kdybych nebyl na BCH, tak bych tam zajel minimálně (nemam dráhovku :(( nakouknout a zafandit .....z nostalgie :))) hicnews.nethosting.cz/article.php?id=162
kdybych nebyl na BCH, tak bych tam zajel minimálně (nemam dráhovku :(( nakouknout a zafandit .....z nostalgie :))) hicnews.nethosting.cz/article.php?id=162
Je to sice off-topic, ale proc jsou vlastne na draze zakazane brzdy a volnobezka.
Nenapada me logictejsi duvod nez bezpecnost ;)
Je to vážně zakázané?? Mám poctit, že tihle šílenci dělají všechno pro to, aby jejich kola byla co nejlehčí a ořech i brzdy něco váží. Navíc k čemu tam tu brzdu potřebuješ?? Pokud si v té rychlosti máš nadrat držku, tak si ji nadereš tak i tak.
Sosenkuv special na kterym jel tu rekordni hodinovku vazil skoro 10kg.
Fakt?? To měl olověný rám nebo co?? No, asi tomu nerozumím.
Mel nejaky specialni tezky rafky kvuli vetsi setrvacnosti. Taky tusim ze se vozi ocelova riditka. Precijen treba zrovna sprinty na draze nejezdi zrovna musi vaha ;)
měl dvoje ráfky.jedny super lehký a jedny hrozně těžký kvůli setrvačnosti.nakonec vezl zadní těžkej a přední lehkej ale pak říkal že to byla chyba.že ho v konci ten těžkej zadek spíše brzdil než aby mu pomáhal.navíc kolo dostal snad den před tim rekordem…neměl nic pořádně vyzkoušený tajže to co tam předvedl bylo z říše snů…
to opravdu ne …jelikoz jel vlasne uplne po rovine, tak ho nejaka hmotnost nebrala, potreboval hlavne tuhost a predevsim setrvacnost, proto mel tezky hlavne kola, aby „samy setrvacnosti drzely tempo“ na draze se jezdi tak tesne v haku, ze kdyby nekdo zabrzdil, tak sestreli ostatni, a kdyby za to vzal vic, tak spadne i sam, ono to docela klouze, navic ten sklon (trebesin je trochu vyjimka), brzdeni „slapanim proti pedalum“ je tak akorat a kdyz nekomu visis 3–5cm za kolem a on i tohle udela necekane, tak mas co delat
na trebesine jsem to v zatacce ani nesesel.ani po prdeli nezklouzal:-).myslim,ze bych se tam na kole bal:-))
no tak to nevim, co bys delal v motole :))), tam kdyz nejedes aspon 20, tak nemas naklon, skrtnes pedalem a letis, to na trebesine neskrtas ani kdyz stojis, normalne tam blbnou maly deti na trikolkach :))))
kecy:-)
ja si chodim raz do roka zajazdit na drahu.
Tu je starsi report martt.wz.cz/20030927_draha_kilometer_report/posl_km.htm
Mam tam aj moju fotku na bicykli, tak sa pokochajte tou cyklistickou postavou :-)
Inac veselo si prehadzujem hoci je to zakazane ale pri case 1:40 je to jedno (je to ale trocha viac ako kilometer, 1100m alebo kolko).
Tatko teda autor tejto reportáže lapajúci po vzduchu s pulzom 200 v cieli. Stokilová hora tuku rozpeckovaná na 45 km/h, to je nebezpečné ako náklaďák…
:-D super popisek :-P
chtěl sem se ze zvědavosti zeptat… dalo by se někde (třeba Třebešín) domluvit, občasné ježdění na dráze? a je to možné na klasické silničce?:-)
chceš se opičit po Frkym? :)
to ne, ale chci si to zkusit a občas by to nemusel bejt špatnej trénink:-)
ted sou prej v jednani hodiny pro „verejnost“ (lidi z UAC) v motole, ale musis mit drahovku (uz shanim :)) tam je to dost prudky a drahovka ma krom jineho vys stred abys neskrtal pedalama, jinak na trebesin si muzes zajit skoro kdy chces, kdyz te nevyzane spravce, silnicka staci, tam je to placka, tam si neskrtnes, staci prelizt hrazeni (pokud to teda nejak neoplotili, driv tam lezli prckove s trikolkama :))
tak asi budu mit total siglespeed, ani brzdy to nema :))) se uz tesiiim :))))
Huraaaaaaa, jupiiiii, tak dneska mi dorazi drahovka a v utery uz to zacne, snad to www.bike-forum.cz/…se_biky.html?… stihnu dat dokupy. Se nekdy prijdte kouknout, uvidite, co jste jeste nevideli, uslysite, co ........ :))))
jestli se nezrakvim, tak zejtra dam fotky …už jen sedm hodin :))))
Na fotky jsem zvědav, na dráze jsem byl před lety na Třebešíně a rád bych to někdy zopák. Není možný si někde tu dráhovku za lidský poplatek půjčit? Na kolik tě přišla ta tvoje?
