• zirecek

    Hojte. Kdysi jsem tu četl o rámu za necelé 3tisíce, nemůžu to zpětně najít. Jde mi pouze o co nejlevnější rám na zimáka, při mé výšce neseženu příliš standartní, takže zakázka. Dík.

    Anketa: Funguje to?

    43x
    77%
    3x
    5%
    1x
    2%
    9x
    16%
    0 0
    • zirecek  

      Funguje, :-)). Jsou vychytávky… .

      0 0
    • Vilém  

      Mrkni do nase bajky www.bike-forum.cz/…se_biky.html?… je to ze slovenska,v hod­nocenich je telefon na firmu kde Ti reknou vic.Dela cokoliv,videl jsem skakaci kola,maly,velky…

      0 0
    • jecnak  

      Ceny presne nevim, ale vari na zakazku. www.cyklobares.cz/

      0 0
      • zirecek  

        Hm, vaří. A peče i dorty? :-) Dík

        0 0
        • jecnak  

          Jeste muzes zkusit Sirera v Beroune.

          0 0
          • zirecek  

            U Bareše jsem se ptal, než jsem si objednal Sfinxe. Zkusím poptat, jestli kutá i něco mimo Značkové věci alla Columbus, Dedacciai.

            0 0
            • Tomcat_1  

              Jo, pak se zeptej, taky by me to zajimalo. Ocelaky jsou moje!

              0 0
            • náčelník  

              Nevíš, jak to vypadá u Sfinxu? Proběhla tady nějaká zmatečná a neověřená informace o jeho konci.

              0 0
            • dawa  

              Já jsem tam psal nedávno , a vaří z levných trubek z chomutova, já se ptal na rám na 29-ku , a předpokládanou cenu mi řekli 4200 .

              0 0
            • Peslezedirou  

              Bareš staví rámy i z neznačkové oceli, nějaký levný materiál z Chomutova. Kdysi jsem z toho měl postavený cyklokrosové kolo, váha velká a design fuj, ale na lepší Táta tenkrát neměl. Svůj účel splnil na 100%

              0 0
              • Tomcat_1  

                No, to ze ocel je „neznackova“ dneska az tak moc znamenat nemusi. Ja mam „neznackovou“ ocel od Sanko Japan á la FORT – je to sice o neco tezsi, ale naprosta spokojenost. Prej je to slozenim replika Thron slitiny od Columbusu. Myslim ze spis jde o kvalitni zpracovani…

                0 0
                • fousek  

                  Ja myslel ze napises ze je to replika Hatori Hanzo steel:-)

                  0 0
                  • Peslezedirou  

                    To by musela být naše Englíííš véééry gůůůůůůd :o)

                    0 0
                    • Tomcat_1  

                      Hatori hanzo mi moc inglis nezni :-) ?

                      0 0
                      • cabbage  

                        porad vic nez japonsky;)

                        0 0
                        • Tomcat_1  

                          Aaaaa! Jsem zametenej! :-) Uz pomalu ani nevim na cem jezdim!

                          0 0
                          • fousek  

                            No tak ti to vysvetlim, Hatori Hanzo je frajer, kterej v KilBillovy Ume Thurman vyrobi mec na zabiti Billa, no a ve filmu se mecum od Hatori Hanzo rika Hatori Hanzo steel, takze sem to myslel jako ironii protoze se obecne tvrdi ze japonska ocel je nejlepci

                            0 0
                            • zirecek  

                              Nejlepčí?? Hepččííí, je to pravda, :-).

                              0 0
                            • Tomcat_1  

                              Ahaaaa, dekuju. Budu muset dohnat technickokulturni revoluci. Zatim jsem jen u strycka Mao, a teda nic moc. Leda by se samopaly pretavily na hydroformingovy trubky ramovyho trojuhelniku. V coz bohuzel moc nedoufam:-)

                              0 0
            • jaradal  

              No jo on totiž SFINX = Bareš pod lakem…

              Mimochodem, taky jezdím Sfinx :-)

              J.

              0 0
    • Santus  

      LeaderFox dela velikost 24 , cena 2300kc.

      0 0
      • Pekáček  

        Leader Fox je velice levný. Ve velikosti 24" i přiměřeně dlouhý. Tedy pokud ocelí zmlsaný Žir sedne na obzvláště tvrdý hliník ;o)

        0 0
        • zirecek  

          Zmlsaný nejsem. Hodím tam vidlu, zadek bude drncat, ale ruce a hlava si bude vyloženě libovat.

          0 0
          • Pekáček  

            A tak Žireček k osvícení přišel :o)))

            0 0
            • Pá-dlista1  

              No to jeste neni cele. Jeste alespon, brzdy, tlumic, plaste…

              0 0
              • zirecek  

                Ele, ele,…pláště vozím balóny. Brzdy mám kvalitní. Útrapy tlumím dobrou náladou a radostí z jízdy.

                0 0
            • TinkTink  

              Jenom z Tvyho pohledu…toto je pulka osviceni, respektive dobry zacatek :)

              0 0
        • Santus  

          Ach tak, tak v tom pripade mam nekde na pude CrMo marky Olpran, nesizenych 3.5kg ocele, vymenim za Studenskou pecet, ale je to jen vel.21.:-)

          0 0
          • zirecek  

            Dal bych aj dvě studentské pečeti, ale malé…škoda. Člověk by se cítil bezpečně, skoro bych si troufl s tím vytlačovat auta ze silnice, :-)).

