Rozhodol som sa definitivne pre Stupjumper, ale neviem ci sa oplati priplatit a kupit SJ FSR Comp, alebo ci staci ten najlacnejsi FSR 120 Int…oplati sa za tie prachy priplatit za lepsiu vybavu ??? su tam tlmice s vyssim zdvihom.
Rozhodol som sa definitivne pre Stupjumper, ale neviem ci sa oplati priplatit a kupit SJ FSR Comp, alebo ci staci ten najlacnejsi FSR 120 Int…oplati sa za tie prachy priplatit za lepsiu vybavu ??? su tam tlmice s vyssim zdvihom.
tak to je otázka, to záleží na tom jestli ty peníze máš nebo ne :o)
Já bych se asi spokojil s tím levnějším, nejzásadnější rozdíl je ve vidlici a v materiálu rámu, zbytek jsou jen kosmetické změny. Musíš si to přebrat sám, mě se víc líbí ten levnější.
Materiály jsou u Comp i 120 Int stejné. A máš pravdu, červená je rychlejší :)
máš pravdu nevím kam jsem se díval, takž zústává jen ta vidle, XTR – nevím jestli výhoda nebo nevýhoda.......
Pokud se nepletu, má vyšší zdvih (13cm) jen S-works carbon. SJ FSR Pro má tlumič s brainem (Remote BrainFade), ostatní mají Triad. Ve výbavě Comp a 120 Int asi nejvíce vyčnívá vidlice (Talas 90–130mm vs. Float 120mm) – tady asi záleží na tvých požadavcích na chování kola ve výjezdech. Osobně by mne nebavilo pod každým „delším“ kopcem xkrát točit nějakým kolečkem a na kopci znova (to má mít model 2007 vylepšené – pouze tři velikosti zdvihu). Takže pokud netrváš na měnitelném zdvihu vpředu a nepotřebuješ XTR přehazovačku, ber 120 Int.
no, asi to vidim na ten zakladny model, už len farbu vybrať :-)
Stříbrný vypadá jednolitě (sladěný s vidlicí), ale červená je červená… :) Slušný rám je základ, vidlici můžeš řešit později (pokud ti stávající nebude vyhovovat).