Hodlám koupit pumpu na kolo. Čemu by jste dali přednost? Ruční pumpě anebo elektrickému kompresoru?
Hodlám koupit pumpu na kolo. Čemu by jste dali přednost? Ruční pumpě anebo elektrickému kompresoru?
Anketa: Co používáte při nafukování kol?
rozhodně velká ruční. komprersor je naprosto zbytečnej
Kompresor a pumpa vycházi přibližně stejně … tak proč bych si měl namáhal ruku?
…myslel jsem cenově.
takže za 1. po tvé odpovědi mi naprosto uniká smysl toho, proč jsi zakládal tento thread- 2. kompresor za 1000 kč neseženeš (pokud nehodláš používat nějakej šrot z ledničky. Ale za 1000 kč máš solidní pumpu
Kompresor se dá sehnat i za míň než 1000kč! Jelikož budu foukat kolo a ne kamión úplně stačí nějaký. Kolo je navíc nafoukané rychleji a bez námahy.
Ale nedas s nim takovy tlak jako s pumpou.
clovece, delam u výrobce kompresorů, na obchodním oddělení a o kompresoru pod 1000 jsem ještě neslyšel
Takovej na 12V napajeni do auta, cena tak 500 set.
nemuzes prece cenově srovnavat kompresory od vas z Orliku a nekde od vietnamcu nebo podobnyho puvodu, to je uplne jina liga
no to je jasný. my taky začíname někde na 15 bez daně. Ale samozřejmě nějakej ten šrot z číny taky vozíme a ta cena (prodejní) tam začíná min na 2 500.
Pekna blbost.
Hmmm, takže: můj „šrot“ z ledničky fouká jenom na pouhých 12 atm jestli se ti to zdá málo tak si asi potápěč a potřebuješ foukat flašky, dále mám na něm manometr což si jistě pochopil když vím kolik fouká a navíc rád dělám na kole večer kdy mám na práci klid a s tímhle kompresorem můžu foukat ve tři v noci a přesto, že bydlím v bytovce tak o tom nikdo neví.Tož tak. Ale máš recht kup si pumpu budeš mít svaly :)
Tak k němu bych si musel dokupovat pumpu, protože na galusky je to málo. Foukám na 15.
Já mám kompresor z lednice a spokojenost. Foukám i kola od auta. JEn na ní není tlakoměr :-(
Sakra na něm!!
Pořiď si votroka, když seš línej :-)
V lese se zásuvky blbě hledaj. Bývaj schovaný.. A jinak ani tou malinkou nejmenší prťavou minihustilkou to netrvá víc než chvilku nafoukat.. Nevím co řešíš:o)
řeší pohodlí při pumpování doma. to jenom tak na okraj. :)
Kdybych pumpoval 100kol denně tak jo… Klidně kompresor.. Ale na 3–4 kola kupovat kompresor…
Sem to řešil předloni. Minipumpa Vela duopíst 200–300 stlačení dle objemu pláště. Velká pumpa Beto 15–20 stlačení. Kompresor 1 stlačení.
Rozdíl je evidentní takže bych to nechal dle chuti každého soudruha. :)
Ty už ho nevypneš?
bych chtěl takovej s nastavitelnou tlakovou pojistkou. nastavíš 2,5bar a vypne to samo :)
Sem pro poradnou pumpu, neni tak nachylna na poskozeni, je vic mobilni a pri foukani se dobre rozcvicis a je levnejsi
určitě ruční…
autokompresorek za 250 Kč a spokojenost.
autokompresorek za cca 200 a max spokojenost uz nekolik let
(i pro kovare)- s autokompresorkem musiš pokaždy k autu. dost blby. třeba ja – z 6 patra – uplne o ničem. A nepište mi, že si ho předělate na 220, protožo to vám strašně zvedne náklady – je tam vysokej odpor a potřebopvali by jste sakra velký trafo
se pořád snažíš obhájit svoje nepravdivé výroky o nedostupnosti kopresorku pod 100OKč? Vzdej to . BTW: kompresorek má nízký „odpor“, ne vysoký. A někomu nemusí dělat problém napájení i mimo auto – u 230V zásuvky – třeba má nabíječku PB aku, nebo už má jiný síťový zdroj 12V i pro jiné potřeby atd. Co si představuješ pod „sakra velký trafo“? Třeba 50W toroid velikosti pěsti?:-) I kdyby si někdo 12V zdroj kvůli kompresorku postavil, pořád je celkově dost hluboko pod 1000Kč. Ale nikomu nic nevnucujem, ať si fouká každý jak uzná za vhodné, proste jsme s kompresorkem spokojení a to je to nejdůležitější, ne?
omlouvám se , nejedná se o nepravdivé výroky, ale jak teď pořádně čtu – o nedostatečnou informovanost.
