Kouknul jsem teď na nabídku pluskových pneu až mě to bude čekat a chce se mi blejt ........... fakt kupují všichni gumy za +/- 1800,–Kč ?? To je peklo.......
Kouknul jsem teď na nabídku pluskových pneu až mě to bude čekat a chce se mi blejt ........... fakt kupují všichni gumy za +/- 1800,–Kč ?? To je peklo.......
všichni ne, já je měl naposledy zadarmo :)
dík za linky, tak dobrý, asi se občas podaří něco za normální kačky
Kenda stojí okolo 600kc
Koupit plusko a pak brečet že nemá na pneu :D
… je podobne jako koupit levne plusko a behem ctvrt roku na nem vymenit vsechny nepodstatny veci, kvuli par gramum a tezky kola tam nechat.
Oboji je trochu na hlavu.
Kola jsou lehká 558g pneu 825g max na nábojích se dá něco ušetřit :) když nevíš tak nepiš
Staci sledovat co na tom kole menis, pripadne zvazujes zmenit a muzu jen kroutit hlavou. Ale tak kdyz se ti chce vyhazovat penize…
Coz se zase jinemu nechce, tak se pta po gumach za rozumnou cenu.
Kokpit je hodně důležitá věc si tedy myslím, takže jestli to považuje a za zbytečnost, tak prosím.
Stejně jako zaplety, kde nemusíš usetrit raketu na hmotnosti, ale třeba tuhost bude úplně jinde… Ostatně proto taky chceš ten lehký a tuhý Apex forbec a karbon rodla ne?
Gramařit na plusku s hliníkovými rámem totiž imho nemá moc smysl… Tak se nediv, že by někdo rad levnější pláště, tobě se taky diví půl fóra a Ty to statečně ignoruješ :)))
Rozhodně nejdřív záplety, pořádný gumy, ostrý brzdy a pak možná ostatní, pokud tedy není i vidlice na hovno :)
"pokud tedy není i vidlice na hovno " můžeš hádat :-)
Thorxi, nenech se zviklat! :-)
Nenechám, na jaře se můžete těšit na můj profil pluskové rakety :)
Myslíš který jaro?
2021 ;-)
To už budeš jezdit po cyklostezkách na enduru :))
Na Torque přeci. :)
Raketu? S tvojí politikou očekávám nějakou zlíhavku. :)
Myslím versus upgrade :)
na pneu má, ale kupovat nesmyslně předražený gumy fakt nechce, proto se ptá…
Ahoj ,nevím co jsi za jezdec a na jaké kolo to chceš,ale mé poznatky z tří etalonů do terénu.Jezdím rychle a drsné věci a po třech letech pokusů s několika gumama jsem se ustálil.Pneu kombinuji předek 27.5"x2.6" a zadek 27.5"x2.8" ,do 3" bych už nikdy nešel,je to už moc a žvejkají se i na 38mm ráfcích.Mám doma tři bajky,dva v elektrice(22/22.7kg) oba překopané na freeride a jedno klasické endurko s větší vidlí, tady jsou pneu 27.5"x2.4" na ráfku 23mm(extrem jumbo).
Ty plusové pneu tedy doporučuji Maxxis high roller II 27.5" x 2.8" DD do zadu a 2.6" předek v 3C.
Tahle kombinace zcela vykryje sucho hlína,prach,čerstvé mokro,ale nikoli sračky,kamení,tráva,skála,kořeny.Do těch sraček jen určené vzorky Shorty,Magic Mary atd.
Zrovna teď kleju nad Maxxis Minion v 3C ,které byly na tom posledním e-kole v 2.8" a DD,musel jsem je rozdělit na dvě kola do zadu,protože to na předku ulítává jak sviňa.Nepomohou změny tlaků,to je plášť na rozjebání.
Jako kdysi koupené v 2.5" a zkoušené ještě na endurech a DH kolech co jsem měl,dle zdejších guru(prý top/leda hovno).Na předek jde použít i Magic Mary v 2.6",ale není stabilní na sypkém ,typicky prach před klopkou nabroušeným z brzdění,ale jinak celkem drží,drhnu ji teď na jednom e-biku a byl jsem celý víkend na Malino Brdu s ní,jedná se o poslední verzi s modrým pruhem s označením Addix Speedgrip Apex,už bych ji ale před HRII nevolil.Mám ji totiž na těch dalších dvou kolech a mám to jak porovnat na stejných tratích a podmínkách.
