Mohl byste mi, prosím, někdo vysvětlit, jak to pracuje a k čemu to je???
Mohl byste mi, prosím, někdo vysvětlit, jak to pracuje a k čemu to je???
jak to vidi manitou // Infinite Travel nastavení zdvihu
IT je náš doposud nejlehčí vzduchový pružící systém pracující na principu přepouštění vzduchu z pozitivní do negativní komory. Pro snížení zdvihu pomocí páčky na řídítkách do potřebné míry stačí na vidlici zatlačit, po odjištění páčky se vidlice vrátí zpět k plnému zdvihu. Vše probíhá beze změny tvrdosti pružení. //
čili taková kopie (myslím co do funkce) RS U-Turn…
A v jakém funguje rozsahu (zdvihu) např. u Blacka Patinum nebo R7 super?? Vyrábí se R7 na V-brake?? Podle katalogu by se měla, ale jinak na netu se jinde o tom nepíše a všude jsou obrázky bez V-brake.
Jo i ne,snižování zdvihu mají společné.Nedávno na toto téma probíhala diskuze. Jinak se mrkni na Minanovi stránky má tam grafy charakteristik it a rtwd/u-turn to lecos napoví.
Oprava. stránky uživatele Milan1
Spíš si myslím že to funguje jako Eta.
Myslim, ze ne…
Akorat, ze se pak vyrazne meni charakteristiky pruzeni, a vidle je prej hodne mneka. Nechce se mi to hledat, ale nekde na foru uz se tady o tom bavili. O tenhle system se nejak nezajimam, bo mne vubec neuchvatil…
Zmáčkneš páčku, vidle spadne o 120 na dno, s brutálně změněnou geometrií vyjedeš krpál, nahoře nadhodíš kolo a zmáčkneš páčku, vidle vyjede do původní polohy.