Aké sú výhody, aj nevíhody zníženého rámu ako má napr. Speca Hardrock comp disc www.specialized.com/…CBkModel.jsp?… a „normálneho“ napr. Auhor Versus www.author.cz/…7&cat_id=783..
Aké sú výhody, aj nevíhody zníženého rámu ako má napr. Speca Hardrock comp disc www.specialized.com/…CBkModel.jsp?… a „normálneho“ napr. Auhor Versus www.author.cz/…7&cat_id=783..
nechces si dat jinej nick? uz je tady jeden Miťo, sice ma hacek, ale je v tom bordel.
Mito – Miťo
Ja v tom žiaden bordel nevidím.
ani v „nevíhody“ nevidis ziaden problem?
Mal som blbú slovenčinárku.
Mi přijdeš jak k.k.t svádět neschopnost v pravopisu na učitelku…
Spíš ses málo učil hochu :)
Vysvětli mu, že Author nebrat :-P
a pročpak, ať se poučím, kde že sem udělal tu chybu … ?
Já jsem s Arthurama spokojenej, jak na zimáku, tak na závoďáku.
Ještě foto zimáka :)
dyť jo, já taky, nechápu proč se Author zatracuje – Kurýre, kdepak jsi? Kolik Authorů jsi jezdil,že je haníš? POděl se s námi o zkušenosti, pokud nějaké máš?
Si to vyledej… Nehodlám tady obnovovat tydle spory.
vyhledej
Tak šup kluci, do sebe! Jinak mohu všechny zastance různých značek ubezpečit, že to byrábí jedna fabrika (mám na mysli velkosériovou produkci, takže je úplně buřt, jestli mám Superior, nebo Author)
Tak taky záleží, co do tý fabriky zadáš a jak potom přistupuješ k reklamacím. BTW: v asii není jen jedna taková fabrika.
O reklamacích bych ti mohl vyprávět-šlo by o jinou domácí značku než tu probíranou, ale protože jsem za ně jezdil tři sezóny, neřeknu nic :)))
Já mám pocit žes mi to řikal, ale možná to byl brácha… Je to značka, která sídlí asi 200km ode mne ,–)
tak jo:rozdáme si to – co třeba kilometrový výšlap do kopce s letmým startem :))) Né, v pohodě Kurýre, o situaci/výrobě kol taky něco vím, takžejsem v pohodě.. Já Kurýra naprosto chápu, mám asi podobnou zkušenost s reklamací Meridy, bohužel.. I když uznávám TADY VEŘEJNĚ, že bajky umějí postavit pěkný …
Počuj Miťo, vadí Ti, že mám nick Mito? A málo som sa neučil, fakt sme mali blbú slovinárku.
No, neva, hlavně ať si nás lidi nepletou. Já měl na základce blbou češtinářku, fakt komoušská úča, ale na střední na Slovensku v Prešově byla výuka Českého jazyka svátek :), navíc jsem při ježdění vlakem Plzeň-Prešov trochu četl a to mi dost pomohlo v pravopisu.
Ja taky ne. :)
Konkurence starému Kurýrovi?
Taky sem si chtěl zaregistrovat tendle nick, ale evidentně sem to prokaučoval.
Možná, že je na prodej. Kolik dáš? :)
Tak to nevim, ty bys mi do toho furt lezl a pak by to vypadalo, že zdravim jen jednonohý cyklisty :-P
No pockej… :)
to je hezký nick ;-)
co mám říkat já:( po mě se tu taky každej opičí:((((
zato já sem v klidu:-P
no jasně, moc lidí se nechce jmenovat Zelí, ne?
no výhoda je větší ovladatelnost a „hravost“ menšího kola. Nevýhoda zase horší vedení přímého směru. Záleží na tom jak chceš jezdit, jakej ti vyhovuje posed a tak…
rekl bych ze zamenujes sloping a mensi kolo… nevim jak to vychazi s pevnosti, tuhosti, vahou, ale v tezkem terenu mi to prijde prakticke zvhledem k vetsi vzdalenosti trubky od rozkroku…
Tak, tak jedinej rozdil, kterej je poznat, je ze si tak snadno nebouchnes koulema o stangli. A taky slopingovej ram vypada lip nez vysoka zirafa. Alespon na biku to tak je a na silnici naopak i kdyz to asi kazdej vnima jinak :-)
na vizáž sere pes, ale když člověk „vystupuje“ z kole třeba v šikmém svahu na špatnou stranu, tak mista neni nikdy dost, ikdyž někde v krámě se to zdá být safe.
říká se … nižší rám = větší pevnost, ale zase to musíš dohnat delší sedlovkou a tzn. větší páka, sloping – tedy to zkosení horní rámové trubky právě dělá ten rám celkově nižší..
s
Ja som pocul o tom, ze pri slopingovom rame, sa prenasa vacsia cast vahy na zadne koleso, co dava pri mtb zmysel, lebo to potom menej presmykuje pri jazde do kopca na sotoline. Je to pravda?
Inak prave riesim kupu noveho ramu na krosa, tak ma to zaujima. Klasicky cyklokrosovy ram totiz nema sloping, lebo sa zasa casto (pri pretekoch – nie moj pripad) berie na plece. A do kopca je rychlejsie vybehnut… Ja sa ale stveram do kopca dost :) Tak neviem…
Sloping nemuze mit na silu prenasenou na zadni kolo zadnej vliv. Poloha dulezitych bodu jako je sedlo, poloha predstavce a naboje kol nezavisi na tom jestli je ram slopingovy nebo ne, ale na tom jak to vyrobce navrhnul. Sloping je jenom jeden ze zpusobu jak tyto body spojit.
sem se divil, jaktoze Mito zacal slovensky:D
:oD
No výhoda zníčeného rámu je ta, že si koupíš novej a budeš mít novej, ale jinak v tom žádný pozitivum nevidim, spíš naopak…
vyšší tuhost nižší těžiště lepší možnost manévrování
nižší těžiště? proc? to jako kdyz udelam ramu sloping (posunu jeden konec horni ramovy trubky dolu), tak snizim teziste tak ze to jde poznat? se mi nejak nezda.
Ale jo, teď jsem si to počítal a o takových 0,02 mm by se mohlo těžiště soutavy kolo+jezdec snížit. A u samotného kola by to mohlo snížit těžiště i o celý 1 mm.
Chybička, u kola to mělo být 0,1mm.
nižší těžiště určitě ne – takové rámy jsou prostě tužší, ajk už tady bylo napsáno, líp se s nimi manévruje, popř. snadno se nasedá a sesedá – hlavně v náročném terénu a taky je tím myšleno na „něžné pohlaví“