• Pekáček

    Chtěl bych se vás zeptat, jestli nemáte někdo podobnou zkušenost s ráfky (Remerx Eagle). Po výborných zkušenostech s typem Country jsem se rozhodl na nové výplety pro typ Eagle, kalíškovaný ve dvou stěnách. Ráfky perfektně drží, nebylo je potřeba docentrovávat, prostě pohoda. Ale pa cca 600km se začaly ozývat ze zadního kola zvuky, jako když máte kamínky v plášti, dost nepříjemné a taky dost hlasité. Hledal jsem odkud to jde a dospěl k ráfku-kalíškům. Opatrně jsem silikonovým olejíčkem namazal kalíšky a bylo ticho, jenže to vydrželo jen padesát kilometrů. Pak znova, nevydržel jsem a vyšplíchal dutinu v ráfku olejem a opět to pomohlo, dokonce trochu dýl. Jenže to chytá prach jak to vzlíná kolem kalíšků a zároveď se to dostává i na pneu a duši. A teď ke všemu začíná s tím samým přední kolo. Aby to nebylo málo tak další dva lidi se s tímto potýkají, jeden ráfky rovnou vyhodil a pořídil osvědčený Country. Napsal jsem výrobci a ten se vyjádřil, že ten kdo kola pletl výplet napl příliš (180kg na drát!) a že poničil kalíšky a že když jim kola zašlu, přepletou mi je. To je velice seriózní nabídka, ale myslím že problém s tímto ráfkem to nevyřeší. Máte někdo podobnou zkušenost?

    0 0
    • Lister  

      jak jsem si všiml, že tohle je od tebe tak jsem si řekl – co tohle zase bude, a nezklamal si – funguje ti vůbec na kole něco normálně ? Ty seš jak můj skorošvagr – ten co si koupí to taky nefunguje, jestli máš podobný štěstí, tak tě upřímě lituju.

      0 0
    • Vilém  

      Mel jsemstejnej problem s dvojite kaliskovanym Jumbem,napred jsem to mazal,ale casem si to sedlo.

      0 0
    • rock  

      Ať to nemusíš vyhledávat :

      rock (13.09.2005 20:11:09) 193.179.149.xxx 4×> Mavic vs Remerx (^ odpověď na 3× ^) Rok stará řada Remerx Eagle – žádná extrémní tuhost, ale že bych je musel centrovat po každé vyjížďce, to ne. Ovšem po cca 10 měsících začly docela protivně vrzat kalíšky v ráfku. Nějakou dobu jsem s tím různě experimentoval (čistil a pro změnu zase mazal, dotahoval či povoloval výplet), ale nikdy jsem to neodstranil na déle než 50km. Pak jsem ráfek vyhodil a koupil znovu Eagle, novější řadu. Rozdíl byl hlavně v tom, že ten nový začal vrzat už po 3 týdnech. Šel do háje, teď tam mám prachobyčejný Alex Ace19 a zatím mu nemám co vytknout.

      0 0
    • kolda  

      já mám eagly asi rok, najeto kolem 7 tis, bez problémů.

      0 0
      • pop  

        Kup Mavicy ušetříš 80g :)). Co kliky?

        0 0
        • kolda  

          kliky vezmu ty FSA, ale musím napřed pořešit nabouraný auto :(

          mavicy možná vezmu, až mi eagly doslouží.

          0 0
          • pop  

            Ale a copak se ti přihodilo s autem? Já vezmu kliky LX…

            0 0
            • kolda  

              borec mě naboural, když jsem parkoval před barákem :(

              0 0
              • pop  

                A samozřejmě nevíš který,že? :)) to je pak pech…leda havarijko pak

                0 0
                • kolda  

                  vím, on toho bouchl víc, byli u toho floydi. akorát to řeším s pojišťovnou přes rozpočet, takže to nejdřív zaplatím sám a pojišťovna mi vrátí prachy. takže mi v tom „pár“ tisíc lítá. havarijko nemám.

                  0 0
                  • pop  

                    Kdyby ti jeho pojišťovna dala míň než by stála oprava, můžeš to vymáhat na něm (klasický případ menších pojišťoven). Někdy je lepší nechat si to opravit u doporučenýho servisu jeho pojišťovnou,měl bys větší šanci na proplacení celé škody(zvlášť u novějších aut ale).

                    0 0
                    • kolda  

                      to není můj případ.ať to neprobíráme tady, o víkendu se ti ozvu a dám ti i prachy za pedály.

