Mate nekdo vlastni zkusenosti s temito rafky. Zvazuji ho na zadni kolo V brzda. XC jezdeni.
Mate nekdo vlastni zkusenosti s temito rafky. Zvazuji ho na zadni kolo V brzda. XC jezdeni.
Na předním kole mi přežil přes 10000km (část z toho ještě s pevnou vidlicí), na zadním míň. Je dost vysoký, některé pumpy se mi těžko nasazovaly na ventilek. Žádný zázraky, co se týká pevnosti nebo váhy od něj nečekej, ovšem v poměru k ceně (někde jsem ho viděl i pod dvě stovky) je naprosto v pohodě.
Já jsem ho na pevňáku před pár rokama používal na takové drsnější enduro ježdění, a za ty peníze bych řekl, že výborný ráfek. Sice nedostatky, které popisuje kolega s výškou ráfku, a problémy při foukání byly, ale žádná tragedie.
kdyz je davaly kdysi na kellys tak k nim meli specialni duse, s megadlouhym motoventilkem, po par mesiscich jsem propichanou dusi (tu musim upozornit na nekvalitni vnitrek, ostre hrany, ani gumova paska to neuchranila, zluta michelynka uz v pohode) vyhodil a sel koupit novou, v 10 cykloshopech (pha-most-litvinov) na me koukali jak na ufo-dlouhej motoventilek? se nevyrabi, nemame, prave jsme prodali posledni nechcete tuhle......) nakonec jsem jich par koupil primo v pze v kellysu (v moste ani litvinove v „kellysu“ nemeli). Pak jsem to resil dlouhym galuskovym na ktery jsem nasadil kousek gumy ze slahounku.
tzn: pres 3 roky jsem na nem jezdil, vahu jsem neresil, vydrzel hrube xc, par skrbancu na nem je. velky pozor bych dal na ostre hrany uvnitr (ja propichal majlant).
to samy s tim nakupovanim taky na me koukali jak na blbce.taky sem ho mel na kellysu.
Jezdil jsem kol. 10 kkm celoročně. Přežil bez úhony. Stále používaný, centrován jen jednou a to jen trochu. To zpracování není opravdu dokonalý, ale poměr cena /výkon se mi jeví super.
no mam ich na obidvoch kolesach,maju okolo 5500km a zatial v poho,len s tym fukanim je obcas problem…
Mám ho taky, ale nějakou zvláštní pevnost nemá. Rozhodně radši Mach1 za zhruba stejnou cenu
na to, jak je tezkej, moc nevydrzi. o hranu se mi podarilo docela vyrazne zdeformovat stenu.
zapomněls napsat k čemu jsi ho používal :-)
a je ten Mach 1 na v brzdu, apropo maji ho nekde na webu Diky
Je na večka, ale jestli ho mají na webu nevím. Kupoval jsem ho už dávno.
koupil sem ho pred nedavnem na predni kolo u hanaka za 100,–. najezdeno zatim 260km prevazne po silnici :), takze vydrz moc (spis vubec) hodnotit nemuzu. ale ta vyska rafu je docela problem pri foukani :/
Já vozím vzadu Remerx Grand Hammer. Je taky vyšší, ale ne tam jako Grand Rock, takže foukání je v pohodě. Zatím jsem na něm natočil asi 9500 km a v pohodě. Jen jsem jej někde švihnul a mírně ohl, ale nemusel jsem centrovat, jen jsem ho kombinačkama narovnal. Asi nejaký šutr. Jinak jsem na předním kole vozil Remerx Alpina – lehký ráfek bez kalíškování. Čoveče na kotouči 180 mm, jsem ho vozil skoro 4 roky. Najel jsem na něm tak 28000 km. Jen jsem jej nechal před každou sezonou vycentrovat. Letos jsem ho ale zrušil, když proskakoval mezi dvěma stromy. Jeden jsem totiž trefil a co bylo dál už si můžete domyslet … měl osmicu jak prase.
tu alpinu sem si taky nemohl vynachvalit…lehky rafek, ktery vydrzi prekvapive moc.
Vozím je několik let, vždycky dokud se probroušením nezačne bortit bok ráfku. Trochu těžší, používám duše s prodlouženým autoventilkem. Foukání může být někdy problém, chce to mít duši před foukáním buď úplně prázdnou nebo skoro plnou. Pro letošek zkusím na moje XC-ježdění EAGLE, nejlehčí ráfky od Remerxu.
Eagle never more … po nějaké době začaly příšerně a (neodstranitelně) vrzat kalíšky v ráfku. Po různých experimentech s dotahováním, povolováním, čištěním a promazáváním (nic z toho nevydrželo déle jak 100 km a většinou mnohem méně) jsem ho vyměnil za novější stejného typu … a po dalších 80km jsem si to nechal přeplést na Alex Ace 19.
To lupani casem zmizi,ale chce to pevny nervy a semtam promazat:(
Přešel jsem ke konkurence, u které ani nezačalo …
Taky reseni:)Delal mi to Jumbo,tak vim jaky to je,ale tam nebylo kam prejit sirsi rafky se blbe shanely nebo byly dost drahy.