Poraďte: Zvažuji dát dozadu místo Tiog Factory 1,95 dopředu určené Extremy 2,1. Máte někdo vyzkoušené jak se to chová a zda to má smysl.
Poraďte: Zvažuji dát dozadu místo Tiog Factory 1,95 dopředu určené Extremy 2,1. Máte někdo vyzkoušené jak se to chová a zda to má smysl.
Popřípadě s čím máte lepší zkušenosti Tioga Factory XC nebo Tioga Blue Dragon. Já to nedokážu posoudit, neboť jsem krátce jezdil jen ty Factory. V terénu jsou docela slušné, ale na asfaltu a zpevněných cestách mi připadají, že mají docela velký odpor a dost hučí. Cesty jezdím 40% a 60% terén.
A to myslis, ze kdyz tam das extremy tak to bude mit mensi odpor ?? Na to zapomen. Blue dragony jsem vzadu jezdil, ale pro Avalanche (a nejen pro nej) jsou IMHO moc siroky.
Zdar, jezdim kombinaci Yellow Kirin (2.1) / Factory Extreme predni (2.1) P/Z. Na silnici priliz nejezdim, asi 30 : 70, ale neni to tak hrozny, trochu huci, ale to mi vubec nevadi, nemusim pouzivat zvonek :) K te Factory: pekne vzadu tlumi (vozim dost pod limitem vyrobce), pokud spravne nahustis, tak tlumi a pritom nemam snakebite. Zaber je slusnej, ale nekdy prestava zvladat, proste ten vzorek je nizkej na hluboky bahno. Smes je spis mekci, sjizdi se pomerne rychle (koupeno pred zimou, ted tak v pulce…). Jel jsem na GT co melo Factory 1,95 (P i Z) a ted vzorek na zadni kolo je tak hrubej a vysokej, ze jsem pri brzdeni na asfaltu citil, ze docela trpi. Jeste bych dodal, ze Tiogy jsou vseobecne trochu sirsi nebo stejne siroke, nez maji udanou sirku. Osobne je mi je to sympatictejsi, nez jako vetsina vyrobcu udava vetsi sirku, ney jaka je doopravdy. Muze nastat problem, abys ten plast narval do zadni stavby..Ja tak mam asi pulcentimetrovou mezeru. Celkove su s touto kombinaci nadmiru spokojen…