• SIROKY_ZABER

    POTREBOVAL BY SOM PORADIT…MAM VELKU DILEMU CI SI KUPIT GT AVALANCHE PRO V SERIOVEJ VYBAVE T.J. XT, LX, NOVE RS RECON 130MM, NOVE LX HYDR. BRZDY ZA CCA 50 TIS. ALEBO GT AVALANCHE EXPERT SO SRAM X 9, DEORE HYD BRZDY, ALE VYMENIL BY SOM SUCASTNU RS TORU ZA MARZOCHI ALL MOUNTAIN 3 130 MM, RAMY SU V OBIDVOCH BIKOCH ROVNAKE, ROZDIEL JE IBA VO VYBAVE…PRICOM BY CENA BOLA V KONECNOM MERANI ROVNAKA V OBIDVOCH MERANI…NEJAZDIM MARATONY, SKOR SI POTRPIM, ABY BICYKEL NIECO VYDRZAL KEDZE JAZDIM DOST AGRESIVNE XC AJ S NEJAKYM TYM FREERIDOM....­.PROSIM AK MATE NEJAKE NAVRHY TAK SEM S NIMI…A ma technologia triple triangle nejaky skutocny vyznam alebo je to len jeden z reklamnych tahov gt?…teda pocul som ze gt ram absorbuje ovela narazov do prednej trubky, kym klasicky ram prenasa tieto vibracie do sedlovky…neskusal som..neviem posudit…ale uz konecne musim.....ma tu niekto z vas skusenosti s touto technolgiou?…nemate potom v terene priblizne rovnake dojmy z jazdy ako na fulle?…hmmm asi trochu prehanam…

    Návrat hore

    0 0
    • náčelník  

      Triple triangle rozhodně není jen marketingový tah – zadní vzpěry jsou natupo přivařeny k horní rámové trubce a vibrace se tedy přenášejí do ní a teprve potom do trubky sedlové. Ale je to stále HT, s fullem to nelze srovnávat, ani se softailem. Přešel jsem z klasického HT na GT, oba rámy byly z téměř totožného materiálu, jen jsem přeházel komponenty. V prvních chvílích to bylo skutečně znát, ale ta změna je tak malá, že o tom za chvíli nevíš. Ta změna ale může být i opačná, třeba při přechodu z pohodlného ocelového rámu na Zaskara, který byl vždy hodnocen jako velmi tuhý rám, kde je vše podřízeno výkonu. Hodnotím triple triangle kladně, ale rozhodně to není důvod k zavržení klasického HT.

      0 0
    • Daf  

      Podle obrazku to vypada ze ty ramy jsou stejny, ale v popisu je vsude ze Pro je z materialu Kinesis Superlight a Expert Alu 6061. Takze info ze jsou ty ramy stejne bych si overil u dovozce nebo primo na nalepce na ramu. Ja bych bral to Procko je lip vybaveny. Tezko rict jestli Triple Triangle nejak funguje. Mozna je to spis jen klasicky konstrukcni prvek GT :) Mozna spis ten zmensenej trojuhelnik prida na pevnosti zadni stavky. Ono u HT se o pohodli nikdy moc neda mluvit. GT je dobra znacka myslim ze dava zaruku 5 let na ram. Jezdim na Zaskarovi a jsem moc spokojenej.

      0 0
    • BB  

      vždy mě vrtalo hlavou, jak může triple triangle fungovat, tak, že přenáší vibrace do horní rámové trubky namísto do sedlové, když má ale vzpěry zadní vidle přivařeny k sedlové trubce. Aby to mělo nějaký význam, tak by ten svár musel být nějaký pružný, aby se ta vibrace do sedlové trubky nepřenesla. Ale možná, že jsem chyběl v hodině fyziky, když se to probíralo. Pokud by to nějaký význam mělo, tak by se na to vrhlo více výrobců a pokud je to chráněno licencí, tak by se určitě našla firma, která by licenci koupila (jako např. horst link). Můj názor, na triple triangle je, že to má pouze kola GT nějak odlišit.

      0 0
      • náčelník  

        Prohlédni si pořádně ten rám. Vzpěry jsou natupo – t.j. plným profilem přivařeny až k horní rámové trubce. Sedlové trubky se jen dotýkají a v tom místě jsou jen lehce „přiťuknuty“. Tím „dotykem“ se přenese minimum. Ono to funguje, ale zas tak velký přínos to není.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.