:-)))
:-)))
A ještě má oblíbená statistika TUV. Zvláště v případě Laguny stojí za nakouknutí …
Hele, Lagunu první generace mám a sice ročník 95. Jsem naprosto spokojenej. Pohodlí, bezpečí a velkej zavazadlovej prostor. Fakt dobrá kára.
tak jen pro ty, kteri tady tohle porad cetli a nevedeli zda jsem to auto vzal, tak jsem ho teda nevzal
Já nějakou Lagunou jezdím, ale těžko říct, co to je za typ. :-)))
Ne!
jo jo tu znam:) ja to seru, proste to risknu i kdyz nebudu mit posledni slovo ja
nazdar…já mám Lagunu Combi Grantour r.v. 99 a jsem spokojený… v každém servise říkají, že do toho roku se vyráběli ještě poctivé auta a pak to šlo do pr… :-) možná na tom něco bude… jezdíš? na kole? .-)
zdarec, ses zblaznil? v te zime? sezona zacina az v dubnu, sem tam tuknu gumovym mickem o stenu :-)
:)
No vidíš, já jí mám už 7 let a jsem spokojen. Teď však přesedlávám na nové Mondeo :-) Přece jen, už je ta laguna trochu hrobka :-)
Dobře děláš:),makal jsem pár měsíců v servisu renault a je to hnus fialovej :D
Nevim, co je to za generaci, ale mam model 07, uveden do provozu brezen 08, dvoulitr benzin. Najeto 110 tkm. Vyborny stav, jediny problem za celou dobu bylo pokazeny topeni – oprava cca 8tkc. Jezdi se mi s ni dobre, jsem moc spokojenej. Prumerna spotreba vcetne klimy je 8.5 litru, ale jel jsem i za 6 a v extremu (hodne spechu v Alpach) kolem 12.
To bude asi zanovni, co? Ze ho nastarujes az za dva roky. Nebo veteran? nebo necemu nerozumim? zase :)
Holt soukromym vozem toho tolik nenajedu
Tady jde o to uvedení do provozu 2008 :-)
A jo, nejak mi to nedoslo. Nula nebo devitka :)
Puč mi prosím 0000001 korun :-)
:D
Jo jo, dik, ja si myslim, ze to je ten co mam moznost koupit ja,akorat r.96, ty mas asi ten facelitovany, prave, ze taky je to dvoulitr liftback,najeto kolem 170 tis., auto bylo koupeno u nas a prodava to znamy, jedna se mi o velike plus a sice, ze vim od koho to kupuju a kdo s tim autem jezdil, je to v rodine, dava k tomu i sadu plechacu se zimnima gumama a auto ma tazne, jinak komplet v el. + klima, a chce za to 95 tis. kč, mám možnost koupit i levnější,ale nevím co je to zač. Každý mě odrazuje,že to veme deset litru, jde o to, že auto mám,ale chci nějaké pro přítelku.
Pokud je ve slusnym stavu, tak ji vem. Je to fakt pohodlny auto. A pokud znas i historii vozu…
jak uz jsem psal, velike plus je to, ze vim od koho to beru a kdo s tim jezdil, melo to dva majitele, a oba v rodine a oba se o to starali, aut je vsude po *****, ale nejhorsi je, ze nikdy nevis presne tu historii. Jinak muzu koupit toho escorta nebo by se mi libila marea,ale ta laguna se zas libi pritulce a libi se ji dost, escort moc
Do escorta bych nesel… , ale ja do toho nevidim.
to mi reklo vic lidi neboj taky do toho nevidim extremne:)
ja eskorta mel 3 roky. a taky bych do nej uz nikdy nesel :-) a to mam pro fordy slabost :-)
To je uplne jina kategorie, srovnavej Lagunu a Mondeo
no dneska se ji zeptam teda, protoze vcera jsem od jednoho mechanika slysel, ze to je auto ten dvoulitr na ****,ale vis jak to je ten ti rekne to druhy ono a ve finalni fazi si stejne udelas po svojem. ale neskodi slyset nazory z vicero stran
Pokud si vzpominam, tak nektere rocniky byly problemove v dieslu. Mozna nektery obsah v benzinu, nevim. Ale jak rikam, za celou dobu jsem s ni nemel problem. Tuk tuk tuk :o)
Ani jedno z nich není po 10 letech moc servisovatelné.