                      0 0
    • pop  

      Mám na předním kole Eagla s radiálním výpletem na Deorku a je to v pohodě. Je pravda,ze ty dráty nemám moc proplý…ale podle mě to tím není. Měl jsem na zadním i Country a ty mi to dělaly,ale jak jsem dotáhl výplet,tak to přestalo. Každopádně jsem teď koupil Mavicy 317 za nějakých 600 Kč – jsou lehčí o 40g a cenový rozdíl je minimální(200Kč). Remerxy bych už nebral.Loni jsem v zoufalosti koupil Grandrocky a pak jsem se zděsil váhou-jak kolo od traktoru…je pravda,že držej,ale nedá se na tom téměř jezdit :)

      0 0
      • Davit  

        No jo, jenže mezi Remerx Eagle a Mavic 317 je dost propastnej rozdíl v kvalitě (ve prospěch Remerxe!)(oba sem jezdil), navíc tě někde pěkně podfoukli :-) Já kupuju Eagly za 380,– a za ty prachy je to supr ráfek; stejně ho za sezonu probrzdím. Vozím ho vpředu i vzadu už poněkolikáté a ještě mi nevrzal. Co takhle jednokalíšková verze? ta je lehčí a nemá tam co vrzat.

        0 0
        • kolda  

          můžeš prosím tě rozepsat podrobněji tvoje zkušenosti s 317? uvažoval jsem o nich jako o náhradě za eagly.

          0 0
          • Davit  

            Aha. No mě prostě ty mavicy nepřišly lepší na to že jsou o 300,– dražší. Eagly byly pevnější, přesnějc udělaný a v jednokalíškový verzi váží skoro stejně. Na vyšší kvalitu je u mavicu třeba si připlatit, 317 je základní model. Dokud mám véčka, tak je pro mě ráfek stejně spotřební zboží.

            0 0
            • pop  

              Základní model je 117 (bez kalíšků). Co se týče kvality provedení, jsou uděláný celkem precizně oboje narozdíl od Ritchey (tam jsou nepřesný sváry-zasekávají se při brždění) a jsou ještě dražší…

              0 0
        • pop  

          Já neříkám,že za ty prachy je špatnej,ale váha má u mě přednost v porovnání s podobnou nízkou cenou. Navíc mám s Mavicem i Remerxem stejnou zkušenost co se týče tuhosti-nemusím nic docentrovávat. Remerx Eagle sem neviděl s jednoduchým kalíškováním viz web: www.remerx.cz/index.php?… Jediný co dělaj, jsou z nich zapletený kola a ty už můžou být dobrý i co se týče hmotnosti(ale cena?). Výdrž ráfků Mavic i Remerx je téměř stejná. Zpracování podobný. Akorát má Mavic pokud se nepletu jen jednoduchý kalíškování, což v tomto případě(viz problém výše) může být výhoda.

          0 0
          • pop  

            Jo a to zbarvení ráfku při opotřebení má jen Remerx Eagle oproti Mavic 317-to ale podle mě není žádná výhoda-poznáš probržděnej ráfek,ne? Takže jediná výhoda(nevýhoda) je rozdíl v kalíškování…

            0 0
            • ropman  

              „…poznáš probržděnej ráfek,ne?…“ Že mám ztenčený stěny poznám, ale kolik mu ještě chybí do smrti moc ne, leda že už se začne bortit bok. Odhadnu, že už brzo zkončí, ale většinou ho nechám úplně umřít, pokud vím že to zpátky nějak dojedu. OT: A ta stará Rubena na obrázku z tatíkova bajku má sice neuvěřitelných 900g ale zas se na ní dobře potrénuje a záběr má slušnej :-)

              0 0
          • Davit  

            Jasně. Mě těch 40gramů neva a právě proto, že ho za sezónu stejně probrzdím, volím cenu. Jednoduše kalíškovabej mám na předku a je fakt, že sem teď dozadu musel dat dvojitej, protože jednokalíšek neměli a třeba je už fakt neprodávaj. (jestli je ale dělaj na svoje zapletený kola, tak by neměl problém je objednat)

            0 0
            • pop  

              Nesmíš tolik brzdit :)). Je fakt,že na mě už je 717 Mavic taky příliš drahej kvůli 20g :))). Takže každý podle svýho uvážení…

              0 0
    • luke777  

      mam taky rafky remerx eagle a naboje deore disc 525 a zadnej problem 2 roky sem je necentroval, uplne v pohode, zadne vrzani nic, no chudak pekacek posledne ty byla naboj deroe pak sem neco slysel o vidli recon, ted rafky. hodne stesti at to das dokupy

      0 0
      • Pekáček  

        Ořechy nábojů Deore jdou prostě do 2 let do hajan, u Recona se vysvětlilo čím to je (vlastnost systému) a není to závada (kdyby to nebyl SoloAir, je to ******* jak prase), ráfky zlobí nejen mě jak jsem psal výše.

        0 0
    • mara53  

      hele, a nešly by ty kalíšky natvrdo opatrně zalepit kapkou nějakého kvalitního lepidla na kovy – třeba nějakým od Loctite?? zlusil bych to asi dřív, než bych se vydal do kovošrotu, :)))))) vydrž a zkus to

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Pekáček  

      Tady je foto vzlínajícího oleje.