na třebešín můžeš i se silničkou (sem to tu někde rozepsal víc) do Motola těžko …to torzo na fotce stálo 3000 a zbytek se mi doma stejně tak porůznu válel (co „odpadlo“ ze silničky) takže tak 4000, je k mání ještě jedno podobný torzo, zelený, jen má navíc sedlo a řídítka, za 3500, můžu ti dát kontakt
Dík, ale budu teď zařizovat byt a další kolo by asi rozpočtový výbor neschválil :-) Stejně bych ho neměl kam dát. Krom toho o nějakým pravidelným ježdění neuvažuju, spíš si to po letech zase vyzkoušet. Proto jsem se ptal na to půjčení. Asi zkusím zjistit ten Třebešín.
Ještě PS. S tou silničkou se mi tam moc nechce, zkoušel jsem to kdysi a ten rozdíl mezi silničkou a dráhovkou je fakt obrovskej. Měl jsem tenkrát pocit jako by ta dráhovka letěla sama :-)
no, tak v létě hcystá ondra Seidl dráhovej seriál UAC (ten odkaz na začátku threadu byl na takovej zkušební „provoz“ , ale příští rok by to mělo bejt už naostro) na třebešíně, tak tam by ti to někdo na svezení určo půjčil, v motole asi ne, tam to chce už něco umět, minimálně tomu kolu věřit, že nesklouzne dolu :)))
Nekde treba v Lounech je draha(no spis uz tankodrom a jeste betonovy:) bezne otevrena
na drahu muzes na jakym koliv kole, kdyz te na ni pustej, jezdil sem v Budapesti na messe kole na ovalu, ale je to o ty rychlosti, kdyz pojedes nahore v zatacce pomalu tak mas nejvetsi pravdepodobnost ze se vysekas…
to je mi jasný… bydlím celkem kousek od Třebešína, tak se tam zkusím zeptat, zda mě tam občas pustěj se silničkou… prostě by mě to zajímalo:-)
Snad jo, ale mám dojem, že se platí 500 Kč na hodinu.
Tak pak napis, docela by me to zajimalo.
Chtěla bych se zeptat, jestli máte někdo s ježděním na dráze nějaké zkušenosti a nemohli byste mi prozradit nějaké tipy a na co si dát pozor. Konečně jsem se totiž upíchla v jednom cyklooddílu a mám jet na dráhové závody, ale problém je v tom, že jsem to zatím viděla jen v televizi :). Ještě by se hodil nějaký odkaz na nějaké video nebo tak něco.
Musíš si jen věřit..a hnedka na závody nemůžeš..musíš si zvyknout, zkusit..to je blbost aby jsi šla hnedka na závody.. Opravdu..kdo to vymyslel? I já jsem musela první zkusit..
Jo, blbě jsem se vyjádřila. Mám jet s ostatníma na závody si to vyzkoušet a obhlídnout a příště „na ostro“. Každopádně se chci co nejmíň ztrapnit, tak bych ráda pochytala nějaké to moudro :))
Hlavne neprestat slapat:-) Jit rovnou na zavode je kravina, draha dost nebezpecna.U me jsou ztrapuni ti co te tam posilaji…at pouziji hlavu a neco s tebou odtrenuji nez te poslou „zavodit“. Dej info jak pokracujes…B
Mozno ju chcu dat na kilometer s pevnym startom. To je bez rizika.
Marika88: v kazdom pripade sa na vsetko pytaj. V oddiele vedia, ze si na drahe prvykrat, tak nech sa staraju aby si mala dost informacii.
Osobní zkušenost nemám.
Pro začátek aspoň jednotlivý disciplíny 1km s pevným startem 4km stíhačka jednotlivců 4km stíhačka družstev sprint team sprint keirin bodovačka jednotlivců bodovačka dvojic scratch – hladký závod
Taktika i způsob jízdy se u jednotlivých disciplín hodně liší. Záležet bude kam tě šoupnou ;)
Něco málo je na www.bikebase.cz/article.php?…
jo, musis si zvyknout, ze porad slapes, i kdyz treba zrovna nechces, staci zapomenout, „svesit nohy“ a ono te to katapultuje ani nevis jak, taky na prudsi draze jako je treba v motole je treba si nejdriv zvyknout, ze galuska drzi i na 45 stupnu sklonu, zezacatku mas strach, ze to musi zakonite uklouznout :)))
Jak říkaš, Třebešín je oproti Motolu v pohodě.