            0 0
    • zirecek  

      Pro všechny, co chtějí rám: www.sterba-kola.cz/…s_250106.php?…

      0 0
    • Mig_all  

      Vyuziju starsi tema. Myslíte, že je možné postavit cyklokrosové kolo (pro rekreačního jízdu, max jeden, dva zavody v roce) z nového lehkého crossového rámu? Jak je to s rozdily v geometrii?

      0 0
      • kubad  

        samozřejmě jde všechno, ale nechápu proč chceš stavět prasopsa a na tom závodit :-(

        0 0
        • Mig_all  

          zavodit nevím, spis ne to se uvidí, kazdopadne chci delat prasopsa protoze mam jeden hezky novy lehky ram na mojí velikosti doma :-)

          0 0
          • scalar  

            možná by bylo dobré napsat hned na začátku, o jaký rám se jedná…

            0 0
            • Mig_all  

              Author Airline rok vyroby bohuzel nevím, ale je to 24" ten nejvetší pravě pro mě, mam dva metry…

              0 0
              • scalar  

                Tak do toho bych nešel, to je typický krosový (trekingový rám), pro který platí, co tu bylo uvedeno: geometrie je na odpruženou vidlici (s pevnou se sníží střed a budeš v zatáčkách a v terénu zachytávat pedály o zem), dlouhá horní rámová trubka (na silniční řidítka se používá kratší), dlouhá zadní stavba a celkový rozvor (horší točivost, lenost při nástupech…)

                0 0
                • Singlespeed  

                  Nojo, ale pro dvoumetrové obry platí trochu jiná pravidla. Dlouhá zadní stavba je v tomto případě třeba, neboť jinak při vytažení sedlovky sedí obří jezdec skoro až za zadním nábojem, což je pochopitelně nežádoucí. A dlouhá horní trubka je taky nezbytná. Airline je ještě podle mě krátký. Bude třeba dlouhý představec a pořádné oblouky, aby na tom neseděl jak za stolem (Je třeba taky uvažovat s dlouhým tělem a o chapadlovitých rukách ani nemluvím, vím jaké peripetie s kolem prožil můj dvoumetrový kamarád Zirecek :-). Takže za mě ano (pro pohodové kondiční vyjížďky). Delší vidlice se určitě dá pořešit.

                  0 0
                • Singlespeed  

                  Nojo, ale pro dvoumetrové obry platí trochu jiná pravidla. Dlouhá zadní stavba je v tomto případě třeba, neboť jinak při vytažení sedlovky sedí obří jezdec skoro až za zadním nábojem, což je pochopitelně nežádoucí. A dlouhá horní trubka je taky nezbytná. Airline je ještě podle mě krátký. Bude třeba dlouhý představec a pořádné oblouky, aby na tom neseděl jak za stolem (Je třeba taky uvažovat s dlouhým tělem a o chapadlovitých rukách ani nemluvím, vím jaké peripetie s kolem prožil můj dvoumetrový kamarád Zirecek :-). Takže za mě ano (pro pohodové kondiční vyjížďky). Delší vidlice se určitě dá pořešit.

                  0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
                  • scalar  

                    No nevím, do dvou metrů mám daleko, takže osobní zkušenost nemám :-)

                    Podíval bych se ale na geometrii CX rámů třeby od Spyderu nebo Duratecu a porovnal s geometrií toho Authora – má v největší velikosti (610 mm)horní rámovku 605 mm měřeno po trubce, takže efektivně ještě o kus víc, rozvor 1113 mm (víc už má asi jenom autobus), zadní stavbu 440mm, hlavovou trubku naopak jen 165 (to je u beranů tak na 10 cm podložek)…

                    Spyder má v největší velikosti (640 mm) horní rámovku po trubce 585 mm, hlavovou trubku 225 mm…

                    0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Pedro RB  

        krosovej (trekingovej) rám je delší jak rozvorem (pro klidnou jízdu v přímém směru) i efektivní délkou horní rámové trubky pro krátký představec a rovná řidítka. CX je krátké aby bylo točivější ve vracečkách na trati a nahoře se počítá s držením za oblouky..

        0 0
      • alinceb  

        Samozřejmě, že postavit to tak můžeš, jako třeba raceface , ale musí to být rám určený pro carbonovou vidli – třeba Sup Darkface apod., kde se nepočítá s vyšší odpruženou vidlí… CX rámy mají především kratší zadní stavbu než crossy a pak taky níž položený střed. Prostě jsou to silničky s čepama a vedením lanek po horní trubce:) Otázkou je, jestli by nebylo snazší koupit rovnou nějaký jetý CX rám…;)

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • scalar  

        Je to nesmysl, navíc dnes už několik značek vyrábí CX kola vhodná i pro běžné použití (Merida, Trek…).

        Samostatný CX rám třeba Spyder.

        0 0
      • Singlespeed  

        Použití krosového rámu na silniční/CX komponenty jsme probírali například tady:

        http://www.bike-forum.cz/…ilnicni.html#…

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.