      0 0
      • pop  

        Hele a co takhle to zas odmastit a o půl otáčky výplet povolit… Když ti tvrděj,žes to přetáhl. A nebo to ještě víc napnout :)). Přece kvůli tomu nevyhodíš ráfek :)

        0 0
        • Pekáček  

          To bylo to první co jsem udělal, napl – nepomohlo, povolil – nepomohlo taky (na počátku byl výplet spíš velice měkký a po zajetí jsem ho drobet napnul). To už jsem ale dávno měl jemně promazané příruby a křížení drátů abych je vyloučil a zkontrolovaný ná­boj.

          0 0
          • martt  

            tak to napni este viac. Ked budu kalisky pritlacene dostatocnou silou, snad budu ticho. Ak to rupne, tak aspon nebudes vyhadzovat funkcny raf :-)

            0 0
          • pop  

            Podle mě Remerx nějak nevychytal ty kalíšky. Country tuším to měly taky udělaný stejně(a ty mně to taky dělaly na zadním-naštěstí mi je někdo odcizil s kolem :) ). Kdyby kalíškovali jen jednoduše,tak by to určitě nedělalo… Já být tebou jim to tam zkusím poslat,ať se ukážou jak to vyřešej a jestli by to dělalo zas, tak bych chtěl vrátit peníze asi. A takhle by to měli udělat asi všichni,který s tím mají problémy,ať to vyřešej konečně

            0 0
    • fiberman  

      Měl jsem stejný problém tak po 1500km. Takže jsem změnil značku a víc to neřeším.

      0 0
    • zbynek1  

      také jsem si koupil remerx eagle, ale buď jsem narazil na extra špatný kus, nebo byly ráfky ritchey, co jsem měl na kole předtím, lepší. ten eagle mi od začátku lupe, tak jsem postupně dotahoval výplet, navíc už je na několika místech trochu promáčklá patka a v okolí ventilku je nějak bouchlý, že téměř nejde vycentrovat a to má najeto asi jen 1500km a to převážně po silnici. ten starý ritchey byl jen poctivě probržděný a pak začal lupat spoj, tak jsem to raděj vyměnil. na něm jsem najezdil přes 8000km!!

      0 0
    • Pekáček  

      Tož co je nového: Pan Remeš si se mnou přestal majlovat, poslední jeho odpověď na můj návrh na výměnu ráfků Eagle za osvědčený Country byla, ať napíšu typ/barvu/počet děr svých ráfků. A to je vše. Eagly šly včera dolů a vypletl jsem si Mach 1 MX. Podstoupím normální reklamaci o které mě prodávájící dopředu řekl jak dopadne: příjdou zpět s prohlášením, že ráfky byly špatně vypletené a že velkým napětím drátů došlo k poškození kalíškování. Jako v dalších několika případech přede mnou. Obchod přestal odebírat sortiment od firmy Remerx aby předešel dalším podobným reklamacím. Dám vědět, jak to dopadlo.

      0 0
      • jecnak  

        Je to smutny, ale kazdopadne dik za varovani. Mel jsem cukani vymenit zadni popraskanou X517ku na zimaku za Remerxe…

        0 0
      • McBlacky  

        já osobně bych do remerxe nešel, mám jednoho dragona na deorku, ten teda drží ale je to nouzový kolo takže ho nijak neřeším. Z levnějších bych vzal Alexy a nebo bych si počkal na 719 mavic, měly by být levnější než 717 s malinko větší vahou. kromě toho výplet by měl jít utáhnout fakt na krev aniž by povolily kalíšky, zvlášť u ráfku ne zrovna malé váhy.

        0 0
        • zirecek  

          Alexy jezdím, jsem spokojený. Pro mne lepší volba než 717ka. Chce to aspoň střední třídu ráfků, aby měly solidně zapracovaný spoj.

          0 0
        • Pekáček  

          Po vypletení nic v ráfku nechrastí, kalíšky drží. Ale ty zvuky za jízdy na naplém i povoleném výpletu fakt hnus. Nebo stačilo kolo držet v rukách a jemně se ho snažit prohýbat. Prodavač říkal, že ty ráfky mají velice tvrdý matroš a že kalíšek si do něj nikdy nesedne, prostě tam i malé pohyby (na otřepech, rýhách?) dělají tyhle pazvuky. Brácha má dva Eagly asi různých sérií, ten co mám já vrže (přední kolo) a ten druhý je zatím v klidu. Nevím kam chce p.Remeš prorazit s jejich zapletenýma kolama…

          0 0
      • vlk  

        tak vítej u mach 1.V kterémpak obchodě si je sehnal.

        0 0
        • Pekáček  

          U Kaňkovskýho, neměli ale dovezli do večera. Připadá mi, že narozdíl od OnRoadu jsou tam normální lidi :o)

          0 0
          • vlk  

            Já mám ten svůj Team race taky od něho.Koukám, že je asi jedinej z Olomouce co je ještě dováží.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.