Vyber mezi 2 koly - cross-dalsi rady

11 nepřečtených
  • 911

    Zdravim vsechny, potreboval jsem poradit co koupit a tak jsem dnesni den stravil ctenim tohoto fora. Informaci je tu vic nez dost a tak jsem dosel rozhodnuti – Cross. Mam vybrana 2 kola a potreboval bych poradit. Sem naprosty laik, ani nevim jak se poradne slape, jaky se spravne sedi, drzeni tela atd. Vse se snad nauci. Tak tedy www.e-cyklo.cz/…ktu-434.html

    nebo

    www.4ever.cz/model.php?… mozna bych zvazil i ten Compact od 4Ever ale nevim coma vic nez Credit. Kola Merida mi byla rozmluvena.Pripadne si necham poradit jina max do 16.000 Kde na netu by se dali poridit levneji?

    Jsem opravdu total laik jaky se tu asi tak nevidi :-) ale budu rad za kazdou radu. Existujou nejake strany (klidne v ANG nebo FR) kde bych se dozvedel vice o kolech? Slozeni, jak se jezdi, proc tak a ne onak, vse mozne o vymenach vseho mozneho, k cemu vsemu jsou ruzne soucastky atd.Obrazky by byly fajn. Pokud nic takoveho neni, existuje nejaka kniha? Jestli na vse uz existuje nejaky thread, tak sorry, ale dnes jsem si hledani uzil az az. Predem vsem dekuji

    0 0
    • DX3,5  

      100% Apache…nic neřeš…

      0 0
      • Elwing  

        přesně tak, super kolo za super peníze

        0 0
      • 911  

        jen pro me laika, proc je ten Apache o tolik lepsi nez 4Ever?

        0 0
        • DX3,5  

          Má o třídu lepší komponenty(Deore je o třídu výš než Alivio) a 1000kč rozdíl není nic za to co tim získáš…

          0 0
          • 911  

            tak diky moc. jdu tedy do Apache. jeste jednu otazku. pro pritelkyni jsem vybral www.e-cyklo.cz/…ktu-438.html predpokladam ze jsem taky neudelal spatne. nebo je nejake jeste vyssi verze? nechci na ni setrit, jen potrebuje „mensi kolo“ tzn. asi ram, je malinka.

            diky

            0 0
            • kurýr na bajku