-om (jazdil som)? Vdaka. Jazdim XC a obcas XC maratony. Vdaka.
Ahojte, rad by som na svoj bike nahodil pneu Hutchinson Python AirLight (vpre+vzad), ale nemam s nimi ziadne skusenosti. Mozete mi, prosim, poradit aj v porovnani s Racing Ralph-om (jazdil som)? Vdaka. Jazdim XC a obcas XC maratony. Vdaka.
Prosím než zadáte dotaz zkuste použít vyhledávání ;), děkuji.
sorry, skusil som to, ale, zial, nepomohlo. Aj s viacerimi slovnymi kombinaciami.
Zkušenost s RR 2.1 a Pythonem AirLight (oba kevlar). Na zadním:
Na předek se nehodí ani jeden z nich
Komfort má lepší Python (je vyšší), dá se jezdit od cca 30psi. Zájemci věnuju své lehce jeté RR i Pythony ;-)
Pokud budou i s venovanim beru oboje – ale taky uz jen na zadni kolo :)
Bysem je taky zkusil a klidně vrátím – teda hlavně RR, pokud by to bylo možný :-D Teď jezdím Maxxisy – HardDrive a HighRoller a ohlížím se po něčem lepším.
… upřesňuji – v Brně.
Bych si pro ně dojel :-D
Na biku ? OK
Jasně :-) Ale ve vlaku – mám ho zadara, heč.
Chceš-li, ozvi se mi na mail.
ja se hlasim, chudy brnensky student :)
Tak RR už jsou zabookované, ještě zbyly nějaké jeté Pythony, Explorer, píchnutý Escape, Nanoraptor 1.8
jedine myticke RR sem si chtel zkusit:( ty by ses snad rozdal :)
Když to čtu, skoro bych zašel ještě pár RR koupit … ;-)
mas mou podporu
Finanční ??? BTW pro ostatní zájemce – hromada pláš?ů je už prakticky pryč. Ale nezoufejte, už vytvářím novou :-)
To je tak kdyz clovek neustale hleda ten co nejidealnejsi plast, misto aby zustal u toho osvedceneho :)
chvilku trva nez se ten jeden osvedcenej najde:)
a kdyz ho jeden najde, prestane se vyrabet.
Ja jsen dal asi 5× sanci Michelinu kdyz jim to ve formuli i WRC tak jezdi a 5× jsem naletel. Defekt skoro na kazdym zavode :) Pritom jsem uz opakovane mel dobre zkusenosti Hutchinsonama. Ale uz jsem vylecenej 5× a dost :)))
To bude v nohach :)
No vidis, ja takhle dal sanci zase Pythonum GOLD. Python nebrat, 5× a dost :)
A ze to byla hromada…no dva uz bydli u me:o) jeste jednou dik martine, pri rozebirani dalsi hromady rad budu:)
…moralni podporu :)
A na čem teda jezdíš, když RR a Pyt. rozdáváš?
Po ročním ježdění mám pocity zčásti podobné, zčásti odlišné: RR je jednoznačně více nepohodlný, objem podobný,ale musí se víc foukat,takže kostitřas-chtěl bych zkusit 2,25.Že Python rychlejší na tvrdém jsem určitě nepozoroval, RR v záběru do kopce lepší, ale v zatáčce plave a na mokré hlíně či trávě při sjezdech mám pocit, že se pohybuju neustále ve smyku. Python mi příjde, že drží až do určitého náklonu stopu, pak končí naráz.Životnost u obou překvapivě dobrá. Otázkou je jakou alternativu, pokud je chci jezdit i tréninkově po asfaltu, kde jsou oba překvapivě dobré (malý valivý odpor). Michelin Comp S light?
Zkus si Fast Freda, kdyz se ti zda, ze RR je kostitras :-))
Na tom se dá jezdit? Já myslel, že to je reklamní pláš? ke snižování váhy kola…:)
Jsem se uprimne zasmal, :o)). Bo vozim na predku FF 2.25 na pevne vidli a nejak si nestezuju.
na pevne vidli to hovori samo za sebe. Bych tve nazory ohledne pohodli bral s velkou rezervou.