Širší dozadu? To je nějaká úchylka mopedů?
Motorky mívají zadní plášť širší dost často.
Ano kvuli trakci pri prenosu vykonu na silnici, tohle asi u biku nehrozi :)
Na ty vaše výjezdy horekopcom by se to možná hodilo :-D
Ale na motorce jo. :) A pokud vim tak enduro (spalovací) motorky to mívaj taky tak.
Enduro 21"x90×90(80×100) předek/18"x140×90(120×100) zadek a u MX je zadek 19"x110×90(100×100) směsi většinou dvě/tři a homologace dvě,či bez.Tohle mám za sebou ,13 let.
Ma elektriku psal, tam se to da pochopit, kor jestli to je otevreny :0 …
Je to kompromis, dolů rychle v bordelu,stabilně v zatáčkách-versus jezdec (86kg)+věci(5kg)+e-bike(22kg) a nepřefoukané pneu(1.8–1.9BAR).Výsledek= celé ráfky,bez průrazů,s úsměvem. Třeba teď v Malino Brdo za dva dny 6 knotů a nespočet sičení co se zacelilo na dvou bikech,ale ani jeden průraz na 2.8",za to kluk na 2.4" 2× zadek prorazil.To je vůbec lokalita ,kde si pořádně zapícháš :-) .O tom že to parádně stoupá v bordelu ani nemluvě,ale tam není rychlost a technický jezdec vyjede pomalu na čemkoli standartním,tam pluska netřeba.Další možnost je samozřejmě butyl a DH pláště,ale kdo by na tom jezdil všechno že,s tou váhou?
Pokud si do parků nevezmeš butyl, tak to s ježdění asi nemyslíš moc vážně. A honění e-biku po bikepark to je jen další vrchol demence.
Co je dementního na vyjetí parku nahoru s e-kolem?A pak dolů,když to ten e-bajk umí a majitele to baví?Jak se dostaneš na ilegal,kde není lano a času moc za týden není?A k tomu butylu,mám doma naštěstí už jen tři kola a podle toho cos vypotil by to bylo ,buď přezouvat a mlíkovat šest kol pokaždé když pojedu do bikeparku,nebo skladovat dalších šest kol včetně kotoučů a kazet atd.A s ježděním to opravdu nemyslím vážně,živím se jinak,kolo je jen vyplnění prázdného prostoru po 13 letech na motorce a mezinárodní úrovni.
„přezouvat a mlíkovat šest kol pokaždé když pojedu do bikeparku“ – promin, asi to nedobre chapu. Kdyz jedes do bikeparku, tak tam jezdis na trech kolech?
Ano jsme tři ,otec +dva synové.
Proč tahat do parku e-bike? Jaký to má smysl? Třeba do Itálie jsem teď přezouval 12 plášťů a šlo to. Za 5 dní je stejně na zadku sjedeš, tak že dáš rovnou nové.
Smysl si pořád nepochopil?Přeci zábava,proč si myslíš že je e-bike v parku nepoužitelný,z kopce dolů není krom malinko větší váze rozdíl,tu pocítíš třeba při whipu,když to přeženeš.Ale ta váha butylu na tlumení je daleko větší zlo,než celková kola.
Situace před rokem u mě doma:celkem šest lidí a deset kol,dvě přibližovadla,tři endura,jedno mtb,tři DH,silnička.Jediný kdo to umí servisovat komplet jsem já,k tomu přidej dva motocyklové speciály,jeep,dodávku,dva osobáky+barák.Přišel bod zlomu a s motorkama se seklo,kola jsem povyhazoval taky ,ale díky oblibě jezdit od projížděk přírodou po drhnutí různých DH Cup tratí(nezávodně),jsem šel cestou FREERIDE kol.Na těch zvládnu vše,uskladnit to už jde,servis se zvládá s prstem v nose a užíváme si to ve velkém a klidu.Ty e-biky jsem pořídil po víkendovém zapůjčení a mohu jen prozradit,že se už nikdy ke klasice nevrátím,protože je jednoduše převyšují.A je spousta lokalit,kde je radost jet nahoru,užívat si a nebojovat s kyselinou mléčnou na klasice a být mrtvý po tří kilometrovém stoupáku s 600m převýšením(Kouty).A taky počkej až budeš mít o 15let víc a pár těžkých úrazů za sebou,to nepřeju nikomu!
