Pumpa ruční anebo elektrická.

50 nepřečtených
  • lukassvihel

    Hodlám koupit pumpu na kolo. Čemu by jste dali přednost? Ruční pumpě anebo elektrickému kompresoru?

    Anketa: Co používáte při nafukování kol?

    39x
    83%
    0 0
    • borda  

      rozhodně velká ruční. komprersor je naprosto zbytečnej

      0 0
    • lidumil  

      Já mám kompresor z lednice a spokojenost. Foukám i kola od auta. JEn na ní není tlakoměr :-(

      0 0
    • vojtechposmourny  

      Pořiď si votroka, když seš línej :-)

      0 0
    • Splinter  

      V lese se zásuvky blbě hledaj. Bývaj schovaný.. A jinak ani tou malinkou nejmenší prťavou minihustilkou to netrvá víc než chvilku nafoukat.. Nevím co řešíš:o)

      0 0
      • mastihuba  

        řeší pohodlí při pumpování doma. to jenom tak na okraj. :)

        0 0
        • Splinter  

          Kdybych pumpoval 100kol denně tak jo… Klidně kompresor.. Ale na 3–4 kola kupovat kompresor…

          0 0
          • mastihuba  

            Sem to řešil předloni. Minipumpa Vela duopíst 200–300 stlačení dle objemu pláště. Velká pumpa Beto 15–20 stlačení. Kompresor 1 stlačení.

            Rozdíl je evidentní takže bych to nechal dle chuti každého soudruha. :)

            0 0
    • fousek  

      Sem pro poradnou pumpu, neni tak nachylna na poskozeni, je vic mobilni a pri foukani se dobre rozcvicis a je levnejsi

      0 0
    • CZiko  

      určitě ruční…

      0 0
    • kovar  

      autokompresorek za 250 Kč a spokojenost.

      0 0
    • wroum  

      autokompresorek za cca 200 a max spokojenost uz nekolik let

      0 0
      • borda  

        (i pro kovare)- s autokompresorkem musiš pokaždy k autu. dost blby. třeba ja – z 6 patra – uplne o ničem. A nepište mi, že si ho předělate na 220, protožo to vám strašně zvedne náklady – je tam vysokej odpor a potřebopvali by jste sakra velký trafo

        0 0
        • kovar  

          se pořád snažíš obhájit svoje nepravdivé výroky o nedostupnosti kopresorku pod 100OKč? Vzdej to . BTW: kompresorek má nízký „odpor“, ne vysoký. A někomu nemusí dělat problém napájení i mimo auto – u 230V zásuvky – třeba má nabíječku PB aku, nebo už má jiný síťový zdroj 12V i pro jiné potřeby atd. Co si představuješ pod „sakra velký trafo“? Třeba 50W toroid velikosti pěsti?:-) I kdyby si někdo 12V zdroj kvůli kompresorku postavil, pořád je celkově dost hluboko pod 1000Kč. Ale nikomu nic nevnucujem, ať si fouká každý jak uzná za vhodné, proste jsme s kompresorkem spokojení a to je to nejdůležitější, ne?

          0 0
          • kovar  

            omlouvám se , nejedná se o nepravdivé výroky, ale jak teď pořádně čtu – o nedostatečnou informovanost.

            0 0
          • borda  

            no samozrejme, pokud ti vyhovuje tak neni co resit. Myslim ze 50 W bude malo, videl byh to tak 80 , spis 100, protoze tam bude tak 6 – 8 A. jinak informaci mam myslim dost. A rec tu byla o kompresoru ne kopresorku :-), takze na svych vyrocich budu asi trvat :-). Jasne.muzes koupit i akukompresor (cca 1000 – 3500), ale to teda rozhodne nedoporucuju – je to desnej kram (a v kvalite co se tyce ceny rozdil neni – pouze v nalepeny znacce, protoze je to vsechno z ciny)

            0 0
            • kovar  

              FAkt to vzdej:-)řeč byla o foukání kola – myšleno jako kola bicyklu, ne nákladního auta, takže své výroky jsi měl přednést na truck-forum.cz; tam by ti je někdo i uvěřil:-). Proud schválně změřím, ale jedno je jisté, 50W bohatě s rezervou stačí, a neobávám se říct, že je to i předimenzované – to 50W trafo mám totiž ve zroji, kterým napájím ten autokomprasorek. Aku-koprasorek – v tom taky nevidím moc smysl, sebou tahat do lesa ho jistě nikdo nebude a doma nebo u auta stačí jen šňůru vrazit do zdroje 12V. Zbytečně se otravovat s niklovýma nebo PB akumulátorama. Kromě toho, o tom jakémsi akukompresorku, který se kdysi velmi draho prodával (myslím že Komersia) jsem neslyšel vůbec nic pozitivního.