Je to relativní. Nejsu masochista – pohodlí řeším dost. Poraď jiný, pohodlnější pláš? než Fast Fred podobného valivého odporu/vzorku.
Hookworm:o)
co Schwalbe Mighty One? Vzorek ne moc vetsi, a pohodli docela solidni.
Tož si to tak neber, ale když už mám vyhodit 800–1000 za gumu, zvolím něco univerzálnějšího a životaschopnějšího. Leda tak fasovat…
Univerzálnost je právě relativní; někdo řekne, že mu ustřelil pláš?, druhý řekne, že si špatně najel. Vzorek/chování pláště mi plně vyhovuje pro mé pojetí biku. Vydrží mi půl roku na předku, což mi dostačuje.
Co by si doporučil teda na předek?
Na maratony (dle mé zkušenosti): Mosquito, Bulldog, Scorpion (v pořadí podle obtížnosti terénu). Kdyby Deathgrip nevážil 650g a byl snadno k sehnání, pak je tohle můj favorit, lepší vlastnosti jsem vepředu nejezdil.
Obecně: dezén – středně vysoké špunty, směrově stavěné, ne moc husté, ideálně s náběhovou hranou pro lepší valení, nebo stavěné tak, že tvoří středovou linku. Směs – tvrdost méně než 60. Rozměr – poctivých 2.0 nebo víc. Váha – kolem 500g a míň. Schopnost udržet vlastnosti v širokém rozmězí huštění(30–60psi).
Maxxis Medusa 2.1, 510g http://www.maxxis.com/…t_detail.asp?… Jezdim tu 1.8 a jsem naprosto spokojenej.
To jsou pláště z docela tvrdé směsi. V mokru na tvrdém podkladě (kluzko) bych se na nich vyloženě bál jezdit.
plus/minus je to to iste..Zober XCR DRY a mas vystarane /lahke, rychle, dobre drzia/
Pythony jsou o něco málo menší než RR 2,25", pohodlí mi přišlo na obou stejný. Python Air Light vydrží dýl (Gold zase míň) jak RR. Na předek zvažuju Bontrager Jones a dozadu RR 2,25". Mám drátové a sjíždí se docela rychle. Na počet defektů jsou o něco horší jak Pythony, ale není to objektivní posouzení. Co je ale důležité: oba pláště se mi na předku protáčejí při brždění (ráfky Remerx Country nebo Mavic M232 OEM). Je to divný, protože přibližně stejně široký Maxxis Ranchero, Larsen TT a nebo Conti Vertical to nedělají.
Me by jeste zajimalo porovnani techno dvou plastu napriklad s takovym Continental Explorer?! Zvladne to nekdo?
Explorera sem mel v dratu – takze tezkej. Tim padem RR lip akcelerujou a jedou. Explorery zase lip drzej. Na porovnani by to chtelo Explorer Supersonic.
Nemyslis spis twister supersonic? A neni TS na porovnani spis k Racing Fast Fred?
Ne, myslim Explorery Supersonic :-)
aha sorry, nepochopil jsem vtip (teda jestli to opravdu byl vtip a ja se tady neztrapnuju ze neznam nejakej zazracnej novej plast :))
tak teda ted zase netusim ja… :-) Ale myslel sem to tak, ze aby to bylo objektivni porovnani, tak by to chtelo porovnat RR v kevlaru a Continental Explorer Supersonic, kterej je cca stejne tezkej jako ten Ralph. http://www.koloshop.cz/index.php?…
Continental podrzi vic diky tem stuplum v prislusnem terenu. Ale casem ta smes zatvrdne a je uplne nanic. Na asfaltu ma nevyhodu, taky na tvrdem povrchu ve srovnani s RR. Spis bych asi uvazoval o Micheline. Hutchinson dane tridy jsem nejezdil,ale mam vuci nim silnou antipatii kvuli bezdusovkam. Jinak treba Scorpion drzi docela slusne a taky je rychlej. Momentalne jsem ale zatizenej na Schwalbe :)
taky sem „zatizenej“ na schvalbe, mam black jack 2.25 a rr 2.1, a horsi byla akorat inova za 160kc:o))
jj, mam k RR este Micheliny Comp S lighty. Sou z mekkci smesi, takze lip drzej – hlavne treba na mokrejch korenech. Zase dost pribejvaj sramy. V zatackach mi pripadaj taky trochu jistejsi. Jinak v odvalovani a akcelaraci mi pripadaj stejny. Katalogove sou o par gramu lehci nez RR – realne to este zvazeny nemam.