Plášť jsem nikdy za pět dnů neojel,max. urval nějaký špunt a srazil hrany,ale proříznul jsem jich už pár,nebo prasknul boční plátno.To bys měl asi zapracovat na technice a brždění-hehe(jen vtip).
E bike jsem zkoušel a máš pravdu,je to zábava, ale určitě bych si všiml,jestli na mě po pádu padne 14 kg enduro,nebo jak píšeš malinko těžší 24kg ebike,stejně tak to je s manevrovatelností ve vzduchu,dokud váha nepůjde dolů,tak mi bude klasika milejší.
Asi jsi nepochytil ze pokud borec jezdil motorky (cca 100kg) tak 25kg e-bike je pro něj sranda. A zvládne na tom to co spousta lidí nedá ani na 10kg kole. Jezdím enduro moto hodně rekreačně a ebike mne opravdu nepřijde v terénu jako něco těžkého na ovládání ;-)
Přesně tak, mám dva kolegy a Ti si spíš stěžují, že to kolo je moc lehký oproti moto :)…
Naplněná motorka na startu má 120kg,v závodě se na ní navalí bahno a má i +20kg.Je to tak jak píšete mě 22kg kolo připadá jako sranda,ale mám i druhou zkušenost.
Jedu si to s klukama na Rychlebkách a proti po lajně tři kluci,jeden zakrvavená tvář.Ten zakrvavený na mě vykřikne:„Čau Maro.“,tak brzdím a otáčím se zpět.Hle kolega z motorek,tak se ptám co dělal a on:„No jedu na ten skoček,trochu jsem neměl rychlost tak sahám po plynu :-) a už to bylo.“.Žádný plyn na kole bohužel není a tak se nedá zachraňovat na poslední chvíli jako na moto.To samé ve vzduchu,na moto jsi buď zaklapl brzdy a šel na předek,nebo přidal plyn a šel na zadek,to u kola nehrozí.
Když si na kole zabrzdíš ve zduchu tak jdeš taky na předek, ale zřejmě ne tolik. Plyn bohužel… :)
Si můžeme přišlápnout,ne? :-)
Zajimalo by me, jestli tyhle problemy nekdy resil treba Andreu Lacondeguy, nebo nekdo jiny jezdici obe discipliny na spickove urovni?
To nevím, nicméně si dokážu představit, že když půl života strávíš na jednom, tak zažité návyky můžou být na druhém problém.
Tohle vetsinou problem neni. Je to jakoo kdyz chvili pracujes se sroubovakem a pak neco dotahnes imbusem. :-) pro mechanika prirozenost, stejne jako pro top jezdce.
Asi jako pár desítek let jezdit s manuálem a pak sednout do automatu (ne li naopak :) ) vs. střídat obojí najednou…
Síla zvyku je síla zvyku a stává se to naprosto běžně u něčeho co používáš často a dlouhodobě a pak to vyměníš za něco co dělá to samý jinym principem.
Stačilo když jsem dal páčku ovládání teleskopu zprava doleva. Následujích několik vyjížděk jsem tu páčku mačkal až na druhej pokus – po prvním automatickém hrábnutí do prázdna :-)
Ja sem tam smatram po presmykaci, hlavne teda v kopci nahoru, jestli tam nahodou neni (ma 1×11) :) (A ne, ze by mi chybely lehci prevody, mam to tak akorat, ale proste zvyk je zvyk).
Podvědomí je svině, evidentně už podvědomě šátráš po lehčim převodu. A zbytek mozku se to snaží maskovat že to nee, to je přeci v cajku, převod lehoulinkej. :)
Presne :D. Presel jsem zx 3×10, tam prcek macek je fakt lehkej :)
Jo to znam, bohuzel tam mam ted ovladani teleskopu a parkrat sem si takto omylem dal pekne po kulich :))
Jop, stiznosti na absenci heftu jsem registroval :)…
Určitě jde ebike upravit i na heft ;-) Ale jak moc to pomůže ve skoku netuším
Za 5 dni sjed plast? A rekl ti nekdo, ze mas sem tam i odblokovat zadni kolo :-) ?
