• Nerd

    Ahoj všicni. Prosím vás o pomoc. Rozhoduji se, jaké kolo si koupit. Bydlím na Šumavě a baví mě jezdit po neznačených cestách a stezkách (většinou se tomu ani tak nedá říkat) a v terénu. Proto jsem v takových rozpacích. Zvažuji tři varianty kola: Hoss-deluxe, Dawg-deluxe nebo Coiler. Další můj problém je v tom že nejsem žádný střízlík. Měřím 2 metry a vážím 118kg. Proto ty rozpaky Dawg versus Coiler. Mám obavu aby se pode mnou Dawg nerozložil při nějakém menším skoku. Ty fully se mi moc líbí ale ujede se s nimi někam?? Podotýkám že moje výpravy nejsou delší než 30 Km. Čas od času se vypravím i dál, ale spíš mě baví vyšlápnout to někam na kopec a pak se pokouším zabít cestou dolů. Už mi z toho jde hlava kolem. PROSÍM PORAĎTE… Díky

    Anketa: Jaké kolo mám koupit?

    2x
    13%
    1x
    6%
    10x
    63%
    0 0
    • goofy  

      Ja bych pridal Norco SIX 3. Tam by chtelo ale vymenit brzdy, coz je necelych 5000 navic… U toho letosniho Coileru se mi nelibi ta Drop Offka s ocelovymi nohami. Jinak z te tve trojice bych bral Coilera.

      0 0
      • Nerd  

        díval jsem se na to Norco, a u něj je psaná vidlice Marzocchi Dropoff 4 a ta je i u toho Coilera. V čem je rozdíl?

        0 0
        • goofy  

          Ta o toho Coilera mela nazivo a ma i na obrazku ocelove vnitrni nohy. Vidle je pak zbytecne tezka, a hlavne po zkusenosech s Dirt Jumpery bude i mit horsi chod, asi…

          0 0
        • MartinXC  

          Rozdíl je hlavně v rámu a funkci zadní stavby. Očumuju fully už nějaký týden a jinou stavbu než 4ramenný s HorstLinkem bych ani neuvažoval (což je to Norco Six). Model Six One mi připadne i výbavou na slušné úrovni Osobně šilhám spíš ke Specialised Enduro, jen ty jejich ceny … (za taiwanskou práci).

          0 0
          • MF  

            Moze mi niekto vysvetlit preco je ten HorstLink tak suepr? Preco vyrobca ako kona je tak prasteny ze neprenese ten cap o 5 cm inam a bol by pokoj? Ked sa to tak zobere tak ram ako kona bere negativa z jednocapu (udajne tvrdne pod brzdou) a aj z 4capu (vaha, viac pohyblivych casti). Napriek tomu sa najde kopec vyrobcov co tento system pouziju. Preco?

            0 0
            • prodi  

              Protože Horst link je pod patentem Specializedu a za jeho použití se platí nemalé prachy.

              0 0
            • kesu  

              ten rozdil je,nebo spis by mozna mel byt,v citlivosti na razy pod brzdama ale myslim ze vlastnosti tohodle systemu jsou na BF zbytecne moc vychvalovany.Ono to chodi pekne,ale ze by fs bez toho byl necim menecenym je podle myho blbost.ten chod pod brzdama je sice lepsi ale ne zase o tolik jak se to tu vychvaluje.Daleko vetsi sluzbu udela poradnej tlumic.Ja kdybych resil stejnej vyber jako mas ty,sel bych asi do coilera a casem bych resil upgrade.Spesl enduro je dobrej bike ale je hodne drahej,,

              0 0
              • kesu  

                btw 30km se da ujet na vsem,tydle kola o kterejch pises spadaji do kategorie 150mm a to je jeste docela jezdivy ale na amraton bych s tim nechtel spis bych to volil kvuli tvoji vaze

                0 0
            • Páník  

              HorstLink by mel omezovat pusobeni retezu pri slapani na funkci odpruzeni.osvetleni ruznych typu odpruzeni bylo v unorovym Velu

              0 0
              • MF  

                No ved prave tam som si to precital. No a ak je to tak ako pisu tak nechapem preco niekto vyraba principialne „nepodareny“ system. Ma to skutocne len nevyhody? Mne len neleze do hlavy, ze ak je po vsetkych strankach lepsie dat ten cap o kusok vedla, preco to neurobia? Je to skutocne len o prachoch ktore by museli platit?Kona tento system uz pouziva roky…

                0 0
                • MartinXC  

                  On je HorstLink licencovaný taky už roky. A skutečně ta jiná poloha čepu udělá rozdíl v kinematice, ne celé zadní stavby ale hlavně zadního kola. Je to tu v B-F diskutováno mnohokrát, a i Velo to uvádí už docela jasně a přehledně. Pravda taky je, že u příbuzného problému – zanořování vidlice při brždění – se nad tím nikdo až zas tak nepozastavuje … Výrobci se drží svých konstrukcí, protože je přece jen trochu vychytali (ss pomocí chytrých tlumičů) a náklady do vývoje ještě asi nemají umořené.

                  BTW by mě zajímalo, jak to dělá Giant, pomalu každý rok jiný závěs …

                  0 0
    • cabadaj  

      Asi bych si vybral tohle : Coiler. Tedy jestli nechceš, vybírat z něčeho jiného.

      0 0
    • Quake 9.0  

      Tohle vypadá líp: www.marinbikes.com/…springs.html

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.