Zdar. Me by zajimaly Tve zkusenosti u tech bezdusovek. Ja mam s bezdusovyma Pythonama jen dobre zkusenosti. Zdar
Dobry. Akorat se mi nepovedlo zalepit diru zadnym zpusobem. Tak jsem nakonec vozil dusi. Plus, na plasti se asi poskodila patka, tak hodne hazel :( Nazouvani a sundavani rukou, nafoukat slo normalni pumpickou (samozrejme nutnost namazat boky).
Zdar. Muzes prubnout muj postup: Ja pokud mam defekt, tak smirkem zbrusim to zebrovani, ktere se nachazi ze vnitrni strane plaste a zatim nebyl problem se nezalepenim. Jinak mam odzkouzene jak klasicke zaplaty i lepidlo ktere koupis. Dobre zkusenosti mam taky s chemoprenem a zaplatou ze stare duse. Zdar. At se dari.
No, toho jsem se prave bal, zbrousit to. Myslel jsem, ze tim poskodim plast. Jinak se mi to taky zdalo jako reseni.Koneckoncu tak zalepuji defekty i na autach. Ale treba nedavno jsem lepil Schwalbe bezdusak a tam jsem pouzil normalni lepidlo na dusi a je to ok. Ale i dira je malinko jina (pripinacek, na hutchinsone to bylo od ostryho sutru).
Zdrsnovat se nesmi akorat verze Light, kde bys znicil kostru plase. Klasicka verze jde v pohode zalepit stejnym postupem jako duse. Nikdy jsem s tim nemel problem.
Vazene se bat nemusis – odzkouseno v praxi. AT se dari.
Pythony bezdušáky, nejlépe 2.30 a máš z HT fulla, který jede dopředu jak HT, :-).
Zdar. No az zlikviduji ty co mam, tak to mozna prubnu, jen aby mi prolezli zadni stavbou. Dik. Zdar.
Jeden vtipnejsi nez druhej :)
Humor je pozitivni ne ? :o)
Urcite. Jestli smich prodluzuje zivot, tak diky vam budu nesmrtelnej :)
Jen to ne. :o) A co tak velice pobavilo ? :o)
Jeden radi misto rezacek asfaltu nasadit plaste a nafoukat na provozni tlak a prirovnava to k fullu (uz to samo o sobe je dost smesny) a druhej ma obavu jestli se mu ty plaste vlezou do silnicky ;) Bezva dvojka stazenejch kraliku :)
Do silničky ? že by mi neco uniklo ? :o)
A do kteryho horaka se nevejde 2,3" plast? :-D
Ja ten 2.3 jkovy plast v ruce nemel, ale vim zebezdusove Pythony jsou o neco objemnejsi nez jine 2.1 cky ktere jsem jezdil. No a moje zadni stavba je tvorena z dost hrubych trubek a nejak moc mista tam uz ted neni u tech 2.1 cek, takze se radeji presvedcim nez si to poridim ne ?
Jj. To rozhodne. Jen me to pobavilo.
Fajn.
Pádlisto, pojď na nějaký menší flame, :-). Už mi to chybí. Nejsu stažený králík, možná jsem chlupatější než Ty. Co Ty na to, jako svazák, he? .-)
Treba zadni stavba Meridy LRS model 2002,2003
Hmm, ale to neni HT, pardon :)
To neva. I o tom horskym by se dalo pochybovat :)
„2.30“ Python si zachovává klasickou stavbu Pythona, čiliž je opravdu úzký na udávanou šířku. Z toho bych strach neměl. Proto jsem psal, že to pořád fičí dopředu. Je to těžký pláš?, až bizardně vysoký, :-). Ale velmi pohodlný. Pádlista: Nejsem STAŽENÝ KRÁLÍK!! :o))
Pavouk :-))))
vrrrr! :o) Že Tě zlechtám… .
:-P
:-)))))