Mám dvoulitra osmiventil RXE ročník 97, najeto cca 180 tis.a zatím maximální spokojenost. Za tři roky jedna porucha – odešel ventilátor topení, oprava cca 3500,– Spotřeba celkem jde, dálku jezdím běžně kolem 6,5l. (pokud to nehoním dvoustovkou), přes město je to k 9l. No, příště asi půjdu do nafty. Pokud znáš historii toho auta asi bych neváhal. Ale je fakt, že mám pro Renaulty celkem slabost, takže to není moc objektivní :o)
v tuto chvili to je pro me objektivni:)
.
pArni generace? To uz snad jezdi malokdo:o)
stoleti pary Acko tam neni ani Vecko, preklep,ale vsichni pochopili
Jak vidis, tak vsichni ne :)
Ja samozrejme taky, jen nekteri nepochopili vtip.
ja se prehmatl,takze muj hlas si pricti k ano.Asi bych do ni sel,jen si ji poradne projed a mozna bych si ji nechal i prohlidnout v autorizovanym servisu,ikdyz ji znas.no a jeste by to mohlo bejt trosku levnejsi preci jen ma najeto a uz je to deset let stary…
ja se taky prehmatl:)
ja
no a nazor?
No, za ty prachy a ze to auto „znas“ si myslim, ze je to v pohode. Nam se ted nedavno vysrala prevodovka (10´000 Kč) a nekdy ze zacatku se to hralo a varilo to. V Renaultu vymenili pulku motoru, nez zjistili, ze je to vickem od ty nadrzky na vodu do chladice. Mame naftovou 2,2 bez turbiny, takze to nema zadnej odpich. Zase kdyz se to rozjede, tak to pak docela jede :-) Nejvetsi plus osobne asi vydim v pohodli a ve velkym prostoru jak normalne tak i v kufru.
co mas za motor a jaky r.v. dik do ankety jsem se uz dival
je to fakt hodne pohodlny, ale dobre se mi s tim nejezdilo. 2.0 (myslim 115 koni) brala lehce prez 9 v prumeru a musim rict este jeden subjektivni poznatek – to auto je vylozene hnusny. a este ke vsemu zabozroutsky :-)
me se zase docela libi, ale daleko vic nova verze.
ekonomika provozu nebude buhvijaka, ja bych 2 l benzin nechtel.
jsem priznivec dieslu:)
jinak to Lance:
co mas za auto, ze chces pritelkyni kupovat tohle? aby se vam doma nesesly 2 velky auta, 2 vysoky pojistky atd.. znama historie je velke +, zas kdyz se ti to vysere, budes nasranej na znamyho… proste dilema pri koupi ojetiny:)
ta nova je este osklivejsi – vim, jde to tezko ale tady se francouzaci prekonali :-)
proti dvoulitru nemam nic, ale je fakt ze takova 2,8 od BMW jw lepsi :-), ale hlavne a to HLAVNE nesmi to pochazet z francie.
a TDI a podobny sou super na jezdeni, ale svezeni je lepsi ve vykonove stejnym benzinu. muj nazor.
tak v nazoru na vzhled Laguny se ocividne neshodnem:))
ja mam TDI 81 kw a jezdi se mi s nim supr. me zase vyhovuje dieslovy projev – motor je proste vetsi „tahoun“, napr. do kopce. a dynamika je taky celkem slusna.
ale kazdy je proste o necem jinym a hlavne na diskusi v jinym foru:)
bych tě spíš tipoval na S-klase poslední generace :o)
jako koho?
jako co je na tom nejasné????
no jestli me, tak jak jsi na to prisel.
jestli Lance, ten samy dotaz
no a vidis, ja bych radeji Cayenna
Tak to bych ti nepral. To ma soused a kdyz to dava do servisu a neni to neobvykle, tak mu misto toho pujcej takovou malou mrchu… 911 carrera nebo tak nejak. Proste neco jako Fiat 126 ;)
cos nakonec koupil za auto?
