hoj shanim prevodnik na klasicky mtb kliky roztec myslim 104mm a 4dirky:) jsou s tim nak y komplikace? kdo to dela? lempl
hoj shanim prevodnik na klasicky mtb kliky roztec myslim 104mm a 4dirky:) jsou s tim nak y komplikace? kdo to dela? lempl
Gebhardt?
Stronglight – na Palacaku.
Kua, ty musíš být mašina… . :o)
Problem by s tim byt nemel pokud zbyvajici pily koupis 34, 24. Jinak by nektere prevody nemusel pobrat presmykac. (ma kapacitu 22z). Jeste by mel byt presmykac klasickeho typu ktery jsou urceny na 44, 46 a 48z pily. Topswing jen na 44. Prevodnik bych koupil CNC Gebhardt. Kazdopadne ja bych se na to vybod. Oni ty dva zuby stejne nejdou poznat. Aspo ja jsem po prechodu ze 42 na 44 zadnej rozdil nepozoroval. Ale pokud si chces pritvrdit prevody kup si spis silnicni kazetu.
Přechod z 42->44 byl pro mne dost znatelný. Pro výdrž komponentů je lepší jezdit větší obvody, takže klidně 46/34/24 + 12/34, ale zase nárůst váhy. Jezdím klasické převodníky a 11/34, aby bylo možno jezdit více větší pilu při méně kříženém řetězu. 46z zní dobře, má to klady, ale zas to rozháže převody do terénu, proto zůstávám u 44z.
lempl je fakt robot, pro něj si myslím že 46/34/22 (24) by bylo optimální – jeho rovinky jsou vražda, to nejde utočit :). XTRka se tak jednu dobu dělaly a dva zuby jsou sakra rozdíl, alepon pro mě mám na dvou bajkách 44 a na jednom 42 a poznat to je…
XTR se tak delaly ale byla k tomu i XTR kazeta 12–34. Ty dva zuby na pile jdou poznat mnohem min nez 1 zub na kazete.
To rozhodne jo, akorat, ze kazeta s nejmensim pastorkem 10z se nedela.
Pokud jde o ten prevod co se na biku v terenu skoro nepouziva, tak fakt neni jine reseni.
no jo ale sám víš jak vypadaj bajkový maratony a nebo některý 50ky, třeba v Hradci by i 46 byla málo :)
Tak tohle mi nedalo a spocital jsem si rozdily v rychlosti pri prevodu 44/11 a 46/11. Pri 90ot. a obvodu kola 206cm budes asi o 2 km/h rychlejsi. Ovsem pri realnejsim prevodu 44/14 a 46/14 je rozdil asi jen 0,5km. A to za predpokladu ze ten tezsi prevod uoci stejnou kadenci. Navic tocit v terenu 90ot dokaze opravdu malokdo a pri nizsich otackach je samozrejme rozdil jeste mensi.
2 km/h i 0,5 km/h je dost, když vezmeš špičku závodu. Někteří eliťáci jezdí 46z, silniční kazetu. Holt „bikové“ závody u nás… . Ještě, že je tu BeskydTour, tvrdý, MTB marathon jak má být, škoda jen chyb v organizaci… .
nebo extreme bike brdy …
to DAF: Lempl když to napálí tak točí hodně přes 100, nechápu jak to dělá, ale umí to. Já teda moc velkou kadenci nevytáhnu, ale dobře si pamatuju jak mě zaříz na 44/16 když já točil 44/11. Navíc má ale i sílu aby to utáhnul viz třeba ten trenál na sportlifu…
jsou takovy a makovy zavody a tak volim takovou a makovou placku:-)B
Malokdo ? Hm. 90 neni tak moc.
zacina mi to pripominat muj slavny thread 50 km/h a vic.. na rovine:-)))
Hm. No ja nevim. Normalne mam na rovine, 95. Kdyz netrenuju dele. Kdyz vic jezdim tak 105 a vic. V terenu v kopcich kolem 80. Nekde i 90. Kdyz ficim hodne, tak na rovine po asfaltu 120. Vic pak uz jde hodne tepovka nahoru. Ale 130 porad utocim . Maximum co jsem kdy utocil behem alespon 10sekund bylo asi 180. Na mtb , podotykam. Je to jenom o jezdeni. Nic hroznyho to neni.