na zimaka si chcem dat kotucovky, mozem zohnat za rovnaku cenu bud jeny alebo druhe. ktore su lepsie?
na zimaka si chcem dat kotucovky, mozem zohnat za rovnaku cenu bud jeny alebo druhe. ktore su lepsie?
Prave sem se taky chtel zeptat na to samy… Ja je mam obe doma MX-1 ma stelovani vzdalenosti desek ne imbusem ale takovym plastovym koleckem a ma napinani lanka na brzde (MX-2 ho ma jen utazeny imbusem) me by spis zajmalo jestli brzdi obe stejne nebo ne
mna tiez skor zaujima ta ucinnost, kludne to budem stelovat imbusom
Tak z tehlech dvou bych bral nejradsi nejaky uplne jiny ;)
napodobne
a ked pomysliz ze na svete su len tieto dvoje brzdy? Tak ktoru. Dnes sa musim rozhodnut tak uz napiste nejake ±
Snad radsi podrazkou. Na svete nejsou jen tyhle dve brzdy a stejnou praci ti odvede i levnejsi kotoucovka a stejne draha hydraulika ti odvede nekolikanasobek.
No mě nezbývalo nic jiného než vzít za vděk právě HMX-2kou, mám ji příliš krátce než abych ji mohl věrohodně soudit, ale dost mě překvapilo, že věčka jsou oproti ní (podotýkám, že nevím ještě není moc zajetá) daleko jedovatější.
No ja mam opacnou skusenost mel sem vecka Sram 7.0 a ted mam MX-2 a ty brzdej nekolikanasobne lepe (je pravda ze nez si „sedly“ tak to chvili trvalo… Tak nevim bud se moje MX-2 povedla nebo se ty V-cka od Sramu nepovedly… Jinak uznavam ze treba takova HFX-9 brzdi nesrovnatelne lip ale to je trochu jina cenova kategorie.....
=>ale na zimak, a pre dievca budu stacit?
Jo mych 87kg zastavej v pohode, jde o to jak by brzdili ty MX-1, ty se svoji „konstrukci“ lisi a spis se podobaj tem mech. Avid
MX-2 jsou ty levnější mechaniky od hayesu, že jo? Zkoušel jsem je chvilku a přišly mi stejný jako moje tehdejší V deorka s Kool-stopama. Výhoda je ale, že brzděj i v bahně a sněhu. Teď mám Avid BB7 a oproti V fakt bomba. Když jsem si už na ně ale zvykl, tak si říkám, že by mohli ještě bejt o krapet silněší. Nějak sem línej mačkat páky.:)
Jo sou. prave ze oproti V maj proste stabilni brzdnej ucinek…Ja mel v tech sramech origo spalky a pak jeste ruzny a jiny znacky (je pravda ze nikdy nic drahyho) dopadlo to tak ze po mesici byly cely zbrzdeny a jen sem je nastavoval. Kotouc nastavim 1× za pul roku (popotahnu vytahany lanko a jezdim dal) No ja kdybych menil za neco jinyho tak na 100% hydry…Jenze to bych musel menit ram a pak bych se dopracoval k celymu kolu a na to penize fakt nejsou…
Proc pri prechodu z mech. kotoucu na hydry musis menit ram?
Protoze na ramu mam takovy ty "valcovy navarky se zarezy"na bowdeny a ne jen takovy ty prohlubne.(snad se da ten popis pochopit pokud se tomu nak odbornejc rika tak netusim jak) Vim ze to jde proste jen prilepit pomoci takovych tech lepicich uchytu na ram ale to se mi nelibi…
Tak to jsem si presne myslel :))) Btw. stejne ho budes muset menit az ti vyjde ta barva z mody ;)
Ja mam modrej ram a ta je moderni porad :o)
hele v baumaxu maj za 40 kč 100ks stahovacích pásek, a já jsem sakra důslednej aby to drželo takže jich mám na přední i zadní hydře použitejch celejch 11!!! příšerný co. ale jinak jsi spíš případ pro reakci pádlisty…
Taky mam stejne navarky jak popisujesh. Myslim ze tohle by to mohlo vyreshit, ne? http://www.cykloprofi.cz/…oncovky.html HK-10
mam napad…predavam jednu HMX-1 a jednu HMX-2, s kotucmi 203mm a 160mm Hayes, novymi packami Promax…tak to kupte a mozte porovnavat :) Cena 2500Sk za obidve ICQ. 269–830–238 mail: nsbiker@t-zones.sk
uz som sa rozhodol pre MX-2, za 1k sk.
Ja zas asi skusim vymenit MX-2 za MX-1. Hur to brzdit urcite nebude maximalne si nijak nepomuzu… :o)
Ja zas asi skusim vymenit MX-2 za MX-1. Hur to brzdit urcite nebude maximalne si nijak nepomuzu… :o)
Ups…Nak mi blbne net :o)