Tak ono kdyz fakt trosku jedes, tak se to da i driv. Hodne zalezi na hrubosti kamenu, navic kdyz mas mekci smes i na zadku, tak 5 dnu plnohodnotneho jezdeni je jeste docela dobrych. :-)
Vím, proto ten smajlík. Na týden do Alp stabilně beru 2 sady pneu. Nebývají úplně sjeté, spíš dožezané, s ulámanýma špuntama.
Tak na kole je to kvůli pohodlí.
A já myslel, že kvůli pohodlí člověk sedí doma na gauči :)
Tak že by mě bavilo na HT drtit trvaverz a cvakat u toho zubama na prefoukanych 27,5×2.3… To radši 27.5''x2.8 na 1.9bar
A co na neprefoukanym 2,3? :)
Já teda jsem poměrně dost těžký hovado ale vzadu na 2,3 nebo 2,4 plášti vozim max 2 bary.
A samozřejmě co je hlavní, tak kvůli pohodlí mám vzadu tlumič :)
Ale jak jsem řekl, pohodlí si užívám hlavně doma na gauči. Nikdy mě nenapadlo jezdit kvůli pohodlí na kole :)
To bych musel vozit butyl abych nerozmlátil ráfky a plášťe na 2bar na HT. Z kopce mi to nevadí, ale přejezdy mě fakt drncat nebaví.
Já mám kolem metráku a jezdím na WTB Trailblazer 2.8" tlaky 1 a 1,15, je pravda, že ráfek 45mm vnitřkem to docela podrží a žvýká se mi to až pod 1 bar.
Jenže já jezdím rychle a v terénu. tyhle tlaky bych mohl mít tak na šatolině na i40.
Šak jasné, záleží i na tom co jezdíš a co máš obuté
Musíš mít techniku a nenechávat to všechno na kolu :)
To říkáš ty, mě?! :)
Vidíš snad něco jinýho?
Rád si s tebou zajezdím a uvidíme:)
Co to má s tím co společnýho? Myslím, že oba jezdíme uplně někde jinde a něco jinýho.
Prostě když na pluskovej plášť musíš rvát 2 bary, což je pak tvrdý jak kámen abys nezničil ráfek na trailovým kole, tak je něco špatně, za to se ale nemusíš stydět :)
Nevím kolik si toho najezdil na pluskách, ale 1,8–1,9 bar rozhodně není tvrdé jako prase. Je to o dost pohodlnější než 29×2,3 na 2,2 bar. Možná to bude tím, že jezdím stejné věcí na HT kde jiní mají 150–180mm full.
majkee – no nevim, ale plusko jsem mel a take jsem foukal kolem 1,8–1,9 na min se me zvejkal plast – spis bych rekl ze ten tlak je o tom take kolik kdo vazime. pokud mas 70–80 Kg tak0,9 OK ale pokud mas ke 100Kg tak 0,9 je za me uz malo.
„Nenechavat to vsechno na kolu“ – Josef Dressler radi opak :-)
Akorat to je mysleno, pro trosku jine rychlosti…:-)
Jakoze pomaleji, nebo rychleji?
tipnu si – pomaleji :)
Pomaleji. Jde o to, ze spousta lidi se s kolem pere a delaji krecovite pohyby a zakladni chyby. Kolo toho fakt hodne zvladne „samo“, staci ho jen spravne ovladat. Od urcite rychlosti to ale zacne byt i hodne o praci tela a celkove koordinaci.
Tohle Ti nevěřím,svlíknu gumu už s 1.5BAR na 35mm ráfku uvnitř,normálním projetím klopenky,která je hladká,mám odzkoušené 1.8 předek(2.6") a 1.9 zadek(2.8") na mých 86kg+výstroj.Před 14 dny jsem v Kasině Wielkej ustřelil na B-line předek v jedné klopě a tlak jsem foukal před ježděním na parkovišti.A ráfkama to není ta guma tam drží v patce i po defektu a musím ji jó tahat ,aby spadla.
Moc lehky casing a nebo tam hod nejaky cushcore. 1.5 v Plusku je docela dost i na tvoji vahu a vyzouvat by se to nemelo.
Vozím 1,6 /1,9 ±0,1 bar na i34/i30mm a na 2,8" miniony mi to přijde tak akorát. Nežvýká se to, nehoupe a pohodlí zůstává.
1.6 je ale diametrálně odlišný tlak než 1.9, to je asi jako jez z kopce 30 nebo 50 km/h
1,6 na předním 1,9 na zadním.
