• Teg

    Zdravím všechny, jelikož se ve velmi dohledné době blíží doba kdy si koupím novou vidlum tak jsem opět na vážkách. Do teď jsem jezdil manitou mars super – s lázní jako měl scareb – samozřejmě s LO.

    Varianty mam 2 R7 super clicIT remote LO takže regulace zdvihu na LO na řidítkách

    REBA Team Uturn Poplock to by mělo být více méně podoné (pokud se pletu opravte mě)

    Jezdím XC a to 99% les nebo hory – na asfaltu se ohřívám jen při svižných přejezdech. Mám bezmála metrák a budu to brzdit kotoučema. Mam více sympatií k R7 řeknu to rovnou a bez mučení, ale to pramení pouze z dobrá zkušenosti s Marskou a na LO jsem zvyklý a nikdy se mi ho nepodařilo rozbít – ani když jsem se zavřenou vidlí omylem spadl s nakládací rampy. Takže očekávám bouřlivou diskuzi. Díkes za vaše názory

    Teg

    0 0
    • Teg  

      Jo ještě drobnost mam lehký bike, takže to hovoří taky pro R7

      0 0
    • cabbage  

      vzhledem k tvymu metraku a kotoucum bych bral rebu, 32mm nohy a tech par g navic se urcite projevej, nepredpokladam ze R7 bude tuzsi nez black a ten rozhodne neni tuhej nijak zazracne… vahu si najdi v historii, ale ten rozdil neni nijak propastnej, rebu mam od 17.1.05(uz je to rok a den:) a zatim se vse ok. jen te chci upozornit ze reba nema lock(ale jen neco jako vypinatelne SPV -vic v historii pod „poploc“) a zmena zdvihu je na korunce. R7 ma IT -tedy nastaveni zdvihu v hodne velkem rozpeti z riditek, bohuzel se u nej objevily 2 problemy 1) aby se zdvih zase zved je potreba vidli vyrazne odlehcit(trebe jet po zadnim) nebo si na to vzpomenout na konci prudkeho vyjezdu… a 2) nekdo tu cosi psal o zaneseni prepousteni IT a naslednou disfunkci- najdi v historii, detaily si nepamatuju…

      0 0
      • kesu  

        souhlas,jen ze ty novy rs maj lockout takovej ze proste prvni cca 1,5cm hold chodi ale stejnak kdyz se o to opres tak to drzi takze to bych bral spis jako +.Na R7 sem nikdy nejel ale citlivost reby je famozni,jedina jeji vada je ze moddely 2006 nemaji nastavitelnej zdvih,takze bych koupil lonskou.

        0 0
    • kurýr na bajku  

      Nevim jak R7, ale REBA je supr vidle.

      0 0
    • náčelník  

      Pokud pod tvým metráčkem vydržela Marska, tak by R7 měla vydržet taky. Otázkou je, jestli jsi tu Marsku jezdil na kotoučích … Jestli přecházíš z ráfkových brzd na kotouče, tak s tvojí vahou je R7 značně diskutabilní. Zkušenosti s ní ale nemám.

      0 0
      • Teg  

        Jdu z V ček na disky

        0 0
        • náčelník  

          Tak to bych tu R7 asi nedoporučil. Ale opakuji – zkušenost nemám ani s tou vidlicí, ani s kotouči a ani s váhou 100 kg :)

          0 0
    • vlk  

      bych vzal rebu. Pokud chceš lehkou citlivou, tak vzduch-dual air je asi to nejlepší.32 nohy a delší pouzdra mluví pro rebu co se týká tuhosti a použití kotoučů.Rozdíl ve váze není tak velký.Si najdi v historii jaký je rozdíl v uváděné váze R7 a zkutečné.

      0 0
    • lubos  

      Reba, na tvou vahu urcite. Tech 100–150g navic je zbytecne resit.

      0 0
      • Teg  

        No docela jsem se prokousával předchozíma příspěvkama a ono vážně pro rebu mluví vícero věcí. No nemam sice těch avizovaných 100 nýbrž 95 ale když se obleču a obuju tak tam bude ten metrák. Už jsem se taky smířil s váhou. Tak si rejpnu co reba vs marzošky? Díkes všem!

        0 0
        • lubos  

          uvidime po roce jezdeni. Jinak marzoska jde nastavit progresivita, u Reby to vypada, ze to nepujde.

          0 0
    • jpl  

      Souhlas se vším, co bylo uvedeno na téma Reba. Tuhá, citlivá nastavitelná. Nemá trvdej LockOut, ale když nebušíš ve stoje a nespurtuješ po silnici nevadí to, v terénu je to plus. Můžu doporučit Dual Air, bez U-turnu. Setjně nakonec jezdíš jen jeden zdvih a ten jde změnit uvnitř. NAvíc, když máš lehčí kolo i Reba Dual Air je lhčí a jednodušší vnitřně, takž menší riziko problémů. Jsem roční spokojenej uživatel.

      0 0
      • Teg  

        U-Turn funguje na celym zdvihu jako clictIT nebo je to jen 85–115? ale máš recht v tom že člověk nakonec ježdí jen tu jednu dýlku a na zbytek peče

        0 0
        • mawerick  

          U-Turn je na celým zdvihu… ale já to na vidli měl (na Dukovi) a použil jsem to za celou dobu jednou:) A to jěště ze srandy abych zjistil jestli to fakt funguje:)

          0 0
          • marapara  

            Já to docela U-Turn na Dukovi používám, Hlavně do kopce míň a z kopce víc.

            0 0
        • cabbage  

          jen 85–115…

          0 0
    • sportovni_biker  

      Mám dotaz, pokud zamknu Manitou R7 vidlici LockOutem na korunce, je možné, že se stále tak 2 mm pohybuje? Je to můj první LO, tak proto se tak blbě ptám. Myslím, že proraženej není, protože komprese reaguje na otáčení, i když nevím k čemu je.

      0 0
      • Gorgov  

        2mm je nic, je to v pořádku:)

        0 0
        • Veeteck  

          No nevim, Manitou by podle melo byt zavreny uplne. Podle me tam ma malo oleje.

          0 0
          • smallbrother  

            ne, manitou se trochu pohybuje. Docela napevno to má RS.

            0 0
            • MlokCZ  

              Tak nevim, jak všechny RS, ale ty co mají motion control to napevno rozhodně nemají a mají pohyb při locku klidně až 1cm.

              0 0
    • dancing dog  

      mam taky metrák ±, mam R7, funguje bez potíží,bezvadně. Zatim jednu sezonu. Nejezdím ale moc těžký terény a mám jí na Véčkách, na koutouče bych jí teda už fakt asi zvažoval… Takže- zhubni 10–15kg a jdi do R7 na kotoučích .-)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.