no samozrejme, pokud ti vyhovuje tak neni co resit. Myslim ze 50 W bude malo, videl byh to tak 80 , spis 100, protoze tam bude tak 6 – 8 A. jinak informaci mam myslim dost. A rec tu byla o kompresoru ne kopresorku :-), takze na svych vyrocich budu asi trvat :-). Jasne.muzes koupit i akukompresor (cca 1000 – 3500), ale to teda rozhodne nedoporucuju – je to desnej kram (a v kvalite co se tyce ceny rozdil neni – pouze v nalepeny znacce, protoze je to vsechno z ciny)
FAkt to vzdej:-)řeč byla o foukání kola – myšleno jako kola bicyklu, ne nákladního auta, takže své výroky jsi měl přednést na truck-forum.cz; tam by ti je někdo i uvěřil:-). Proud schválně změřím, ale jedno je jisté, 50W bohatě s rezervou stačí, a neobávám se říct, že je to i předimenzované – to 50W trafo mám totiž ve zroji, kterým napájím ten autokomprasorek. Aku-koprasorek – v tom taky nevidím moc smysl, sebou tahat do lesa ho jistě nikdo nebude a doma nebo u auta stačí jen šňůru vrazit do zdroje 12V. Zbytečně se otravovat s niklovýma nebo PB akumulátorama. Kromě toho, o tom jakémsi akukompresorku, který se kdysi velmi draho prodával (myslím že Komersia) jsem neslyšel vůbec nic pozitivního.
no jo, to truck-forum me fakt pobavilo :-). Musim uznat, ze tve opovedi nechybi vtip a nadhled. Vzadavam to v tom smyslu, ze uznavam auto kompresorek jako moznost pod 1000 kc. Ale pro me je pumpa stejne lepsi, a to mame s pritelkyni 5 kol(i kdyz treba pro me by asi nebyl problem do 1000 mit i plnohodnotny kompresor). Nicmene jak jsem psal vyse – kazdemu to co vyhovuje. Akukompresor je strasnej srot (vraci se jich min. polovina prodanych) a ma snad tri kila. Jinak taky uznavam, ze se u me projevuje tezka profesionalni deformace. Bezne operuji s kompresory v deitkach kW, takze foukani gum u kola je prece jenom trochu mensi vec, nez na jakou jsem zvyklej.
at jedu odkudkoliv kamkoliv, vzdy ma cesta zacina pobliz auta…a ten kompresor tam je porad a klice mam porad u sebe…a proste to je jednodussi nez s pumpickou (malou mam taky, ale pouziju ji spis nekde v lese). a kdybych se uz nahodou rozhodnul foukat doma (nevim proc bych bral kolo domu), tak muzu kompresor v pohode pripojit ke zdroji co pouzivam na napajeni nabijecky na Li-POLky, ale to sem este nikdy nepotreboval…
no já většinou i doma používám malou ruční pumpičku SKS a nějaký problémy mi to nedělá, sice máme v garáži i dvě velký na auto, ale nějak nemám potřebu je používat
– musim se k tomu obejbat
- jak je to rychli casto zapomenu srovnat dusi v plasti
– kdyz to chce clovek rychle je to makacka, ale ja to
vetsinou rychle nepotrebuju
- je to hlucnejsi nez velka pumpa
– dela to kraval
- drahy
- malo mobilni
Tak takle ja vidim vyhody a nevyhody ruznych pump.Kompresor sem sice nikdy nemel, ale at si z toho udela kazdej obrazek jakej chce. Podle me je kompresor zbytecnoust, teda dokud mi zdravi slouzi :)
Když píšeš rychli, tak piš také drahi. Bude to aspoň všechno v jednom nářečí.
no boze, mi to uteklo
…vakuová..........
Aby ale moc lidí nepumpovalo takle kola… To pak na světě moc vzduchu nezbyde:)
vis jak usetrej gramy kdyz budou mit v plasti vakuum :-)
Jo ale představ si tu katastrofu kdyby se to pumpovalo „vopačně“
vesmir na Zemi :-)
Příjemný večer a Zemi v duši…
když jsme v Dílně, foukam kompresorem, když sem doma nebo venku mam topika pumpičku, nebud linej ;)
foukam velkou pumpou, idkyz mame i kompresor, ale ten je bez manometru. Velkou pumpou je to par fuku a je to… Hlavne se da vozit kamkoliv – treba na zavody apod.
Atomova.
Do kazde rodiny, atomove hodiny.
kdyby si potreboval, mel by se nam uvolnit jeden peknej kompresor, 2-pist stabilak 22kW.. ;) na kolo idealni…
no a kdyby clovek potreboval vetsi tlak (treba na galusky), tak se da nenapadne napojit na menic od isobarickyho lisu, tam to umi 420MPa.. :D
ČKD Žandov 2JVK 120, 160 M3/hod., ten by zvladl asi všechny kola co tu mame naraz :-). (teda kromě galuskaču, protože ten přetlak z něj nevytahneš)
tak jsem změřil onen 12V autokompresorek made in PRC, a jeho příkon při nezatížení je 39 W, při hodně velkém zatížení (zacpaná hadice) až 48 W, tj žere 3 až 4 A při 13 až 12V.
tak nevim, ale kdyz jedu nekam pryc, na zavody, nebo neco, tak do nejakyho toho auta (sam auto nemam) prdnu svoji velkou klasickou pumpu s nanometrem a je vyreseno. nafoukas rychle, zkontrolujes tlak, nevim, jestli by se mi chtelo resit nejak to kamsi zapojovat, lovit draty… ve sklepe mam daleko k zasuvce a tak… nahovno.