Tezko rict. Ja to mam posunuty. :-) 1.9 je absolutni beton a to nevozim ani na asfalt ve 2.25. V Rekonech bez duse jsem vozil kolem 1.1 a 1.35. Na tvrdy klopky bych asi desetinku nebo dve pridal, ale 1.9 si osobne v Plusku nedokazu predstavit. 2 bary jsem vozil na 40mm pneu, kdyz jsem jel vic teren.
Diametrální tady bude nejspíš styl jak kdo z nás jede,hledal jsem videjko a našel jak zhruba jezdím já s klukama a Ty se vyjádři,jestli bys to s 1.1 a 1.35 dal.Já říkám ,že bych to nedal a v druhé klopně bych už jel po ráfku a po skoku by byl ráfek na kaši.
Taky tady pořád píšete pluska,za mě jsou pluska až 3" a ty tady nikdo nepopisoval ,že je jede.To je rozměr už mimo co se jen žvýká při mé jízdě(půjčené kolo s nima).Osobně bych jezdil s mými kily a stylem na klasickém biku(endurko) obě 2.6" a na freeridech jsem u nich i zůstal ve předu,ale díky váze a skákání mám v zadu 2.8".
VIDEJKO (samozřejmě nemyslím toho s kamerou,ten nedoskakuje všechno)
Jo tak tyhle newschool trate jsou spis bikroska a tam vyssi tlak neni od veci i kdyz uplnej beton taky neni dobrej, protoze to v roletach moc nefunguje. Ja jsem na ecku jezdil tady na Pluskach 1.2 a 1.4 a celkem se to dalo myslim. :-)
Jenže ty máš asi tak o 20kg méně než než já a to udělá fakt hodně. :)
Rozdílná hmotnost, rozdílné tlaky, to je jasné. Ale zase z toho rozdílu něco ubere hmotnost kola, když v tom odkazu to odjezdil na ebiku.
Jojo to udela, navic treba s pruzinou jsem sel s tlakem trosku vys. Citlivost podvozku na to ma celkem zasadni vliv.
100kg + výstroj a vozím 1.3/1.5bar
Ale co jezdíš? :)
Beskydy
Áá, to je to magický zaklínadlo :-)
Takže na Javorovém to sypeš pod sedačkou,nahoře zase tu lesní se skoky uprostřed,pak v Řece po doskoku přez cestu na tom prostředním skoku,který následuje po paloučku do kamení a následující kamenné jsi v pohodě jo?Leda s butyly a i tak by to schytaly ráfky,co máš za pneu teda?
Tady asi došlo k nedorozumění. To co jsi vyjmenoval by Thorx asi nešel ani pěšky. On není ani xc, ani am, a už vůbec ne dh jezdec. Je to takový cykloturista s mtb. Po těch hladkých cestách mu to bohatě stačí.
No a tady je přesně vystiženo co e-kolo rozšiřuje za obzory v ježdění.Ten trialek Ti jde a tam ty tlaky chápu jinak by to nešlo,ale jak příjde rychlost a hrany kamenů,je s mými 86kg+ konec.
Mám to samozřejmě bez duší a chová se to mnohem líp než před tím s duší. Začínal jsem na 1.8 a postupně jsem se dostal až blízko k tomu jednomu baru, rozdíl v gripu mezi 1.8 a 1–1.15 je značný. Mám široký ráfek a gumu relativně úzkou kolem 65mm. Na 27mm ráfku měla jen kolem 60mm.
Pokud bys měl zájem, mám tu pár Maxxisů DHRII 27.5×2.8, TR, EXO, jeden 3C, jeden klasika. Minimálně jetý. Pokud bys měl zájem, sz.
Teď jsem zmaten High roller? Highroller 2
HRII. Jsem se upsal.
Např. Maxxis Rekon 27,5×2,6 jen cca 1600 Kč
Zdravim mam kolo gt force x sport 2016 s konponenty viz odkaz(content://com.sec.android.app.sbrowser/readinglist/0821083735.mhtml ) potreboval bych po 2 letech prezout.Mam v planu koupit Continental Mountain King II ProTection 27,5" x 2,4 kevlar. (https://www.nakupni-dum-praha.cz/…-x2-4-kevlar ). Ma s tim plastem nekdo zkusenosti? Moc se zatim nevyznam a chtel bych poradit.predem dekuji :)
Já,je na nic,jestli v terénu letíš,pokud se jen vozíš stačí cokoli.
