je tu nekdo ze sportovní skoly???

42 nepřečtených
  • jakub

je tu nekdo kdo studuje sportovni skolu ?? nebo ji uz vystudoval?????

0 0
    • Jogador  

Já jsem vystudoval stavárnu, ale to tady asi nikoho nezajímá,co…:)

0 0
    • seis  

no, mam za sebou sportovni management – ale profi sportovec nejsem, pomuze ti to nejak?

0 0
    • Ice-goofy  

je jsem vystudoval sportovni gymnazium jestli to mas na mysli?

0 0
    • Martinkaa  

A studuju na Fakulte telesne kultury v Olmiku,ale se sportovcema jen kamaradim – delam fyzioterapii :-). To te asi taky nezajima, ze? ;-)

0 0
    • wroum  

ZS s RVJ pri PeF UK SPSG VOSG

…zadnej sport :-)

0 0
    • Paris  

Já studuju na Masarykově univerzitě FSpS. Co tě zajímá?

0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Lookas  

4 roky spotrovni trida na zakladce, 4 roky sportovni gymnazium brno, 1 rok pedagogicka fakulta (telocvik) a 4 roky FTVS UK Praha (pul rok pred statnicama) ale profesionalni smlouvu podepsanou taky nemam… :-( takze ve sportovnich tridach uz 13 let… :-) :-)

0 0
    • vasil  

teda kubo docela jsi mně navnadil můžeš pustit do éteru o co jde?

0 0
    • Honzas  

rok (osmicku – tou se tehda koncilo;-) jsem vydrzel na sportovni zakladce (judo) nad stolou. pak jsem utekl na „normalni“ gympl. a chvili jsem byl taky v TSM (nebo mozna SVS).

0 0
      • jack  

jo já mám 5 let sportovní základky a 4 roky sportovního gymplu v ostravě.sice nevím o co jde,ale klidně mi to pošli taky.

0 0
    • jakub  

dekan vsem vec je uz vyresena, a ja doufam ze se taky na nakou tu skolu dostanu moc diky…

0 0
      • Martyss  

Imho…pokud se nechceš sportem živit, tak bych upřednostil normální školu…:-)

0 0
        • jakub  

jj dik nepreju ti vedet cim se ja zivim..........

0 0
          • Martyss  

Pokud je to legální, tak ti to schvaluju…:-)…btw nechtěl jsem, aby to vyznělo, že jsem proti tomu, aby se někdo živil sportem

0 0
    • ferda