              0 0
              • borda  

                no jo, to truck-forum me fakt pobavilo :-). Musim uznat, ze tve opovedi nechybi vtip a nadhled. Vzadavam to v tom smyslu, ze uznavam auto kompresorek jako moznost pod 1000 kc. Ale pro me je pumpa stejne lepsi, a to mame s pritelkyni 5 kol(i kdyz treba pro me by asi nebyl problem do 1000 mit i plnohodnotny kompresor). Nicmene jak jsem psal vyse – kazdemu to co vyhovuje. Akukompresor je strasnej srot (vraci se jich min. polovina prodanych) a ma snad tri kila. Jinak taky uznavam, ze se u me projevuje tezka profesionalni deformace. Bezne operuji s kompresory v deitkach kW, takze foukani gum u kola je prece jenom trochu mensi vec, nez na jakou jsem zvyklej.

                0 0
        • wroum  

          at jedu odkudkoliv kamkoliv, vzdy ma cesta zacina pobliz auta…a ten kompresor tam je porad a klice mam porad u sebe…a proste to je jednodussi nez s pumpickou (malou mam taky, ale pouziju ji spis nekde v lese). a kdybych se uz nahodou rozhodnul foukat doma (nevim proc bych bral kolo domu), tak muzu kompresor v pohode pripojit ke zdroji co pouzivam na napajeni nabijecky na Li-POLky, ale to sem este nikdy nepotreboval…

          0 0
    • Vojtas  

      no já většinou i doma používám malou ruční pumpičku SKS a nějaký problémy mi to nedělá, sice máme v garáži i dvě velký na auto, ale nějak nemám potřebu je používat

      Velka pumpa
      je to rychli

      – musim se k tomu obejbat
      - jak je to rychli casto zapomenu srovnat dusi v plasti

      Mala pumpa
      je vzdy poruce
      clovek si u toho zacvici
      MŮŽE SE U TOHO SEDĚT !!!
      přesné dávkování tlaku
      usetrim – staci mi jedna pumpa misto dvou

      – kdyz to chce clovek rychle je to makacka, ale ja to
      vetsinou rychle nepotrebuju
      - je to hlucnejsi nez velka pumpa

      Kompresor
      rychli
      pro lenochy idealni

      – dela to kraval
      - drahy
      - malo mobilni

      Tak takle ja vidim vyhody a nevyhody ruznych pump.Kompresor sem sice nikdy nemel, ale at si z toho udela kazdej obrazek jakej chce. Podle me je kompresor zbytecnoust, teda dokud mi zdravi slouzi :)

      0 0
      • Vrci  

        Když píšeš rychli, tak piš také drahi. Bude to aspoň všechno v jednom nářečí.

        0 0
    • jjirka  

      …vakuová..........

      0 0
    • Kubajz.1  

      když jsme v Dílně, foukam kompresorem, když sem doma nebo venku mam topika pumpičku, nebud linej ;)

      0 0
    • Meesha  

      foukam velkou pumpou, idkyz mame i kompresor, ale ten je bez manometru. Velkou pumpou je to par fuku a je to… Hlavne se da vozit kamkoliv – treba na zavody apod.

      0 0
    • jecnak  

      Atomova.

      Do kazde rodiny, atomove hodiny.

      0 0
    • fousac  

      kdyby si potreboval, mel by se nam uvolnit jeden peknej kompresor, 2-pist stabilak 22kW.. ;) na kolo idealni…

      no a kdyby clovek potreboval vetsi tlak (treba na galusky), tak se da nenapadne napojit na menic od isobarickyho lisu, tam to umi 420MPa.. :D

      0 0
      • borda  

        ČKD Žandov 2JVK 120, 160 M3/hod., ten by zvladl asi všechny kola co tu mame naraz :-). (teda kromě galuskaču, protože ten přetlak z něj nevytahneš)

        0 0
    • kovar  

      tak jsem změřil onen 12V autokompresorek made in PRC, a jeho příkon při nezatížení je 39 W, při hodně velkém zatížení (zacpaná hadice) až 48 W, tj žere 3 až 4 A při 13 až 12V.

      0 0
    • Siddha  

      tak nevim, ale kdyz jedu nekam pryc, na zavody, nebo neco, tak do nejakyho toho auta (sam auto nemam) prdnu svoji velkou klasickou pumpu s nanometrem a je vyreseno. nafoukas rychle, zkontrolujes tlak, nevim, jestli by se mi chtelo resit nejak to kamsi zapojovat, lovit draty… ve sklepe mam daleko k zasuvce a tak… nahovno.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.