Varování před e-shopem "akcebike.cz"

19 nepřečtených
  • lewis

    Musím Vás varovat před neseriózním jednáním Pražského e-shopu „AKCEBIKE.CZ“ ve kterém, z vlastní zkušenosti nedoporučuji objednávat. Dne 19.04.06 jsem objednal karbonové rohy, načeš přišlo automatické potvrzení objednávky. A to byl první a zároveň poslední kontakt kterého se mi z vypečeného shopu dostalo. Po každodenním poslání e-mailu s upozorněním na mou objednávku, několikanásobném leč bezvýznamném pokusu dovolat se na mobil uvedený na stránkách zmíněného obchodu, jsem to vzdal.

    0 0
    • R.1  

      to je mi novinka!

      Ono ucit sa na vlastnych chybach je najucinnejsie, ale drahe.

      0 0
    • Miky  

      Kupoval jsem u nich pastorky Sh XT loni v září a problém jsem neměl. Ale i tak zajímavá informace.

      0 0
    • TheIF  

      Pošli mejla, že rušíš objednávku a dále to neřeš a objednej to jinde.

      0 0
    • Vilém  

      Proste to nemeli skladem:)Sice to cloveka nasere,obzvlast kdyz se tvari jako ze to maji,ale dost shopu objednava zbozi,ktere se moc neprodava, az na zaklade objednavky zakaznika.Myslim ze zbytecne silis.

      0 0
      • blue  

        v tom pripade by bylo slusnosti napsat, ze to nemaj skladem a objednaj to, aby zakaznik vedel, co se deje… ne delat mrtvyho brouka

        0 0
      • CraObs  

        no ehm, zbytecne sili? no aspon mail ze z blabla duvodu sa dodavka oneskori by mohli dat…

        0 0
      • lewis  

        Ano, jistě máš pravdu, ale slušností je, informovat zákazníka o prodlouženém termínu dodání. Teda jen pokud mají zájem udržet si zákazníka.

        0 0
        • Vilém  

          Mas pravdu,ze slusnost je aspon odpovedet na mail,pripadne zakaznika informovat o tom ze zbozi bude dodano pozdeji.Tim zbytecnym silenim jsem myslel zakladani threadu s „bulvarnim“ nazvem.

          0 0
      • Eila  

        no nevim, objednavala jsem tam „jen“ kabelaz a cekala na ni cca 2 mesice, az jsem si tam proste zasla a meli ji tam stohy… ani neodepsali na mail

        0 0
    • Darkson  

      nechci kibicovat:-), ale na téma AKCEBIKE doporučuji historii;

      0 0
      • lewis  

        Hmm, koukám že nejsem první. Díky, tím toto téma považuji za uzavrené.

        0 0
    • kryspin  

      Vim, ze to asi nebude popularni, ale mam podobnou zkusenost s brnenskym Bikezone.cz. Zatim jsem udelal 2 objednavky a ani jedna po nekolika urgencich nedorazila.

      0 0
      • MARIN  

        Zrovna jsem vcera u nich (bikezone) objednaval tak jsem zvedav. Predesle 2nebo3 objednavky ale byli bez problemu.

        0 0
        • sraldo lattrinny  

          Marine, jen ta nejlepší zkušenost. Vše se v pohodě vyladilo po telefonu/ICQ. Sraldo.

          0 0
        • RomanH  

          No ja mam zrovna s BikeZone podobnou skusenost (2×) jako Kryspin – nabizeli neco, co nemeli a nebo nebyli schopni v dohlede dobe sehnat.

          0 0
    • Meesha  

      klasika… ale on si to fakt kazdej nejdriv musi sam zkusit, ze to fakt nefunguje. :-)

      0 0
    • VencaV1  

      Koukam, ze se od me posledni objednavky nekdy pred 2 lety nic nezmenilo.

      0 0
    •  

      Zdravíme pozemšťany!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.