Ještě nic, ale vypadá to na Forda Fusion 1,4 turbo diesel, ale ještě si musím spočítat jak vyjde Fiesta, ta je totiž ve slušné vybavě s tíhle dieslem za nějakých 330 tis a to je slušná cena. Jen bych tam potřeboval doplnit pár drobností jako ABS nějaký radio a mlhovky a pak uvidím jestli už to nebude náhodou stejně drahý jak ten Fusion.
jo tak fusiona bych si taky nechal libit, ten se mi libi i ta fiesta nemusi byt spatna
tak fusion je myslim celkem slusne drahej.to mam z autosalonu:-D. ps:ABS je pro amatery.
no musíš se dívat do akčních ceníků a i kdyby ne tak furt vyjde líp než třeba Fabie, které je neaskutečně drahá :o(
A ABS je skvělá věc, kdybys jezdil 5 měsíců v roce na sněhu, tak bys tak nemachroval :o(
jsem si delal srandu:-).ja videl ridicak zatim jenom na obrazku:-D
ty nemáš ridičák :-O
Si zase děláš prdel ne?????
a kde bych asi vzal na auto:-)
Prodáš kolo????? :o))))))
no spis kdybych si je nekupoval tak mozna:-).ale prodat je ted,tak mam tak akorat na celkem pojizdnou feldu.hmm,mozna ani to ne.
Neprodávej, na co by ti byla, když nemáš papíry :o)
auta snad jezdi na benzin,ne na papiry:-)
No to by ses divil, kolik papírů je potřeba k tomu abys mohl jezdit autem ;o)
Mám 97´ dvoulitr benzín. Kupoval jsem ji novou. Ve 100 tkm jsem nainstaloval plyn (cirka 21 tisíc), už má 275 tkm. Motor dokonale v pohodě. Poměrně často se mění výfuk. Každopádně za novou fabii bych neměnil.
dik vsem, takze pokud se to bude libit pritulce, tak to beru, argumenty zde byly v poradku a se vsema se da vice souhlasit, jde mi o to, ze to auto nebude jezdit denne a stareho diesla nechci, je to na to at se rozjezdi draha, argument, ze je to silne a velke neberu, male auto pro ni nechci, escorta jsem teda vyskrtl, nekourim, takze to necham na benzin, jinak v jedne „snad nezavisle“ recenzi jsem cet, ze nejlepsi je prave ten dvoulitr osmiventil, i kdyz ****** se muze vsechno ze?:) Na znameho muzu potom byt akorat nasrany, ale to je tak vsechno:)
Problém u 10letého auta kolem 200t km je ten, že končí životnost řadě drahých věcí (kompresor klimačky, ramena+čepy, v elektrice se začnou objevovat mušky, přidírají se prasata ve třmenech , rezem odejdou části výfuku, hrany kufru a dveří, …).
Pokud se s takovým autem nejezdí dost a denně (tj. taky se často servisuje), tak se začne rychle „rozpadat“ a jeden se nestačí divit.
Všechny (4) soukromá auta jsem jezdil až ke 300tis km a nebyl problém v servisu udržet dobrý stav (auta na sebe vyjezdila) a taky je relativně dobře prodat díky udržovanému stavu. Poslední (A4) s ujetými cca 230tis km jsem nechal ženě před 2,5 rokem. Manželka občas popojíždí městem, občas někam zajede dál, ale neudělá víc než 5tkm ročně (já jezdil 70–80tkm ročně). Po dvou letech jsem se nestačil divit co všechno začalo hnít (lišty u dveří, kotouče, loukoťáky), blbnout (blinkry, klima, váha vzduchu), skřípat (čepy, uložení tlumičů) atd. Dát to do pucu vyšlo na cenu slušného bika.
Takže pokud se jedná o auto k občasnému vyjetí, chce to dobrého a levného mechanika, který umí sehnat díly z vrakoviště za pár korun, jinak se ti dobrá kupní cena hrubě nevyplatí. Zvlášť u žabožroutích a špagetářských aut. Z tohoto pohledu je výhodná toyota i když jejich design a motorika nicmoc.
V okruhu mých známých byly dvě a obě se rozpadaly dosti ukrutným tempem. 100t dneska není zas tak moc, ale stejně bych asi měl strach …