Hojte. Kdysi jsem tu četl o rámu za necelé 3tisíce, nemůžu to zpětně najít. Jde mi pouze o co nejlevnější rám na zimáka, při mé výšce neseženu příliš standartní, takže zakázka. Dík.
Hojte. Kdysi jsem tu četl o rámu za necelé 3tisíce, nemůžu to zpětně najít. Jde mi pouze o co nejlevnější rám na zimáka, při mé výšce neseženu příliš standartní, takže zakázka. Dík.
Funguje, :-)). Jsou vychytávky… .
Mrkni do nase bajky www.bike-forum.cz/…se_biky.html?… je to ze slovenska,v hodnocenich je telefon na firmu kde Ti reknou vic.Dela cokoliv,videl jsem skakaci kola,maly,velky…
Ceny presne nevim, ale vari na zakazku. www.cyklobares.cz/
Hm, vaří. A peče i dorty? :-) Dík
Jeste muzes zkusit Sirera v Beroune.
U Bareše jsem se ptal, než jsem si objednal Sfinxe. Zkusím poptat, jestli kutá i něco mimo Značkové věci alla Columbus, Dedacciai.
Jo, pak se zeptej, taky by me to zajimalo. Ocelaky jsou moje!
Nevíš, jak to vypadá u Sfinxu? Proběhla tady nějaká zmatečná a neověřená informace o jeho konci.
Já jsem tam psal nedávno , a vaří z levných trubek z chomutova, já se ptal na rám na 29-ku , a předpokládanou cenu mi řekli 4200 .
Sorry patří to kousek výš , pod zirecka .
Bych chtel videt, jak bys to tam nacpal.
Bareš staví rámy i z neznačkové oceli, nějaký levný materiál z Chomutova. Kdysi jsem z toho měl postavený cyklokrosové kolo, váha velká a design fuj, ale na lepší Táta tenkrát neměl. Svůj účel splnil na 100%
No, to ze ocel je „neznackova“ dneska az tak moc znamenat nemusi. Ja mam „neznackovou“ ocel od Sanko Japan á la FORT – je to sice o neco tezsi, ale naprosta spokojenost. Prej je to slozenim replika Thron slitiny od Columbusu. Myslim ze spis jde o kvalitni zpracovani…
Ja myslel ze napises ze je to replika Hatori Hanzo steel:-)
To by musela být naše Englíííš véééry gůůůůůůd :o)
Hatori hanzo mi moc inglis nezni :-) ?
porad vic nez japonsky;)
Aaaaa! Jsem zametenej! :-) Uz pomalu ani nevim na cem jezdim!
No tak ti to vysvetlim, Hatori Hanzo je frajer, kterej v KilBillovy Ume Thurman vyrobi mec na zabiti Billa, no a ve filmu se mecum od Hatori Hanzo rika Hatori Hanzo steel, takze sem to myslel jako ironii protoze se obecne tvrdi ze japonska ocel je nejlepci
Nejlepčí?? Hepččííí, je to pravda, :-).
Ahaaaa, dekuju. Budu muset dohnat technickokulturni revoluci. Zatim jsem jen u strycka Mao, a teda nic moc. Leda by se samopaly pretavily na hydroformingovy trubky ramovyho trojuhelniku. V coz bohuzel moc nedoufam:-)
Co paříš?
Aaale to nic…neparim, ale vcera se u nas palilo, vis? :-))
No, jo, dal bych si. Zásoby doma řidnou… :-).
:-)))) Nic – sam mam malo! :-)))
No jo on totiž SFINX = Bareš pod lakem…
Mimochodem, taky jezdím Sfinx :-)
J.
Dplníme fotky biků, ať můžeme posoudit… :o)
LeaderFox dela velikost 24 , cena 2300kc.
Leader Fox je velice levný. Ve velikosti 24" i přiměřeně dlouhý. Tedy pokud ocelí zmlsaný Žir sedne na obzvláště tvrdý hliník ;o)
Zmlsaný nejsem. Hodím tam vidlu, zadek bude drncat, ale ruce a hlava si bude vyloženě libovat.
A tak Žireček k osvícení přišel :o)))
No to jeste neni cele. Jeste alespon, brzdy, tlumic, plaste…
Ele, ele,…pláště vozím balóny. Brzdy mám kvalitní. Útrapy tlumím dobrou náladou a radostí z jízdy.
Jenom z Tvyho pohledu…toto je pulka osviceni, respektive dobry zacatek :)
Ach tak, tak v tom pripade mam nekde na pude CrMo marky Olpran, nesizenych 3.5kg ocele, vymenim za Studenskou pecet, ale je to jen vel.21.:-)
Dal bych aj dvě studentské pečeti, ale malé…škoda. Člověk by se cítil bezpečně, skoro bych si troufl s tím vytlačovat auta ze silnice, :-)).