Sorry, tomělo být zařazený trošku jinde :-(
tak teda zážitky ze včerejška :))) bohužel se mi hned napoprvé
„zadařilo“ blbá přední galuska, sem myslel, že silika bude líp držet
.....a ona přímo lepila …jenže prach a to je špatný …sem to cejtil už
od začátku, že to neni ono, ale dokud jsem jezdil rychle, tak to drželo
…jenže pak mě začali podjíždět Dukláci a přede mnou lážo plážo
veteráni, tak sem musel zpomalit a hned mi bylo jasný, že to už je „za
hranou“ :)) no, vzal jsem s sebou dolu jednoho toho z dukly a dva další
měli co dělat se vyhnout, dole jsem zhodnotil slušněj biftek
a doma pak vytáh pár třísek :)) …ale stačilo vyměnit galusku, narovnat
řídítka, docentrovat a pak už to bylo v poho a ani Vrda moc nenadával
…jen se mi nějak blbě sedí :)))
dukláci sou jak vítr :))
můj stroj
Pěkný kolečko :-) Jaký tam máš převody?
už to dávám do profilu
singlespeed furtošlap bez brzd …maximální jednoduchost, maximální rychlost :)))
to tam mas normalni sroubovaci nabu?bez pojistne kontramatky?pokud ano,nemas strach ze se Ti to pri „brzdeni“ povoli?
jo, presne tak, sehnat drahovou nabu s levym zavitem je docela pakarna a ta cena, strach sice mam, ale taky zkusenost, ze kdyz se to poradne dotahne, tak to nepovoli :))
Pry se tam da aspon dat pojistny krouzek od klasickeho stredoveho slozeni jako kontramatka, ma to mit stejny zavit. I kdyz ne opacny jak ma byt na drahu a jako je na nekterych torpedech.
ja vim, ten zavit fakt souhlasi, ale stejnym zavitem bych si moc nepomoh musel bych dat pastorek bliz k vypletu a uz ted mam retezovou linku trochu sejdrem .....ono to fakt v poho funguje bez toho, to se tak utahne, ze to pak skoro nejde sundat, pamatuju, jak na tom kdysi viseli tri lidi, aby to sundali :)))
budujes si respekt :-D
dráha …v těch zatáčkách je to dokonce víc, jak 45stupňů
se dívám,že taková prdel to nebude.respekt.
na motole je sklon 71stupnu, je to dano tim, ze je ta draha tak hrozne mala. ale neni to slozity ani pro zacatecniky, me tam poslali kdyz sem na to sedla poprve a bylo to docela v pohode, jen davat pozor na furtslap:-)
71 stupňů? To je trochu moc, ne :-o Někdo tady psal 52, tomu věřím víc, Třebešín má v zatáčkách 34°a na rovinkách 7°(viz zde: www.tj-kovo.cz/velodrom.htm )
no, jen dle pohledu sem tipoval 60, 71 se mi nezdá …asi si vemu uhloměr příště
i ten Trebesin vypada ale docela klopene… Byl sem tam poprve a z televize a tak to vypada jako vetsi placka :-)
Třebešín byla první a jediná dráha na které jsem v životě jezdil (cca před 18 lety :-) ). Když jsme se tam chystali poprvé, starší kluci nás cestou strašili a my to brali jako machrování. Když jsem prvně stál uvnitř dráhy, říkal jsem si že není možný aby na tomhle někdo jezdil. Pak jsem asi hodinu kroužil po chodníčku než jsem se odvážil na klopenou část. Pak jsem zjistil že to jde, a když mi pak půjčili oddílovou dráhovku, začalo mě to i bavit. Docela rád bych to zase někdy vyzkoušel :-)
jo, taky prvne v motole (v juniorech) hodinu po chodnicku :))) a po dvou mesicich uz nahore po hrazeni :)))
Jen dotaz: Těch 18:30–20:30 každý úterý, co píšeš u fotek, to jsou nějaký hodiny pro „veřejnost“? Nebo je to jen pro zvané? Nebo je potřeba být členem klubu? Je možný přijít někdy jen tak na čumendu? A kde vlastně to v tom Motole je?
no, to tam maj domluvený hodiny ti veteráni, my jsme se k nim přidali …pokud má „veřejnost“ dráhovku a přilbu, tak by neměl bejt problém se přidat taky, na čumendu může každej, je to otevřený, sou tam ochozy, ja to na druhý straně údolí, než nemocnice, přímo od zastávky tramvaje (Poštolka či tak nějak, je u ní hned benzinka) tam vede silnice
MAPA :))
Supr :-) Jsem si to myslel že je to ono ale v mapě na webu u toho žádný popisek nebyl. Jestli půjdeš příští týden jezdit možná bych se na chvíli zastavil.
se nekdy stavim vas zkontrolovat :-)
A pockej…jako jedes na ty drahovce z Veltrus?!
to by byl trochu hustej ne :)
s klackem místo brzdy :)
s klackem místo brzdy :)
ale přesto to bylo super, za tejden zas :))))
Údajně by měly příští rok fungovat nějaky hobby závody i na moravě,takže to asi zase zkusím…kdyžtak budu informovat
Asi mam rozbitej google – nevite někdo program MS dráhy v Nemecku – kdy jede Babek. Nebo je to tajné? :-)