cuzz nějak se mi podařilo ohnout rám black horse přímo u hlavy za výstuhama chtěl jsem se zeptat odborníku jesli je to ještě použitelné prsklé to není jenom mítně vyhlé dá se to nějak spravit třeba rozřezat a svařit zase rovně nebo tak něco ??
cuzz nějak se mi podařilo ohnout rám black horse přímo u hlavy za výstuhama chtěl jsem se zeptat odborníku jesli je to ještě použitelné prsklé to není jenom mítně vyhlé dá se to nějak spravit třeba rozřezat a svařit zase rovně nebo tak něco ??
Uz jsem se lek ze nekdo znasilnil BlackHorse… :-D
:o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o) :o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o) :o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o) :o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o) :o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o) :o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o) :o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o) :o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o) :o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o) :o):o):o):o):o).......
taky mne ten nadpis zarazil… brrr! :-D
Kurňa, to není vtipný, to mi přejete hezký věci:-P
To to asi rezat ne, da se s tim jeste jezdit – jinak u hlavy to je spis otazka na mr. Benese co to varil a nebo se muzes obratit na Frantu Mrazka.
Franta Mrázek pomůže
No tak šlo by to nějak spravit nebo né ? a jesli jo tak jak a na kolik by to asi vyšlo
zname-li Frantu a jeho ceny tak bych se odvazil tvrdit ze tak 300 – 400 kc :-)
no a šlo by třeba že by to teda vyrovnal a hodil na tu hlavu ještě nákou výstuhu at je to pro příště trochu pevnější,jo hele takže zatím se na otm dá normálně jezdit nemá to nákou větší náchylnost k prsknutí nebo tak
Ja jsem na ohlem BlackHorsu jezdil docela dlouho a nove majitelce slouzi doted. Ale bejt tebou, tak to hodim Frantovi (, kdyz na to bude mit cas) a neresim co by kdyby.
proč jsem čet opilý blackhorse…?
Protoze jsi deformovany. :-)
Ja to cetl taky :-)
tak to nechci vědět jak je deformovanej Zac…viz příspěvek výše :-))))))))))))))