A co doporucujes?nevim co by mi dobre sedelo na rafkach a v servisech mi furt cpou to co tam zrovna maji.
A jaký máš ráfky? V profilu nic nemáš a já křišťálovou kouli zrovna dneska nechal doma :-)
WTB STP i25, Tubeless Compatible, 32H
To je peknej pluskovej rafek :D. Predpokladam teda, ze chces nepluskovej plast. Mam dobrou zkusenost s WTB – TrailBoss, Vigilante… Mountain King je takovej trochu hrubsi XC plast. Vigilante drzi solidne, ale je uz dost tezkej.
No tak to je dobré s tím rozměrem ráfku,na 25mm bych nešpekuloval a nahodil max 2.5".Vše ostatní nad tento rozměr se bude v zatáčkách žvejkat a nutit Tě foukat víc,ale s tím to zase začne klouzat.Na 30mm si dovolím max 2.6" a až na 35mm dám 2.8" max 3".
Jezdim rad rychle v terenu a i nejake to peklo.A jelikoz mam jen jedno kolo tak obcas ciklostezkou s pritelkyni na mensi vylet. Nevadi mi kdyz se naslapu,radsi se chci spolehnout na vzorky kola kdyz zkousim sve limity. Poradte nekdo s nejakym odskousenym plastem. Cena pro me neni dulezita.
Já jsem se ustálil na Maxxis High Roller II,střed je rychlý dolů,přitom má hrany které brzdí a neskutečné boční vedení.A je to právě univerzál,který sjede a vyjede vše.Do předu dávám směs 3C.
Super,mrknu na to.dik :)
Nebo viz. vise WTB Vigilante, bud high grip nebo high rolling nebo jak se to jmenuje. Peknej prehled je na ridewtb.cz.
Tak hlavně přeci záleží, kde a jak jezdíš. Potom se dá něco doporučit.
Nemá někdo změřený jaký je rozměr na průměru 27.5×2,5 (třeba aggressor) a pluskama (třeba ten rekon+) Mám kolo 29"/27.5+ (Scott Genius). Teď mám 29" a chtěl bych zkusit menší kola …
Tipuju že ten průměr bude s 27.5'' Rekon+ tak o 2 cm menší než 29''.
Jj v tom problem neni. S pluskama ten ram pocita. Mne jde spis o to o kolik muze byt mensi ta 27.5×2.5.
Tak mi to nedalo a změřil jsem svůj DHF 27.5×2.5WT a má to cca 710mm
Jj, na ráfku s i35 (arc35) to má to samé.
Ale na výšku je o kus nižší než 2.8"
Spíš 61mm ne? 71mm má 2.8" na i40
No ale tazatel se ptal průměr celého kola, ten je těch 710mm. Proto jsem vůbec neuváděl šířku ráfku (30mm internal), na šířku to má těch 61mm přes boky a necelých 63 přes figury.
Sorry moje chyba
Jj díky za změření.
Není zač, taky mě zajímalo jak velký je rozdíl oproti plusku..;)
Dneska jsem jeste meril rekon+ a ten mel 720mm. Tak tam zas tak zasadni rozdil neni.
Rekon+ 2.80 na ráfku 33,8mm má 70mm
Řazení příspěvků je složité, že?
Pochopení otázky evidentně taky :-)
Co nejmenšího se dá osadit (aby to dobře fungovalo) na ráfek 45mm vnitřkem? Kámoš tam má 3.0 a chce je prodat a dát užší
Asi jen 2.8",míň už bude plocha jen.Asi 2.6" se začne rovnat,pod bych už nešel.Ale s 2.8 to není zlé,teď jsem dojel z přejezdu Řeka-Javorový-Malý Javorový-endurová od vysílače dolů-Guty a zpět a na těch kamenech ideální.
btw: bavíme se zde o palcích podle Maxxisu nebo podle Schwalbe? :-)
Na i45 bych už 2,8" nedával i na i40mm mi to přišlo až až.
jakože 2,8 je moc úzký, tedy řešit jedině celá kola?
No někomu to nevadí, ale osobně radši kulatější plášť než hranatý s bočními špunty do nebe.
Covece, ja si donedavna lamal hlavu proc tady porad pises o Hyundajich :-)
:-D