Pro všechny, co chtějí rám: www.sterba-kola.cz/…s_250106.php?…
Tohle je teda hodne velky oldschool www.sterba-kola.cz/…big/6706.jpg
Ty prachy, co za to chtějí…těžko pochopit.
Vyuziju starsi tema. Myslíte, že je možné postavit cyklokrosové kolo (pro rekreačního jízdu, max jeden, dva zavody v roce) z nového lehkého crossového rámu? Jak je to s rozdily v geometrii?
samozřejmě jde všechno, ale nechápu proč chceš stavět prasopsa a na tom závodit :-(
zavodit nevím, spis ne to se uvidí, kazdopadne chci delat prasopsa protoze mam jeden hezky novy lehky ram na mojí velikosti doma :-)
možná by bylo dobré napsat hned na začátku, o jaký rám se jedná…
Author Airline rok vyroby bohuzel nevím, ale je to 24" ten nejvetší pravě pro mě, mam dva metry…
Tak do toho bych nešel, to je typický krosový (trekingový rám), pro který platí, co tu bylo uvedeno: geometrie je na odpruženou vidlici (s pevnou se sníží střed a budeš v zatáčkách a v terénu zachytávat pedály o zem), dlouhá horní rámová trubka (na silniční řidítka se používá kratší), dlouhá zadní stavba a celkový rozvor (horší točivost, lenost při nástupech…)
Nojo, ale pro dvoumetrové obry platí trochu jiná pravidla. Dlouhá zadní stavba je v tomto případě třeba, neboť jinak při vytažení sedlovky sedí obří jezdec skoro až za zadním nábojem, což je pochopitelně nežádoucí. A dlouhá horní trubka je taky nezbytná. Airline je ještě podle mě krátký. Bude třeba dlouhý představec a pořádné oblouky, aby na tom neseděl jak za stolem (Je třeba taky uvažovat s dlouhým tělem a o chapadlovitých rukách ani nemluvím, vím jaké peripetie s kolem prožil můj dvoumetrový kamarád Zirecek :-). Takže za mě ano (pro pohodové kondiční vyjížďky). Delší vidlice se určitě dá pořešit.
Nojo, ale pro dvoumetrové obry platí trochu jiná pravidla. Dlouhá zadní stavba je v tomto případě třeba, neboť jinak při vytažení sedlovky sedí obří jezdec skoro až za zadním nábojem, což je pochopitelně nežádoucí. A dlouhá horní trubka je taky nezbytná. Airline je ještě podle mě krátký. Bude třeba dlouhý představec a pořádné oblouky, aby na tom neseděl jak za stolem (Je třeba taky uvažovat s dlouhým tělem a o chapadlovitých rukách ani nemluvím, vím jaké peripetie s kolem prožil můj dvoumetrový kamarád Zirecek :-). Takže za mě ano (pro pohodové kondiční vyjížďky). Delší vidlice se určitě dá pořešit.
No nevím, do dvou metrů mám daleko, takže osobní zkušenost nemám :-)
Podíval bych se ale na geometrii CX rámů třeby od Spyderu nebo Duratecu a porovnal s geometrií toho Authora – má v největší velikosti (610 mm)horní rámovku 605 mm měřeno po trubce, takže efektivně ještě o kus víc, rozvor 1113 mm (víc už má asi jenom autobus), zadní stavbu 440mm, hlavovou trubku naopak jen 165 (to je u beranů tak na 10 cm podložek)…
Spyder má v největší velikosti (640 mm) horní rámovku po trubce 585 mm, hlavovou trubku 225 mm…
krosovej (trekingovej) rám je delší jak rozvorem (pro klidnou jízdu v přímém směru) i efektivní délkou horní rámové trubky pro krátký představec a rovná řidítka. CX je krátké aby bylo točivější ve vracečkách na trati a nahoře se počítá s držením za oblouky..
Samozřejmě, že postavit to tak můžeš, jako třeba raceface , ale musí to být rám určený pro carbonovou vidli – třeba Sup Darkface apod., kde se nepočítá s vyšší odpruženou vidlí… CX rámy mají především kratší zadní stavbu než crossy a pak taky níž položený střed. Prostě jsou to silničky s čepama a vedením lanek po horní trubce:) Otázkou je, jestli by nebylo snazší koupit rovnou nějaký jetý CX rám…;)
Je to nesmysl, navíc dnes už několik značek vyrábí CX kola vhodná i pro běžné použití (Merida, Trek…).
Samostatný CX rám třeba Spyder.
Použití krosového rámu na silniční/CX komponenty jsme probírali například tady: